علت نگرانی مسئولین حفاظت علی خامنه ای به هنگام نماز بر پیکر هاشمی رفسنجانی!

faramarz Dadras

فرامرز دادرس کارشناس اطلاعاتی :

ذاشته اند. اگر توجه کنید شخصی به نام حاج وحید که از نزدیک ترین اشخاص به وی می باشد هنگامی که آقای خامنه ای پس از پایان نماز بر سر تابوت آقای رفسنجانی زانو زد، پس از لحضه ای کوتاه با اشاره دست از شخصی می خواهد که جلو بیاید و سینه آقای خامنه ای را وارسی کند. آن شخص نشسته جلو آمد و دست در گریبان آقای خامنه ای می کند و سپس شخص دومی هم همین کار را تکرار می کند و هر دو با اشاره سر به حاج وحید اطمینان می دهند که همه چیز روبراه است .

دیده می شود هنگامی که آقای خامنه ای بر پا می خیزد یکی از این دو نفر باز هم برای کنترل مجدد دستگاه دست خود را به سینه خامنه ای می برد که این بار خامنه ای با دست چپ خود دست او را پس می زند.
این صحنه به ما نشان می دهد که آقای خامنه ای به دلیل بیماری و نگرانی اطرافیانش بصورت ۲۴ ساعته زیر کنترل پزشکی قرار دارد.

علت نگرانی مسئولین حفاظت علی خامنه ای به هنگام نماز بر پیکر هاشمی رفسنجانی! در گفتگوی ویدئویی با فرامرز دادرس، کارشناس اطلاعاتی؛ اختصاصی خبرنامه ملّی ایرانیان

این دستگاه یکی از آخرین پیشرفت ها در علم پزشکی است که به آن پزشکی بیسیم یا از راه دور گفته می شود. اندازه های این دستگاه کوچکتر از مغز یک خودکار می باشد که در کمتر از یک دقیقه می شود آن را زیر پوست در ناحیه سینه و قلب کار گذاشت. سپس دستگاه با یک نرم افزار به تلفن موبایل وصل می شود البته می توان این دستگاه را از راه اینترنت به کامپیوتر و دستگاه کنترل مخصوص هم وصل کرد.
این دستگاه مدرن در سال ۲۰۱۴ میلادی برای نخستین بار در فرانسه به یک دختر بچه چهار ساله که به دلیل نوعی بیماری ناشناخته دچار غش می شد وصل شده است و قادر به کنترل بسیاری از حرکات بدن می باشد.

نمایشگر ویدیو

01:35
03:16

بر پایه اخبار رسیده از ایران هنگام برگزاری مراسم نماز و تشییع پیکر آقای رفسنجانی گفته شد که طبق عادت همیشگی رژیم به دلایل امنیتی کلیه ارتباطات تلفنی و اینترنتی را در محدوده برگزاری مراسم قطع کرده بود و این می تواند دلیل قطع ارتباط دستگاه آقای خامنه ای و نگرانی تیم پزشکی وی باشد.

با بررسی این مسئله می توانیم نتیجه بگیریم که وجود چنین دستگاهی که از راه دور قابل ردگیری می باشد برخی از مسئولین سپاه پاسداران و مسئولین امنیتی رژیم را قادر می سازد که همه حرکات خامنه ای را زیر نظر داشته باشند و پیش از همه حتی بستگان وی متوجه مرگ احتمالی او بشوند و قادر هستند پیشگیری های لازم را انجام دهند.
البته باید توجه داشت که با پیشرفت های تکنولوژی در جهان و مسائلی که در رابطه با هک کردن سیستم های تلفنی و اینترنتی که تاکنون اتفاق افتاده دیگر کشور هایی که دارای فن آوری پیشرفته و برخوردار از سازمان های اطلاعاتی قدرتمند هستند آنها نیز از مرگ خامنه ای زودتر از مردم ایران آگاه شوند.

لینک مصاحبه دریوتیوب خبرنامه ملّی ایرانیان: https://www.youtube.com/watch?v=-cwbXEUQJPE