مکتوبات «فدوی» 11 بهمن ماه 1395 ـ 30 ژانويهء 2017

طنزنوشته های هفتگی حميدرضا رحيمی :

در «سایز» مناقشه نیست!

روزی نیست که فدویِ گیج، توسط برادران، بقول عوام confused نشود. فی المثل، سایز چیزهائی که آدمهای نرمال گم می کنند کوچک اند و معمولاً  در جیب هم جا می شوند؛ مانند: ساعت- کلید-انگشتر- کیف – عینک  و از این قبیل. تا آنجا که فدوی می داند، بزرگترین چیزی که پیش از این گم می شد، حداکثر شتر بود و در همین رابطه بود که می فرمودند: «شتر با بارش گم شد یا می شود!» فدوی اما نمی داند که چرا سایز همه چیز درحکومت داعش درونمرزی بزرگ، یعنی خیلی بزرگ! و بقول عوام oversize است، با این همه، لکن در جیب جا هم می شوند! مانند دکل های نفتی ئی که تاکنون به اهتمام حضرات آیات غیب، و بعون الله به امام غایب(عج) پیوسته اند! فدوی در این باب می پنداشت که “حد همین است سخندانی و زیبائی را”! لکن ملاحظهء خبری که در پی می آید، او را از جهل مرکب خود، بدر آورد:

*سه نفت کش با بارَش گم شد! / آخرین نیوز

و در توضیح خبر حیرت اثر:

* در بررسی‌های صورت گرفته مشخص شد این سه فروند نفتکش توسط تبعهء یونانی به فروش رسیده و در نتیجه بالغ بر یکصد میلیون دلار از اموال ملی از بین رفته است!

که البته  “کش دادن” (پیگیری – م) اینگونه سرقت ها، خلاف منویات اعلیحضرت العظما سید علی(ع) خامنه ای دامت تحریکاته است!

زیاده ” ارزی” نیست..

 

انتباه      

      تا آنجا که فدوی بیاد می آورد، قرار شد که احدی روی فرمایش مقام معظم رهبری(ضپ) حرفی نزند، حتا اگر حجت الاسلام محمد(ص) جعفر(ع) منتظری دادستانی کل بیت باشد که گفت:

* دستگیری عوامل داعش که فکر شرارت در راهپیمای 22 بهمن بودند!/ ایسنا

آخر یعنی چه آقا؟ مگر حضرت آقا (ضپ) نفرمود که اگر تتمهء توان مالی و جانی ملت یک لاقبا را بعنوان «مدافعان حرم»در سوریه دود نمی فرمود، برادران حکومت اسلامی درونمرزی (جمهوری اسلامی- م) باید با برادران ناتنی خود در حکومت اسلامی درونمرزی (داعش – م) در ام القراء کشتی می گرفتند،! یعنی حضرت آقا (ضپ)، معاذالله، دروغ یا مُهمل فرموده است؟!

10 فوریه 017

 

 

 

 

 

اندر حواشی مراسم دولتی- عبادی 22 بهمن

فدوی امروز مبالغی گرفتار است و وقت ندارد؛ فلذا از خوانندگان محترم ضدانقلاب خواهشمند است که برای یکبار هم شده با وی همکاری و قبول زحمت کرده، و قطعات زیر را در ستون های مربوطه، ثبت یا طبقه بندی فرمایند، اجرتان با گربهء مرتضاعلی(ع)!:

 

* به گزارش ایسنا، حجت‌الاسلام و المسلمین حسن روحانی در سخنرانی مراسم ۲۲ بهمن گفت:‌انقلاب اسلامی فراز و نشیب طی سی و هشت سال گذشته فراز و نشیب های فراوانی دیده و فرزندان دلیر خود را از دست داده است اما ملت ایران همچنان در پی آرمان های انقلاب می‌رود و می‌دود. / قیصرانه ها (حرفا میزنه قیصر، چشا میرن مغز سر!)

