مکتوبات «فدوی» 20 آذر ماه 1396 ـ 11 دسامبر 2017

طنزنوشته های هفتگی حميدرضا رحیمی :

معمای مش قاسمی!

فدوی که خود بخود گیج هست لکن ادعاهای برادران هم به گیجی وی دامن می زنند.باری- برادر شاگرد بنا (ژنرال مش قاسم سلیمانی- م) به حضرت آقا (ضپ) خبر داد که چاقو دستهء خودش را بریده و نامبرده برادران داعش خود را، علیرغم میل باطن، قلع و قمع فرموده است. در پی این خبر مشکوک، مؤمنین و مؤمنات، کثرالله امثالهم، شیهه کشان به خیابان ها ریخته و پیروزی مش قاسم ِحضرت آقا را به حضور حضرت بقیة الله الاعظم امام زمان ارواح العالمین له الفداء(عج) و نایب البته بر حق اش، و سایر حضرات آیات عظام و حجج اسلام، به ترتیب ریش، تبریک و تهنیت گفتند لکن از سوی دیگر، فدوی خبر زیر را هم دریافت کرد که:

* [برادر] حیدر العبادی نخست وزیر عراق روز شنبه 9 دسامبر 2017 اعلام کرد، جنگ علیه گروه داعش در این کشور با پیروزی کامل بر این گروه تروریستی و شکست آنها پایان یافت. در همین حال نیروی هوایی عراق 8 حملهء هوایی را علیه آخرین مواضع این گروه در منطقه «مهبط تل قصب» انجام داد که در پی آن 16 نفر از اعضای این گروه تروریستی کشته و 4 خودروی آنها منهدم شد. نیروی هوایی عراق همچنین چندین توپخانه و سلاح‌های مختلف متعلق به گروه داعش در امتداد مرز عراق – سوریه را نیز منهدم کرد.*

حال فدوی، گلاب به رویتان، همینطور ارّه به ماتحت مانده است که ترتیب برادران داعش، که آرمان های اسلام ناب محمد(ص)ی را، مؤمنانه نمایندگی می کردند، چه کسی داده است؟ مش قاسم ِحضرت آقا( ضپ)، یا برادر حیدر عبادی و یا نه، گزینهء سوم، که عبارت از ذغال خوب که شیطان بزرگ باشد! شما خوانندگان محترم ضدانقلاب، می دانید؟

9 دسامبر 017   

پی نوشت:

ادامهء خبر:

* این مناطق که شامل منطقه «الجزیره» است به عنوان آخرین مناطقی هستند که در دست شبه نظامیان داعش باقی مانده است که ارتش عراق در حال پاکسازی آنها از عناصر این گروه تروریستی است. حیدر عبادی، نخست‌وزیر عراق، جنگ علیه داعش را در سپتامبر 2016 آغاز کرد. او در تاریخ  10 ژوئیه 2017 توانست موصل به طور کامل از تصرف نیروهای گروه موسوم به دولت اسلامی یا داعش خارج کند. عبادی در همان تاریخ  برای جشن پیروزی وارد موصل شد و بازپس‌گیری شهر موصل را به نظامیان و مردم عراق تبریک گفت. نبرد موصل برای بیرون راندن داعش 9 ماه طول کشید. عبادی سپس وعده داد که  داعش را از همه مناطق عراق بیرون خواهد کرد. وی به عراقی ها گفته بود که پیروزی بر این گروه تروریستی قطعی است، بقایای داعش در همه مناطق عراق و به رودی یک پیروزی بزرگ برای مردم ما فراخواهد رسید». داعش در سال 2013 و 2014 مناطق مختلفی از جمله شهر دوم عراق موصل را به تصرف خود درآورده بود.

بی ملاحظه

جداً که واقعاً! یعنی:

بیت

رنج گل بلبل کشید و بوی گل را باد بُرد

بیستون را عشق کند و شهرت اش، فرهاد بُرد!

مراد فدوی آن است که این همه ما مؤمنین و مؤمنات، کثرالله امثالهم، جان کندیم و مملکت خویش را ویران، و کربلای معلی(ع- س- ص- عج) را آباد کردیم، لکن برادران عراقی ما، حتا ملاحظهء پنج تن آل عبای ما را که عراقی هستند (برادران لاریجانی+شاهرودی) را نفرموده، و چنین مناظری را در کربلای معلی(ع- س- ص- عج) رقم زدند: ای… ای….

