مکتوبات «فدوی»/ 5 مهر 1395 ـ 26 ماه سپتامبر 2016

hamid reza rahimi

طنزنوشته های هفتگی حميدرضا رحيمی

پرسش  و پاسخ های فضائی

اشاره: فدوی در این ستون، پرسش هائی از مؤمنین را بر می رسد، که از فرط بلاهت، حتا خواب قیلولهء ماموت های گرامی را به ترتیب ریش، شدیداً  بر می آشوبند!

* شفقنا- آیت الله العظمی سید علی خامنه ای در پاسخ به استفتایی در مورد دوچرخه سواری بانوان پاسخ داد. به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی دفتر مقام معظم رهبری، متن سوال و جواب به این شرح است:

سوال: مدتی است در فضای مجازی خبری از دفتر جنابعالی منتشر شده که دوچرخه سواری بانوان با رعایت نکات شرعی جایز اعلام گردیده… اگر امکان اش هست پیرامون این حکم و صحت و سقم آن توضیحی فرمایید. آیا دوچرخه سواری بانوان در خیابان جایز هست؟

جواب آیت الله العظمی سید علی خامنه ای: دوچرخه‌ سواری بانوان در مجامع عمومی و نیز در جایی که در معرض دید نامحرم باشد، حرام است.

و برای جوری جنس:

سوال: آیا دوچرخه سواری برای دختران درمکان عمومی مانند پارک مانعی دارد؟ اسکیت چطور؟

پاسخ  آیت الله سیستانی: اگر در معرض دید نامحرم باشد و وضع او تحریک کننده باشد جایز نیست!

بعدالتحریر: فدوی گردن شکسته هم سؤال زير را دارد که البته با توجه به گرفتاری های وی در بیت حضرت آقا و ضیق وقت، خواهشمند است خارج از نوبت رسیدگی شود، اجرتان با گربهء مرتضاعلی(ع):

سوال: آیا خوردن بستنی لیوانی دختران در مکان عمومی مانند پارک مانعی دارد؟ بستنی قیفی چطور؟

پاسخ مرجع تقلید فدوی، دام مجده: چنانچه دمای هوا در محل ارتکاب این فعل قبیحه سرد و در حدود 40 درجهء فارنهایت باشد، مصرف آن با رعایت احتیاط  بلامانع است؛ لکن  اگر بستنی مذکوره در هوای گرم، یعنی چیزی بیش از 85 درجهء فارنهایت به بالا، مصرف شود، به جماع* اکثریت علما، ادام الله ظلکم العالی، جایز نیست زیرا آن بستنی نابکار آب شده و لامحاله می ریزد روی پیراهن و چه بسا دامن آن ضعیفهء مستوره، و برجستگی های شگفت انگیز وی را آشکار و موجبات جنون برادران را  فراهم خواهد کرد. البته در برخی روایات معتبر از ائمه (ع- س- ص- عج) آمده است که اگر بستنی مذکوره بجای لیوان در سطل ریخته و سطل را بگردن آویخته و صرف شود، امکان تولید برجستگی های مذکور به اقرب احتمال منتفی، و خطر نعوظ برادران، انشاءالله رفع می شود. و اما اگر ضعیفهء سجادیهء مذکوره، افزون بر دوچرخه سواری در زمین دشمن، بستنی قیفی هم بخورد، مصداق آشکار افعال قبیحهء مرکب، و به فتوای علمای سلف، حشره الله مع موالیة المطهرین صلوات الله علیهم اجمعین، بکلی حرام است. و من الله التوفیق – 23 سپتامبر المُحجّب سنهء 2016 ترسائی – الاحقر سید شقی الددین میله کار

و این هم کامنت یک زیان دیده!:

معصومه: ای خدا! این مجتهدین محترم همه را گیج و منگ کرده اند. وضع تحریک کننده در دوچرخه سواری زنان دیگر چیست؟

زیارت قبول!