 

* رئیس‌جمهور کشورمان با بیان اینکه انقلاب اسلامی ما نقطه عطف مهم کشور است، ادامه داد: انقلاب ۵۷ تاریخ کشور استبداد زده و استعمار زده را از وابستگی به بیگانگان و آمریکا آزاد کرد و سرنوشت ملت در اختیار ملت قرار گرفت  ( قیصرانه ها)

 

* روحانی با تاکید بر اینکه ما از مسیر انقلاب، امام (ره) و رهبری در هیچ شرایطی دست بر نمی‌داریم، افزود: ملت ما هرگز در پیش و خم های سخت این انقلاب راه و مسیر خودرا با رهنمودهای رهبری گم نکرده اند و مشکلات را پشت سر گذاشتند. در عرصه بین‌المللی شرایط جنگ را به صلح تبدیل کردیم و اقتصاد ما در حال گذار از رکود و بی رونقی به سمت پیشرفت است.( قیصرانه ها )

* روحانی همچنین تاکید کرد:‌کدام انقلاب را سراغ دارید که همه مسئولین بلندپایه آن به طور مستقیم یا غیرمستقیم توسط آرای مردم انتخاب شده باشند؟( کلمات حمار)

 

* آیت‌الله علم‌الهدی عنوان کرد: در این راهپیمایی مردم نشان دادند که ترامپ غلطی نمی‌تواند بکند. پیام امروز کوبیدن مشت بر دهان آمریکا و دولتمردان کاخ سفید بود. کاخی که نامش سفید است و اما در عمل عملکردش سیاه است و این ملت هیچ‌گاه خسته نمی‌شود و به ترامپ اعلام می‌کند که باید گزینه‌هایش را زیر میز بگذارد/ کلمات حمار

 

* ما در تمام این سالها برای دفاع از حقوق خود همگی پشت سر مقام معظم رهبری ایستادگی کردیم و نتایج بلندی به دست آوردیم. (آکادمی چفیه مالی )

 

* رئیس جمهور کشورمان با تاکید بر اینکه هر کس سیاه نمایی می‌کند، انقلابی نیست، گفت: با پیروی از مقام معظم رهبری در پی جماع*، آشتی و انسجام ملی هستیم.

لغزش تایپی:

*. لطفاً پس از مطالعهء عبارت بالا،غلط تایپی جماع را به اجماع اصلاح بفرمائید، اجرتان با گربهء مرتضاعلی(ع)!

فدوی برای جوری جنس، یکی دو فقره چفیهء یزدی تصویری هم علاوه می کند: مع الاسف امسال بعضی چیزها و از آن میان واکسی و ساندیس، مجانی نبود و صلواتی شده بود!:

 

 

 

فرض محال!

…و اما راویان اخبار و ناقلان آثارو طوطیان شکّرشکن شیرین گفتار از روزگار کج رفتار چنین روایت کرده اند که یک قاضی فدرال بلاد کفر و زندقه، حکم رئیس جمهور قدر قدرت ممالک محروسهء امریک را، که پیرامون محدویت سفر/ ویزای 7 کشور صادر کرده بود، شکست!.. حال فقط تصورش را بکنید که مثلاً، اگر برادر صادق آملی لاریجانی، رئیس قوه باه (غذائیه!- م)، که به اتفاق سایر برادران لاریجانی، لعنة الله علیهم اجمعین، ایران سابق را بین خود بالمناصفه تقسیم فرموده اند، دستور حضرت آقا(ضپ) را دائر بر موشک پرانی های اخیر، بدلیل مغایرت با منافع و مصالح ملی لغو کند، فکر می کنید چه اتفاقی می افتد؟!

زیاده حکمی نیست.

 

خر سواری!

 

 

 

 

دیش و ریش!

فدوی برای برخی نگرانی های کلید الاسلام والمسلمین، برادر حسن(ع) روحانی، ریاست محترم  آبدارخانهء بیت(رئیس جمهور- م) از جمله موردی که در پی می آید، دلیلی نمی بیند:

* آیا جمع کردن دیش شدنی است؟ اگر این کار را کردیم، در استان‌ های مرزی چه کنیم؟ می‌توانیم بگوییم فضای مجازی، دنیای دیجیتال و ارتباط اینترنتی ممنوع است و باید تمام شبکه‌های اجتماعی فیلتر شوند؟ می‌توانیم با فیلتر و ممنوعیت در دنیای امروز زندگی کنیم؟/ آخرین نیوز بنقل از ایسنا

