ادبیات «زور» و «تجاوز» در حکومت اسلامی و جواب نیروهای مخالف و مردمی و انقلابی!

 

بهرام رحمانی :

یک عنصر جانی و متجاوز حکومت اسلامی در تلویزیون خطاب به خانم رخشان بنی اعتماد، چنین می گوید: «خانمی که میای فراخوان می ‌زنی، می ‌دونی دست امثال عبدالمالک ریگی به تو و دخترت و کَس ‌و کارت می ‌رسید (چی می شد)؟ شاید هم خوشت می ‌اومد، شاید هم دوست داشتی…»

توهین زننده اخیر یک «کارشناس» به رخشان بنی ‌اعتماد و دعوت دیگری از دگراندیشان برای ترک ایران و هم‌ زمان شاهد ریزش «رسانه حکومت اسلامی» هستیم.

چند روز پیش محمد صادق کوشکی،‌ فعال اصول ‌گرا در برنامه جهان آرا که از شبکه افق پخش می‌شود با اشاره به فراخوان تجمع رخشان بنی اعتماد برای بزرگ داشت قربانیان هواپیمای اوکراینی، گفت: «۵۰ نیروی سپاه در مرز‌های شرق کشور هدف ترور قرار گرفته ‌اند، خانمی که فراخوان می‌دهی، اگر آن بچه‌های سپاه در مرز نبودند، دست امثال عبدالمالک ریگی به تو و دخترت می ‌رسید. شاید هم خوشت می‌آمد شاید دوست داشتی …»

مرضیه برومند، عکسی از خود و رخشان بنی اعتماد را در اینستاگرام منتشر کرد و نوشت: «آقای صادق کوشکی، ما مردم ایران، سال هاست توسط برادرنماهای وقیح و بیماری چون شما مورد انواع شکنجه و آزار روحی و روانی قرار گرفته ‌ایم، در برابر امثال شما داعش رویش سفید است!»

فروردین ماه امسال، پخش مستندی با عنوان «شجریان از سپیده تا فریاد» از شبکه افق با واکنش گسترده در شبکه های اجتماعی رو به رو و از نوع نگاه صدا و سیما به استاد آواز ایران انتقاد شد.          

گروهی از کاربران هم شبکه افق را که بخشی از برنامه‌ هایش را سازمان هنری رسانه ‌ای اوج تولید می ‌کند، «تلویزیون سپاه پاسداران ایران» می‌ دانند. اوج، موسسه تولیدات رسانه ‌ای وابسته به سپاه پاسداران ایران است.

 ادامه مطلب