از «شرارت تا شهادت» و «معامله پول و خون»!

 

بهرام رحمانی :

خامنه ای و روحانی، سردسته های آدم کشان حکومت اسلامی، نخست فرمان کشتار مردم را صادر کردند  و سپس بی شرمانه و وقیحانه موضوع «معامله پول و خون» را پیش کشیدند! آن ها نخست از خانواده جان باختگان، برای تحویل جنازه عزیزان شان که در کوچه و خیابان کشته بودند میلیون ها تومان پول خواستند اما اکنون ریاکاری دیگری را پیش کشیده اند و می گویند بررسی می کنیم تا به بخشی از خانواده های کسانی را که کشته ایم پول سکوت دهیم و «شهید» اعلام کنیم! یعنی رقم ناچیزی از پول های کلانی را که از اموال عمومی مردم دزدیده اند به عنوان «دیه» و «خون بها» به خانواده های قربانیان بپردازند. چنین اقدامی جز نمک پاشیدن به زخم های عمیق و و سوزناک مادران و پدران و فرزندان جان باختگان، چیز دیگری نیست! در حالی که آنان قبل از هر چیز، خواهان محاکمه خامنه ای و سایر آدم کشان حکومت اسلامی در دادگاه های علنی، مردمی و عادلانه و هم چنین خواهان برکناری کلیت حاکمیت جهل و جنایت و ترور بر جامعه شان هستند!

در چنین شرایطی، هرچه زمان می ‌گذرد، واقعیت جنایتی که در چند روز اعتراضات مردم به گرانی بنزین در قبال معترضین شهر‌های مختلف روا داشته شد، بیش تر آشکار می ‌شود. یکی از این شهرها ماهشهر است.

آن طور که از لابلای گزارش های مختلف بر می ‌آید، نیروهای امنیتی و سپاه در نیزاری واقع در یکی از جاده ‌های ماهشهر در شهرک جراحی، دست به کشتاری فجیع زده ‌اند. در کشتار از پهباد، کاتیوشا، تیربار، تانک و از نیروهای سرعت سریع «نوپو» استفاده شده است.

چندی پیش خبرگرازی تسنیم، وابسته به نیروهای امنیتی حکومت اسلامی، در مقر فرماندهی و دفتر کار سرهنگ حسین امجدیان فرمانده واحد نوپو، گفته است. به نوشته این خبرگزاری، «او که خود از محدود بودن اطلاعات ما در خصوص این واحد، مطلع است، شروع می‌ کند به توضیح دادن موضوع و تاکید دارد که «نوپو» مخفف «نیروهای ویژه پاسداران ولایت» است نه «نیروهای ویژه پاد وحشت»! او می گوید: «نیروهای ویژه پاد وحشت» یک اصطلاح فرانسوی است که به تمامی نیروهای ویژه دنیا اطلاق می ‌شود ولی واحد نوپو، با این نیروها متفاوت و یک نیروی ویژه تمام عیار با فاکتورهای بومی است که به نام «نیروهای ویژه پاسداران ولایت» نام گذاری شده است.

 ادامه مطلب