مکتوبات «فدوی» 22 خرداد ماه 1396 ـ 12 ژوئن 2017

طنزنوشته های هفتگی حميدرضا رحيمی :

آیت الله چوپان دروغگو!

فدوی پیش از این ها نیز بارها  گفته و نوشته است که حضرات آیات و حجج اسلام، ضاعف االله اموالهم اجمعین، از بسکه در مقام چوپان دروغگو انجام وظیفه فرموده اند، اگر روزی حتا به فرض محال، راست بگویند، کسی به ضرس قاطع، باور نمی کند! و این خواه ناخواه، دیری ست که به تخصص های گوناگون برادران، کثرالله امثالهم، اضافه شده است. یعنی، تولید گرد و خاک غلیظ در رویدادها، بوجهی که کسی با هر درجه از میزان دقت و توجه، قادر به رؤیت آنچه که در حال وقوع است نباشد و یا روایت مخدوش بدهد. حالا حکایت معرکهء حمله تروریست ها، به همکاران تروریست خود، دراُمّ القراء است! باری، آنچه که با توجه به گرد و خاک مألوف و خبرهای ضد و نقیض، به زحمت  می شود دید چیزهایی  از این قبیل اند:

1- هدف برادران حکومت اسلامی برونمرزی (داعش- م)، برخلاف شیوهء مرضیه که ذبح اسلامی مردم بیگناه و عمدتاً خاج پرست است، به سوی برادران حکومت اسلامی درونمرزی(ج.ا.- م) یعنی نمایندگان حکومت در مجلس، و مقعد (1) حضرت امام(ل) معطوف شده است، که رویکردی بی سابقه است.

2- در حاشیه بیفزاید که نمایندگان محترم حکومت در مجلس، گویا از نظر داعش برونمرزی، مصونیت پارلمانی داشته و بجایشان شهروندان عادی قربانی شده اند!

3- فدوی در بسیاری از نوشته های پیشین خود، در تبیین روابط حکومت اسلامی درونمرزی(ج.ا.- م) که پاکنویس حکومت اسلامی برونمرزی ست (داعش- م )، همواره به این زبانزد متکی بوده است که “چاقو دستهء خودش را نمی بُرد”، بر فرضی تقریباً محال که کار کار داعش برونمرزی بوده باشد، بناگزیر باید بر این قاعده، احتیاطاً استثنائی نیز قائل شد!

4- برای  داعش درونمرزی، و بقول عوام original، که در همان عنفوان انقلاب شکوهمند، در فاجعهء سینما رکس آبادان، و متعاقب آن قتل های زنجیره ای درون و برونمرزی، و نیز در قتل عام های سال 60 و 67، و در یک قیام قعود،چندین هزار جوانان مرز پُر گهر را به قتل رساند، ترتیب دادن یک نمایشنامهء  آبکی با  12 قربانی که البته، حسب شیوهء مرضیه  از مردم اند، عددی ست؟ بی سببی نیست که مقام معظم رهبری، ضاعف الله پُرستاته، از آن به “ترقه بازی” یاد فرموده است!(2)

5- غیر از حافظ شیرازی و داعش، همه می دانند که برادران حکومت اسلامی برونمرزی (داعش- م) به مرشد و مقتدای خود یعنی برادران حکومت اسلامی درونمرزی (ج.ا.- م)، حمله فرموده است. بر این پایه باید دید که داعش برونمرزی که پاکنویس حکومت اسلامی درونمرزی (ج.ا.- م) ست،در این رابطه، چقدر، اعم از جامد (دلار نقد- م) یا مایع(نفت خام- م)، کاسب شده است؟!

مراتب فوق بعنوان مشق شرعی شب، برای خوانندگان محترم ضدانقلاب، تحریر و تدوین شد. استفاده از جزوه ها و جراید شریفهء دارالخرافه و حتا رسانه های برونمرزی، برای انجام تکلیف، بلا مانع است!

