همراهی و پشتیبانی از یکدیگر‎

امیرابراهیمی :

خطابم به آنهایی است که درهیئت پادشاهی خواهان خود را «مبارز»دانسته اما حتا حاضر نیستند ازباورهای خود ومنافع ملی کشورشان دفاع کنند!! هستند افرادی که در صفحات مجازی «فعالیت» دارند اما بدبختانه ان انرژی صرف باند بازیها و خراب کردن دیگران میشود و یا درنهایت اقدام به بحثهای استهلاکی ویا نوشتن مطالبی بی حاصل و یا از گذشته که بصورت نوستالژیک نتنها درد فعلی (ما) را حتا تسکین نمیدهد بلکه دراین شرائط خطرناک صدمه آن بیشتر از فوایدش است!!
تاکنون من بسیار کم دیده ام که یکی از این خانمها و آقایان پادشاهی خواه بدون درنظرگرفتن منافع باندهایشان!! از«غریبه» ای که درجهت باورهای آنها نیز حرکت و احیانآ دفاع میکند پشتیبانی وحمایت کنند یا حتا انتقادی منطقی و نه از سر خودخواهیها و حسادت ابراز کنند!

مارا چه شده و چه میشود!؟ نگاهی باطرافتان بیندازید وببینید که بسیار احتمال «خلق» چلبی های جدید با قدرت و کیفیت بهتر! درشرف وقوع است اما شما همچنان مشغول باندبازیها و سرگرم کردن خود هستید!!!
بطورمثال, نویسنده این سطور بارها و بارها بصورت یکنفره (زیرا فاقد هرگونه پشتیبانی ازهمفکران و هم باورانم بوده و هستم!!) دربرابر یک عده تازه بدوران رسیده های ارسالی و مقرض رژیم به اینسوی آبها بهر شکلی ایستاده ام و نشان داده ام که درحد بضاعت فکری و سیاسی خود بالاخره پیدا میشوند تک افرادی که درمقابل این اپورتونیستها بایستند گواینکه نتیجه اش تقریبآ روشن است و آنطرف داستان شدیدآ زور و زرو هم پیمانانش بمراتب بیشترودرنهایت پشتیبانیهای قویتردارد ! اما من با خود عهد کرده ام تا در حد توانم در مقابل اینگونه «حرکتها» حتا بصورت یک نفره که تاکنون نیز متاسفانه براین روال بوده است بایستم اگرچه پیروزنشوم.
یاران,
این نوشته, هم درد دلی با « همرزمان» است و هم هشداری برای آنهاییکه خود را صرفآ مشغول به خود کرده اند , اگر حرکتی اساسی نکنیم بزودی شاهد وقایع بسیار ناگواری برای این گربه نشسته اما بسیار تنها خواهیم بود.

بامید پیروزی مردم ایران
24 آوریل 2017