دروغگویی حکومتیان همزاد جمهوری اسلامی است

 

بهروز سورن :

بی تردید اولین قربانیان این اپیدمی در کشوری تحط سلطه سرکوب و استبداد سرمایه داری هار و چپاول و غارتگر اسلامی که به سفره حقیر کارگران و زحمتکشان نیز دستبرد میزند, همانا پابرهنگان و اقشار فرو دست کشورمان هستند.خبر درگذشت پرستار زحمتکش مازندرانی نرجس خانعلی زاده 25 ساله در این ارتباط بسیار دردناک بود. بعبارت دیگر عوامل متعددی از جمله تجمع و تراکم جمعیت, دسترسی کمتر به اطلاعات و امکانات بهداشتی و فقر و هزینه درمان پزشکی, این بخش از جامعه را بیش از لایه های دیگر اجتماعی مورد تهدید قرار میدهد که میتواند فجایعی در ابعاد بسیار بالاتری پدید آورد

***

دروغگویی یکی از مظاهر همیشگی رهبران جمهوری اسلامی بوده است. از خمینی جلاد و سخنرانی هایش در نوفل لوشاتو گرفته تا همین اواخر که علت فاجعه سقوط هواپیمای اوکراینی برملا شد. چنانچه فشارهای بین المللی و افکار عمومی نبود همین فاجعه نیز مورد تائید سران حکومت قرار نمیگرفت. هیچوقت ما شاهد نبوده ایم که حکومتیان به جنایات گسترده خود در طی این چهاردهه اعتراف کرده باشند.

بی شمار جنایاتی که پس از گذشت سالهای دراز مخفی میکنند و در سایه نگاه داشته اند. جنایاتی که اگر از سوی حاشیه های حکومت و مخالفانش افشا نمیشدند, هنوز هم مستتر بودند. امروزه اما اوضاع خبر رسانی و ارتباطات قوائد جدیدی را به حکومتیان تحمیل کرده است. امروزه دروغگویی اگرچه همچنان به مقصود عوامفریبی از جانب آنان ادامه دارد اما شیوه مقابله با آن نیز در اختیار جوانان و مردم ایران قرار دارد.

بخش بزرگی از رسانه ها  ونه تنها در ارتباط با ایران, سر تیتر خود را به شیوع و اپیدمی ویروس کرونا اختصاص داده اند. ایران یکی از چهار کشوری است که بیشترین مبتلایان به این بیماری را در خود دارد. چین, ایتالیا و کره جنوبی سه کشور دیگری هستند که از آنها نام میبرند. در میان مبتلایان در کشورمان نام برخی از مسئولین نیز برده میشود. همچنین گفته میشود که ایرج حریرچی معاون وزیر بهداشت در حین سخنرانی درباره این ویروس با دستمال پیشانی عرق آلود خود را پاک میکند و فردای آنروز کاشف بعمل میاید که ایشان مبتلا به کرونا ویروس شده اند و کمی بعد ویدئویی از او منتشر شده و میگوید که او هم مبتلاست.

این سوال مطرح میشود که ایا انتشار اخبار شمار مبتلایان در ایران از سوی حکومتیان مهندسی میشود؟ آیا فشار تحریم ها و سستی پایه های لرزان حکومت باعث شده است تا از انتشار اخبار واقعی که ایزوله کردن شهرها و مراکز مذهبی و تجمع بدنبال خواهد داشت, خودداری کنند؟ آیا اعلام ابتلای برخی از مراجع و حواشی آنها و تعدادی از مسئولین مثل علی ربیعی, محمود صادقی نماینده تهران و ایرج حریرچی معاون وزیر بهداشت در امتداد دروغگویی و سیاست های عوامفریبانه آنهاست؟

بی تردید اولین قربانیان این اپیدمی در کشوری تحط سلطه سرکوب و استبداد سرمایه داری هار و چپاول و غارتگر اسلامی که به سفره حقیر کارگران و زحمتکشان نیز دستبرد میزند, همانا پابرهنگان و اقشار فرو دست کشورمان هستند.خبر درگذشت پرستار زحمتکش مازندرانی نرجس خانعلی زاده 25 ساله در این ارتباط بسیار دردناک بود. بعبارت دیگر عوامل متعددی از جمله تجمع و تراکم جمعیت, دسترسی کمتر به اطلاعات و امکانات بهداشتی و فقر و هزینه درمان پزشکی, این بخش از جامعه را بیش از لایه های دیگر مورد تهدید قرار میدهد.

 مردم میگویند مسئولین تا زمان برگزاری انتخابات نمایشی شان در اینمورد پنهانکاری کردند و تا یکی از آنها بر اثر این بیماری نمیرد ما باور نمیکنیم!

مسولان حکومت اخوندی هیچکدومشون کرونا ندارن همش نمایشه

چوپان دروغگو ها… همتون سرو ته یک کرباس، تمام مسولین و صدا وسیما میلی بی شرف و دروغگو های وقیق

هيچكدام كرونا ندارن همش فيلمه با اون سرفه هاى مصنوعى تو تلويزيون بيشرفها . مردم بايد خودشون مراقب باشن

حالا همه کرونا گرفتن دروغگو ها میخوان برن استراحت که پاسخگوی ملت نباشن امیدوارم بمیرید

 

تحجر دست اندرکاران جمهوری اسلامی نیز حد و مرزی نمیشناسد. تحجری است بی مرز

برخی گفته اند که شیعیان این بیماری را نمیگیرند ام اهل سنت می میرند.

برخی گفته اند که برای پیشگیری از این بیماری دعا کنید و صلوات بفرستید

برخی دیگر پرداخت صدقه و توبه را پیشنهاد کرده اند

برخی دسته های زنجیر زنی برای مقابله با این بیماری براه انداخته اند ( اصفهان )

آستان حرم معصومه گفته است که : نقره های حرم آنتی باکتریل و سدی در برابر ویروس کرونا هستند!

برخی نیز ماسکهای پیشگیری از ابتلا به این بیماری را احتکار کرده اند

برخی از روحانیون احتکار و کمبود ماسک را کار بهائیان اعلام کرده اند !

زنجیر زنی در اصفهان

https://youtu.be/6FLhtWfSwLc

26.2.2019