و من الله التوفیق

________________________________________________

(1) خدا بگویم این تایپیست سربهوای هزل داتکام را چه کند؛ لطفاً تا دیر نشده، لغزش تایپی مقعد را به مرقد اصلاح بفرمائید، اجرتان با گربهء مرتضاعلی(ع)

(2) رهبرانقلاب در جمع دانشجویان و با اشاره به حادثه تروریستی دیروز: «این ترقه بازی ها در  ارادهء مردم تأثیری ندارد». کیهان دارالخرافه

برادران زیر این عکس چنین مرقوم داشته اند:

سرویس عکس و فیلم فردا: تازه ‌ترین ویدئوی منتشره از سوی عناصر گروه تروریستی تکفیری داعش از جلسهء عوامل خود در ایران، قبل از حمله به مجلس و حرم امام (ره) نشان داد!

جایگزین

چشم فدوی به خبر میمنت اثر زیر نیز روشن شد:

* «آیت‌الله مایک» مدیر جدید بخش ایران در سازمان سیا

و در ادامهء خبر بهجت اثر:

* ترامپ، یک جاسوس حرفه‌ای را به عنوان مدیر جدید بخش ایران در سازمان سیا آمریکا منصوب کرده.- اطلاعات زیادی از او در دست نیست، اما گفته می‎شود مجری بسیار خوبی برای پیشبرد برنامه ‌های هوشمند سیاسی است. او را با القابی چون «پرنس دارک» و «آیت‌الله مایک» می‌شناسند. او این القاب را زمانی کسب کرد که افسر سازمان اطلاعات مرکزی برای شکار اسامه‌ بن ‌لادن و کارزار حملهء هواپیماهای بدون سرنشین آمریکایی بود؛ عملیاتی که موجب مرگ هزاران نفر از شبه ‌نظامیان اسلام‌گرا و همچنین صدها غیرنظامی شد. مایکل دی‌آندرا سال‌ها  پیش به اسلام گروید. /کیهان لندن

بهر روی،  فدوی حرفی ندارد؛ لکن ناگزیر به ذکر این مصیبت نیز هست که «آیت‌الله مایک» به گرد نعلین آیت‌الله مارمولک هم، نمی رسد!… از فدوی گفتن!

سفرنامه

بررسی های سرویس سیاسی طعم تلخ طنز، که بر پایهء خبرهای منتشره پیرامون مسافرت ترامپ و توابع به بربرستان سعودی استوار است، حاکی ست که برادران علیرغم حرمسراهای مبسوطی که دارند، با رؤیت اندرونی ترامپ، هوش از سرشان پریده است! و به اظهار یک شاهد عینی که نخواست نامش تا انقلاب بعدی(عج) فاش شود،جهت حصول به نتیجهء غائی، بقول عوام Offer های سنگین نیز داده اند!

* سفر همسر و دختر دونالد ترامپ دل شیخ های عرب را ربود.

https://www.youtube.com/watch?v=HC4XOkUdMoQ

لکن اینطورها هم نیست که اینگونه زیبائی ها، منحصراً در تیول مقامات خاج پرست باشد؛ بلکه مقامات ما هم در این باب حرفی برای گفتن دارند، این هم سند مصور منگوله دارش که عبارت باشد از نتیجهء مأکول حضرت امام(ل) خودمان (نعیمهء طاهری)، در عتبات عالیات کانادای معلی!*

خب با این حساب، بعنوان مشق شرعی شب، بفرمایید که: «گل شبدر چه کم از لالهء قرمز دارد؟»

بعدالتحریر:

فدوی البته از رسانه های وابسته ای مانند فارس، که از کشف حجاب و تصویر کذائی به “شایعه” یاد کرده، انتظار تأیید ندارد لکن نظر او را هم، که “واقعیت” انگاشته، برای جوری جنس،در پی می آورد:

* اما حقیقت ماجرا از این قرار است که تصویر فوق، عکس دست کاری شده از یک مدل خارجی است…

فدوی در همین حاشیه می افزاید که اگر “واقعیت” همین، یعنی عکس سمت راست، که بموجب برخی گزارشات دیگر، بمنظور «تأمین حجابِ» بیشتر، “دستکاری” شده است!، باشد، هر دختر ایرانی که با همین هیئت در جامعهء شکوهمند اسلامی ظاهر شود، بی گمان سر از کهریزک در می آورد!

