مکتوبات «فدوی»1 شهريور ماه 1398 ـ 23 ماه اگوست 2019

 

طنزنوشته های هفتگی حميدرضا رحيمی :

من برای نبرد با تاریکی شمشیر نمی کشم، چراغ می افروزم!/ زرتشت

 

خود سانسوری

فدوی در بررسی خبرهای امروز، که در پیوند با ساندیس خوران برونمرزی نیز بود، به خبر زیر رسید:

* ظریف: احتمالا ترامپ چهار سال دیگر مزاحم دنیا باشد. / العربیه-تیتر

و در ادامه:

* به گزارش خبرگزاری فارس، محمدجواد ظریف که در سفرش به سه کشور اروپایی در مراسم شب عید غدیر در جمع ایرانیان مقیم سوئد سخنرانی می‌کرد گفت، احتمال پیروزی دونالد ترامپ بالا است و احتمالا چهار سال دیگر مهمان یا مزاحم دنیا باشد./همانجا

حیف که فدوی به خودش قول داده است که در دیگران دخالت نکند و گرنه به برادرمحمد(ع)جواد(ع) ذلیل می گفت که مزاحم دنیا کسی ست که برای دستگرمی چند صد تماشاگر را در سینما رکس آبادان با یک قیام و قعود ذغال می فرماید؛ کسی ست که محمد مختاری، پوینده و فروهرها  را در ایران،شاپور بختیار را در فرانسه، فریدون فرخزاد،قاسملو و همراهان را در آلمان؛ و برای جوری جنس،نسل کشی تابستان 67 ترتیب می دهد؛ افسوس که فدوی به خودش قول داده است که در دیگران دخالت نکند!..

زیاده مزاحمتی نیست…

 

ضرب و شتم تظاهرکنندگان علیه سفر ظریف در سوئد

حاج ممد آقای کوچک

سرانجام چشم و گوش فدوی با ملاحظهء خبر بهجت اثری روشن شد و ملتفت شد که یکی از مؤمنات، نوزاد خود را بجای اینکه  در عتبات عالیات کانادا(ع- س- ص- عج) بدنیا بیاورد،در مناسک حج اخیر بدنیا آورد!؛ این هم سند مصور و منگوله دارش:

* خبرگزاری رسمی عربستان (واس) به نقل از وزارت بهداشت گزارش داد که یک زائر از افغانستان دیروز (سه شنبه) نوزاد خود را در مکه مکرمه به دنیا آورد. بر اساس این گزارش این نوزاد سومین فرزند این مادر 33 ساله است و نام فرزند خود را “محمد” گذاشته است. مناسک حج تمتع از روز جمعه در مشاعر مقدسه آغاز می شود./ایرنا

و این هم کوچک ترین حاج آقای بیست و یک انگشتی جهان، برای جوریِ جنس:!

 

برائت از مشرکین

…عجیب است جان شما!.. فدوی هر چه شب گِرد می خوابد، بامداد که بر می خیزد می بیند که شدیداً دراز شده است! قضیه راجع است به اکاذیبی که از قول فدوی، بشرح زیر نقل شده است:

* پاسدار علی(ع) فدوی، جانشین فرمانده سپاه توصیه می کند که نیروهای مسلح، از دفاع به تهاجم روی آورند./ رادیو پیام اسرائیل- تیتر

فدوی همینجا و در حضور خوانندگان محترم ضدانقلاب،خبر منتسب به اورا شدیداً تکذیب کرده و می افزاید که فدوی چنین شکری نخورده است زیرا بقول عالیجناب حافظ: غالبا اینقدرم عقل و کفایت باشد!

زیاده اعتراضی نیست..

 

فدوی متهم می کند!

بله؛ بقول برادران:

مصرع

چه مردی بوَد کز زنی کم بوَد؟!

