مکتوبات «فدوی» 7 آذر ماه 1399 – 27 نوامبر 2020

 

طنزنوشته های هفتگی حميدرضا رحيمی :

من برای نبرد با تاریکی شمشیر نمی کشم، چراغ می افروزم!/ زرتشت

 

دخالت

این خاج پرستان هم براستی که دیگر شورش را در آورده اند  و دامنهء اهانت شان به دین حنیف و نمایندگان اش بر زمین، دارد  روز به روز ابعاد گسترده تری بخود می گیرد. نمونه ها را که خودتان در جراید شریفه دارالخرُافه ملاحظه کرده اید و فدوی امروز فقط به نقل مستوره ای در پی به نقل از برادر بی.بی.سی اکتفا می کند:

* اهدای کلید شهر تاریخی فلورانس ایتالیا به نسرین ستوده. / تیتر

و در ادامه خبر طیبت اثر:

* شهرداری و شورای شهر تاریخی فلورانس ایتالیا، برای پاسداشت مبارزهء خستگی ناپذیر نسرین ستوده برای حقوق بشر یکی از کلیدهای این شهر را به او تقدیم کردند. هفتهء گذشته شهر بولونیای ایتالیا هم به خانم ستوده شهروندی افتخاری اعطا کرد.

ملاحظه کردید؟ اگر باورتان نمی شود، فدوی سند مصور و منگوله دارش هم را برای جوری جنس، ذیلاً علاوه می کند:

 

پیش خودتان چه فکر کرده اید؟ یعنی اینان نمی دانستند که ما، بعون الله و ظل توجهات حضرت بقیة الله الاعظم امام زمان ارواح العالمین له الفداء(عج) و نایب البته برحق اش، اعلیحضرت العظما علی(ع) خامنه ای، دامت تخریباته، خودمان کلید داریم، تازه بهتر و بزرگترش را هم داریم، حال گیرم که به هیچ قفلی نخورد!

این هم سند مصور و منگوله دارش:

 

زیاده کلیدی نیست.

بازتاب

فدوی در طنز نوشتهء پیشین (حرکت ملیح) که در آن برادر پاپ با لایک کردن تصویر ماهروی سیم تنی “آب در خوابگه مورچگان” خاج پرست ریخته بود، سخن گفت و دیگر مکرر نمی کند مگر اشاره ای گذرا به بازتاب آن حرکت ملیح در مجازستان، که خشم فدوی را نیز شدیداً برانگیخت، خوانندگان محترم ضدانقلاب برای دستگرمی نخست به مراتب زیر توجه کنید:

* واتیکان گفته است که دربارهء «لایکی» تحقیق می‌کند که حساب رسمی اینستاگرام پاپ زیر عکس یک مدل نیمه ‌برهنهء برزیلی زده است. زمان «لایک» کردن عکس «ناتالیا گاریبوتو» مشخص نیست. جمعه گذشته پس از گزارش رسانه‌ها در این باره، حساب رسمی پاپ، لایک خود را از زیر عکس برداشت!

ملاحظه کردید؟ باری در پاسخ عرض می کند که حالا تحقیق هم نکردید، نکردید!، چه کرده است مگر آن مادر مرده، جزیک حال مجازی؟! شما با حاج آقا سعید طوسی که “خط سبز دوست دارد”، آن هم در دنیای حقیقی! چنین نکردید که با برادر پاپ در فضای مجازی کردید!

زیاده خشمی نیست.

 

راه میانبُر بهشت

فدوی در اخبار کرونائی، به خبری رسید که نخست نگران شد، و اندکی بعد رفع نگرانی شد گردید. پیش درآمد رانخست به نقل از برادر بی.بی.سی ببینید:

* رکورد شکنی دوبارهء آمار ابتلا و مرگ‌و‌میر بر اثر کرونا در ایران. شیوع ویروس کرونا در ایران همچنان اوج می‌گیرد. امروز موارد ابتلای قطعی روزانه از سیزده هزار نفر گذشت و رکورد تازه‌ای از خود برجای گذاشت. وزارت بهداشت، تعداد قربانیان در شبانه روز گذشته را هم 486 نفر اعلام کرده که در آمار رسمی روزانه بی سابقه است. وزیر کشور هم در نشستی با استانداران و فرمانداران هشدار داد که نباید آمارسازی و مخفی کاری صورت بگیرد.

و اما فرستادهء فدوی در گزارش میدانی خود، بنقل از یک مقام آگاه بیت که نخواست نام اش تا انقلاب بعدی(عج) فاش شود، آورده است که شلتاق کرونا و در پی آن اوجگیری تلفات، جنبهء عبادی- سیاسی و بلکه ولائی دارد و انگیزهء ملت در استقبال از آن، همانا میانبُر به بهشت است. بعبارت دیگر، هر چه مقرارت ایمنی و بهداشتی را کمتر رعایت کنید، زود تر به بهشت می روید، بهمین سادگی!

 

یابوی تروا!