مصرع

یا رب مباد کس را، مخدوم بی عنایت!

اندر باب هنجار

آخر خودمانیم، درب دیزی اسلامی باز است، حیای گربه مرتضا علی(ع) کجا می رود؟یعنی مقام معظم رهبری نیست، ولی قاصم الجبارین اش که هست!؛ مراد فدوی آن است که  همانگونه که مؤمنین و مؤمنات، کثرالله امثالهم، بارها حضرت آقا(ضپ) را، بدرستی، مظلوم خوانده اند(1) معظم له در رعایت حقوق شهروندان، و بویژه نسوان، نهایت دقت و مراقبت را ملحوظ داشته اند، لکن پنداری به خرج خواهران نرفته است؛ بعنوان مستوره به این فقره  نگاه کنید:

* رهبر معظم انقلاب در پاسخ به استفتایی دربارهء دوچرخه سواری بانوان، نظر خود را پیرامون این مساله بیان کردند. به گزارش فارس، به دنبال انتشار برخی اخبار پیرامون نظر مقام معظم رهبری درباره دوچرخه سواری بانوان و و نسبت دادن فتوای بدون منبع به ایشان، خبرگزاری فارس اقدام به استفتای نظر رهبر انقلاب پیرامون دوچرخه سواری بانوان کرد. دفتر مقام معظم رهبری در پاسخ به استفتای خبرگزاری فارس، مبنی بر اینکه «نظر حضرت آیت الله خامنه ای در رابطه با دوچرخه سواری بانوان در پارک، خیابان و سایر مکان هایی که نامحرم حضور دارد چیست؟» نظر ایشان را بدین شرح ارسال کرد: «دوچرخه‌سواری بانوان در مجامع عمومی و در منظر نامحرم، غالبا موجب جلب نظر مردان و در معرض فتنه و به فساد کشیده شدن اجتماع و منافی با عفت بانوان است و لازم است ترک شود و در صورتی که در منظر نامحرم نباشد اشکال ندارد.»

این فتوا، همانگونه که ملاحظه می شود، همه جوره کامل است!(2) یعنی، هیچگونه محدودیتی برای دوچرخه سواری بانوان، در صورتی که در منظر نامحرم نباشد، متصور نیست؛ بعبارت دیگر، نسوان می توانند که از بام تا شام در داخل آپارتمان خود، از راهرو به هال و از آنجا به آشپزخانه و اتاق خواب خواب ویراژ داده و لذت اش را ببرند!، دیگر چه می خواهید؟

بعدالتحریر

در باب اینکه نسوانی که مشغول دوچرخه سواری در آپارتمان خود هستند، می توانند به تراس هم بروند، یا نه؟ بین علما، شدیداً اختلاف است. گله ای از علما بر این باورند که اگر آپارتمان در طبقهء بیست ببالا باشد، بلامانع است زیرا در این حالت خواهر مربوطه آنقدر ریز شده است که هیچ جایش از خیابان دیده نمی شود! و گله دیگری از علما بر این نکته نعلین می فشارند که تراس، صرف نظر از اینکه در کدام طبقه از ساختمان واقع شده است، جزو خیابان است و دوچرخه سواری نسوان در آن، حرمت دارد.

گفتن ندارد که وقتی  معظم له با دوچرخه مشکل دارد، بطریقهء اولی با موتور هم مسأله دارد دیگر، فلذا در این صورت چه معنا دارد که نسوان، قلب معظم له را شکسته و مرتکب عمل قبیحهء زیر بشوند؟:

(1) لطفاً فحش ندهید، خواهر- برادر خواننده، خوبیت ندارد! اصلاً بشما چه مربوط است؟ در مملکت بحمدالله والمنة آزادی بیداد می کند و فدوی می خواهد از حق آزادی تعریف و نمجید از حضرات، که از انرژی هسته ای هم مسلم تراست،استفاده کند؛بقول عوام ok؟!

(2) قرار شد دشنام، آن هم از این نوع اش ندهید، خواهر- برادر خواننده،خوبیت ندارد!

