طنز پیر خراسانی -پیروزی و شکست!؟

پیر خراسانی :

پیروزی و شکست!؟

بالاخره به قول معروف شتر رو کشتند و درجه تب فوتبال حداقل برای هم میهنان ما پائین آمد و عرق سرد به تن مردم نشست و تیم ملی فوتبال آقایان علماء اعلام و حجج اسلام از بازی های جام جهانی حذف شد. اگر یادتان باشد پس از بُرد تیم ایران در مقابل مراکش و آن هم به لطف عزیز بازیکن مراکشی که به تیم خودش گُل زد آقایان از جمله علم الگدا این پیروزی را به پای دولت اسلامی و فرزندان اسلام نوشتند! منتظر باشید تا این اراذل این بار با خوشحالی این شکست (یا عدم موفّقیّت) را درجا بریزند به حساب جاری ایران و ایرانی!!

احتیاط کنید!؟

حواستون باشه وقتی این بچه های فوتبالی از روسیه بر گشتند، قیمت های جدید رو یک دفعه بهشون نگین!! ؟ ممکنه پس بیفتن!!  هی بگین امنیت داریم قیمت تلویزیون دو برابر شده! امنیت داریم سکه سه میلیون تومن! امنیت داریم قیمت گوشی دوبرابر…….


پوست کلفت؟

علم الگدا امام جمعه مشهد مقدّس و نماینده حضرت رهبر معظّم مسلمین و مستضعفین جهان و حومه،  درنمازجمعه اقرار کرده که: هرکس طرفدار آقا باشه از مردم فحش می خوره! البته منظورش از آقا، همون شغال باغاست! خب مرد فکر کردی رهبر معظّم چرا این همه  پول رو دراختیارت گذاشته؟ برای شکم بزرگت؟ یا سواد و تخصص ات؟ نه نه فقط برای پوست کلفتته! که از پوست کرگدن هم کلفت تره! آن حضرت با خودش فکر کرده: این بابا برای پول جمع کردن خوبه! از قوّادی هم ابایی نداره! هرچی فحش بدن، گریه کنن دَرِش هیچ اثری نداره! این مثل خودم پررو و پوست کلفته!  این رو بذارم اینجا هم پولا رو جمع کنه هم دخترا رو بفروشه! بذاره روش برام بیاره! این کرگدن برای نگهداری مقام از زن و دخترشم می گذره!

گوشت و دندان!

حسن زاده آملی لعنت الله علیه  گفته: گوش تان به دهان رهبر باشد گوش رهبر به دهان حجت ابن الحسن عسگری است !آخوند پدرسوخته ما رو چنان پرت انداخت دوساعت فکر کردیم تا فهمیدیم که این همون امام زمان خیالی است که نون خانه آخوندهاست! به ایشان بفرمایید گوشت ما سال هاست به دهان رهبره! وفقط استخونامون مونده!! ولی رهبر چون آخونده دست دهنده نداره وگرنه امام فراری هم اگر دندانش به گوشت این پاچه ورمالیده گیر کنه استخوناشم می خوره! فقط پشم و پیلی شو تف می کنه!! چون سال هاست که ازقول اون دروغ میگه و کلاهبرداری می کنه !

ویلای سردار؟

هم زمان که رهبر معظّم با گروهبان گارسیای به سرداری رسیده، درافتاد و ویلای یک هکتاری رو ازش پس گرفت مسابقه تیم فوتبال ایران واسپانیا هم برگزار شد روزنامه ها فرداش نوشتند دیشب تهران به دلیل مسابقه ایران واسپانیا خلوت شده بود!؟ طبق پژوهش های ساواخ که به شرف عرض  ما رسیده دلیل اصلی همون رفتن گروهبان گارسیا بوده ومسابقه نقش آنچنانی نداشته! چون اوایل هم که از فیروز آباد به تهران آمده بود همه می گفتند فیروز آباد شهرخلوتیه! البته این جا بیشتر نمود داشت چون این مجسّمه آقا فیله، چهارده تا پست و مقام داشت وهر کدام کلی نام ونشان مثل این: سردار سرتیپ سرلشگر سید حسن آقایی فیروزآبادی رئیس کل ستاد نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران!! تازه این یکیّشه، با اون حجم و عرض و چفیه و ریش وپشم هر جا پا می گذاشت اون جا شلوغ می شد وقتی از اون جا می رفت اون شهر خلوت می شد! این کشف بر ما مبارک!؟