باری، فدوی اسناد مصور منگوله داری در اختیار دارد که نشان می دهد که نگرانی   وی بیمورد، و به تبع آن، نیازی هم به اقناع و جماع(1) علما و کنار آمدن با جُنود ظفر ورودِ مؤمنین و مؤمنات، کثرالله امثالهم، نیز ندارد؛ فدوی این اسناد را بقول عوام for free با  خوانندگان محترم ضد انقلاب خود share می کند:

همانگونه که ملاحظه می کنید، ناگفته پیداست که این خانوادهء بقول حضرت امام(ل) مستضعف، از داشتن دیش منظوری نداشته و از آن بعنوان بند رخت (2)، استفادهء بهینه کرده است!

و اما سند دوم که دیگر حجت را بر چماقداران محترم بیت بکلی تمام کرده، از این قرار است:

فدوی فکر نمی کند که دیگر نیازی به تفسیر تصویر بالا داشته باشد لکن احتیاطاً می افزاید که آنگونه که آن مؤمنهء محترمهء شدیداً محجبه، سجاده را گسترده، دیش مذکور، بی گمان رو به قبله تنظیم شده، و جز مناسک حج و تلفات مؤمنین، و مؤمنات کثرالله امثالهم در منا، و برای تنوع، ماجرای تجاوز به حجاج در فرودگاه جدّه، چیز دیگری نشان نمی دهد!

زیاده سندی نیست.

__________________________________

(1) خدا بگویم این تایپیست سر به هوای هزل داتکام را چه کند که همه جای فدوی را با شاخ گاو، ُمدّ ظله العالی، در می اندازد. لطفاً بعد از مطالعه،غلط تایپی جماع را به اجماع، اصلاح فرمائید، ممنون. اجرتان با گربهء مرتضاعلی(ع)

(2). همیجا و بعنوان وظیفهء شرعی عرض می کند که “بند رخت” در عبارت بالا، از نوع بند رخت ضد انقلاب نیست که بشود شیطنت کرد و گفت: بند رختی پیدا بود: سینه بندی بی تاب!

 

چهره ای دیگر

      فدوی نمی دانست که زنده نام عباس کیارستمی،که به اهتمام برادران پزشک دانشمند، از دست ایران و جهان رفت،افزون بر شاعر – فیلمساز و کارگردان – عکاس، نظامی هم بوده است!، این معنا را فدوی از ملاحظهء خبر مصور زیر دریافت:

* ادای احترام دختری با لباس سربازی در مزار عباس کیارستمی./ آخرین نیوز

 

برادر، عصمت ‌الدوله!

برای دستگرمی، و البته انبساط خاطر، این خاطره از ناصرالدینشاه  را ملاحظه کنید:

* ناصرالدين شاه پدر عصمت‌الدوله دربارهء آرايش دختر خود می‌نويسد: «وعده داشتيم خانه ظل‌السلطان از صبح رفتيم… من و ظل‌السلطان و نايب‌السلطنه رفتيم اندرون از همان راه گلخانه… عصمت‌الدوله سبيل داشت به قدر سبيل نايب‌السلطنه!*

و اما فدوی و حتماً ناصرالدینشاه، نمی دانستیم که اگر بانوئی 65 سال سراغ صورت اش نرود، بی آنکه به حوزهء علمیه! برود، آیت الله می شود؛ اگر باورتان نمی شود، این هم سند مصور منگوله دارش:

* ريشدارترين زن جهان! زنی که تا سن 65 سالگی دست به صورت خود نزده است در رکوردهای گینس ریش دار ترین زن جهان است. / آخرین نیوز

__________________________________

* ناصرالدین شاه قاجار نه تنها همسران زیادی داشت، بلکه از این همسران فرزندان پرشماری نیز به دنیا آمدند. عصمت‌الدوله یکی از دختران ناصرالدین شاه بود. مادر عصمت‌الدوله، تاج ‌الدوله (نوهء فتحعلی شاه) از زنان “عقدی” ناصرالدین‌شاه بود. عصمت‌الدوله در سال1271 متولد شد. با ورود پیانو به ایران در سال 1281، عصمت‌الدوله جزو اولین زنان ایرانی بود که نواختن پیانو را فرا گرفت.