فدوی بدینوسیله، برادرمحمد(ص) جواد(ع) ظریف، وزیر امور خارجهء بیت، را به اهمال عمدی، اخلال و بر باد دادن تلاش و رنج مؤمنین و مؤمنات، کثرالله امثالهم، در تبدیل کاخ سفید به حسیینه(ع)، و یا دستکم طویله، شدیداً متهم می کند!.. برای اینکه کم تا قسمتی به عرض فدوی برسید، بمنظور دستگرمی، نخست به این تیتر بنقل از برادر بی.بی.سی نگاه کنید:

* ظریف: در نیویورک گفتند اگر به کاخ سفید نروم ظرف دو هفته تحریم می‌شوم!

خیانت آشکار را ملاحظه کردید؟ نه، شما خوانندگان محترم ضد انقلاب بگوئید؛ چنین فرصت یا موقعیتی آیا عمراً دیگر بدست می آید که به کاخ سفید ورود فرموده و به آرزوی چهل ساله مؤمنین که همانا تبدیل کاخ سفید به حسیینه(ع) و یا دستکم طویله، جامهء عمل بپوشانیم؟ فدوی بنقل از یکی از مقامات بیت که نخواست نامش تا انقلاب بعدی(عج) فاش شود می داند که تقصیر محمد(ص) جواد(ع) نیست و همه اش زیر عمامهء اعلیحضرت العظما سیدعلی(ع) خامنه ای(ضپ) ست، لکن خود ایشان هم نباید از خود، مایه و پایه ای داشته باشد؟!

 

تحشیهء فدوی: فدوی نمیدانست که افزون بر بیماران روانی حاکم،اشرار، اوباش و ارازل و قطاع الطریقان گرامی بیابانگرد هم در ایران سابق، سفیر دارند!

* آیا نوبت حذف لاریجانی‌ها رسیده است؟/ دویچه وله

تحشیهء فدوی: بله،زیرا بزرگواران چهارگانه، شوربختانه دیگرمحلی برای اختفای اموال مسروقه ملت پاتی ندارند و گرنه اعلیحضرت العظما سید علی(ع) خامنه ای ضاعف الله پُرستاته،که حرفی نداشت!

* اگر می‌خواهید دایناسور بخرید، سری به دبی بزنید/العربیه- تیتر

تحشیهء فدوی: نه!.. پیش ازآن لکن احوط آن است که سری به ایران آخوندی بزنید، دست خالی بر نمی گردید!

* امام جمعه مشهدمقدس گفت: دشمنی استکبار به خاطر وسایل دفاعی و فناوری هسته‌ای و مسائل این گونه نیست و دشمنی آنها بخاطر اصل وجود ما و در بستر انقلاب ماست و بنا دارند براندازی کنند. /تیک

تحشیهء فدوی: خدا کند که این دروغ شما راست باشد، برادر بوفالو!

* احمد خاتمی خطاب به رسانه‌های دولتی: از خلوتی نماز جمعه‌خوشحال نباشید./ العربیه

تحشیهء فدوی: حالا پس از چهل سال، موردی برای ملت حیران پیدا شد؛تو مگر مناعالخیری، برادر بوفالو؟!

* قالیباف؛ قصه دو مرد افغان که عاشق هم شدند!/ بی.بی.سی

تحشیهء فدوی: این همان قالیباف خودمان نیست؟!

* محسن رضائی: مطمئن هستم که دولت این بار خسارات را تامین می‌کند چرا که مقام معظم رهبری، رییس جمهوری و هیات دولت جدی پای این کار هستند./ ایرنا

تحشیهء فدوی: والله برادر سر بار آنقدرها هم که شما میگوئید تنها نیستیم، یعنی، به اذن حضرت آقا(ضپ) بزرگوارانی چون بوفالو سید حسن نصرالله، حماس،حوثی های یمن،و…نیز سر سفرهء ملت یک لا قبا هستند، یعنی چیزی هم به ملت ورجاوند، اما پا پتی،میرسد؟ بقول عوام I don’t think so!

* خودروی پیشرفته زرهی ضد مین و ضد کمین «رعد» طی مراسمی در سازمان صنایع دفاع در اصفهان رونمایی شد./ایرنا

تحشیهء فدوی: لکن به عشق سرکوب خداپسندانهء شما مردم،ابتیاع فرمودیم!