طنز مجروح (18+)!

تا آنجا که فدوی می داند، در دوران معاصر، تاکنون کسی جز برادران حکومت اسلامیِ  برونمرزی (داعش- م)،ایّدهمُ الله تعالی، با سر بریده جلوی یکی از مصادیق  بارز تهاجم فرهنگی (=دوربین- م) ظاهر نشده است، اگر اعصاب اش را دارید، به یک مستوره در پی نگاه کنید:

گفتن ندارد که از منظر فدوی و تئوری طنز او، این، حتا طنز تلخ هم نیست؛ وی حتا از این پیش تر هم می رود و ذبح اسلامی اشیاء را نیز در حوزهء طنزی که می شناسد، حتا در مورد زیر که به گزارش رویترز، بین علمای خاج پرست اختلاف است(1) اگر نه جایز، دستکم مطلوب نمی داند:

طنز و طنز پرداز، باز هم از منظر فدوی،با آنکه در تمامی دوران ها، خود قربانی عملهء ظلم و استبداد بوده است و از قرار، در خاورمیانهء گرامی دستکم، همچنان خواهد بود، اما  هدف های خود را، جز با تازیانه مجازی طنز، نیازرده و کبود نکرده است!  بر این پایه، بی آنکه قصد جانبداری از ترامپ در میان باشد(2)، فدوی برنامه یک کمدین آمریکائی را، که بنوعی همکار خاج پرست وی نیز محسوب می شود، بقول عوام approve نمی کند!:

* «کتی گریفین» هنرمند، کمدین و فعال آمریکایی اخیراً تصاویری منتشر کرد که در آنها وی به همراه سر بریدهءترامپ ظاهر شده بود؛ این اقدام با واکنش تند رئیس‌جمهور آمریکا مواجه شد. به گزارش آفتاب‌نیوز؛ گریفین ضمن عذرخواهی از ترامپ به‌خاطر انتشار این تصاویر گفته بود: «من متأسفم، زیاده‌روی کردم؛ نباید این کار را می‌کردم، اشتباه کردم». ترامپ اما صرف عذرخواهی متقاعدش نکرد و با انتشار پیامی در توئیتر نوشت که پسر 11 ساله‌اش بارون با تماشای این تصاویر وحشت ‌زده شده است. او گریفین را بیمار خواند و گفت که او باید از کارش احساس شرمندگی کند. بانوی طناز نیز گوئی خود به این نتیجه که از طنز خارج و به جاده خاکی زده است، رسیده است:

* گریفین ضمن عذرخواهی از ترامپ به‌خاطر انتشار این تصاویر گفته بود: «من متأسفم، زیاده‌ روی کردم؛ نباید این کار را می‌کردم، اشتباه کردم»./ تدبیر

زیاده عرضی نیست.

(1) به گزارش خبرگزاری رویترز، انتشار کاریکاتوری روی جلد این نشریه از ترامپ در حالی که سر مجسمه آزادی را بریده، اختلاف نظرهایی را در آلمان و خارج از این کشور به همراه داشته است.  کلاوس برینک بویمر، سردبیر اشپیگل، با اعلام اینکه از واکنش ها به انتشار این کاریکاتور شگفت زده شده است، به تلویزیون رویترز گفت: «اشپیگل قصد تحریک هیچ کسی را ندارد». وی این کاریکاتور را در مورد دمکراسی، آزادی، آزادی بیان، آزادی قضاوت و همه مواردی دانست که به شدت در معرض خطر قرار دارد و گفت که ما از دمکراسی دفاع می کنیم./تدبیر

بر اساس این گزارش، انتشار کاریکاتور ترامپ روی جلد مجله اشپیگل بحث و جدل هایی در پی داشته است. روزنامه آلمانی فرانکفورتر آلگمایته زایتونگ از این اقدام دفاع کرد و آن را دقیقاً مساله ای دانست که ترامپ به آن نیاز دارد.