فدوی گاه از برخی حرکات ضدانقلاب و سختگیری های بی موردی که در حق برخی حضرات، کثرالله امثالهم، معمول می دارند، سر در نمی آورد. بعنوان مستوره، معاندین این روزها، به تیره ای از براداران، که پنج تن آل عبا از نمایندگان اصلاح طلب حکومت در مجلس باشند، بقول سوئدی ها گیر داده اند که چرا مانند سایر برادران، به بیت المال مسلمین دستبرد زده و و در سایهء مسابقات “پارا المپیک” به عتبات عالیات “ریودوژانیرو” مشرف شده اند!:

* پرواز 100 میلیون تومانی نمایندگان اصلاح طلب مجلس به برزیل با لوکس ترین ایرلاین جهان! پنج نمایندهء اصلاح طلب مجلس در زمان تعطیلی هایی که اصولاً برای سرکشی نمایندگان به مناطق انتخاباتی شان و دیدار های مردمی و شناسایی خلا های موجود در نظر گرفته می شود، با هزینه ای گزاف با پرواز کلاس تجاری (business class) هواپیمایی خارجی امارات، که یکی از گران ترین و  لوکس ترین خطوط هواپیمایی جهان است، همراه با کاروان پاراالمپیک راهی ریو برزیل شدند.

این هم اسناد مصور و منگوله دارش:

اما فدوی نمی داند آخر این چه گرد و خاکی ست که بعنوان فیل هوا فرموده اند؟ حالا مصالح نظام به کنار، چرا پیش از آن قدری تأمل نمی کنید؟ اصلاً به چهرهء گیج و گنگ برادر سمت راستی در تصویر زیر نگاه کنید؛ معصوم نیست؟!.. و نکتهء واپسین اینکه درست است که “پارا المپیک” ویژهء معلولین جسمی ست و این پنج  تن، ظاهراً معلول جسمی نیستند، لکن معلول ذهنی که هستند، و همین نشان می دهد که اعتراض ضدانقلاب وارد نیست!….والسلام

 

از هر طرف که رفتم…

زن،” که جهان زنده از اوست”، دیگر نمی داند که در اکثر سرزمین های اسلامزده، از دست مؤمنینِ نر به کدام مار غاشیه پناه ببرد؟! بعنوان مستوره، به گرفتاری او در حکومت اسلامی داعشدرونمرزی، که تازه پاکنویس حکومت اسلامی داعش برونمرزی ست، نگاه کنید. تمام همّ و غم حضرات آیات عظام و حجج اسلام اعلی الله مقامهم اجمعین، به ترتیب ریش، به اضافهء بخش قابل اعتنائی از بودجه و نیروهای مملکت، شده مبارزه با موی زن! از این منظر، شگفتا که برادران می پندارند که با داعش فرق عمده ای دارند!  هر دو را در پی ملاحظه کنید که البته اشتباه می فرمایند و هیچ تفاوتی با هم ندارند، زیرا آبشخور هر دوی این بزرگواران، یک لجن زار است!:

1- در حکومت اسلامی  درونمرزی (جمهوری اسلامی- م):

2- در حکومت اسلامی برونمرزی (داعش- م)

شروط داعش برای پوشش زنان /خبر گزاری وابسته فارس- تیتر

و در ادامهء خبر میمنت اثر:

* تروریست‌های تکفیری داعش بعد از تصرف هر شهر، بیلبوردی در مناطق شلوغ شهر نصب می‌کنند و شرایط پوشش زنان را در آن بیان می‌کنند. به گزارش باشگاه خبرنگاران، تروریست های داعش به محض تصرف منطقه ای در کشورهای عراق یا سوریه و یا لیبی، شروط خود را درباره شیوه پوشیدن، شکل و نیز خورد وخوراک مردم را اعلام می کند. این گروه اخیرا ۷ هفت شرط برای خروج زنان از خانه هایشان در تابلوها و بنر های نصب شده اعلام کرده اند.

شهر موصل و خیابان نجفی

همانگونه  که ملاحظه می کنید، مطلب به عربی ست که برگردان آن بفارسی در پی می آید:

* هفت شرط با عنوان (شروط حجاب شرعی) درباره لباس زنان:

  1. باید ضخیم باشد طوری که پشت آن پیدا نباشد.
  2. گشاد باشد.
  3. چسبان نباشد.
  4. همه بدن را بپوشاند.
  5. شبیه لباس زنان یا مردان کافر نباشد.
  6. توجه دیگران را به خود جلب نکند.
  7. معطر نباشد.