خدمت خوانندگان محترم ضد انقلاب عرضه بدارد که: درست است که مو باید زیر روسری، و از آن بهتر، زیر حجاب برتر رهبری (چادر مشکی- م) باشد، لکن با این همه، “تو مو می بینی و من پیچش مو”!
باری، مراد فدوی آن است که درست است که:

 

لکن آن ” پپچش مو” که فوقاً ذکر خیرش رفت، اینجاست که این آقازادگان گرامی، از طریق “یابوی تروا” به ممالک محروسهء امریک وارد، و آن ضربهء ولائی نهائی را، در زمان مناسب به شیطان بزرگ وارد می فرمایند!

زیاده عرضی نیست.

استرداد اموال مسروقه!

خوانندگان فدوی لابد بیاد دارند که وی، پیرامون تغییر ماهیت و جنسیت واژگان توسط برادران، پیش از این سخن گفته و نوشته و دیگر مکرر نمی کند؛ فقط بعنوان دستگرمی یاد آور می شود که واژگان، از چند دهه پیش به اینسو، مفاهیم مألوف خود را ترک کرده اند و در پست های دیگری انجام وظیفه می کنند!(1) نمونهء تازه ای اگر خواسته باشید واژهء “کمک” است که، مانند استعاره، در غیرمعنای حقیقی خود بکار می رود!

مثال ملموس برای این واژه آن است که اگر، به فرض محال، اموال مسروقه ای را به صاحب اش برگردانند، به آن کمک می گویند! این هم نمونه / سند منگوله دارش:

* کمک قوه قضائیه به دولت و مردم!: صدها هزار میلیارد تومان به بیت‌المال بازگشت. / کیهان دارالخرافه – تیتر ص اول
البته ملت یک وقت نگران نشود، چرا که این کمک، بلاعوض است، زیرا مال خودشان بوده است!

بهر روی فدوی در این مورد نیز ترک سر کرده و عرض می کند که: والله، برادر حجت الاعدام رئیسی، بقول سید قاسم (مش قاسم سابق- م) دروغ چرا؟ تا اعدام آ آ آ آ… لطفا بین خودمان باشد، ضدانقلاب نشنود، تا ملت وصول اش را اعلام نکند، فدوی باورش نمشود!

زیاده عرضی نیست.

بعدالتحریر

1. همین قاعده در باب زبانزدها (ضرب المثل) نیز جاری ست که فدوی پیرامون آن جداگانه نوشته است فلذا در اینجا فقط به ذکر یک مثال بسنده میکند:

منسوخ:

خدا را بر آن بنده بخشایش است

که خلق از وجودش در آسایش است

ناسخ

خدا را بر آن بنده بخشایش است

که دائم پی ِ سلب آسایش اس

تنوع

پنداری هیچیک از ادیان شدیداً الهی، تنوع و تلائلو شرع انور را ندارند، بطوری که در این پیوند براحتی می توان گفت که مسلمان داریم تا مسلمان! بله درست است، برخی از این طایفه، آدمیان را با مرغ اشتباه گرفته و سرمی بُرند و بعضی، از باورمندانی غیر از دین حنیف، پشتیبانی می کنند! باری این معنا را فدوی منتظرالظهور، از ملاحظهء خبری در یورو نیوز استنباط کرد؛ این هم سند مصور و منگوله دارش:

 

ادامهء خبر: حمله با چاقو به کلسیای شهر نیس که طی آن سه شهروند فرانسوی جان خود را از دست دادند مسلمانان ساکن این کشور را بار دیگر در معرض سرخوردگی و تنگناهای تازه قرار داده است. بسیاری از شهروندان مسلمان فرانسوی حمله یاد شده را نشانهء انحراف از دین اسلام و شاخصهء اسلام‌گرایی افراطی می‌دانند و با محکوم کردن حمله نیس و حملات مشابه آن معتقدند که نباید این اقدامات را آنطور که برخی جریان‌های راست افراطی قصد دارند به حساب دین اسلام نوشت.!

تحشیهء فدوی: لکن اگر برادران گذاشتند که زبان سرخ فدوی در کام، و سرسبز اش بر بام نماند، چشم!

تردید

تا آنجا که فدوی بیاد دارد، تنها مورد استعمال ” قمه”، ماه مبارک محرم در عزاداری اباعبدالله(ع) بود. اما این «وسیلهء ولائی» آیا تغییر کاربری داده و فدوی بی خبر است؟ شما خوانندگان محترم ضدانقلاب، میدانید؟!

* سرقت طوطی 80 میلیون تومانی با قمه در تبریز./ پیام آذری

 

از آلبوم مدافعان حرم

با سپاس از مدافعان حرم در ایران، که هزینهء مدافعان حرم در سوریه را تقبل فرموده اند!

 

*****************

 

درس تاریخ با طعم آبغوره!

 

بپایان آمد این جوهر،مطالب همچنان باقی!..

علی الله التکلان و هوُالمُستعان فی جمع امور

27 نوامبر المردد از برجام الحرام سنهء 2020 ترسائی

کتبةالفقیر کمتر از قطمیر – فدوی

www.hazl.com