 

حضرت (ع) و کنسرت!

فدوی نه به این علت که عنصر عقب مانده ای ست، نه بجان عزیزتان!، چرا که  در حاشیه،متوجه این نکته نیز هست، که آرامش شهروندان مبحث مهمی ست! یعنی، بقول آن بزرگوار(ل) لکن اینطور نباشد که دکانداران عوالم کلاسیک و مدرن، خواب قیلولهء حضرات ماموتها را بیاشوبند، که البته به جهنم! لکن آن بزرگوران، در هر مرتبه و درجه ای که هستند، حق ندارند که  همین عمل شنیع را، با حضرت رضا(ع) نیز بفرمایند تا آنجا که مخبط الاسلام والمسلمین  علم الهدی ناگزیر شود که شیهه کشان بفرماید:

* آقای علم الهدی گفته است: “کنار گنبد امام رضا نمی‌شود کنسرت برگزار شود، این خلاف حیثیت و هویت این شهر است، تو کنسرت می‌خواهی، مشهدی نباش، برو یک شهر دیگر زندگی کن.”/ بی.بی.سی

گفتن ندارد که پریدن از خواب هزار و چهارصد ساله” نه کاری ست خُرد”   بنا برا ین، واجب گوشی ست، که کنسرتها در مشهد، رد صلاحیت شوند!

 

«گویاست»، دگر حاجت مشاطه ندارد

اشاره: فدوی در این ستون، نکات یا خبرهائی را نقل می کند که خودِ جنس اند!، و جز گزینش تیتری مناسب  و همسو با محتوا، و احیانا ً یکی دو انگولک جزئی، نیازچندانی  به دخالت او ندارند!

کاریکاتور دونالد ترامپ در کانال تلگرامی سایت رهبر انقلاب:  کانال تلگرامی سایت رهبری کاریکاتوری از ترامپ منتشر کرده و ذیل آن جمله ای از سخنان رهبری معظم را منتشر کرده که می‌فرمایند: روز بیست ‌و ‌دوّم بهمن، مردم جواب تهدیدها و حرف های رئیس جمهور آمریکا را در خیابان خواهند داد./ پارسینه

تحشیهء فدوی: خدا مرگت دهد، “رهبر” چه لوسی!

 

*خاتمی با اشاره به تهدیدهای ترامپ خواستار آشتی ملی در ایران شد!/ بی.بی.سی

تحشیهء فدوی:

بیت

به” U.S” نیست مربوط این “عریضه”

چه ربطی گوز دارد با شقیقه؟!

 

*خبرگزاری‌های ایران سخنان فرمانده سپاه علیه آمریکا را سانسور کردند. محمد(ص) علی(ع) جعفر(ع)ی چهارشنبه 8 فوریه در سخنانی به مناسبت سی و هشتمین سالگرد پیروزی انقلاب در ایران به نقل از یک تحلیلگر وزارت دفاع آمریکا گفت که این کشور چه «در جهان اسلام» و چه «در کل جهان» یک «ببر کاغذی» است.

تحشیهء فدوی:

بیت

مست بودم اگر گهُی خوردم

که فراوان خورند مستانا / تام و جری

(موش گربه عبید- م)

 

* بهرام قاسمی، سخنگوی وزارت خارجه ایران، انتقادهای وزیر دولت امارات در امور خارجی را رد کرده و گفته است: “ادعای صدور انقلاب و مداخله ایران در امور کشورهای عرب… بی اساس و نابه جا” است./  بی بی سی

تحشیهء فدوی:  بله؟ یعنی آنچه حضرت امام(ل) در باب صدور انقلاب فرمود، مُهملِ مطلق بوده است؟ این دفعهء ماقبل آخرتان باشد، که به معظم له راحل(ل)، اهانت می کنید، برادر قاسمی!

 

* کشف بقایای دو جسد در نخاله های پلاسکو؛ چه کسی مسئول است؟/ بی.بی.سی

تحشیهء فدوی: استکبار جهانی و صهیونیزم بین لملل؛ این هم آخر کاری داشت که مزاحم شدی،برادر بی بی سی؟!

