با چتر نجات از بانکوک /خبر اميدوار کننده

يادداشت های اسکندر دلدم :

خبر اميدوار کننده

در برنامه های خبری تلویزیون دولتی حکومت اسلامی اعلام شد:

ایران طی سه سال آینده به پانزدهمین اقتصاد برتر دنیا تبدیل می گردد!

پرسش و پاسخ

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس: 9 میلیارد دلار گم شده است!

آشیخ حسن به کبلایی اسحق: چطوره بندازیم گردن رژیم سابق؟!

کبلایی اسحاق: بندازیم گردن استکبار جهانی بهتره!

مبارزه ترامپ با فساد مالی و اختلاس در حکومت اسلامی!

عده ای ناآگاه که از عمق علاقه رژیم آمریکا به رعایای حکومت اسلامی بی اطلاع هستند بازگرداندن تحریم ها را به مثابه دشمنی با ایرانی ها ارزیابی کرده اند، در حالی که تشدید تحریم ها از روی عشق و علاقه به رعیت ایرانی است! می گوئيد چطور؟ می گويم مگر دونالد ترامپ به وزارت خزانه داری این کشور دستور داده است جلوی دسترسی مقامات دست پاک حکومت اسلامی به دلار آمریکا را بگیرند و حتی اجازه ندهند یک دلار به دست مقامات حکومت اسلامی برسد! مقامات امریکایی نزدیک به دونالد می گویند دلار آمریکا عامل اصلی فساد مالی و اختلاس در رژیم مقدس اسلامی است و دلار باعث شده است مقامات و مدیران متدین و نماز خوان و پاک دست و خداترس ایران ناخواسته دزد و مختلس و متواری به کانادا شوند!

مطالعات علمی نيز وجود سندروم دلار دزدی در میان مقامات متدین حکومت اسلامی و فرزندان آنها (معروف به آقازاده) را تائید کرده و متاسفانه مقامات حکومت اسلامی و فرزندان و همسران و شوهر ننه هایشان با دیدن دلار آمریکا تحریک جنسی شده و با خزانه ارزی کشور عمل شنیع انجام می دهند!

تاکنون در چهار دهه گذشته نصیحت و ارشاد و ترساندن از جهنم و انتقام الهی و حتی بگیر و ببند و محاکمه و زندان اوین هم جواب نداده و الباقی کسانی هم که با ادعای دست پاکی وارد دولت شده بودند دزد و اختلاسچی از آب درامده اند!

به همین خاطر دولت ترامپ به منظور نشان دادن علاقه خود به اصلاح امور در دولت ایران و خاتمه دادن به دزدی و اختلاس ارزی چاره کار را در جلوگیری از رسیدن دلار به داخل ایران تشخیص داده است تا دست مقامات مومن و خداترس به دلار نرسد و ناخواسته دزد و اختلاسچی و جهنمی و دو ملیتی و فراری به اروپا و آمریکا و کانادا نشوند!

تصمیم آمریکا برای به صفر رساندن صادرات نفت ایران هم در جهت کمک به نسل های آینده ایران اتخاذ شده است، زیرا تا امروز رعایای ایرانی از صادرات نفت و مشتقات پالایشگاهی آن فقط وازلین گیرشان آمده است؛ و نفت ایران را همراه با دکل های نفتی آقایان و آقازاده ها غيب کرده اند و اگر ادامه برداشت و صادرات نفت ادامه یابد بزودی چاه های نفت کشور هم مثل چاه های آب و رودخانه ها و دریاچه ها و تالاب ها خشک خواهند شد!

توطئهء دشمن برای بدنام کردن مقامات مومن ما

البته قضيه را می شود جور ديگر هم ديد. مثلاً، روز چهارشنبه گذشته در ماجرای استیضاح اوس علی ربیعی وزیر بیکار دولت آشیخ حسن نمایندگان مجلس شلم شوربا اوس علی را متهم به رانتخواری و هاپولی کردن بیت المال و باز کردن شرکت بنام فرزندان اش در دوبی و غارتگری کردند و ربیعی هم دست از دهان کشید و نمایندگان استیضاح کننده را متهم به باج خواهی و رانتخواری کرد و در این بلبشوی قهوه ای کردن همدیگر ناگهان پر و پای ناموس پزشکیان نایب رئیس مجلس هم به میان آمد و دخمل نایب رئیس هم متهم به رانتخواری در پتروشیمی جم شد!

