در دفاع از فرشته خلج هدایتی و در دفاع از آزادی عقیده و بیان

سازمان مجاهدین خلق در مطلبی که در تاریخ 27 خرداد 1398/ 17 ژوئن 2019 با عنوان “خدمتگزاری و مزدوری برای اطلاعات آخوندی در باره دعاوی ننگین فرشته خلج هدایتی علیه مجاهدین”[1] در سایت اینترنتی خود منتشر کرده است به اتهام پراکنی برعلیه خانم فرشته هدایتی پرداخته و او را “مزدور وزارت اطلاعات” خطاب کرده است. در این مطلب آمده است:” در مارس ۲۰۱۸ یک مأمور شناخته‌ شده اطلاعات آخوندها بنام محمد جعفری در سایت خود موسوم به ”همنشین بهار“، گفتگویی علیه مجاهدین را با زنی به‌ نام فرشته خلج هدایتی (۶۰ ساله) که در نروژ زندگی می‌کند منتشر کرد که اخیراً برای دروغ‌ پردازی علیه مجاهدین خلق به استخدام وزارت اطلاعات در آمده بود. دروغ‌های مشمئزکننده عقیم‌ سازی توسط این زن با ناشیگری فوق‌ العاده تکرار شده بود.”
ترور شخصیت و اتهام زدن به جدا شدگان از سازمان مجاهدین و شورای ملی مقاومت یکی از روش های قدیمی این تشکیلات برای به سکوت کشاندن آندسته از جدا شدگانی است که با شجاعت به بیانِ حقایق در مورد مناسباتِ درونی سازمان مجاهین خلق می پردازند. هدفِ رهبری سازمان مجاهدین از این کار آن است که با حمله به فرشته هدایتی، دیگر جداشدگان، منتقدین و مخالفین را نیز پیشاپیش آنچنان بترساند که جرئت نکنند بطور علنی بر علیه این تشکیلات و رهبری آن سخن گفته یا روشنگری نمایند. همانگونه که نباید در مقابل سیاست ترس و سرکوب نظام جمهوری اسلامی سر فرود آورده یا سکوت کرد، در مقابل سازمان مجاهدین خلق و سیاست ترورِ شخصیت که این سازمان چند دهه است دنبال می کند نیز نباید سکوت پیشه کرد.
در مطلب منتشر شده از سوی سازمان مجاهدین خلق به گفتگوی خانم هدایتی با روزنامه “داگنز نارینگزلیو” نروژ اشاره شده است. این روزنامه از جمله نوشته است: “«یک عضو سابق مجاهدین می‌گوید، مجاهدین خلق زندگی او را منهدم کرد… او مجاهدین را به خاطر برداشتن تخمدان‌هایش متهم می‌کند به‌ طوری ‌که دیگر نتوانست بچه به‌ دنیا بیاورد.»“ سازمان مجاهدین برداشتن تخمدان را انکار نمی کند، اما با انتشار اسنادی مدعی است که این اقدام به خواست خانم هدایتی و به دلیل یک ضرورت پزشکی انجام شده است.

ادامه مطلب