که مخرج مشترکِ مصورِ 7 فرمان حکومت اسلامی برونمرزی (داعش – م )، چنین می شود:،

ملاحظه کردید؟

3- و اما زنان گروگان گرفته شده  در بربرستان سعودی،*

آنها وضعی بهتر از همتایان خود در ایران سابق ندارند و برادران در قرن بیست و یکم،حتا اجازهء رانندگی هم، هنوز به آنان اعطا نفرموده اند، سرانجام به این نتیجه رسیدند که:

بیت

کس نخارد پشت “زن”

جز ناخن انگشت “زن”!

در تبیین ماجرا عرض می کند که تا پیش از این، معروف بود که: المَحاسِنُ زینَتُ الرَجُل! لکن بنظر می رسد که بانوان آن دیار در این ارتباط،به برادران جاخالی داده و  زبانزد مذکور را به بموجب خبر زیر، به سود خود،تغییر داده اند:

* شگرد زنان عربستان برای رانندگی / آخرین نیوز

و در ادامهء خبر حیرت اثر:

*رانندگی برای زنان در عربستان سعودی، از زمان تاسیس این کشور، ممنوع بوده و این ممنوعیت در طی سالها تداوم یافته است و حالا زنان مشتاق رانندگی عربستان در صدد راهکاری عجیب برای رانندگی برآمدند که در پی آن اقدام به پوشیدن دشدشه عربی و ظاهر مردانه کردند تا بتوانند این قانون عجیب و غیر منطقی عربستان را دور بزنند.

و اما آنچه حیرت فدوی را برانگیخته آن است که همان زنانی که مجاز به رانندگی خودروهای معمولی نبودند، می توانند که  هواپیماهای غول پیکر را به پرواز در آورند!..

بنظر خوانندگان محترم ضدانقلاب،حال برادران بربرستانی خوب است؟

* گفتن ندارد که در این ترکیب، که  از فرآورده های فرهنگستان فدوی ست، “بربر”، در مقابل “عرب” نیست، محض اطلاع عرض شد؛ فدوی وقت و گیس اضافه ندارد که  دست دوستان بدهد!

قصاص بعد از جنایت!

نبش قبر زیر نیز در میان خبرها، چشم فدوی را گرفت:

* شکایت دانش‌آموزان دختر از مزاحمت پسران در سال 1337!/ آخرین نیوز

و در ادامهء خبر بهجت اثر:

* پنجاه و هفت سال قبل، دختران دانش آموز رامسر در نامه‌ای به مدیر مدرسه خود، بابت مزاحمت‌های پسران محصل در طول مسیرشان شکایت کردند و خواهان حل مشکل‌شان شدند.

فدوی شدیداً  شرمنده شد که قدری دیر انقلاب کردیم،ببخشید!

 

قیصرانه ها

اشاره: فدوی در این ستون،خبرهائی را نقل می کند که باعث شده اند ازحیرت، سرِ همه جایش اسفناج اُرگانیک سبز شود و بگوید!: حرفا میزنه قیصر، چشا میره مغز سر!

* حیدری: باعث و بانی کشتار، زندان و شکنجه مردم مظلوم بحرین شاه ملعون و رژیم جنایتکار انگلیس است. اگر خیانت آنها نبود امروز بحرین یکی از استان‌های کشورمان بود و شهروندان آن در امنیت و آرامش به سر می‌بردند.

حرفا میزنه  دختر، چشا میره مغز سر!

* یک دختر اتریشی به محض رسیدن به سن قانونی از والدین‌اش به علت انتشار عکس‌های او در فیس‌بوک شکایت کرد. تحقیقات نشان می‌دهد که والدین بی‌رویه عکس و ویدیوی کودکان خود را منتشر می‌کنند./ دویچه وله

حرفا میزنه  دختر، چشا میره مغز سر!

* اسلام دين آزاد انديشي و نه دگم انديشي است! مقام معظم رهبري به اين نتيجه رسيدند كه كرسي‌هاي آزاد انديشي در دانشگاه‌ها اجرا شود و ما هم آن را پذيرفتيم!/ هاشمی رفسنجانی – آرمان امروز

حرفا میزنه  «اکبر»، چشا میره مغز سر!