 

* محمودی شاه نشین!: تعداد نمایندگان مجلس ایران 40 نفر’ اضافه می‌شود’./  محمد(ص) بی.بی.سی

تحشیهء فدوی: ایوای! بحران بیکاری، به مجلس بیت هم سرایت کرد که آگهی استخدام داده اند؟!

 

* وزیر اقتصاد ایران: 700 هزار میلیارد تومان بدهی داریم.

تحشیهء فدوی: اینکه چیزی نیست، برای یک اختلاس، جلوی یک بچهء مکتبی هم بگذری، قهر می کند، برادر وزیر!

 

* لحظات به یادماندنی از رابطه پراحساس اوباما با موسیقی./ دویچه وله

تحشیهء فدوی: نامبرده نخست بیاید 70 ضربه شلاق اش را بابت موسیقی از برادران ما دریافت کند، تا بعد!

 

* کوسه ماده‌ای بدون جفت‌گیری با کوسه نر تخمگذاری کرد. اين کوسه توانسته است از جنس ماده ‌به بی‌جنس‌گرایی تغییر جنسیت دهد. دانشمندان می‌گویند این موضوع می‌تواند نسل این کوسه را از انقراض نجات دهد. // العربیه- تیتر

تحشیهء فدوی: عجب، پس قضیه محدود و منحصر به حضرت مریم(ع) نیست!

 

* توصیه آیت الله العظمی سیستانی به طلاب: از غرق شدن در مباحث سیاسی اجتناب کنید. در برابر مشکلات برای مردم الگو باشید./ حوزه

تحشیهء فدوی: می شود لطفاً، محض رصای خدا و موقتاً هم که شده، جایتان را با حضرت آقای ما(ضپ) عوض کنید، بلکه ملت تا چماقی دیگر، نفسی بکشد، برادر سیستانی؟

 

* سرکئی لاوروف، وزیر امور خارجه روسیه، در مصاحبه‌اى گفته است: اگر دخالت نظامی روسیه نبود، دمشق در مدت دو یا سه هفته به دست «تروریست‌ها» سقوط می کرد. / العربیه

تحشیهء فدوی: راست میگه، حضرت آقا(ضپ)؟!

 

* حمایت گلشیفته از تحریم اسکار: به ترانه افتخار می کنم. / انصاف نیوز

تحشیهء فدوی: باری، پنداری ترانه جان زورش به حضرت آقا(ضپ) نمی رسد، يقهء ترامپ را گرفته است!

 

* پایگاه «امریکن اینترست» در گزارشی تحت عنوان «هشت قدرت بزرگ 2017» به قدرت‌های برتر جهان پرداخته و در این گزارش ایران را در شمار هشت قدرت برتر دنیا و در رده هفتم معرفی کرده و بالاتر از رژیم صهیونیستی (متحد نخست آمریکا) آورده شده است. آمریکا، چین، ژاپن، در رده‌های اول تا سوم این لیست قرار گرفته‌اند و روسیه، و آلمان و هند رده چهارم تا ششم را تشکیل می‌دهند و ایران بعد از این کشورها در رده هفتم قدرت سال 2017 قرار دارد و بعد از آن به رژیم صهیونیستی اشاره شده است./ کیهان دارالخرافه

تحشیهء فدوی:  بالاخره نفهمیدیم که آمریکا بد است یا خوب، برادر چماقدار؟

 

* گیتی مشایخی همسر جمشید مشایخی: آرزو می کنم جمشید همیشه سلامت باشد چرا که بیماری او، مرا مریض تر می کند و در مدتی که حال خوبی نداشته، بنده هم حال خوبی نداشتم و ناراحتی های خود را فراموش کرده ام.حتی صبح امروز که به مناسبت تولدش به برنامه رضا رشید پور رفته بود صلوات می فرستادم و از تلویزیون به رویش فوت می کردم تا همیشه سلامت باشد./ صراط

مراتب توسط فدوی از طریق جن گیر برادر احمدی نژاد که با عوالم بالا  همچنان در ارتباط است، پیگیری شد، گفتند صلوات ها تاکنون وصول نشده است؛ لطفاً ادامه دهید، خواهر گیتی!

