با چتر نجات از بانکوک / جناب سرهنگ یزید و سردار سرتیپ شمر

يادداشت های اسکندر دلدم :

جناب سرهنگ یزید و سردار سرتیپ شمر!

امسال، در تعزیهء روز عاشورای حکومت اسلامی، برای فرماندهان عالیرتبه لشگر یزیدیان، از درجات نظامی استفاده شد و خسردار سرتیپ شمر و جناب سرهنگ یزید در صحنهء تعزيه ظاهر شدند! دادن درجه سرتیپی و سرهنگیزمان حال به شمر و یزید زمان امام حسين تامل انگیز است، و چه بسا پای استکبار و صهیونیزم در ارتقای درجه سرداران سپاه ولايت فقيه در کار باشد!

 

 

 

 

 

 

سوء استفاده از بیت المال برای گرفتن قیمه پلوی نذری!

اگر مثل مسئولان مملکت نابینا نيستید و مفاسد اقتصادی را می بینید(!)، همانطور که در تصویر ملاحظه می کنید، یک مامور ادارهء برق، با سوء استفاده از امکانات دولتی (=بالابر) از بالای سر خیل عزاداران گرسنه، که از چهار صبح توی نوبت بوده اند، مشغول گرفتن یک قابلمه بزرگ قیمه پلوی نذری می باشد!

مسئولان قوای قضائیه و مجریه پس از انتشار این سند تکان دهندهء سوء استفاده از بیت المال(!) با انتشار بیانیه مشترکی اعلام کردند: حالا که نتوانسته ایم بابک زنجانی را وادار به بالا آوردن سه میلیارد یوروی هاپولی شده بکنیم، و حاج آقا خاوری مومن و نماز شب خوان و یک میلیارد دلار دارایی چپاول شده بانک ملی توسط او را از کانادا پس بگیریم، و دکل های نفتی گم شده را پیدا کنیم، تلافی همه، بعلاوهء سیزده هزار میلیارد تومان صندوق ذخیره فرهنگیان غارت شده، را سر این مامور خطاکار اداره برق خواهیم آورد تا مایه عبرت سایر مأموران دولت در مراجعه به تکایا و حسینیه ها، برای گرفتن یک قابلمه نذری شود!

 

 

 

 

 

 

 

مرد عنکبوتی اسلامی!

مردم مومن و معتقد غذای تکایا و حسینه ها را تبرک می دانند و می گویند حتی اگر یک قاشق از آن خورده شود نه تنها شفا دهنده است بلکه آدم را از ابتلا به بیماری و مصائب تا محرم سال اینده حفظ می کند.

متأسفانه بعضی افراد سوء استفاده جو و پر خور، که عنوان اوستائی دانشگاه را هم دارند، در ایام عزاداری و پخش قیمه پلوی نذری در ظروف یکبار مصرف، دست به سوء استفاده از نذورات تکایا و حسینیه ها زده و بیشتر از یک ظرف قیمه را به خندق بلا می ریزند و با هجوم به تکایا و اماکن پخش نذری و گرفتن دو باره و سه باره و بیست باره غذای نذری نمی گذارند به دیگران قیمه پلوی نذری برسد!

شاهدان عینی می گویند کربلایی صادق_ زشت کلام، که گفته می شود اوستای دانشگاه است، با گریم و درآوردن شکل و شمایل خود به سبک کارتن خواب ها و افراط در زدن به سر و سینه خود هر شب به چندین تکیه و حوزهءتوزیع قیمه مراجعه و ده ها ظرف یکبار مصرف قیمه پلو دریافت کرده است!

همچنين گفته می شود که نامبرده، به علت عدم رعایت شئونات اساتید دانشگاهی و عدم رعایت نوبت در صف دریافت قیمه، و درگیری و تیغ کشی با سایر عزاداران (!) و تشبث در دریافت قیمه اضافی، و مراجعات مکرر با لباس مبدل و تغییر گریم به تکایای مختلف و پر کردن صندوق عقب اتومبیل خود از غذاهای نذری و بساط کردن بزودی در کنار جاده بهشت زهرا و فروش غیر قانونی غذاهای نذری به مردم  مشغول شده و دير نيست که بدين علت به کمیته انضباطی دانشگاه احضار و پرونده وی در دست رسیدگی قرار گيرد!

بر اساس آخرین اطلاعات رسیده، والدین صادق زیبا کلام با ارائهء گواهی عدم سلامت عقل ممهور به مهر پزشکی قانونی به مرجع رسیدگی کننده خواستار ادامه تدریس وی در دانشگاه شده اند!

شایان ذکر اس که حاج صادق در اوایل پیروزی انقلاب تحمیلی از مسئولان استانداری کردستان ایران بود که با شدت و اقدامات قهرآلود کردهای ایرانی را سرکوب می کرد اما در جریان همه پرسی اخیر  کردستان عراق برای جبران مافات حامی رفراندوم و تجزیه عراق شده است!

حقوق برابر زن و مرد در کشور

امسال خانم ها به کوری دو چشم استکبار جهانی و صهیونیزم بین الملل و سران فتنه و کی روش و صادق زیبا کلام و نتانیاهو و جان کری و دونالد ترامپ (بازم بگم یا بسه؟!) از حقوق اجتماعی و مدنی خود برای نشان دادن وجود برابری جنسیتی در نظام مقدس استفاده بهینه کرده و مشت محکمی به دهان یاوه گویان شرق و غرب و شمال و جنوب و تجزیه طلبان کردستان و نظامیان میانمار زدند!