* فرمانده نیروی انتظامی: امنیت امروز ایران اسلامی به برکت خون پاک شهدا و همدلی و همزبانی خوبی است که در کشورمان وجود دارد و این امنیت در منطقه و جهان مثال زدنی است./ عصر ایران

حرفا میزنه قیصر، چشا میره مغز سر!

* 9355–0938 و صادق‌پور از کرج:  کسانی که پیشنهاد خلع سلاح کشور را می‌دهند لطفاًخود بدون سلاح و محافظ مسلح در معابر عمومی حاضر شوند! آیا حاضرند؟

حرفا میزنه قیصر، چشا میره مغز سر!

* رییس مجلس شورای اسلامی در دیدار با رییس مجلس ملی فرانسه گفت: فرانسه نباید پایگاه تروریست‌هایی باشد که حتی ارزش صحبت ندارند.!

حرفا میزنه قیصر، چشا میره مغز سر!

* رهبر انقلاب در دیدار جمعی از فعالان فرهنگی: به روز باشید و از ظرفیت‌های شبکه‌های اجتماعی استفاده کنید. / آخرین نیوز

حرفا میزنه قیصر، چشا میره مغز سر!

* وزیر ارشاد: امام جمعه مشهد عامل اصلی لغو کنسرت‌ها در خراسان رضوی است. / العربیه

حرفا میزنه قیصر، چشا میره مغز سر! (نمایندهء حضرت آقاست دیگر!)

* رئیس مجلس ایران در یک سخنرانی کم سابقه ابعاد فاحش عقب ‌ماندگی ایران در عرصه‌های اقتصادی و مدیریتی را با ذکر آماری تشریح کرده است. او همزمان می‌گوید در راس امور، رهبری و ولایت فقیه است که مردمسالاری در نهاد آن جدی است./ دویچه وله

حرفا میزنه رهبر، چشا میرن مغز سر!

* رییس جمهور و هیأت وزیران همزمان با هفته دولت با رهبر انقلاب دیدار کردند و معظم‌له در این دیدار تاکید کردند که طرفدار جزم‌ اندیشی، فشار و اختناق در عرصهء فرهنگ نیستم بلکه به آزاد اندیشی اعتقاد راسخ دارم. /آخرین نیوز

حرفا میزنه رهبر، چشا میرن مغز سر!

* جوانان ما هم روضه می‌خواهند هم کنسرت ! / حجت الاسلام احمد مازنی

حرفا میزنه قیصر، چشا میرن مغز سر!

سیدحسن مهاجری: دولت با خرید از شرکت‌های غربی جز اشتغال زایی برای جوانان غربی چه کاری برای جوانان ایران کرده است؟ بنده به عنوان یک ایرانی ساکن خارج از کشور وقتی موضوع قراردادهای جدید ایران با شرکت‌های اروپایی برای واردات کالا را می‌شنوم آن‌قدر متأثر می‌شوم که گاهی از شدت فشار عصبی راهی بیمارستان می‌شوم. این درد دل ما را کیهان به گوش رهبر معظم  انقلاب برساند تا حضرت آقا بدانند که بسیاری از ما ایرانی‌های خارج از کشور با نگرانی شما نگرانیم.

فدوی: مراتب در اوقات شرعی و در شرایطی که بعلت نرمش قهرمانه و تنقیهء جام زهر، دولا دولا راه می رفتند، بعرض خاک نعلین عنبرآسای همایون شان رسید. بعدالتحیه والسلام بشدت متغیر شده فرمودند «بجای این مهملات،  اگر آب کُر دست تان است زمین گذاشته خود را به بیت رسانده و معظم له را در نوشیدن یک قوری زهر که وبال شان شده است یاری کنید». خدا بگوید چکارتان بکند که همه جای فدوی را با شاخ گاو ُمده ظله العالی درانداختید، برادر  سیدحسن(ع)مهاجری!

