با چتر نجات از بانکوک – علت سقوط اتوبوس دانشجويان معلوم شد

يادداشت های اسکندر دلدم :

طرح اصلاح طلبان برای تاسیس مراکز عیش و عشرت!

 حجت‌الاسلام سید احمد علم‌الهدی، امام جمعهء مقدس مشهد، در خطبهء دوم نماز جمعه 14 دی ماه جاری به وجود دیسکوتک اسلامی در ترکیه که زنان در آن با حجاب اسلامی می رقصند اشاره کرد و بدون بردن نام از جناح و یا افراد خاصی از جمله گفت:

“… آنها (دشمن) سعی می‌کند حجاب را از بین ببرد. اگر بی‌حجابی در جامعه رواج یافت، نسل جوان ما یک نسل غریزی و عیاش می‌شود که به دنیا عیش و شهوت است. اخیراً در فضای مجازی و حتی همایش‌ها تحت عنوان مدارا با جوانان، نمادهایی از بی‌حجابی را نشان می‌دهند. عکس‌هایی از امام موسی صدر را نشان می‌دهند که در مجامع زنان بی‌حجاب در آن زمان حضور داشته است. الان به اسم مدارا این عکس‌ها را نشان می‌دهند و می‌گویند با بی‌حجاب‌ها مدارا کنیم. عکس‌های بی‌حجاب زنان فلسطینی را نشان می‌دهند، توطئه‌هایی در ترکیه ‌شروع کرده و به ایران هم رسیده است و زنان با حجاب را عیاش نشان دهند. دیسکویی در ترکیه ایجاد شده است که زنان با حجاب برقصند!”

شایان ذکر است که اصلاح طلب هائی که از صحنهء سیاسی کشور رانده شده اند توجه خود را به کشف حجاب و ایجاد مراکز لهو و لعب معطوف داشته و مغزهای اقتصادی آنها تاسیس دیسکوتک و مراکز کامجویی جهت کسب درآمد اقتصادی کلان را راه برون رفت از مشکلات بیکاری و افسردگی در جامعه می دانند!

اخیرا چند چهره اصلاح طلب خواستار آزادی شرب خمر برای جلوگیری از مرگ و میر ناشی از مشروبات تقلبی دست ساز شده بودند!

تعدادی از چهره های مشهور اصلاح طلب هم که نوامیس آنها سالی چند بار برای خرید از فروشگاه های برند مشهور جهان به لندن و نیویورک می روند اخیرا خواستار شل کردن روسری خانم ها و کنار گذاشتن حجاب شده اند!

اصلاح طلب ها طرح روی زمین ماندهء تاسیس خانه های عفاف را هم مجددا مطرح کرده و معتقدند با رعایت موازین شرعی می توان دل جوانانی را که به خاطر مشکلات اقتصادی تا لب گور هم قادر به ازدواج نیستند به دست آورد!

در دولت سازندگی، نوازندگی، خوانندگی ی غریق استخر فرح پهلوی قرار بود مراکز زنجیره ای در تمام شهرها و قراء و قصبات جهت خاموش کردن فوری آتش شهوت مردان به نام: “دارالاطفای شهوات حیوانیه فی واحد ثانیه!” تاسیس و مدیریت آن به اصلاح طلب ها سپرده شود که از سرنوشت این طرح خبری در دست نیست!

تئوریسین های اصلاحات همچنین طرح کاباره و دیسکوی شرعی را ارائه کرده بودند که مشتریان کاباره در بدو ورود با رقاصه ها و خوانندگان زن صیغه محرمیت خوانده و سپس پای میز عرق خوری نشسته و برنامه ها و تن و بدن لخت آنها را تماشا کنند!

برای ورود به دیسکوی اسلامی هم هر کس پارتنر (شريک و همراه)ی در خیابان بلند می کند قبل از ورود به دیسکو وی را در ورودی رقاصخانه توسط مقامات مسئول عقد موقت نماید!