شدت قهوه ای سازی مجلسی ها و دولتی ها و طرفداران هر یک در روز چهارشنبه 17 مرداد ماه بقدری بالا بود که در تاریخ معاصر حکومت اسلامی باید آن را “چهار شنبه قهوه ای” نامگذاری کرد و به تعطیلات عمومی اضافه نمود!

در شرایطی که به گفته رئیس ستاد پدافند غیر عامل و سایر مقامات با سواد کش ور دشمن ابرهای باران زا را از نیمه راه رسیدن به حکومت اسلامی می دزدد تا رعایا بی آب بمانند و با دزدیدن بودجه تامین برق مملکت را در خاموشی فرو می برد و گناه آن را به گردن بی شعوری مسئولان می اندازد و آمریکا با خروج از “ننگ جام” دنبال ساقط کردن رژیم مقدس است مدیران و مسئولان و وکلای مجلس و کارگزاران رژیم مقدس بجای آنکه طبق خواسته اخیر آشیخ حسن وحدت داشته باشند مرتب یکدیگر را قهوه ای می کنند و دزد و رانتخوار می نامند!

در حالی که سفره ای است چهل سال پهن شده و صلاح در این است که با هم بخورند و سر اینکه دیگری چند میلیون دلار بیشتر خورده پاچه هم را نگیرند و دعواهای خانوادگی را به صحن مجلس شلم شوربا نیاورده و موجب اضطراب و استرس رعایا نشوند!

در تازه ترین آبرو ریزی یک نماینده عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شلم شوربا خبر از گم شدن 9 میلیارد دلار ارز دولتی داده است!

قبلا هم جهرمی، وزیر جوان کابینه که ظاهرا گروه خونش با دولتمردان سابقه دار و مدیران سوپر مدرن نمی خواند تلویحا خبر از هاپولی شدن بیست میلیارد دلار در جریان ریخت و پاش های ارزی گانگسترهای بانک مرکزی داده بود!

حقیقت این است که چون مدیران دولتی و مسئولان مملکتی از بدو تاسیس حکومت مقدس اسلامی تا کنون از میان مومنین و مقدسین و نماز خوان ها و اشخاص خداترس انتخاب می شوند و به قول شهید بهشتی “عاشقان خدمت هستند و نه شیفتگان قدرت و ثروت!” عموماً در طول خدمت نه تنها حقوق و مزایای اندک دولتی را هم نمی گیرند بلکه جهاز ننهء خود را هم می فروشند و خرج مملکت می کنند!

بنابراین ماجرای خالی کردن ذخیرهء ارزی بانک ملت شعبهء دوبی توسط برادر رئیس جمهور و یا هاپولی کردن ثروت ملی توسط برادر معاون اول، و یا انجام جماع و لواط با دارایی ارزی کشور توسط آسید احمد عراق چی (برادر زاده اوس عباس عراق چی) و همین ماجرای اخیر گم شدن 9 میلیارد دلار توسط استکبار جهانی و صهیونیزم بین المللی انجام شده تا رعایا را نسبت به مدیران دست پاک و مومن و خداترس و اهل نماز شب بدبین نمایند!

شگرد استکبار جهانی به این صورت است که برای هر مدیر و مسئولی بدون رضایت آنها در بانک های خارجی حساب باز می کند و ده بیست میلیارد دلار به حساب هر یک می ریزد و برای این بندگان خدا اقامت و تابعیت می گیرد تا آنها را بدنام کند!