* يک شهروند: بالای 90 درصد کارخانه‌ها و معادن استان‌های هرمزگان، کرمان و سیستان و بلوچستان خوابیده. آمار بیکاری در این مناطق از کشور بیداد می‌کند. چرا دولت و دولتمردان احساس مسئولیت نمی‌کنند و با بازی‌های سیاسی می‌خواهند ملت را سرگرم کنند؟

فدوی: مراتب در مجالی به استحضار کلید الاسلام والمسلمین، برادر حسن(ع) روحانی ریاست محترم  آبدارخانهء بیت (رئیس جمهور- م) رسید؛ بعدالتحیه والسلام گفتند در این باب که«بالای 90 درصد کارخانه‌ها و معادن استان‌های هرمزگان، کرمان و سیستان و بلوچستان خوابیده»گفتند خب یواش حرف بزنید که بیدار نشنوند!، بقیه اش هم مهم نیست!

* سوری از تهران : به وزیر خارجه کشورمان باید گفت اگر بنا بر قول ایشان مذاکرات هسته‌ای برای لغو تحریم‌ها نبوده پس برای سرکار گذاشتن ملت ایران بوده است؟!

فدوی: مراتب در اوقات شرعی به سمع و نظر ریاست محترم آبدارخانهء بیت (رئیس جمهور- م) برادر کلید الاسلام والمسلمین حسن(ع) روحانی رسید؛ بعدالتحیه و السلام در پاسخ فرمودند :بسمه تعالی- بله و آن نیز بر خواست مکرر امت است که از بیکاری انتقاد کرده اند، برادر سوری!

* نیک‌بین از قم: به آقای نهاوندیان از اعضای دولت آقای روحانی بفرمایید از قدیم گفته‌اند هر کس تنها پیش قاضی برود خوشحال برمی‌گردد؛ ای کاش ایشان به هنگام ارائهء گزارش خود به خدمت مراجع مثلا توضیح می‌دادند 7 هزار واحد تولیدی کشور تا بالای 70 درصد تعطیل شده‌اند. رکود سراسر کشور را فرا گرفته و بیکاری به یک فاجعه تبدیل شده است.

فدوی: مراتب در مجالی به استحضار کلید الاسلام والمسلمین، برادر حسن(ع) روحانی ریاست محترم  آبدارخانهء بیت (رئیس جمهور- م) رسید؛ بعدالتحیه والسلام گفتند که حتا اگر مراتب را “خدمت مراجع توضیح می‌دادند” توفیری نمی کرد زیرا آن بزرگواران اساساً تولید را بجا نمی آورند،برادر نزدیک بین!

* شیبانی: مسئولیت مستقیم برجام با شخص رئیس‌جمهور است و مردم در مورد آن از شخص رئيس ‌جمهور پاسخ می‌خواهند که چرا آن چه که گفته شد با آن چه که دیده می‌شود در تضاد است؟ آقای روحانی! از متهم کردن دیگران لطفاً دست بردارید و بگویید در این سه سال بخصوص 6 ماه اخیر چه دستاوردی دولت شما برای کشور داشته است.

فدوی: انشاء شما بدقت مرور شد و راهی حتا برای اینکه تجدید و با تبصره قبول بشوید یافت نشد و مع الاسف رفوزه شدید! پاسخ درست آن است که “مسئولیت مستقیم برجام” با شخص ولایت مطلقهء فقیه است، نه ریاست آبدارخانهء بیت (رئیس جمهور- م)، فلذا احوط آن است که  در کلاس های شبانه شرکت کنید، برادر شیبانی! و من ا…التوفیق

* سعیدی: ‌آیا مجلس در تعطیلی است؟ چه کسی باید مطالبات رهبر فرزانه انقلاب را پیگیری کند؟ چند بار حضرت آقا این سخنان را تکرار کند؟ آیا گوش شنوائی نیست؟ فردا همه ما مسئولیم.

فدوی: برادر سعیدی!، برادر سعیدی!، بیداری؟ حال شما خوب است؟ مرگ موش که میل نکرده اید انشاءالله؟ یا اصلاً نکند روشن دل اید؟ آخر اهانت به حضرت آقا هم حدودی دارد. بقول سید قاسم (مش قاسم سابق ـ م ) دروغ چرا، تا اعدام آ آ آ آ… لطفاً بین خودمان باشد، ضدانقلاب هم نشنود! یک جوری حرف می زنید که انگار معظم الله در این ماجرا، معاذالله، دست پنجم خر، مدظله العالی، بوده. خیر! چنین نیست! حضرت شان، کاپیتان تیم هسته ای بوده  و الباقی،  دست پنجم خر بوده اند،  برادر سعیدی!