این روش در حال حاضر در هتل های بعضی شهرهای گردشگر مذهبی پذیر د دست اجرا می باشد و گردشگرها پس از طی کردن اجرت المثل و حق اضافه کاری در رسپشن هتل هدف (!) را صیغه کرده و به اطاق خود می برند!

اصلاح طلب ها که در اوایل انقلاب«چپ» نامیده می شدند و از دیوار سفارت بالا می رفتند در طول دوران سازندگی و نوازندگی غریق استخر با توجه به جهت وزش باد دور و بر شیخ اکبر مغروق جمع شدند و بار خود را بستند. بعد با آمدن آسید ممد خاتمی راستگرا و اصلاحاتی شدند و همان هایی که از دروار سفارت بالا رفته بودند ان حرکت را محکوم و به ملاقات دیپلمات های امریکایی شتافتند!

اکنون هم می گویند اگر دونالد ترامپ از راه تاسیس مراکز لهو و لعب جزو بزرگ ترین ثروتمندان جهان شده است چرا ما که اصلاح طلب هستیم نتوانیم با شاد کردن دل مردان میلیارد دلاری شویم؟!

فعلا برای از میان بردن قبح کار در روزنامه های خود اخباری در مورد تاسیس دیسکوتک و فاحشه خانه اسلامی در ترکیه چاپ می کنند تا قضیه جا بیفتد و بعد بگویند ما اصلاح طلب ها دنبال اصلاح باورهای کهنه جامعه و رساندن کشور به پای همسایه خود ترکیه می باشیم!

اصلاح طلب ها معتقدند اگر در انتخابات 88 مانند کودتای 28 مرداد 32 محله بدنام تهران دایر بود و امثال پری آژدان قزی از آنها حمایت می کردند جلوی جورج سوروس کم نمی آوردند و انقلاب سبز آنها شکست نمی خورد!

مدیریت اقتصادی برترِ «مواد فروش ها»!

به نظر می رسد که «مواد فروش ها» برای مدیریت بهتر از مصرف کنندگان مواد هستند!

آمارهای اقتصادی نشان می دهند در شرایطی که قیمت همه کالاها و خدمات طی ماه های اخیر به یمن تدبیر و نبوغ اقتصاددانان دولت (علی الخصوص ممد باقر بدبخت و اسحاق خان!) سیصد – چهارصد درصد افزایش داشته اند بهای مواد مخدر و نشئه جات تقریبا کنترل شده و بطور میانگین حداکثر 50% رشد داشته اند!

به گفته دبیر ستاد مبارزه با مواد مخدر استان تهران:

“تریاک 55% – هروئین 52% – مورفین 82% – حشیش 30% و شیشه 129% رشد قیمت داشته اند!”

اگرچه دویست درصد مردم از گرانی و تورم لجام گسیخته ناراضی و عصبانی هستند اما خوشبختانه دولت بی تدبیر و ناامید قشر با وفای معتادین جامعه اعم از سنتی و صنعتی را در کنار خود دارد و قاطبه معتادان همیشه پای منقل از عملکرد دولت در پائین نگه داشتن بهای مواد ضروری پرواز به عالم هپروت راضی به نظر می رسند و اعلام کرده اند تا آخرین بشت (بست) از دولت در برابر زیاده خواهی های اشتکبار ژهانی (استکبار جهانی) حمایت خواهند کرد!

پائین نگاه داشتن قیمت مواد مخدر توسط مواد فروش ها نشان می دهد آنها اقتصاددانان بهتری نسبت به موادکش ها و مصرف کنندگان هستند و جا دارد دولت از فروشندگان مواد و برادران قاچاقچی جهت اداره امور اقتصادی کشور و پائین نگاه داشتن بهای مواد استمداد بجوید و راهنمایی بگیرد!

آوردن چند مواد فروش به هیئت دولت علاوه بر کمک به حل مسائل بغرنج اقتصادی کش ور و پائین اوردن قیمت ها موجب سهولت در دسترسی بعضی از آقایان به مواد شده و دیگر لازم نیست از موتوری جنس نامرغوب بگیرند که به آنها نسازد و نتیجتا در تصمیم گیری های سیاسی و اقتصادی مهم و سرنوشت ساز آنها اثر گذاشته و یک شبه بهای دلار سه هزار و هشتصد تومانی را به بیست هزار تومان برساند!