در این شرایط ناگوار که آب نیست، برق نیست، با وزش گرد و غبار و ریزگردها هوا نیست، پول ملی ارزش چسفیل را هم ندارد، بیکاری حتی به وزیر کار هم رسیده و اوضاع ناگوار اقتصادی آنقدر کشمشی شده که حتی کارگران افغانی هم از ایران می گریزند صلاح نیست بخاطر گم شدن نه میلیارد دلار مختصر جیب مسئولان و زیر فرش خانه آنها را بگردند و یک عده “تشنگان خدمت!” و مومن و نماز خوان را برنجانند!

از قدیم گفته اند پول چرک دست است (!) مگر در دولت اوس محمود آرادانی (بچه نارمک) هشتصد میلیارد دلار گم شد آخ کسی درآمد؟!

خوشبختانه با اقدام دونالد ترامپ در مورد تشدید تحریم ها و جلوگیری از رسیدن حتی یک دلار آمریکا به حکومت اسلامی راه سوء استفاده های ارزی و فساد مالی و اقتصادی و گم کردن عمدی دلار عنقریب بسته خواهد شد و دیگر شاهد این قبیل آبروریزی ها نخواهیم بود!

آقازاده موجه و کار درست!

در این چهار دهه ای که از عمر پر برکت رژیم مقدس اسلامی می گذرد پدیده ای بوجود آمده که چیزی در ردیف فحش ناموسی می باشد و همانا اصطلاح “آقازاده” است!

البته از نظر علمی، بویژه علم جماع و تولید مثل اصطلاح “آقازاده” غلط و واژه نچسبی است، چون این توله های جگوار سوار و دارای گرین کارت و تابعیت استکبار جهانی که دستشان در بیت المال و صندوق ارزی کشور است و حتی دکل نفتی را به روش «انباری» می دزدند و از کش ور خارج می کنند را آقایان نزائیده اند و از مادران عقدی یا صیغه ای بیرون زده اند و در حقیقت “خانم زاده” هستند و “نه آقازاده”!

با افشاگری های سال های اخیر در مورد آقازاده ها اگر چه دیگر آبرویی برای این افراد و پدرانشان باقی نمانده و اخیرا هم دونالد ترامپ و وزارت خزانه داری آمریکا پرده از 120 میلیارد دلار موجودی حساب های بانکی این جانوران در بانک های آمریکا برداشتند و رعایا آقازاده ها را بخاطر بلند کردن مال مردم نفرین می کنند و خواستار سرطانی شدن آنها و پدران شان هستند.

عزیمت این آقازاده ها در اوقات فراغت به سواحل دانوب آبی در بلگراد و یا ساحل لختی ها در دوبرونیک کرواسی، یا نیس فرانسه و جنوب اسپانیا و آنتالیای ترکیه و سایر نقاط لهو و لعب خیز جهان و لخت شدن آنها ثابت می کند که همه آقازاده ها برعکس آنچه گفته می شود اهل بالا کشیدن نیستند و خیلی هایشان هم پائین می کشند!

در روزهای اخیر عکس های روحیه بخش یک دختر ژن مرغوب در رسانه های مختلف و فضای مجازی منتشر شده که مشت محکمی به تبلیعات سوء استکبار جهانی و صهیونیزم بین الملل است که وانمود می کنند مقامات متدین و مومن در ایران مانع آزادی های زنان و دختران هستند و اجازه لخت شدن به صبیهء خود را در انظار عمومی نمی دهند! در حالی که این آقازاده که عکس هایش را ملاحطه می کنید برای خنثی کردن تبلیغات سوء استکبار جهانی چند قدم هم جلوتر از لختی های صربستان برداشته است!

قدر مسلم مقداری از صواب کاری که این آقازاده انجام داده و با نمایش اندام خود روح بینندگان را تازه کرده است به پدر و مادر و امواتش خواهد رسید و ایضا نظر منفی رعایا در مورد آقازاده ها هم تغییر خواهد کرد و رعایا پشتیبانی کننده امثال این آقازاده خواهند شد.

در واقع شبکه های مجازی و کانال های مختلف در اینترنت بلای جان انسان های با تقوا و متقی شده و با ورود به حریم خصوصی اشخاص آزادی های فردی آنها را نقض می کنند! و در تازه ترین نقض آزادی های فردی با انتشار عکس های یک دختر معصوم که از قضا متقی هم هست، در شبکه های اجتماعی کشف حجاب وی را دستمایه انتقاد از آقازاده ها و حاملین “ژن خوب” قرار داده اند!