* 4862—0912: به آقای رئیس‌جمهور عرض می‌کنم شعارهای ضد استکباری مردم بی‌پشتوانه نیست و پشتوانه آنها غیرت و شعور است و با این شعور و غیرت است که انقلاب در حال عبور از مرحله مهم خود است.

فدوی: بنده از به جریان انداختن عریضهء شما مضایقه ای ندارد لکن  پیش از آن، چون ضدانقلاب بیهوش است، یادآوری یکی دو نکته پیرامون “غیرت و شعور” را خالی از ضرر می داند: فی المثل اینکه در همین چند وقت اخیر، از حضرات آیات دولتی، ابراهیمی (امام جمعه انار کرمان) و جوادی آملی، و برای محکم کاری، نشریه یا لثارات الحسین(ع)، ارگان چماقداران بیت، به چند زبان زنده و مردهء دنیا ثابت کردند که بیش از 70 میلیون از مردم ایران، بعلت آرایش زنان شان، بلا تشبیه دیوث و بی غیرت اند! این از غیرت! و اما در باب “شعور”  هم،- رنگ رخسار حکایت کند از سرّ ضمیر!

* 8264—021 آقای روحانی کاش در بازار گذری می‌کردید و قیمت انواع اجناس و کالاها را می‌دیدید و قدرت خرید مردم و کسادی بازار را با هم یکجا احساس می‌کردید و از تورم تک‌رقمی سخن نمی‌گفتید، خانواده‌هایی در شهر هستند که 6 ماه است گوشت قرمز نخورده‌اند! چون توان خرید آن را ندارند!

فدوی: مراتب در مجالی به استحضار کلید الاسلام والمسلمین، برادر حسن(ع) روحانی ریاست محترم  آبدارخانهء بیت (رئیس جمهور- م) رسید؛ در پاسخ بعدالتحیه والسلام و صدور چندین آروغ ستاره دار فرمودند: اسسسب!.. فدوی عرض کرد: ببخشید؟ فرمود “اسسسب” به تکرار”س”، ضمیمهء آروغ است و مخفف آن زبانزد است که می گوید اسب حیوان نجیبی ست!.. باری- فدوی پس از اندکی تأمل، مراتب فوق را مجدداً به عرض رسانده استدعای تعیین تکلیف کرد.؛ در پاسخ بعدالتحیه والسلام و ضمن صدور چند صد صلوات بر محمد(ص) و آل محمد(ع- س- ص- عج)، توأم با سوت، فرمودند: بسمه تعالی- به فتوای علمای سلف، رضوان ‌الله تعالی عليه و حشره‌الله مع‌النبيين و‌الصالحين، انواع گوشت، بویژه قرمز، تا انقلاب بعدی(عج) حرام است، بجای قرمز، رنگ دیگری انتخاب کنید، برادر 8264—021 ! و من الله التوفیق.

آکادمی چفیه مالی – 31 /Academy award

هر آنکه بی خبر از فن خایه مالی شد

دچار زندگی پست و نان خالی شد

بهل بمیرند آن صاحبان عزت نفس

که پشت شان همه از بار غم هلالی شد

میرزاده عشقی

فدوی شدیداً مباهی ست که امروز، مؤمنینی که در سیزدهمین جلسه ء آکادمی چفیه مالی(1)، به دریافت مدال درجهء یک چفیهء همایونی، که معادل نشانsir در انگلستان  است، نائل شده اند را، بشرح زیر معرفی کند، تا بعون الله به برخورداری از مزایای شرعی آن مفتخر، وبه الطاف خفیهء مقام معظم رهبری( ضپ)(2) مُستظهر باشند:

ايضاً شاگرد ممتاز اين دوره، آیت الله گرگعلی (احمد خاتمی ـ م) با اين بيانات:

* ما مقام معظم رهبری را امام عادل می دانیم.