بز آوردن شهردار جدید تهران!

خبر اينکه بیلبوردهایی در تهران نصب شده که پوشش زنان در آن مشابه پوشش زنان مجاهدین است! با توجه به اینکه در رسیدگی به دوسیه شهردار جدید تهران (سدر و حناچی!) فاش شد اخوی ایشان از اعضای پیشکسوت و اصلی مجاهدین است و با بدبختی و تک نمره شهردار تهران شده است. عده ای با مسموم کردن فضا و تکیه بر نوع پوشش زنان روی بیلبورد و انگشت گذاشتن روی تشابه پوشش با پوشش زنان مجاهدین خواسته اند لگدی به شهردار جدید تهران بیندازند و موجبات اخراجش از شهرداری را فراهم کنند اما شهرداری با انتشار اعلامیه ای گناه مجاهدگرایی را به گردن وزارت بر فرهنگ و محتاج به ارشاد اسلامی انداخت!

در اطلاعیه شهرداری آمده است:

“تائید و نظارت بر محتوای تبلیغات اکران شده روی سازه‌های تبلیغاتی طبق قانون بر عهده وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و شهرداری تهران مسئولیتی درباره محتوا ندارد.”

شایان ذکر است که ممد علی نجفی شهردار قبلی هم سر یک نمایش روی صحنه که دختران می رقصیدند و بر و باسن خود را تکان می دادند (!) بز آورد و برکنار شد و رفت زن جدید گرفت!

با شروع سال جدید میلادی قیمت سوخت در ترکیه 10% ارزان شد!

حاجی رجب اردوغان،‌ دیکتاتور کرد کش ترکیه، در پیام تبریک سال نوی میلادی به مردم این کشور مژده داد که دولت بهای نفت و گاز و برق و انواع سوخت مصرفی را 10% ارزان کرده است!

کارشناسان اقتصادی می گویند با کاهش بهای انواع سوخت قیمت سایر کالاها و خدمات هم پائین خواهد آمد.

ترکیه که فاقد منابع طبیعی نفت و گاز است، انواع سوخت مورد نیاز خود را از جمهوری اسلامی وارد می کند ولی مشخص نیست چرا هر سال بهای سوخت وارداتی از ایران در آن کشور کاهش می یابد و برعکس در خود ایران که تولید کننده نفت و گاز است بالا می رود!

اشک فردین مجلس در آمد!

جلسه روز چهارشنبه 12 دیماه 97 مجلس شبیه مجلس عزاداری شد و اشک نمایندهء میانه در مجلس شلم شوربا را که اتفاقا نماینده ای میانه رو هم هست درآورد!

حاج آقا فردین، نمایندهء میانه – که گویا مطالب محرمانه ای را می خواسته به گوش و حلق و بینی سایر نمایندگان برساند و می ترسیده دشمن از آن مطلع شود یا رعایا بفهمند و بیش از این مضطرب شوند – درخواست برگزاری جلسه غیرعلنی کرد و در حین نطق گریه اش سرازیر و موکت های کف صحن علنی را خیس کرد!

دویست و هفتاد و دومین جلسه علنی دهمین دوره مجلس شورای اسلامی، ساعت حدود 8 و 14 دقیقه روز چهارشنبه 12 دی با 94 نماینده غایب که دنبال کاسبی خود خارج از مجلس بودند آغاز شد.

در این جلسه که حاج مسعود پزشکیان اداره آن را بر کول خود داشت ساعت حدود 9 و 50 دقیقه با پشت تریبون رفتن حاج فردین نماینده مردم شریف میانه (آذربایجان شرقی) آغاز شد و فردین با استناد به قانون آئین‌نامه داخلی مجلس درخواست برگزاری جلسه غیرعلنی کرد تا بتواند راحت و بدون تعارف درباره برخی مسائل با محوریت بودجه حرف بزند.