در واقع این دختران قربانی پست و مقام پدران متدین و مومن و نماز خوان و خداترس مسلمان متعهد به رعایت شئونات دینی و مذهبی، از جمله حجاب خود هستند و اگر این پدران شناخته شده را نداشتند کسی با کشف حجاب و کشف شورت و سوتین و برهنگی آنها کاری نداشت!

یکی از بزرگ ترین زیان های این تجسس (فضولی!) در زندگی خصوصی زن و بچه مقامات متدین و متشرع که توسط وبگردها انجام می شود این است که آقازاده ها از گذاشتن عکس ها و فیلم های تن و بدن نازک و ناز خود در شبکه های مجازی خودداری کرده و با درنیاوردن شورت و سوتین خود رعایا را از حض بصری محروم نمایند!

در حال حاضر که صربستان به خاطر مشکلات اقتصادی ویزای ایرانیان را برداشته تا از محل کسب توریست چند دلاری به دست بیاورد شش هفت هزار جوان ایرانی که حداقل نصف آنها زن و دختر هستند در پارک های بلگراد و اطراف رودخانه دانوب و سوا به رویای رساندن خود به اطریش و اتحادیه اروپا و اخذ پناهندگی علاف هستند و در این هوای گرم تن و بدن را لخت می کنند و به آب می زنند و امری عادی و تماشایی است! بنابراین چون خانم متقی دختر یک مسئول حکومت اسلامی است نباید اینطور مورد هجمه قرار بگیرد.

امیدواری به موفقیت دولت با فشار داماد شیخ حسن!

خیلی از جوانان تحصیل کرده و نخبه بیکار تصور می کنند که در ممالک محروسه حکومت اسلامی پیدا کردن شغل و سرکار رفتن بدون داشتن پارتی گردن کلفتی که تبر گردنش را نمی زند، و یا ارتباط جنسی شرعی با اناث خانواده های حکومتگر ممکن نیست و آدم باید ضمن تحصیل و اخذ مدارج عالیه دنبال صبیه یکی از آقایان هم بیفتد و داماد سرخانه شود تا به پست و مقام نان و آبداری برسد!

از این کثافتکاری ها و استفاده از رانت فامیلی در جوامع کثیف سرمایه داری غرب وجود دارد که یک نمونه آن داماد دونالد ترامپ خودمان است که حالیه دم دست پدر زن خود کار می کند. اما خوشبختانه در ممالک محروسه حکومت اسلامی فامیل بازی و پارتی بازی و تقسیم پست های نان و آبدار و نذری دادن بیت المال در خانه حکومتگران وجود ندارد و فقط ضوابط حاکم است و کسی را به خاطر اینکه داماد کسی هست یا فرزند شخص قدرتمندی می باشد، یا شوهر ننه حاج آقایی می باشد در پست و مقامی منصوب نمی کنند و به او میدان نمی دهند!

علت هم این است که مقامات حکومت اسلامی، علی الخصوص امثال آشیخ حسن زید عمره “عاشقان خدمت هستند و نه شیفتگان قدرت!”

در طول چهل سالی که از عمر با عزت رژیم مقدس می گذرد دیده نشده که مقام بلندپایه ای برادر خودش را که قبلا فعله ساختمانی یا شاگرد مغازه حلبی سازی بوده بیاورد و رئیس دفتر و بازرس ویژه ریاست حکومت کند!

یا یک فردی که از بد روزگار رئیس جمهور می شود داماد نوجوان خود را که با توصیه دانشجوی پزشکی شده و هنوز ترم اول را تمام نکرده رئیس بیمارستان فیروز آبادی نماید!

