پيشنهاد روز ملی عشق و حال !

Eskandar-Deldam2

با چتر نجات از بانکوک – یاداشت های اسکند دلدم:

از آنجا که در پايان اين هفته به روز جهانی عشق (والنتاين) می رسيم، بنده نيز در راستای خدمت به خاطرهء شهدای اسلام عزير، پيشنهادی را تقديم ملت شهيدپرور ايران و مقام عظمای ولايت فقيه می کنم.

بطوری که اطلاع دارید در رژيم اسلامی ما هر روز از هفته و ماه و سال اختصاص به رویداد خاصی دارد. اگر به تقویم نگاه کنید روزی نیست که در آن اتفاق مهمی از درگذشت و وفات اشخاص مهم نظیر امام جمعه تبریز و شیراز، یا بالا رفتن از دیوار سفارت آمریکا و واقعه رژی یا سالگرد خروج شاه از کشور و تحویل کلید مملکت به مدیران جدید و امثالهم وجود نداشته باشد. حتی چون تعداد روزهای سال از عدد رویدادها کمتر است بناچار در بعضی روزها پای صفحات تقویم چند رویداد را ثبت کرده اند.

ثبت روزهای خاص مسلماً دارای حکمتی عملی است: معلم حقوق نداردعوضش روز معلم دارد، کارگر بیکار است عوضش برایش روز کارگر در نظر گرفته اند، روز دانش آموز و روز دانشجو و روز پرستار و روز مادر و روز پدر و پدر بزرگ و… خلاصه برای بزرگداشت همهء افراد محروم اجتماع، از خرد و کلان، یک روز را در تقویم ثبت کرده اند، که کاری درخور تحسين است.

در اين ميان، بنده همانطور که چند روز پیش سرگرم مطالعه تقویم بودم (چون تنها کتاب سانسور نشده در حکومت اسلامی کتاب سررسید و تقويماست) مشاهده کردم  که برای همه چیز یک روز مخصوص و بزرگداشت در نظر گرفته شده الا برای معجزهء هزارهءء سوم قبل از میلاد (حاج دکتر احمدی نژاد) و این ظلم بزرگی در حق این دانشمند و سیاستمدار و اقتصاد دان برجستهء عالم بشریت است، لذا تصمیم گرفتم با یاد آوری چند نمونه از خدمات و دستآوردهای اين بزرگوار، از مسئولین امر تقاضا کنم یک روز، و یا اگر نشد یک نیم روز  یا اگر باز هم تقویم جا ندارد یک شب یا نصفه شبی را به بزرگداشت ایشان اختصاص دهند.
یکی از ابتکارات بزرگ مهندس احمدی نژاد ورق پاره خواندن قطعنامه های سازمان ملل متحد بود که منجر به تشدید تحریم های اقتصادی کشور شد و موجب گردید صدها میلیارد دلار دارایی های ایران در خارج بلوکه شود و به ایران نرسد و در نتیجه دست اختلاس گران و دزدان بیت المال به آنها نرسیده و بیخود و بی جهت یک عده دیگر آلوده به مفاسد اقتصادی نشوند. شايد بتوان در اين امر خطير اقتصادی ايشان را نامزد جايزهء نوبل اقتصاد هم کرد.
از دیگر ترفندهای شگفت انگیز مهندس غیب کردن هشتصد میلیارد دلار پول های فروش نفت در طول هشت سال مدیریت اش بود، بطوری که دیوید کاپرفیلد (شعبده باز معروف، که به خاطر غیب کردن دیوار چین و اعمال شگفت انگیز دیگر شهرتی برای خود دست و پا کرده بود) کتباً اعلام کرد که در برابر دیوید احمدی نژاد، ببخشید محمود احمدی نژاد، کم آورده و منبعد در محضر این شعبده باز ایرانی تلمذ و شاگردی خواهد کرد.
تربیت مدیران پاک دست و سلیم النفس (که عده ای از آنها مغرضانه هم اکنون به جرم دزدی و اختلاس حالیه در زندان هستند) از دیگر خدمات این اسطوره فهم و شعور و مدیریت بود و در دوران امپراطوری وی ارقام آنچه که اکنون به دزدی و اختلاس مشهور شده از ارقام بودجه دولت بالا تر رفت و اگر کشورهای دیگر به رشد اقتصادی و بالا رفتن سرانهء ناخالص ملی فخر می کنند و پز می دهند، در حکومت اسلامی هم سرانهء خالص اتهام به دزدی افزایش یافته است.
دستآورد بزرگ فرهنگی مهندس احمدی نژاد بغل زدن خواهر و مادر مرحوم زنده ياد «هوگو چاوز» در سفر به ونزوئلا و فشردن آنها به منظور ایجاد روابط تنگاتنگ همه جانبه با نفوس این کشور آمریکای لاتین بود که آب پاکی را روی تبلیغات سوء دشمنان حکومت اسلامی ریخت و آنها را رسوا کرد.
تا قبل از به آغوش کشیدن خواهر و مادر چاورز توسط رئیس جمهور اسلامی، دنیا چهرهء خشنی از رژیم اسلامی ترسیم کرده و تبلیغ می کرد، اما بعد از حرکت محبت آمیز احمدی نژاد جهانیان با روی دیگر سکه آشنا شدند و به چشم خود دست های احمدی نژاد را در حال تسلی دادن قهرمانانهء مادر چاورز مشاهده کردند. در واقع، (به غیر آن هشتصد میلیارد دلار گم شده) این دست زدن در واقع دستآورد ممتاز مهندس احمدی نژاد در هشت سال ریاست جمهوری بود.
به همین خاطر پیشنهاد می کنیم روز بغل زدن و در آغوش گرفتن خواهر -مادر هوگو چاوز در تقویم های ایرانی به عنوان «روز عشق و حال» (و یا والنتاین اسلامی ) ثبت گردد.