 

* الان بحث رجل سیاسی حل شده و هیچ مانعی به لحاظ سیاست کلی نظام برای حضور زنان در انتخابات ریاست‌جمهوری وجود ندارد./ عارف

تحشیهء فدوی: لکن ما مسائل مهمتری داریم از جمله اینکه زنان چه بپوشند، چه نپوشند، دوچرخه سواری بکنند یا نکنند. و از همین قبیل مسائل پیش پا افتاده که خواب را از چشمان حضرات ربوده است..، برادر عارف!!

 

* بگزارش ایلنا، محمود احمدی‌نژاد که برای شرکت در مراسم میلاد حضرت زینب (س) در حسینیه علی ابن موسی الرضا (ع) شیراز به این شهر سفر کرده است، صبح امروز از مجموعه تاریخی تخت جمشید بازدید و با برخی از گردشگران داخلی و خارجی نیز عکس یادگاری گرفت. او پیش از ظهر امروز نیز با حضور در پاسارگاد، از مقبره کوروش پادشاه هخامنشی بازدید کرد.

تحشیهء فدوی: مقدمتاً عرض می کند که کورش مادر مرده، همین یک فقره جنس بنجُل را کم داشت! و دیگر اینکه، تا لحظهء مخابرهء این گزارش، هنوز بر فدوی معلوم نشده است که کورش با احمدی نژاد عکس گرفته، یا بر عکس!

آکادمی چفیه مالی 51 /Academy award

هر آنکه بیخبر از فن خایه مالی شد

دچار زندگی پست و نان خالی شد

بهل بمیرند آن صاحبان عزت نفس

که پشت شان همه از بار غم هلالی شد

)میرزاده عشقی(

فدوی شدیداً مباهی ست که امروز، مؤمنینی که در پانزدهمین جلسه ء آکادمی چفیه مالی(1)، به دریافت مدال درجهء یک چفیهء همایونی، که معادل نشانsir در انگلستان  است،نائل شده اند را، بشرح زیر معرفی کند،تا بعون الله به برخورداری ازمزایای شرعی آن مفتخر، وبه الطاف خفیهء مقام معظم رهبری(ضپ) (2) مُستظهرباشند:

 

* 7977—0912 : به رهبر انقلابی، حکیم، بصیر، هوشمند و نابغه انقلاب می‌بالیم و مفتخریم که دست چدنی شیطان بزرگ را به راحتی در داخل دستکش مخملین دید و درباره آن هشدار داد. انتظار بود مسئولان به ویژه دستگاه دیپلماسی نیز در همین مسیر گام برمی‌داشتند نه در جهت امتیازدهی بیشتر به دشمن!

* 5741—0919: ایام‌الله دهه فجر یادآور ایستادگی و مقاومت در برابر رژیمی است که دست‌نشانده شیطان بزرگ و روباه پیر بود. اقتدار امروز جمهوری اسلامی ایران و تبدیل آن به یکی از هفت قدرت برتر جهان به دلیل داشتن رهبری حکیم و انقلابی است. این ایام را به رهبر معظم انقلاب و مردم غیور و انقلابی ایران اسلامی تبریک عرض می‌کنم.

 

* محمد(ص) یزدی: «ولی امر به‌عنوان نائب امام زمان، آن‌قدر در میان امت مقبولیت، محبوبیت و نفوذ دارد که هیچ‌گاه نمی‌گذارند چیزی از خواسته‌های ایشان بر زمین بماند.»/ آمد نیوز

 

* ش- سرکیسیان- آمریکا: بنده ایرانی مقیم آمریکا هستم، دستور اخیر ترامپ آن‌قدر مرا متعجب کرد که با خانواده‌ام تصمیم گرفتم به کشور عزیزم سفر کنم و تا پایان عمر کنار هموطنانم و برای دیدن شکوه و جلال هرچه بیشتر سرزمین عاشقانه و عزتمندانه زندگی کنم.!

یادداشت: فدوی فرود شما را به دانشگاه اوین (زندان- م)، تبریک و تسلیت عرض می کند، پس از چند ماه که اعتصاب غذا کردید، فدوی را خبر کنید که بابت آزادی شما، خاکی به سر کند!