معدود مواردی هم که در طول چهار دهه گذشته دیده شده است شباهت اسمی بوده و یا فرد اعم از داماد یا آقازاده یا شوهر ننه یا برادرزاده از چنان تخصصی برخوردار بوده که مانند آسید احمد عراق چی، برادر زاده نوجوان حاج عباس عراق چی (از عاقدین ننگ جام) را با خواهش و تمنا از آمریکا آورده و معاونت ارزی بانک مرکزی را به چهار دست و پای او سپرده اند تا دلار آمریکا را از مبادلات اقتصادی کشور و دسترس خود دولت خارج نماید!

چون در این مملکت تعداد بیکاران از جمعیت کش ور بیشتر شده است به محض آنکه یک دامادی از تختخواب پائین می آید و سر کار می رود همه گیر می دهند که چون طرف داماد حاج آقا بوده پست و مقام گرفته است!

عده ای هم برای مبارزه با بیکاری طرح داده اند که مسئولان بیشتر دختر تولید کنند و داماد زیادتری بگیرند تا جوانان بیشتری سرکار بروند!

به هر حال انتقاد از فامیل بازی در حکومت و دولت زیاد است و رعایا می گویند چطور و چگونه است که هر کس در این مملکت دستش به دم گاوی بند می شود برادرش را رئیس دفتر و مشاور ویژه و بازرس ویژه می کند و پست های مهم را بین فرزندان و دامادها و برادر زن ها و خواهر زن ها و خواهر زاده ها و شوهر ننه هایش تقسیم می نماید، بر فرض محال که خود این یارو استعداد و شعور و قابلیت اندکی داشته باشد از کجا معلوم که همین یک ذره عقل و شعور را برادر یا داماد و یا خواهر زاده اش هم دارد؟!

خوشبختانه در دولت آشیخ حسن، همانطور که در انتخابات قول مردانه داده بود، فامیل بازی نباشد بجز برادرش فریدون و مونسان خواهر زاده اش و چند داماد و فرزند و فرزندان اقوام نسبی و سببی و همولایتی هایش افراد دیگری وجود ندارند، که البته این سی چهل نفر هم نه به خاطر وابستگی فامیلی، بلکه به خاطر قابلیت های شگرف و رزومه حیرت انگیزشان (!) و علیرغم میل خود به دولت برده شده اند!

نمونه اش استعداد شگرف داداش فریدون در تقلید صدای آشیخ حسن تات که پشت تلفن صدای کبلایی حسن را تقلید و به مقامات دستور نقل و انتقال ارز ولتی به صرافی خصوصی خود را می داد!

در تازه ترین استعداد یابی کامبیز مهدی‌زاده فرساد داماد آشیخ حسن که در خانه کامی صدایش می زنند طی حکمی به عنوان “دبیر ستاد توسعه فناوری‌های حوزه انرژی” معاونت علمی و فناوری ریاست حکومت منصوب شد. کامی هرگونه رانتخواری فامیلی به خاطر انتصابش به این پست مهم را شخصا تکذیب کرده و گفته که بر اساس شایستگی ها و رزومه علمی در این سمت منصوب شده است!

متاسفانه هر چه مقامات قسم و آیه می خورند که دستمزد کارگر گران شده و دولت به خاطر نداشتن بنیه مالی نمی تواند کارگر روز مزد برای سمت های بالای دولتی از زیر پل سیدخندان بگیرد و به ناچار افراد فامیل رئیس جمهور و وزرا و مقامات را در سمت های سیاسی و اقتصادی می گمارد رعایا قبول نمی کنند و حرف زشت می زنند!

شایان ذکر است خود مقامات عالیه رزومه کاری درست درمونی ندارند و اگر انقلاب نشده بود هنوز در روستاهای محل سکونت خود بز می چراندند و زمین شخم می زدند تا چه رسد به دامادهایی که اگر ولشان کنند عرضه پیدا کردن نان بخور و نمیری را هم ندارند!

خوشبختانه داماد آشیخ حسن و برادرش و خواهر زاده اش و سایر اقوامش به خاطر رانت فامیلی سوار کار نشده اند و رزومه کاری دارند، به طوری که در رزومه کاری فریدون انتقال چهارصد میلیون درهم امارات از شعبه بانک ملت دوبی به صرافی خصوصی وی دیده می شود!!