اندر عوارض و مزایای پشم

        جداً که واقعا! یعنی دنیای عجیبی ست. در سوئی از جهان، مملکتی را پشم برداشته و میزان، پشم اُمّت است و احدی هم صدایش در نمی آید، و در سوئی دیگر، یکی بخاطر اندکی مو بر پا، تهدید می شود!:

* آرویدا بیستروم، مدل سوئدی، می‌گوید پس از آنکه در عکس‌های تبلیغاتی با پاهای مودار ظاهر شد، پیام‌های تهدیدآمیز به تجاوز دریافت کرد. این مدل ۲۶ ساله برای تبلیغ محصول تازه آدیداس با این شرکت همکاری کرد. بعد از آنکه این تبلیغ در یوتیوب پخش شد، او پیام‌های جنسی را دریافت کرد. آرویدا در کانال اینستاگرام خود که مورد توجه زیاد قرار گرفته است، نوشت که در شبکه‌های اجتماعی به تجاوز تهدید شده است. او افزود: “عکس من در برنامه تبلیغاتی آدیداس، شمار زیادی نظرات زننده‌ در پی داشته است.” آرویدا علاوه بر مدل بودن، عکاس است و به‌خاطر اینکه با بدنی مودار در عکس‌هایش ظاهر می‌شود، مشهور است. شرکت آدیداس می‌گوید او”معیارهای زنانگی و جنسیت را که عموما به‌عنوان “زیبایی دخترانه” مطرح هستند، زیر سوال برده است.” این مدل که روز چهارشنبه ۲۶ ساله شد، از حمایت علاقمندانش در اینستاگرام برخوردار است.

زیاده عرضی نیست..

افزایش هزینه

اینکه فدوی معمولاً از دست برادران عصبی ست و شدیداً لج اش می گیرد، بی سببی نیست! اگر خواسته باشد به اجمال و اختصار برگزار کند، می افزاید که فدوی بارها گفته و نوشته است که دستگاه های رنگارنگ  سانسور و بگیر و ببند، و از آن میان کوچکترین آن که وزارت محترم ارشاد باشد، عدم شان به ز وجوداست و جز اتلاف وقت، ارز و نیز مخلفات آن، که اجرای عملیات ایذائی بر مردم عموماً، و اهل اندیشه و هنر خصوصاً باشد، سودی ندارد. خوانندگان محترم ضدانقلاب اگر بپرسند چرا، عرض می کند که عملکرد این دستگاه ها عمدتاً ضعیف و در این حّد است که فی المثل یک بازیکن ایرانی و اسرائیلی، در دیداری بین المللی، مع الاسف، بیک دستشوئی رفته اند! که البته همین امر باعث محرومیت و حذف ورزشکار ایرانی از عرصهء مسابقات بین المللی می شود* و یا،  محرومیت نوجوانی در مسابقات شطرنج بین المللی، بخاطر انحراف از حجاب برتر مقام معظم رهبری (چادر پر کلاغی- م) و یا خبر زیر:

* حذف لحظه “منشوری” لیگ سراسری دوگانه بانوان. دومین دوره لیگ سراسری دوگانه بانوان باشگاه‌های کشور بامداد پنجشنبه (۳۰ شهریور) به میزبانی کرمانشاه در کیلومتر ۸ جاده سراب نیلوفر به سمت پلیس راه قزانچی کرمانشاه برگزار شد. (این عکس احتمالا به دلیل استفاده از پرچم آمریکا و همچنین نشان دادن انگشت میانه توسط یکی از ورزشکاران از گزارش تصویری خبرگزاری ایران – ایرنا حذف شده است)./دویچه وله

باری گفتن ندارد که این مختصر، مشتی از خروار بود ولی فدوی هنوز و همچنان، بر مواضع خویش شدیداً استوار است که ما امّت، نیازی به این دستگاه های عریض و طویل و پر هزینه نداریم زیرا دست پروردگان حضرت امام(ل) که پیرو خط مالروی معظم له(ل) هستند، این مهم را بی هیچ هزینه ای،به انجام می رسانند، این هم سند منگوله دارش:

* نماینده مردم تهران در مجلس از ممنوع‌الخروجی هشت زن ملی‌پوش به وسیله همسران شان خبر داد. به گزارش تارنگار حقوق بشر در ایران، طیبه سیاوشی گفته است: «اکنون گزارش‌های رسیده به فراکسیون زنان نشان از آن دارد که هشت زن ملی‌پوش به وسیله همسرانشان ممنوع‌الخروج شده و از شرکت در بازی ‌های بین‌المللی بازمانده‌اند. البته این را هم بگویم که زنان دیگری نیز هستند که حاضر نشده‌اند اسم شان بیاید.»!