 

حرف حساب

فدوی در این ستون،شخصاً عرضی ندارد؛ زیرا می پندارد که حرف حساب،جواب ندارد!

 

* : 0291—0918 شیخ زکزاکی مجاهد بدون معالجه از هند به کشورش بازگشت. این شیخ بزرگوار تن به ذلت نداد و ترجیح داد بیمارستان هند که شبیه زندان بود را بدون معالجه ترک کند. دستگاه دیپلماسی ما و خواص و سیاسیون جهان اسلام باید برای معالجه سریع و کاملا امن وی در یک کشور اسلامی (ایران، مالزی، ترکیه و…) تمام تلاش خود را معطوف دارند.

فدوی: مراتب در شرایطی که بعلت لرزش قهرمانه دولا دولا راه می رفتند، به شرف عرض رسید. ضمن صدور چند صد صلوات بر محمد(ص) و آل محمد(ع- س- ص- عج) فرمودند که بعلت تحریم های خاج پرستان، اعزام شیخ به لندن و پاریس و آلمان عجالتاً مقدور نیست فلذا احوط آنست که برای دستگرمی، بهمان امام رضای خودمان(ع) اکتفا کنند؛ برادر 0291—0918 و من الله التوفیق

*1969-0911 : از شورای شهر تهران درخواست می‌شود به پاس مبارزات و مجاهدت‌های روحانی شجاع، نستوه و مظلوم نیجریه شیخ ابراهیم زکزاکی، خیابانی را به نام ایشان انتخاب نمایند. البته این مجاهد فی سبیل الله که زندگی و فرزندانش را وقف و فدای اسلام ناب محمدی(ص) کرده است، نیازی به نامگذاری‌ها ندارد ولی این ما هستیم که به چنین الگوهایی نیازمندیم.

فدوی: مراتب در اوقات شرعی،وبا قید چندین فوریت بعرض مسؤلین محترم ضاعف الله اموالهم اجمعین رسید، بعدالتحیه و السلام و ضمن صدورچند صد صلوات بر محمد(ص) و آل محمد(ع- س- ص- عج) فرمودند: والله برادر فدوی بقول سید قاسم (مش قاسم سابق ـ م) دروغ چرا، تا اعدام آ آ آ آ… لطفاً بین خودمان باشد، ضد انقلاب نشنود، سال مع الاسف بیش از دوازده ماه ندارد که آن نیز در تیول اهل بیت، سلام الله علیهم اجمعین، تولدها و شهادت ها آن بزرگواران و غیره است و محل دیگری نداریم مگر اینکه مجتهدالزمان ملاذ الانام، صاحب السیف والقلم والپیپ، اعلیحضرت العظما سید علی(ع) خامنه ای ادامه الله پُرستاته، با افزایش ماه های سال از دوازده به بیست ماه، موافقت فرمایند… والله الموفق والمُعین

ا * 0912—4372سهمیه بسیجیان فعال در دانشگاه آزاد اسلامی حذف شده این‌کار دانسته یا ندانسته ضربه به بسیجیان می‌باشد درخواست تجدیدنظر در این تصمیم را داریم.ه

فدوی: مراتب در شرایطی که دراثر افراط درلرزش قهرمانانه و سومین تنقیهء جام زهر، دولا دولا راه می رفتند، به شرف عرض رسید، بعدالتحیه و السلام و ضمن صدورچند صد صلوات بر محمد(ص) و آل محمد(ع- س- ص- عج) فرمودند: بسیجیان عصای دست ما (چماق- م) هستند و نیازی به سهمیه ندارند فلذا ببینید چه مدرکی میخواهند بدهید تا لذت اش را ببرندُ برادر فدوی!

* عابدینی: ده سال قبل هم کیف همسرم و هم اشیای داخل اتومبیل بنده دزدیده شد. خدا شاهد است که در هر دو مورد فقط تشکیل پرونده صورت گرفته و با اینکه سارقین هم شناسایی شده‌اند هیچ‌کدام از ضرر و زیان‌های بنده جبران نشده است.