حاج آقا “فردین فرمند” در حالی که اکثر نمایندگان در حال چرت زدن و یا جر و بحث با یکدیگر بودند و 94 نفر هم غیبت داشتند خطاب به صندلی های خالی ‌گفت: ” من چندین روز است که خواهان برگزاری جلسه غیر علنی مجلس هستم. من در مراسم پدرم گریه نکردم ولی الان به گریه افتادم! ”

وی با گریه خطاب به نمایندگان گفت: “دارید چه می‌کنید؟ هر راه قانونی که بود، برای برگزاری جلسه غیرعلنی، طی کرده‌ام، اما قبول نکردند، امروز صبح دوباره گفتند که امضا جمع کنید که دوباره امضا جمع کردم، من طبق آیین نامه عمل کردم”.

نمایندهء میانه اظهار داشت: “طبق اصل 103 آ‌یین نامه داخلی مجلس اگر 10 نمایندهء تقاضای جلسه غیر علنی کنند مجلس باید این تقاضا را بررسی کند.”

فردین اظهار کرد: “اگر جلسه غیر علنی در مجلس برگزار نشود می‌ترسم قیمت دلار به بالای 20 هزار تومان هم برود”.

نمایندهء میانه تاکید کرد من برای خدای گریه کردم. بخاطر دنیا گریه نمی‌کنم. بخاطر فشار است که گریه می‌کنم.

پس از نطق حاجی فردین و یکی از مخالفان، نمایندگان حاضر موضوع «برگزاری جلسهء غیرعلنی» را تصویب نکردند و بنده خدا فردین سنگ روی یخ شد!

در جریان این رأی‌گیری، از مجموع 290 نماینده مجلس دهم، فقط 209 نماینده در جلسه حضور داشتند یعنی 81 نماینده غایب بودند!

غیبت نمایندگان در جلسات مجلس بیشتر به خاطر اشتغالات فراوان آنها در سمت مشاورت وزرا و عضویت در هییت مدیره ها و اداره هولدینگ های اقتصادی است اما عده ای هم به خاطر اینکه خانهء مسکونی آنها در منتهی الیه شمال شهر و در فاصله دوری از مجلس شلم شوربا (میدان بهارستان) است به خاطر بعد مسافت نمی توانند خود را به مجلس برسانند و لذا باید مجلس در منزل آقایان برگزار شود و یا از طریق ویدیو کنفرانس در حالی که نمایندگان در اطاق خواب و زیر لحاف هستند رأی گیری انجام شود!

مقامات و دستگاه های مسئول به دنبال کشف منبع بوی گند!

لابد می دانيد که از بعد از ظهر روز چهارشنبه 12 دیماه 97 بوی گند نامطبوع و خفه کننده فاضلاب انسانی در سطح شهر تهران پخش شد و در دماغ شهروندان تهرانی نشست!

بعضی مسئولین و مقامات و نمایندگان مجلس و دولتی ها که در سطح شهر مشغول کارشناسی و تشخیص ” بو ” بودند آن را به بوی آمونیاک و بعضی به بوی تخم مرغ گندیده و کسانی که بوشناس تر بودند به بوی مدفوع انسانی نزدیک تر ارزیابی کردند!

فعلا همه مقامات سر در گریبان خود کرده و دنبال منشاء بوی گند می گردند!

اظهار نظرهای کارشناسی متفاوت است و جناح های سیاسی گند زدن رقبای سیاسی را منشاء فاضلابی شدن اوضاع کشور می دانند!

یک جناح می گوید این بوی نفرت انگیز بوی گند “لیست امید” رسوب کرده در مجلس شلم شوربا به سرکردگی ممد رضا عارف صوفی است!

جناح دیگر اصلاح طلبان آمریکا گرا و شیفته غرب و آموزش دیده در کلاس های استاد سوروس را عامل گند بالا آوردن مملکت می دانند! بخصوص که گل و گیوه وابستگان به این جناح کمی هم شل است و از لای چوب پنبه اشان باد خارج می شود!

