اهمیت پیروزی مجدد بازداشت نوری جنایتکار

 

موسی حاتمیان :

همانطور که مطلعید، دو روز پیش آقای مصداقی اعلام کرد:
‏امروز هشتمین دادگاه ‎#حمید_نوری در استکهلم برگزار شد.  بر اساس حکم دادگاه، قرار بازداشت نوری تا ۲۴ ماه ژوئن ۲۰۲۰ تمدید شد. https://t.co/n3EeXA0ab7
با دستمریزاد و تبریک فراوان به ایرج عزیز که این پیروزی بزرگ را برای خانواده بزرگ جنبش دادخواهی مردم میهنمان در داخل و خارج کشور رقم زده و تاکنون امتداد داده است، همچنین بایستی از دادستانی سوئد تشکر کنیم، که در پرونده نوری جنایتکار، تاکنون در کنار جنبش دادخواهی مردم ایران ایستاده است.
اما پیروزی این بار از نظر نگارنده دارای اهمیت متفاوتی با دفعات پیش است!.
همگان شاهد بودیم که ولایت فقیه غالب و مغلوب، پیش از این دادگاه، شروع به آتشباری هماهنگی داشتند، تا چه بسا نتیجه این دادگاه را تغییر دهند، و گمان نکنید که تمامی این ارکستر هماهنگ ولایت غالب و مغلوب از تهران تا اشرف هزار کهکشان تصادفی بوده است!
حکومت اسلامی جنایتکاران حاکم، با اطلاع از همین دادگاه در پیش روی، مجددا دکتر احمد رضا جلالی(محقق ایرانی- سوئدی به گروگان گرفته شده در تهران) را با انتشار خبر اعدام قریب‌الوقوع ایشان، به زندان اطلاعات منتقل کردند.
زیرا پیش از این، دیپلماسی تروریسم و گروگانگیری برای آنها نتیجه بخش بوده، و آنها توانسته بودند، که زندانیان خود در استرالیا، فرانسه و آمریکا را با گروگان ها مبادله کنند…
با فاصله کوتاهی، اما کاملاً تصادفی! توپخانه ولایت مغلوب در اشرف نیز با اطلاع از همین دادگاه در پیش روی، بکار افتاد، تا در این بازی تنفر برانگیز حتی در «آفساید» به همبازی ولایت غالب پاس گل بدهد، آن یکی دانشجوی دستگیر شده(یونسی) را در ارتباط با مجاهدین اعلام می کند، و این یکی، نه نوری جنایتکار، که فعالین جنبش دادخواهی را نیروهای رژیم معرفی می کند…و باز هم کاملاً اتفاقی بجای نوری جنایتکار، قهرمان دستگیری این جنایتکار(یعنی ایرج مصداقی) را هدف حملات رذیلانه قرار دادند!.
اما این بار ظاهراً ولایت جنایت غالب به این حد رضایت نداده بود، و لذا ولی فقیه مغلوب از مقر فرماندهی کل در چاه جمکران فرمان داد، که اینبار برای جلب رضایت «آقا علی»(حالا مولا علی یا سید علی به شما ربطی ندارد)، نه تنها ایرج مصداقی، بلکه اسماعیل وفا یغمائی و پسر جوان خطرناکش، عاطفه اقبال، همنشین بهار، محمدرضا روحانی، کریم قصیم و خلاصه مقر تجمع دشمن در میهن تی وی را آتشباری کنید، و حتی اسامی مختار شلالوند و …را نیز برای ترساندن اضافه کنید، در حالیکه خودش بهتر از همه می داند، توپخانه اش سالهاست که به دروغ شلیک می کند!
رجوی پلید که در تمام سالیان پس از خیز دگردیسی ازدواج موسوم به انقلاب نوین سال ۶۴-۱۳۶۳ در حسرت کسب قدرت، سعی داشته از ولایت فقیه غالب عقب نماند، و به همین دلیل از سال ۱۳۶۸ دیگر خود را امام زمان و ولایت مطلقه فقیه اعلام کرد، همانند جنایتکاران حاکم از سیاست گروگانگیری استفاده می کند، و در همین راستا، مادر به گروگان گرفته شده را به صحنه آورد، تا طرف های مقابل حساب کار خود را کرده، و حداقل برای حفظ جان گروگانشان سکوت پیشه کنند…، و حتی داغ های گذشته خود را پنهان نکرده و پس از مدتها عاطفه اقبال را از گندگاو چاله دهانی های خود بی نصیب نگذاشتند، در حالیکه ایشان،  ایرج مصداقی، اسماعیل وفا یغمائی و دیگر دوستان در جنبش دادخواهی، فقط برای نجات جان فرزندان به گروگان گرفته شده در کمپ لیبرتی تلاش و داد و فریاد کرده بودند، اما آنکه به شما دستور داد که شیادی سالیان متمادی پرواز تاریخساز، اگر اشرف بایستد جهان خواهد ایستاد، حمایت ۵ میلیونی توده ای در عراق، عشایر انقلابی (داعش)، عراق ژئوپلیتیک و حرم حسین و علی و چاه سامراء را کناری بگذارید، مرحوم مک کین بود، که دستور جان کری را به شما ابلاغ کرد، و تازه مگر آنرا با یک ملق وارو پیروزی بزرگ دیگری نخواندید، و مگر پس از رسیدن به آلبانی دستور ندادید که سوال در مورد استراتژی و… نداریم! و گذشته را فراموش کنید، پس این پناهندگان در غربت چه گناهی دارند؟، که شما پس از فرار های تاریخساز و آنهمه نامه نگاری به رفسنجانی و خامنه‌ای و رییسی و گیلانی و شرکا نتوانستید حتی والی گری ری را بدست آورید؟!
بله، پیروزی این بار، جوانب بسیاری در طرف دوست و دشمن دارد، و پس از این دادگاه حتی پیرمرد خنزر پنزی(در توصیف استاد یغمائی) و دیگر همدستان جنایت و ترویج تروریسم، حساب سرانجام کار خود را می بینند!
بله، همچنانکه ایرج مصداقی به نمایندگی از یک نسل تمام قتل عام شده به اثبات رسانده است، بی تردید تمامی قاتلان فرزندان ایرانزمین و جنایتکاران بر علیه بشریت بدست عدالت سپرده خواهند شد، و آن روز دور نیست!
 