فدوی: مراتب در شرایطی که در اثر افراط درنرمش قهرمانانه و تنقیهء جام زهر، همه جایشان شدیداً درد می کرد، در فاصلهء بین دو قیلوله بعرض خاک نعلین عنبرآسای همایون شان رسید. در بازدم و بعدالتحیه و السلام قدری متغیر شده فرمودند: «این همه نفوس زیر دست و پای عمله بیت و نیروی محترم انتظامی له شدند و جیکشان در نیامد،حالا شما چه خبرتان است که بخاطر یک کیف ناقابل، اینهمه گرد و خاک راه انداخته اید؟! خدا بگوید چکارتان بکند که همه جای فدوی را با شاخ گاو ُمده ظله العالی درانداختید، برادرعابدینی!

9286—0914* ما قشر ضعیف که توان خرید گوشت کیلویی صدهزار تومان نداریم حداقل دیگر نگذارید مرغ‌ها از سفره‌مان پرواز کنند تا در ماه یکی دو وعده مرغ در منزلمان پیدا شود. باور کنید سه وعده غذای ما یک وعده هم ممی شود.

فدوی: مراتب بناگزیر ودر شرایطی که پس از نرمش قهرمانانهء صبحگاهی، مشغول نوشیدن جام زهرِقند پهلو بودند، بعرض خاک نعلین عنبرآسای همایون شان رسید. بعدالتحیه والسلام و ضمن دود کردن چند صد صلوات بر محمد(ص) و آل محمد(ع- س- ص- عج) فرمودند احوط آنست که در و پنجره ها را ببندید تا مرغ ها پرواز نکنند؛اینهم دیگر کاری داشت که مزاحم شدید، برادر 9286—0914؟!

*7046—0992 و 5300—0912: دولت بودجه صداوسیما را به دلیل پخش سریال گاندو گروگان گرفته. بنویسید پس تکلیف شعارهای آقای رئیس جمهور که فریاد می‌زدند قلم‌ها را نشکنید و دهن‌ها را نبندید و هرکس باید بتواند آزادانه حرف خودش را بزند چه می‌شود؟ این اقدام مفهومی جز میل قوه مجریه به اعمال دیکتاتوری در همه بخش‌های کشور با اهرم مالی نخواهد داشت.

فدوی: مراتب در مجالی به استحضار کلید الاسلام والمسلمین، برادرحسن(ع) روحانی ریاست محترم آبدارخانهء بیت(رئیس جمهور- م) رسید؛ بعدالتحیه والسلام گفتند که علی العصول ما هرچه داریم نه فقط از گریه، بلکه از گروگانگیری داریم،برادر شهروند!

*8949—0912 : در تاریخ 98/4/28 ساعت 7/30 صبح بسیاری از مردم که در مسیر میدان امام خمینی(ره) به سمت غرب در حرکت بودند شاهد صحنه زننده دویدن دهها و صدها دختر و پسر بودند که تحت عنوان مسابقه دو به سمت پارک‌شهر در حرکت بودند که وضعیت اختلاط و پوشش مشمئزکننده دختران موجب تعجب شده بود؟! سوال این است که این مسابقه مختلط و با این وضعیت ناهنجار با کدام هدف فرهنگی اجتماعی ورزشی در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران منطبق و چه کسانی این حرکت را سازماندهی و راه‌اندازی کرده و می‌کنند؟! به نظر می‌رسد پشت پرده این فعالیت به ظاهر ورزشی، دست‌های مرموزی برای قبح‌زدایی از ارزش‌های دینی و ملی و انسانی قرار گرفته است!

فدوی: مراتب در مجالی که ریاست محترم آبدارخانهء بیت(رئیس جمهور- م) کلیدالاسلام والمسلمین برادر حسن(ع) روحانی،شدیداً مشغول مالش قهرمانانه بودند، به استحضار ایشان رسید؛ بعدالتحیه والسلام گفتند که مقصد نهائی آن جوانان نابکار سینه زدن در مصلای تهران بوده است، لاغیر، برادر 8949—0912.