(2) فدوی بعنوان ناظری مستقل، نمی تواند جانبدار باشد

«اینهمانی»

فدوی در مرور خبرها دید که:

* جمهوری ترکیه می‌خواهد با ایجاد تغییرات ساختاری در قانون اساسی ترکیه، نظام پارلمانی را به نظام ریاستی تغییر دهد تا رییس‌جمهور اختیارات بیشتری داشته باشد.تغییرات مورد نظر آقای اردوغان به او اجازه خواهد داد در صورت پیروزی در انتخابات آتی تا سال 2019 در قدرت باقی بماند. همه‌پرسی امروز تنها به دو گزینه آری و نه تقسیم‌بندی شده است و آن طور که نهادهای اجرایی و نظارتی بر انتخابات اعلام کرده‌اند حدود 55 میلیون نفر واجد شرایط شرکت در همه‌پرسی هستند./ بی بی سی

فدوی پیش از اینها هم گفته و نوشته بود که همهء دیکتاتوران گرامی،مانند هم و گوئی از یک مادر زاده شده اند، جمهوری اسلامی، آره یا نه را، که بخاطر مکدر، می آورید!

زیاده عرضی نیست.

اضافه کاری!

فدویِ مادر مرده، افزون بر ویرایش فرمایشات مقامات داعش درونمرزی (جمهوری اسلامی- م)،که البته پاکنویس داعش برونمرزی هستند، گرفتار ویرایش فرمایشات مقامات خارجی در پیوند با ایران سابق نیز هست، یک مستوره را، بنقل از العربیه، نگاه کنید:

* محمد المومنی، وزیر اطلاع رسانی و سخنگوی دولت اردن، پنجشنبه 13 آوریل گفت که مسئولان ایرانی باید «کنترل زبان، بستن دهان‌ها و عدم اهانت» را یاد بگیرند.

بعنوان دستگرمی عرض می کند که شما یک غلط دارید، لذا  نوزده می گیرید،برادر محمد(ص) المؤمنی! زیرا چیزی بنام “مسئولان ایرانی” وجود ندارد؛ فلذا احوط آن است که بجای آن، از ” مسئولان آخوندی ” استفاده فرمایید. در باب «کنترل زبان، بستن دهان‌ها و عدم اهانت» نیز عرض می کند که طبیعت ثانوی برادران چنین است، و اقتضای طبیعت اش اینست!

زیاده ویرایشی نیست..

از دفتر خاطرات مصور رفسنجانی(ل)  

فدوی سند مصور منگوله دار زیر را،با اهدا چندین کیلو پول بعنوان کارمزد، به عملهء MAAE (مرکز اسناد انقلاب اسلامی- م) به چنگ آورد!:

زنده ياد رئیس مجمع «تش خيس» مصلحت نظام،

پیش از اینکه، قبل از خفه شدن در آب، خیس شود:

«اگر زحمت نیست پس از نماز مغرب، سری هم به بیت ما بزنید خواهر!…

 به مصلحت شماست!»

آگهی ترحیم

در پی درگذشت “اما مورانو”، حضرت آیت الله جنتی، طی صدور بیانیه ای، درگذشت نابهنگام وی را تسلیت گفته و تأثر عمیق خود را در از دست دادن خواهر 117 سالهء خود*،ابراز داشت و پرچم مجلس خبرگان رهبری نیز با تجویز “وایاگرا”، به حالت نیمه افراشته درآمد! هزل داتکام خود را در غم از دست دادن کوچک ترین خواهر آیت الله، شریک می داند!

* اما مورانو، بانوی کهنسال ایتالیایی که از او به عنوان پیرترین انسان جهان یاد می‌شد، شنبه 15 آوریل، در سن 117 سالگی، در منزلش در شمال ایتالیا درگذشت./ العربیه

 

بپایان آمد این جوهر،مطالب همچنان باقی!..

علی الله التکلان و هوُالمُستعان فی جمع امور

دهم ژوئن المردّد سنهء 2017 ترسائی

کتبةالفقیر کمتر از قطمیر – فدوی

تا درودی دیگر، بدرود

http://www.hazl.com