 
پنجشنبه ۸ خرداد/ maj 28,2020
 سوئد
 
 

رد پای قاتلان رومینای نوجوان در اندیشه اسلامی جنایتکاران حاکم بر میهنمان

موسی حاتمیان :

 
رومینا اشرفی متولد ۱۳۸۵ دختری ۱۴-۱۳ ساله در سفید سنگان لمیر از بخش حویق شهرستان طالش به دست پدرش در خواب با داس سر بریده شد، که واکنش های متفاوتی را در پی داشته است.
از یک طرف قلم کش های حکومت اسلامی جنایتکاران حاکم این قتل وحشیانه را دستمایه طلبکاری از فعالین مدنی و برابری کرده اند، و نوشته اند کسانی که با ازدواج دختران سیزده ساله مخالفت می کردند، همدستان قاتل هستند، و بعضی دیگر از آنها آسمان و ریسمان را به هم بافته اند، تا جایگاه رفیع دختران و زنان را در چشم و دل محمد و اسلام نشان بدهند، و بطور ضمنی به واکنش هایی که مذهب را عامل اصلی معرفی کرده اند پاسخ بدهند.
اما همه می دانیم، که شوربختانه رومینای نوجوان اولین قربانی این فقه و سنت جنایتکاران نبوده و آخرین نیز نخواهد بود، و به همین منظور نگاهی به موارد مشابه ما را کمک می کند، تا رد پای قاتلان را واضحتر نماییم.
– دیروز سه‌شنبه دختر یا زن جوان دیگری در بیمارستان درگذشت، وی هفته پیش توسط برادرش در سلیمان داراب رشت به آتش کشیده شد، و برادر جنایتکار مانند پدر  جنایتکار رومینا علت قتل وحشیانه را ناموسی بیان کرده است.
– هاجره حسین بُر در ۲۴ اردیبهشت توسط همسرش در سراوان بلوچستان با همین ادعای ناموسی به قتل رسید.
حالا کمی به عقب تر برگردیم، تا رد پاهای قاتلان بیشتری را ببینیم.
– اطلاعات مورخ سوم تیر ماه ۱۳۶۰ تصاویر دوازده دختر نوجوان تیرباران شده توسط لاجوردی جنایتکار و بدستور خمینی جلاد را برای احراز هویت توسط خانواده های آنان منتشر کرد، که نشان می داد حتی هویت واقعی آنها پیش از اعدام، توسط قاتلین حکومت اسلامی مشخص نبوده است.
– در دوران زندان یونسکو، خواهر نوچوان یکی از زندانیان هوادار مجاهدین بنام علی… در موردی مشابه با رومینا، توسط پسر یکی از متولیان عزاداری حسین و عاشورا(با دسته های سینه زنی و زنجیر زنی) دختر تنها مانده را با تهدید برای خوشگذرانی به مشهد امام رضایی برده بود، که حالا شهرنوی رسمی آفتاب تابان خراسان در شمار پر جاذبه ترین درآمد توریستی کشورهای عربی شده است، در برگشت و طرح این موضوع برای بدنام کردن خانواده های زندانیان سیاسی، آوایی و خلف رضایی جنایتکار که از شکنجه و اعدام زندانیان سیاسی لحظه ای غفلت نداشتند، همین علی که تواب شده بود را عامدانه به مرخصی فرستادند، تا سناریوی تدارک دیده را تکمیل کنند، و علی نیز پس از کشتن خواهر مظلوم به زندان برگشت، و حاکم شرع جنایتکار نیز دقیقاً بنا به حکم شرع محمدی، برادر قاتل را تحسین کرده و او پس از مدتی آزاد شد.