* 7744—0935: اعتماد نکردن رهبر معظم انقلاب به دشمنی مانند آمریکا ریشه قرآنی و اسلامی داشت و اصولاً عدم اعتماد به دشمنان سنت رسول‌الله بوده است. چرا آزمون و خطا را جایگزین سنت رسول خدا(ص) کردید که امروز این قدر پشیمانی به بار بیاورید؟

* 2359—0919: اعتماد نکردن به دشمنان سنت پیامبران الهی به ویژه رسول‌اکرم(ص) و همچنین ائمه معصومین علیهم‌السلام می‌باشد. از کسانی که دم از اسلام می‌زنند ولی با اعتماد به آمریکا به منافع ملی چوب حراج زدند تعجب باید کرد.

فدوی هر دو عریضه را بدلیل ضیق وقت و تشابه موضوع، یکجا پاسخ و عرض می کند که او نیز بر همین باور، و با شما هم عقیده است؛ بی سببی نیست که آن بزرگواران،عمدتاً شل و پل،مصدوم،مسموم و شهید بدیار باقی شتافتند، برادران 2359— 0919! و 7744—0935

*7046—0992 و 5300—0912: دولت بودجه صداوسیما را به دلیل پخش سریال گاندو گروگان گرفته. بنویسید پس تکلیف شعارهای آقای رئیس جمهور که فریاد می‌زدند قلم‌ها را نشکنید و دهن‌ها را نبندید و هرکس باید بتواند آزادانه حرف خودش را بزند چه می‌شود؟ این اقدام مفهومی جز میل قوه مجریه به اعمال دیکتاتوری در همه بخش‌های کشور با اهرم مالی نخواهد داشت.

فدوی: مراتب در مجالی به استحضار کلید الاسلام والمسلمین، برادرحسن(ع) روحانی ریاست محترم آبدارخانهء بیت(رئیس جمهور- م) رسید؛ بعدالتحیه والسلام گفتند که علی العصول ما هرچه داریم نه فقط از گریه، بلکه از گروگانگیری داریم، برادر شهروند

*8949—0912 در تاریخ 98/4/28 ساعت 7/30 صبح بسیاری از مردم که در مسیر میدان امام خمینی(ره) به سمت غرب در حرکت بودند شاهد صحنه زننده دویدن دهها و صدها دختر و پسر بودند که تحت عنوان مسابقه دو به سمت پارک‌شهر در حرکت بودند که وضعیت اختلاط و پوشش مشمئزکننده دختران موجب تعجب شده بود؟! سوال این است که این مسابقه مختلط و با این وضعیت ناهنجار با کدام هدف فرهنگی اجتماعی ورزشی در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران منطبق و چه کسانی این حرکت را سازماندهی و راه‌اندازی کرده و می‌کنند؟! به نظر می‌رسد پشت پرده این فعالیت به ظاهر ورزشی، دست‌های مرموزی برای قبح‌زدایی از ارزش‌های دینی و ملی و انسانی قرار گرفته است!

فدوی: مراتب در مجالی که ریاست محترم آبدارخانهء بیت(رئیس جمهور- م) کلیدالاسلام والمسلمین برادر حسن(ع) روحانی،شدیداً مشغول مالش قهرمانانه بودند، به استحضار ایشان رسید؛ بعدالتحیه والسلام گفتند که مقصد نهائی آن جوانان نابکار سینه زدن در مصلای تهران بوده است، لاغیر،برادر 8949—0912

7744—0935 *: اعتماد نکردن رهبر معظم انقلاب به دشمنی مانند آمریکا ریشه قرآنی و اسلامی داشت و اصولاً عدم اعتماد به دشمنان سنت رسول‌الله بوده است. چرا آزمون و خطا را جایگزین سنت رسول خدا(ص) کردید که امروز این قدر پشیمانی به بار بیاورید؟

* 2359—0919: اعتماد نکردن به دشمنان سنت پیامبران الهی به ویژه رسول‌اکرم(ص) و همچنین ائمه معصومین علیهم‌السلام می‌باشد. از کسانی که دم از اسلام می‌زنند ولی با اعتماد به آمریکا به منافع ملی چوب حراج زدند تعجب باید کرد.