بله، امسال، به کوری چشم دشمنان نظام مقدس که می گویند برابری جنسیتی در جمهوری اسلامی نادیده گرفته می شود، محرم حال و هوای دیگری داشت و نسوان (خواهران و بانوان همیشه در صحنه) سنگ تمام گذاشتند و در بعضی دستجات حتی از برادران پیشی گرفتند…

تا بحال رسم بود آقایان (برادران) دسته راه می انداختند و خانم ها می ایستادند تا دسته برود یا در دو طرف مسیر ایستاده و دسته را تماشا می کردند و یا در پشت دسته حرکت می نمودند، اما امسال خانم ها در همهء عرصه ها،از طبالی تا زنجیر زنی و حتی قمه زنی، فعال بودند و با به صحنه آمدن خود شور و حال خوبی به ایام سوگواری دادند.

در حال حاضر یکی از کمبودهایی که به چشم می آمد نبودن مداح زن بود که علما باید برای آن فکری بکنند تا مردان به مداحی در بین خانم ها نپردازند و معصیت بوجود نیاید.

همچنین در بعضی مناطق دیده شد عده ای از فرصت استفاده کرده و به رد و بدل کردن شماره تلفن و تحرکات منکراتی مشغول بودند.

از آن بدتر برخورد دسته آقایان با خانم ها در بعضی از معابر و شوارع بود که پیشنهاد می شود از سال آینده مسیر حرکت خانم های عزادار از مسیر های مردانه جدا شود تا خدای ناکرده کسانی که برای کسب ثواب آخرت آمده اند به دام گناه نیفتند!

در اين راستا فیلم هایی هم از قمه زدن خانم ها در فضار مجازی منتشر شده که عکس زير خود در واقع مشک محکمی به دهان استکبار جهانی و صهیونیزم بین الملل است که می گویند زنان در ایران از آزادی های اجتماعی محروم هستند!

جذب توریست با روایت حادثه خونبار کربلا (گردشگری حلال)

        امسال با کوشش مبلغان اسلامی و مسئولین صنعت گردشگری توریسم کشور نيز به شرح زير حال و هوای تازه ای پیدا کرده است:

– گردشگران غربی که در ماه محرم الحرام برای بازدید از آثار تاریخی و فرهنگی و آشنایی با تاریخ اجتماعی به ایران آمده بودند، علاوه بر تماشای دستجات سینه زنی و زنجیر زنی، در کلاس های عقیدتی هم شرکت داده شده اند و روحانیون بخش توریسم حوزه در خصوص واقعه خونین کربلا در سال 61 هجری حقایقی را به اطلاع گردشگران خارجی رسانده و از جنایات یزید و شمر و افرادی نظیر خولی و امثالهم پرده برداشتند!

– در کاشان گردشگرانی را که برای بازدید از روستای تاریخی و منحصر به فرد ابیانه به این شهر رفته بودند را به یکی از حسینیه ها برده و ضمن اجرای برنامه های سرگرم کنندهء مداحی، توسط اخوندها برایشان داستان علی اصغر را به انگلیسی اجرا کردند.

– همچنین داستان هولناک شهادت طفلان مسلم به زبان انگلیسی توسط دو حجت ال«لیدرِ» گردشگری برای توریست های غربی تشریح شد که آنها را سخت به گریه انداخت!

تأثیر این اقدام ابتکاری فرهنگی – مذهبی بقدری بود که بعضی از گردشگران غربی به سینه زنی افتادند!

در پایان مراسم هم به توریست ها قیمه پلوی نذری هم داده شد!

بر اسا اين تجربه، سازمان میراث فرهنگی و گردشگری به منظور توسعه گردشگری حلال قصد دارد از محرم سال آینده علاوه بر روضه خوانی برای توریست های اروپایی و آمریکایی، آنها به قمه زنی هم وادار نماید!

ناظران امور پیش بینی می کنند با بازگشت این توریست ها به اروپا و آمریکا و باز تعریف آنچه در جمهوری اسلامی دیده اند، این چهار تا و نصفی توریست غربی هم که به ایران می آمدند دیگر اینطرف ها پیدایشان نشود و درآمد مدیران سازمان گردشگری و صنعت توریسم جمهوری اسلامی منحصر به صیغه درمانی برادران عراقی که به مشهد می آیند گردد!

اندکی هم شادی بايد!

عکس زير نشان می دهد که در روز عاشورای امسال، واعظی، وزیر سابق قطع ارتباطات و فیلترینگ، و رئیس دفتر و دستک فعلی حاجی روحانی (رئیس جمهور خودپنداشته!) و حجت الاسلام شهر ری، متولی شابدوالعظیم ظهر،بی ریا در حال خندیدن و غش و ریسه رفتن هستند!

ظاهراً وقتی طفل نوزادی را برای ملاحظه به رياست جمهوری داده اند، دشمنان اسلام بمب شيميائی کوچکی را در قنداق اين طفل معصوم جا سازی کرده بودند و حضرات از کشف چنین سلاح خفه کننده ای، که می تواند درصورت تولید انبوه کار داعش و دشمنان نظام مقدس را یکسره کند، بحای گريه به وجد آمده اند!