* مدیریت رهبری در فاجعه منا مدیریت بحران بود… این مدیریت نشانه بارز یک دفاع رهبری از ملت خود است و اگر نهیب رهبری نبود، سعودی ها اجازه نمی‌دادند یک جنازه هم وارد ایران شود و خداوند سایه این رهبر بزرگوار را تا انقلاب حضرت مهدی (عج) بر کشور مستدام دارد./ آخرین نیوز

* ‌بطور حتم افرادی که پیشینه ایستادگی در برابر ولایت داشته‌اند منتخب مردم نیستند. /انتخاب          * انقلابی کسی است که همراه با ولایت است و زمانی که ولایت دستوری را صادر می‌کند بی ‌چون ‌و چرا بدان عمل می‌کند.

* اگر کسی پس از این صحبت رهبری دم از مذاکره با آمریکا بزند، ضد ولایت فقیه است و ولایتمداری یعنی باور این واقعیت که همه بدانند پروندهٔ آمریکا منحصراً فقط و فقط در دست مقام معظم رهبری است و کسی دیگر نمی‌تواند دخالت کند و متن قانون اساسی تصمیم ولایت است، یعنی همان طور که مردم ولایتمدار هستند، مسوولان هم عملا باشند که این همراهی را در بسیاری از موارد می‌بینیم./ انتخاب

و ديگر فارغ التحصيل ها:

* آیت الله بنائی: همان نگاهی که در زیارت عاشورا به امام حسین‌(ع) داریم، باید نسبت به مقام معظم ‌رهبری هم داشته باشیم؛ یعنی با دشمنانش دشمن، و با دوستانش دوست باشیم و در دل این گونه نجوا کنیم که ای نائب صاحب‌الزمان (عج) «انی سلم‌لمن سالمکم و حرب لمن حاربکم»، چرا که مخالفت با ولایت فقیه، رودررویی با حاکمیت الله و قرآن است./پارسینه

* علی آهی – مداح: رابطه ما با ولایت به گونه ای است که اگر نیمه یک لیوان آب پاک و مطهری را بنوشیم و نیمه دیگر آن را شما تحریم کنید گوش به فرمان شماییم.

* روزنامه جوان چاپ دارالخـُرافه: تنفس بدون رضایت ولی فقیه کاری بی ارزش و عبث است.

* یک خواننده کیهان چاپ دارالخرافه: شك نبايد كرد كه هركس با هر توجيه در اجراء دستور ولی فقيه تأخير داشته باشد در اجرا اوامر حضرت صاحب الزمان (عج) نيز تأخير دارد و آن را توجيه مي كند.

* علی(ع) جنتی: بدیهی است که ما تابع نظر و فتوای مقام معظم رهبری هستیم که هم مرجع تقلید هستند، هم بالاترین مقام حکومتی کشور هستند و فرمان و نظر ایشان لازم‌الاتباع است و هم تنها شخصیتی در عالم روحانیت هستند که موسیقی را می‌شناسند./ بی بی سی

توجه: یادآوری این نکتهء باریک تر از مو(3) نیز خالی از ضرر نیست که علت اینکه اسامی برخی شرکت کنندگان درلیست بالا نیامده آن بوده است که آنان،بعضی امتیازات  لازم دربرخی مراحل سرنوشت ساز،بویژه “مالش قهرمانانه ” (4) را،مع الاسف  نیاورده اند؛لکن آکادمی،حق بقول عوام appeal را برای این دسته از مؤمنین، محفوظ می دارد.

والله الموفق والمعین

هیئت داوران آکادمی چفیه مالی

1-چفیه: (دستمال یزدی سابق- م) براین پایه، چفیه مالی نیز،همان خایه مالی سابق است!

2-(ضپ) مستخرج از فرهنگستان فدوی، و مخفف ضاعف الله پرستاته ست

3-بشرطی که زیر حجاب برترِ منتخبِ مقام معظم رهبری(چادر) باشد- م

4-حداقل 25 مالش در دقیقه! با تأیید مراجع عظام تقلید- تبصره 2 بند 1 آئین نامهء داخلی آکادمی

به پایان آمد این جوهر،شکایت همچنان باقی!

علی الله التکلان و هوُالمُستعان فی جمع امور

24 سپتامبر المقرّب سنهء 2016 ترسائی

کتبةالفقیر کمتر از قطمیر – فدوی

تا درودی دیگر، بدرود

https://soundcloud.com/saeed-behbahani-1/2016-105

 

http://www.hazl.com/