مخالفان دولت بی تدبیر و ناامید می گویند بوی گند سوء مدیریت مقامات دولتی است که منجر به تبدیل ارزش پول ملی به به کمتر از ارزش یک مثقال پشگل گوسفند و پهن گاو شده است!

در این رویداد زیست محیطی – مستراحی عده ای هم پرخوری دریافت کنندگان حقوق ها و پاداش های نجومی و اختلاس کنندگان از بیت المال را عامل پرکاری شکم و شکمبه مقامات بیرون روی زیاد آنها و دست به آب کردن به مملکت و درآوردن بوی گند خفه کننده می دانند!

ناظران سیاسی با توجه به بدبو تر بودن مرکز شهر تهران معتقدند بوی گند پخش شده همانا بوی گندی است که از توافقنامه شکست خورده “برجام” در حوالی وزارت خارجه منتشر شده و عامل آن امیرکهیر ایران، قهرمان هسته ای، اوستا جوات ظریف می باشد!

خلاصه در مورد منشاء پخش بوی گند فاضلابی و مستراحی در فضای کشور اختلاف عقیده وجود دارد و حتی عده ای وارد حریم خصوصی مقامات شده و می گویند چوب پنبه آقایان شل شده و یا استاد طوسی آنها را شل کرده است!

پیش بینی می شود به منظور پایان دادن به این اختلافات بزودی فردی را به عنوان “سلطان لوبیا” و یا “تخم مرغ آب پز” پیدا کنند و به اتهام خوردن لوبیا همراه با تخم مرغ و نان بربری جهت آلوده کردن هوای تهران اعدام و بعد محاکمه کنند!

و خبری که همين الان به ما رسيد حاکی از آن است که “سلطان لوبیا” به جرم بوگندی کردن هوای کشور دستگیر شد!

سلطان «توهم»!

حاج مصطفی کباکبیان، که «مهدی شهر» از توابع دامغان را رها کرده و یکسره خود را به مجلس شلم شوربا رسانده و نمایندهء مردم «تهران» و صاحب حزب و روزنامه و تعاونی مسکن و دانشگاه در سمنان و زمین در کنار دریاچه خلیج فارس و… شده است، در مورد حادثه اسفبار سقوط اتوبوس از رده خارج دانشگاه آزاد اسلامی و فوت جانگداز ده نفر از دانشجویان زبده و نخبهء مملکت این فرضیهء بچگانه را مطرح کرد که یحتمل ممکن است دشمنان نظام مقدس با انبر دستی که صهیونیزم بین الملل یا ولیعهد عربستان در اختیارشان قرار داده ترمز اتوبوس را بریده باشند و اگر نمایندگان مجلس و مردمی که اظهارات حاج مصطفی را هجو کردند نبودند شاید مصطفی کواکبیان یک مطالب دیگری هم از یک جای دیگرش در می آورد و ضمیمه اظهارات اش می کرد و سقوط اتوبوس را به توطئه سازمان سی.آی. ای و یا دست و پا داشتن نتانیاهو گره کراواتی می زد!

با این مدل سناریوسازی برای گول مالیدن سر رعایا خوب است ماجرای زیر گرفتن دو دانشجو توسط رئیس دانشگاه را هم گردن داعش و یا منافقین و صدام انداخت و پشت تریبون مجلس مدعی شد یک عنصر نفوذی داعشی سال ها خود را به عنوان رئیس دانشگاه به هیئت امنا و کارگزینی دانشگاه آزاد شیاف کرده، و در یک فرصت مناسب دو دانشجو را با اتومبیل زیر گرفته تا گزک دست استکبار جهانی و صهیونیزم بین الملل و سازمان های حقوق بشری برای محکوم کردن نظام مقدس و بی آبرو کردن دکتر همولایتی بدهد!