ماموریت جدید عمّه جانمان؟

همه جهان تعجب کردند تیم ایران که با هند و ترکیه مشکل داشت چگونه  بر تیم مراکش پیروز شد و تیم اسپانیا را هم  آزار داد؟ سربازان گمنام مان در ساواخ را فرستادیم تحقیق  بعد از سه روز گزارش دادند تیم همان تیم است!! تماشاگرعوض شده!  پرسیدیم یعنی چه؟ گفتند بچه های ما  چشمشان به زنان تماشاگر افتاده از جان و دل می جنگند دیگه اسپانیا که هیچی برزیل هم حریف شان نمی شود!! ازشما چه پنهان برای جام جهانی فوتبال بعدی به عمه جانمان  ماموریت دادیم برای تقویت روحیه بچّه های تیم ملی بنشیند کنار زمین بازی!؟

سمبه پُر زور!

یک بار دیگر رهبر معظم ناچار شدند خودشان رو جا به جا  کنند تا بخیه اگزوزشان در نرود! حتماً به خاطر دارید که پیش تر رهبر می گفتند، اسرائیل را از بین می بریم ولی زمانی که دیدند خود مردم عرب وسنی ها پشت امریکا مخفی شدند و کشورهای عربی آمریکا را به عنوان  آقا بالا سر پذیرفته اند  این بابا هم سمبه را پرزور دید و افاضه فرمود:   ملت های مسلمان حتما اسرائیل را از بین خواهند برد! یکی نیست بگه مرد مومن ما که با اسرائیل مرز نداریم و برعکس نقاط مشترک فراوان داریم چرا باید به خاطر مردم فلسطین  و سنی ها و اعراب که اکثراً دشمن ما هستند با مردم اسرائیل بجنگیم؟ می گویند خر یکی رو از طویله دزدیدند طرف بر سرزنان به میدان ده رفت که خرم رو بردند! مردم شروع کردند به اظهار نظر!  یکی گفت: تقصیرخودته چرا خوابیدی؟ دیگری گفت چرا در طویله را محکم نبستی؟ یکی گفت اگه خر اصیل بود با دوتا لگد دزد را فراری می داد! صاحب خر نالید که: انگار همه  ما مقصریم جز دزد پاچه ورمالیده که خر را برده! حالا چهل دختر ما را در ایرانشهر یک وابسته نامرد حکومت ریپ کرده امام جمعه یقه نقل کننده خبر را گرفته! آخوند پدرسوخته تهدید می کنه: کسی که خبر را گفته  چنین وچنان می کنیم!؟ خانواده ها هم شروع کرده اند به آزار واذیت دختران که چرا تو را دزدیدند؟ چرا بهت تجاوزشده؟ شکایت نکنی ها آبرومون میره!؟ یکی نمیگه اون دزد بی شرف گناهکاره، مرد! تو اگر پدر یا برادر خوبی هستی بگرد اون دزد ناموس تو پیدا کن و تنبیه کن! این دختر که زجر کشیده  داره ازدرون آب میشه، زدن دختر مظلوم که از هربچه ای برمیآد! برو ببین این بی ناموس با پشتیبانی کدام آخوند اینکار رو کرده؟ حامی شو بزن!

یهودی ها و فوتبال!

آخوند تائب که معرّف حضورتان هست؟ این نقاشی حماقت با دندان های کج ومعوج لبخند کج و کوله ای زده وفرموده: یهودی ها فوتبال رو  ساختند که امام زمان نیاد ! یکی نیست به این مردک بگه مشنگ اولا که این حرف ها افسانه است و همه می گویند سمبله! حالا گیرم امام در جایی که تومیگی باشه اگر قراره با فوتبال ماموریت اش کنسل بشه پس اگه کازینو رو ببینه چه می کنه؟ اگه رقص میله ببینه چی؟ اگه از کنار نجیب خانه رد بشه چی؟ کار پاکان را قیاس از خود مگیر!؟ همه که مثل تو عوضی نیستند امام ات  آسید علی را باور کنند وبه فرمانش آدم بکشند! یا دو تا زن ببینند آب از لب ولوچه شان سرازیر بشه! تو برو فکر خودت و رهبرت باش امام خودش می داند از کدام مسیر بیاد که به استادیوم برنخوره؟!