بعرض فدوی رسیدید؟!

_____________________________________

* باختی علیرضا؟ ویدئویی از فریادهای مربیان کشتیگیر وزن ۸۶ کیلوگرم “باید ببازی علیرضا” در مسابقات جهانی زیر 23 سال لهستان انعکاس جهانی یافت. علیرضا کریمی در حالی که از حریف روس خود پیش بود در صورت پیروزی باید مقابل ورزشکار اسرائیلی به میدان می‌رفت. ساعاتی بعد او در ایسنتا گرام خود نوشت: “آخرین سنگر، سکوته؛ حق ما هم هیچ وقت گرفتنی نیست./ “.دویچه وله

در انواع شتر

فدوی به اظهارات برخی ولایتمداران امروزی، که می رسد، شدیداً حیرت می کند که،بعنوان یک آخوند زاده، چگونه است که از انواع ردهء خود بی اطلاع اند؟ باری، فدوی، که شوربختانه “ژن خوب” نداشته است که  آخوند زاده بشود، معذالک می داند که با آنکه آخوند و شتر از یک جنس اند، معذالک کینهء شتری، بسیار فروتر از کینهء آخوندی ست، و فدوی در حیرت است که  این نکتهء آشکار را چرا خواهر فائزهء رفسنجانی، بعنوان  آخوند زاده ای مرغوب، نمی داند؟!ملاحظه کنید:

* فائزه هاشمی: کینه شتری هم بود باید تاکنون تمام می‌شد!/ کلمه

از خاطرات دارالمجانین (3)

اشاره: گفتن ندارد که فدوی شدیداً اهل کارهای خداپسندانه و عام المنفعه است. وی نه تنها به بیمارستان ها،بلکه به تیمارستان ها هم سر می زند و از چیزهای عمدتاً مُستبعد و حیرت آوری که بیماران و روان پریشان گرامی می گویند، یادداشت بر می دارد تا در مجالی، برای انبساط خاطر بینندگان وخوانندگان محترم ضدانقلاب، منتشر کند. در اين رابطه فدوی قاصم الجبارين را شدیداً  گواه می گيرد و اگر نمی پذیرید، روح پُر فتوح حضرت امام(ل) و پُرستات مقام معظم رهبری (ضپ) را نیز برای محکم کاری ضميمه می کند، که پرسشی که در می آید، ساخته و پرداختهء کارگاه طنز او نيست و خود جنس است.

باری برای دستگرمی، به برخی که در پی می آیند، بقول عوام for free نگاه کنید و لذت اش را برید!:

* این پرسش و پاسخ در یک تیمارستان انجام شده/ دیوانه ای پرسیده:

* سوال: آیا محبت و دوست داشتن نامحرم (به جهت ویژگی های اخلاقی…) و بدون لذت، اشکال دارد؟

و اما پاسخ روان پریشان، به ترتیب ریش:

* حضرت آیة الله العظمی خامنه‌ای (مد ظله العالی): به هر حال هرگونه ارتباط با نامحرم که غالباً مستلزم مفسده و یا خوف ارتکاب گناه در آن مى‌باشد، جایز نیست.

* حضرت آیة الله العظمی سیستانی (مد ظله العالی): ابراز محبت نسبت به نامحرم حرام است.

* حضرت آیة الله العظمی مکارم شیرازی (مد ظله العالی): اگر مفسده ای نداشته باشد اشکال ندارد.

* حضرت آیة الله العظمی نوری همدانی (مد ظله العالی): در صورتی‌که موجب تهییج شهوت باشد جائز نیست.

(توجه: استفتا از دفاتر آیات عظام: خامنه‌ای، سیستانی، مکارم شیرازی، نوری همدانی (مد ظلهم العالی) توسط سایت اسلام کوئیست انجام گرفته است.)

اما بهمین سادگی نیست، ادامه دارد!

بعدالتحریر: پرسشگران نیز از بیمارانی هستند که ظاهراً معالجه و مرخص شده اند!

بپایان آمد این جوهر،مطالب همچنان باقی!..

علی الله التکلان و هوُالمُستعان فی جمع امور

9 دسامبر المورّب سنهء 2017 ترسائی

کتبةالفقیر کمتر از قطمیر – فدوی

تا درودی دیگر، بدرود

www.hazl.com