فدوی هر دو عریضه را بدلیل ضیق وقت و تشابه موضوع، یکجا پاسخ و عرض می کند که او نیز بر همین باور، و با شما هم عقیده است؛ بی سببی نیست که آن بزرگواران، عمدتاً شل و پل، مصدوم، مسموم و شهید بدیار باقی شتافتند، برادران 2359— 0919 و 7744—0935

*7046–992 و 5300—0912: دولت بودجه صداوسیما را به دلیل پخش سریال گاندو گروگان گرفته. بنویسید پس تکلیف شعارهای آقای رئیس جمهور که فریاد می‌زدند قلم‌ها را نشکنید و دهن‌ها را نبندید و هرکس باید بتواند آزادانه حرف خودش را بزند چه می‌شود؟ این اقدام مفهومی جز میل قوه مجریه به اعمال دیکتاتوری در همه بخش‌های کشور با اهرم مالی نخواهد داشت.

فدوی: مراتب در مجالی به استحضار کلید الاسلام والمسلمین، برادرحسن(ع) روحانی ریاست محترم آبدارخانهء بیت(رئیس جمهور- م) رسید؛ بعدالتحیه والسلام گفتند که علی العصول ما هرچه داریم نه فقط از گریه، بلکه از گروگانگیری داریم،برادر شهروند!

*8949—12 : در تاریخ 98/4/28 ساعت 7/30 صبح بسیاری از مردم که در مسیر میدان امام خمینی(ره) به سمت غرب در حرکت بودند شاهد صحنه زننده دویدن دهها و صدها دختر و پسر بودند که تحت عنوان مسابقه دو به سمت پارک‌شهر در حرکت بودند که وضعیت اختلاط و پوشش مشمئزکننده دختران موجب تعجب شده بود؟! سوال این است که این مسابقه مختلط و با این وضعیت ناهنجار با کدام هدف فرهنگی اجتماعی ورزشی در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران منطبق و چه کسانی این حرکت را سازماندهی و راه‌اندازی کرده و می‌کنند؟! به نظر می‌رسد پشت پرده این فعالیت به ظاهر ورزشی، دست‌های مرموزی برای قبح‌زدایی از ارزش‌های دینی و ملی و انسانی قرار گرفته است!

فدوی: مراتب در مجالی که ریاست محترم آبدارخانهء بیت(رئیس جمهور- م) کلیدالاسلام والمسلمین برادر حسن(ع) روحانی،شدیداً مشغول مالش قهرمانانه بودند، به استحضار ایشان رسید؛ بعدالتحیه والسلام گفتند که مقصد نهائی آن جوانان نابکار سینه زدن در مصلای تهران بوده است، لاغیر، برادر 8949—0912

*7046—0992 و 5300—0912: دولت بودجه صداوسیما را به دلیل پخش سریال گاندو گروگان گرفته. بنویسید پس تکلیف شعارهای آقای رئیس جمهور که فریاد می‌زدند قلم‌ها را نشکنید و دهن‌ها را نبندید و هرکس باید بتواند آزادانه حرف خودش را بزند چه می‌شود؟ این اقدام مفهومی جز میل قوه مجریه به اعمال دیکتاتوری در همه بخش‌های کشور با اهرم مالی نخواهد داشت.

فدوی: مراتب در مجالی به استحضار کلید الاسلام والمسلمین، برادرحسن(ع) روحانی ریاست محترم آبدارخانهء بیت(رئیس جمهور- م) رسید؛ بعدالتحیه والسلام گفتند که علی العصول ما هرچه داریم نه فقط از گریه، بلکه از گروگانگیری داریم،برادر شهروند!