جدول امتیازها؟

چند روز قبل صبح زود بلند شدیم ببینیم ایران هنوز صدر جدوله؟ دیدیم نه بابا افتاده پایین! با خودمان فکر کردیم شاید دیشب بقیه امتیاز گرفتند! دیدیم نه!  زیرش نوشته از سه امتیاز ایران یک امتیاز به حماس، یک امتیاز به حزب الله و یک امتیازهم به حوثی ها داده شد! سهم عراق و سوریه که هرکدام دو امتیاز است از بازی های بعدی ایران کسر می شود چنانچه ایران نتواند امتیازهای لازم را  کسب کند بدستور فدراسیون جهانی فوتبال باید خانواده علم الگدا را به بازیکنان تیم های این کشورها واگذار کند!  البته این واگذاری سوای پولی است که باید بپردازد! فدراسیون فوتبال ایران اعلام کرد بُرد ایران فقط به وسیله گل امام علی و دفاع جانانه آقا ابوالفضل وتشویق های حضرت رقیه انجام شده و شانس و کار تیمی در این پیروزی نقشی نداشته است لذا ایران خود را متعهد به کمک های بسیار زیاد به این کشورها می داند!؟

ثواب!؟

می دانید که گروهی به زنان ودختران جوان ایرانشهر حمله می کردند وبا تهدید زنان ودختران را با خود می بردند مردم ایرانشهر از مسئولان امنیتی شهر پرسیدند چرا تاکنون اقدامی نکرده اند؟ مسئولین محترم  فرمودند اولا که ما اگر هیچی نداریم امنیت داریم! و این مشکل چیزی از امنیت ما کم نمی کنه! بعد هم با توجه به این که حضرت ختمی مرتبت دارای هفده زن و بیست و هفت کنیز بوده اند ما منتظر بودیم جمع زنان ودختران مورد تجاوز به این تعداد برسد بعد آنها را بگیریم که ثوابش بیشتر باشد!

پرزیدنت فائزه!!

فائزه هاشمی که معرف حضورتان هست که به اتفاق برادران و پدر بی پدرش ازنفت و گاز واشیا باستانی تا پورسانت از شرکت های نفتی خوردند وخوردند تا امروز که چنان فربه شده اند که گفتند بیخیال خون کوسه!! پولو عشقه! بگردیم ببینیم  می تونیم بچریم؟ ایشان اظهار فضل کرده: این چکاریه که در کشورها هزینه می کنیم بعد مارا بیرون می کنند. منافع ملی ما دود می شود؟!  خانم فائزه این شاخی بود که پدرت برای ایران تراشید چطور وقتی پدرت فرق کود وسلاح شیمیایی رو نمی دانست فرمانده جنگ بود نگفتی منافع ملی؟ وقتی یک میلیون کشته و دو میلیون مجروح دادیم ودشمن با کمک غرب تا همدان آمد نگفتی منافع ملی؟ وقتی  هرکدام تان گردنه ای را قرق کرده بودید نگفتی منافع ملی؟ حالا که ایل و تبار شما را کنار گذاشته اند یادت آمده  ایران منافع ملی داره؟ بیست سال افسار امام راحل (ج) و رهبر معظّم مسلمین و مستضعفین جهان و حومه دست پدرت بود غیر فقر و فحشا و رشوه گیری چی نصیب ایران شد؟ مردم می گویند آخوند برو گمشو!  تو می خواهی به نام بنت اکبر کوسه وارد بشی بچاپی؟

ای آخ!!

آخوندکی فرموده هر بوسه مومن از گردن حوریان بهشتی  پانصد هزارسال طول می کشد!!  مردک اونکه گردن رو گاز می گیره دراکولاست! مومن دیگه یاد گرفته مستقیم میره سر لب و دهن و اون هم اگر از ده ثانیه بیشتر طول بکشه نفس اش  بند میآد!! گردنش چوب میشه! تازه این بوسه سر درد و پا درد و کمر درد داره که از حوصله بیرون است!  بنابراین اگر بنا باشه تو این دنیا نقد ها رو مال خود کنی ومانند مکارم شکر فروش دختر 18 ساله بگیری و ما رو به بهشت حواله بدی باید بگم خودتی!! المومن کَیِس! ما زرنگیم! ما همون چند ثانیه نقد را ترجیح میدیم! اون پانصد هزارسال و سر پا ماندن و کمر درد و پا درد و گردن چوب شدن مال تو  ما رو از لیست مومنان خط بزن!! ما رفتیم دنبال همون بوسه چند ثانیه ای سنّتی خودمان! والسلام؟!

کانادا – مدینه منوّره مونرآل – شش شنبه (آدینه) بیست و نهم ماه جون الحرام! سال 2018 دربدری

برابر با هشتم تیر ماه سال 1397 مهرورزی زنجیره ای

شاد و آزاد و سربلند باشید.