– در دوران سیاه چهل ساله حکومت اسلامی جنایتکاران، صدها تن از همین قتل های ناموسی در ایلام، کردستان، لرستان و دیگر استان های میهنمان به وقوع پیوسته و همگی فراموش شده اند.
اما چرا تمامی این قتل های زنجیره ای بی پایان فراموش می شوند؟
زیرا نیروهای سیاسی، فمینیستی، وکلاء، و …در مدار جاذبه همین شرع و سنت، به نقد ریشه و ردپاهای واقعی قاتلان نپرداخته و نمی پردازند.
اگر این ردپاها را در طول تاریخمان دنبال کنیم، از قتل های بسیار دختران و زنان میهنمان (از طاهره قره العین ها تا موارد بالا و نداها، تا الان محمدی ها در کمپ اشرف و …) به یک تصویر قتل عام واقعی خواهیم رسید، که هر وجدان انسانی را برانگیخته خواهد کرد.
بله، رد پای تمام این جنایات هولناک به اندیشه زن ستیزانه محمدی می رسد، که خودش با جنون جنسی دختر نه ساله ابوبکر را به بستر می برد، تا بنای همین قانون حکومت اسلامی اشغالگران حاکم را بنیان نهد، و با صفیه ی نوجوان زیبا پس از گردن زدن همسرش در همان شب همخوابه می شود…اما زوج رجوی تا نواندیشان دینی برای مخفی کردن وحشت از دیدن رد پای خویش، و توجیه حماقت حمایت خودشان از اندیشه جنایت، مستمرا آیه بِأَيِّ ذَنْبٍ قُتِلَتْ را در قلم کشی و سخنان خود قی می کنند، و هرگز پاسخ نمی دهند که اگر این همه جنایات وحشیانه از این سرچشمه گندآب سنت و تاریخ اسلام و قوانین آن نیست، پس ریشه در کدام دشمن فرضی دارد؟
بله این رد پای قاتلان به همان قرآن و عترت و حدیث و سنت محمد و علی می رسد، که مطابق با ماده ۲۲۰ قانون مجازات اسلامی آنها، پدر در جایگاه ولی دم در قتل فرزند قصاص نمی شود بلکه قصاص تبدیل به دیه و تعزیر می‌شود!
بله، تنها راه نجات دختران و زنان میهنمان، و پیشگیری از این قتل های وحشیانه، قیام سراسری بنیان کن برای سرنگونی حکومت اسلامی اشغالگران ضد ایران و ایرانیست، که تمامیت این اندیشه جنایت پرور را با تمامی فرهنگ مرگبارتر از ویروس کرونا را به گورستان تاریخ بسپاریم، و جایگاه تاریخی زنان ایرانی(یوتاب ها، گردآفرید ها، آرتیمس ها، آتوساها تا قره العین ها و بی بی مریم بختیاری ها) را با برابری شکفته و پایدار کنیم.
 
 
چهارشنبه ۷ خرداد/ maj 27,2020
 سوئد