* 7744—0935: اعتماد نکردن رهبر معظم انقلاب به دشمنی مانند آمریکا ریشه قرآنی و اسلامی داشت و اصولاً عدم اعتماد به دشمنان سنت رسول‌الله بوده است. چرا آزمون و خطا را جایگزین سنت رسول خدا(ص) کردید که امروز این قدر پشیمانی به بار بیاورید؟

* 2359—0919: اعتماد نکردن به دشمنان سنت پیامبران الهی به ویژه رسول‌اکرم(ص) و همچنین ائمه معصومین علیهم‌السلام می‌باشد. از کسانی که دم از اسلام می‌زنند ولی با اعتماد به آمریکا به منافع ملی چوب حراج زدند تعجب باید کرد.

فدوی هر دو عریضه را بدلیل ضیق وقت و تشابه موضوع، یکجا پاسخ و عرض می کند که او نیز بر همین باور، و با شما هم عقیده است؛ بی سببی نیست که آن بزرگواران،عمدتاً شل و پل، مصدوم، مسموم و شهید بدیار باقی شتافتند، برادر 2359— 0919! و 7744—0935

* طباطبایی قمی : همیشه دلمان می‌‌خواهد گریه کنیم و ضجه بزنیم باید این فضای غم‌انگیز را شکست و آن را تعدیل کرد!‌این افسردگی عامل خودکشی و بسیاری از خشونت‌های اجتماعی است!» عبارت فوق از زبان وزیر بهداشت در جلسات رسمی چند بار تکرار شده است! لذا کشوری که بیش از 200 هزار شهید تقدیم راه سالار شهیدان کرده است و انقلابش را مدیون امام حسین(ع) می‌داند نباید چنین افراد بیگانه با آرمان امام(ع) در جایگاه و مقام وزارت در نظام جمهوری اسلامی قرار گیرد ایشان باید سریعا استعفا می‌کرد نه این‌که با یک نمایش روضه و یا دلجویی و نه عذرخواهی بخواهد سر و ته قضیه را به هم بیاورد.

فدوی: مراتب در فاصلهء دو قیلوله، با قید چندین فوریت و به ترتیب ریش، بعرض حضرات آیات عظام و حجج اسلام اعلی الله مقامهم اجمعین که تازه از ورزش سنگین دوره کردن تسبیح و نیز بازی با انگشت بیست و یکم مبارک،فارغ شده بودند، رسید.. بعدالتحیه و السلام،و دود کردن چند صد صلوات بر محمد(ص) و آل محمد(ع- س – ص- عج) و صدور چندین فقره آروغ ستاره دار توأم با سوت، دستجمعی فرمودند: اسسسب !..فدوی عرض کرد: ببخشید؟ فرمودند “اسسسب” به تکرار “س”،ضمیمهء آروغ است و منظورشان اینست که اسب حیوان نجیبی ست!..باری- فدوی پس از اندکی تأمل مراتب فوق را مجدداً به عرض رسانده استدعای تعیین تکلیف کرد؛ سرانجام حضرات آیات در این باب به جماع(1) رسیده و فرمودند: بسمه تعالی- احوط آنست که برادر وزیر بهداشت روزی دو ساعت و بمدت شش ماه، زار بزند تا بعون الله به برخورداری از مزایای شرعی آن مفتخر، و به الطاف خفیهء مقام معظم رهبری (ضپ) مُستظهر شوند، طباطبایی قمی!

__________________________________

(1) خدا بگویم این تایپیست سربهوای هزل داتکام را چه کند؛ که همه جای فدوی را با شاخ گاو مد ظله العالی، در می اندازد لطفاً لغزش تایپی ” جماع” را،به “اجماع” اصلاح فرمائید؛ ممنون، اجرتان با گربهء مرتضاعلی(ع)!

به پایان آمد این جوهر،شکایت همچنان باقی!

علی الله التکلان و هوُالمُستعان فی جمع امور

21 آگست المربّع از برجام الحرام سنه ترسائی2019

کتبةالفقیر کمتر از قطمیر – فدوی

تا درودی دیگر، بدرود
http://www.hazl.com/