البته تحقیقات انجام شده (بخیر و خوشی!) نشان می دهد رئیس دانشگاه در زیر گرفتن دو دانشجوی معترض مقصر نبوده بلکه دو دانشجو که در اسرائیل آموزش زیر ماشین رفتن گرفته بودند عمداً خود را زیر اتومبیل رئیس دانشگاه انداخته اند تا بر اثر اصابت اتومبیل به آنها، جلوبندی و لاستیک ها و شاسی و فنرها و سایر قطعات اتومبیل صدمه ببینند و خرج روی دست مقامات پاک دست دانشگاه آزاد بگذارد!

گفته می شود این دو دانشجو با انداختن عمدی خود زیر اتومبیل رئیس دانشگاه قصد ایجاد اغتشاش در کشور و تحریک سایر مردم به زیر ماشین رفتن دسته جمعی را داشته اند!

دو دانشجوی فریب خورده که با هوشیاری هوشیار و بیدار دستگیر شده اند، در بازجویی های انجام شده از آنها به روش محترمانه اعتراف کرده اند جاسوس دشمنان نظام بوده و برای زیر ماشین انداختن خود از ولیعهد عربستان سیصد میلیون دلار علی الحساب گرفته اند!

پیش بینی می شود طی روزهای آینده دو دانشجوی زیر ماشین رفته به جرم ارتباط با بیگانگان و اقدام علیه امنیت اتومبیل رئیس دانشگاه و تبلیغ علیه نظام اعدام شوند!

شایان ذکر است قبل از کشف ارتباط سقوط اتوبوس خارج از رده به دره و کشته شدن دانشجویان توسط این نماینده سمنانی الاصل تهران کارشناسان زبده و کاربلد پلیس راهنمایی و رانندگی شیب تند جاده غیر استاندارد احداث شده در ارتفاع بالای 1800 متر کوهستان شمال شهر تهران و فرسودگی اتوبوس متعلق به عهد دقیانوس را علت بروز حادثه اعلام کرده بودند اما با کشف حاج مصطفی و اظهارات تکان دهندهء وی در مجلس معلوم شد دشمنان نظام مقدس و در رأس آنها دونالد ترامپ و نتانیاهو با انبر دست شیلنگ ترمز اتوبوس را بریده اند!

ناظران عملکرد نمایندگان مجلس معتقدند این بابا در نطق پیش از دستور خود در مجلس فحش علمی به رئیس و روسای دانشگاه آزاد داده است؛ زیرا مقامات عالیه رئیس دانشگاه و مدیران او را مقصر وقوع این حادثه اسفبار اعلام و چند نفرشان را هم اخراج کرده اند و وقتی مصطفی پشت تریبون مجلس کار را از ناحیهء دشمنان نظام مقدس اعلام می کند در واقع با زبان بی زبانی این افراد را نفوذی های استکبار و صهیونیزم جهانی معرفی می کند که به دستور واشنگتن و تل آویو ترمز اتوبوس را بریده اند!

خدایی آدم اگر حرف نداشته باشه و ساکت یک گوشه نشسته و حقوق و مزایای نجومی اش را بگیرد و به گرفتن یارانه احزاب و یارانه روزنامه ای که مناشر نمی شود و انواع و اقسام رانت ها اکتفاء کند سنگین تر است و باعث خنده و تفریح دیگران نمی شود!

دستگیری «سلطان باسن»!

به دنبال دستگیری و اعدام سلطان سکه، سلطان ارز، سلطان قیر، سلطان کاغذ، سلطان پوشک و نوار بهداشتی و تعداد دیگری از سلاطین، خبر می رسد که با هوشیاری مقامات گمرک “سلطان باسن” در حال خارج کردن مقادیر زیادی از باسن خود از مرز دستگیر و همراه با بخشی از باسن کشف شده جهت محاکمه و اعدام به مرکز اعزام شده است!

گفته می شود “سلطان باسن” طی چند سال گذشته از راه های نامشروع و زد و بندهای پنهان با محافل قدرت باسن خود را بزرگ کرده و قصد رساندن آن به کانادا را داشته است!

در حال حاضر باسن نامبرده در بازداشت عده ای خوش ذوق قرار دارد و درصورتی که نتواند ثابت کند باسن را از طریق قانونی بزرگ کرده است از همان باسن به دار آویخته خواهد شد!