 

* عابدی – مشکین‌دشت کرج: ما هر کجا که از کنار فرمایشات امام خامنه‌ای با بی‌تفاوتی گذشتیم ضربه و خسارت آن متوجه کشور و ملت شده است. وقتی حضرت آقا می‌فرمایند کالای قاچاق را آتش بزنید و مسئولین پنبه در گوش کرده و خود را به کری و بی‌تفاوتی می‌زنند نتیجه‌اش می‌شود ادامه تعطیلی کارخانه‌های داخلی و افزایش بیکاری در جامعه!

 

* نیکنام از قم: امیدوارم آقای روحانی و هیئت محترم دولت نصایح پرسوز حضرت آقا را بشنوند و در چند ماه باقیمانده از عمر دولت، آن را به‌کار گیرند. اگر دولت عزت می‌خواهد، بداند که تنها راه آن ولایتمداری است نه فقط ولایت‌شعاری؟!

 

ايضاً نیکنام : امید است خواص بی‌بصیرت از مقایسه سرنوشت دو شخصیت سیاسی منطقه یکی مرسی در مصر و دیگری بشار اسد در سوریه عبرت بگیرند. مرسی در مصر دست در دست شیطان بزرگ گذاشت و در نتیجه هم خود و هم کشورش اکنون در جهنم این تصمیم می‌سوزند. اما بشار اسد خود را در زیر چتر پرمهر ولایت قرار داد و از بت شما ابراز برائت کرد و امروز با قدرت و عزت در میان مردم زندگی می‌کند.

 

* 7977—0912: همان‌طور که رهبر حکیم و نابغه و هوشمند انقلاب اسلامی به آمریکا فهماند که دوره بزن در رو تمام شده، قوه قضائیه هم باید به مدعیان اصلاح‌طلبی و حامیان فتنه بفهماند دوره بزن دررو تمام شده و هر غلطی که بکنند آنان را تعقیب خواهد کرد.

 

* آرین- هـ- تهران: درود می‌فرستم به مادرانی که با خون دل عزیزان خود را بزرگ کردند و فرزندان همین مادران برای دفاع از حریم ولایت و حرم حضرت زینب(س) در برابر دشمن ایستادند و تبریک عرض می‌کنم به مادرانی که فرزندانشان را آخرین بار برای دفاع از حرم بدرقه کردند و پیکرهای بی‌جان‌شان را تحویل گرفتند. ما جوانان آرامش و آسایش امروز را مدیون مدافعان حرم هستیم و قول می‌دهیم راهشان را در دفاع از ولایت تا ظهور امام مهدی(عج) ادامه دهیم.

 

* 3034—013: خداوند را شکر می‌کنم که سایه رهبر عظیم‌الشأن انقلاب بر سر مؤمنان است و وجود پربرکت ایشان مایه آرامش و امنیت امت اسلامی است.

 

یادآوری يک نکتهء باریکتر از مو(3): علت اینکه اسامی برخی شرکت کنندگان درلیست بالا نیامده آن بوده است که آنان،بعضی امتیازات  لازم دربرخی مراحل سرنوشت ساز،بویژه “مالش قهرمانانه”(4) را، مع الاسف نیاورده اند؛ لکن آکادمی،حق بقول عوام appeal را برای ای ندسته ازمؤمنین، محفوظ می دارد.      والله الموفق والمعین.

______________________________

1- چفیه: (دستمال یزدی سابق- م) براین پایه، چفیه مالی نیز،همان خایه مالی سابق است!

2- (ضپ) مستخرج از فرهنگستان فدوی، و مخفف ضاعف الله پرستاته ست

3- بشرطی که زیر حجاب برترِ منتخبِ مقام معظم رهبری(چادر) باشد- م

4- حداقل 25 مالش در دقیقه! با تأیید مراجع عظام تقلید- تبصره 2 بند 1 آئین نامهء داخلی آکادمی

 

به پایان آمد این جوهر،مطالب همچنان باقی!

علی الله التکلان و هوُالمُستعان فی جمع امور

10 فوریة المفخر سنهء 2017 ترسائی

کتبةالفقیر کمتر از قطمیر – فدوی

تا درودی دیگر، بدرود

http://www.hazl.com/

https://soundcloud.com/saeed-behbahani-1/73a