خواجه تاجدار ،،، مفعول عمامه دار

داود سپهر :

نگاهی به شجاعت آقامحمد خان که با نامهای خواجه قاجار و یا خواجه تاج دار هم معروف است ، انسان را شگفت زده میکند ، که این شخص هر چند با خیانت گروهی ایرانی به بازماندگان کریم خان زند ، مخصوصا” لطف علی خان که یکی از جنگجویان و شمشیر زنان برتر تاریخ ایران ویا شاید جهان بود ، پایه های حکومت قاجار بی کفایت و ضد ایران وایرانی را بنا نهاد .

با این وجود خواجه قاجار تنها مرد خانواده قاجار از روز تشکیل سلسله قاجاریه تا به امروز است ، که تلاش کرد تا استانهای ایران را یکپارچه و در کنار یکدیگر نگهدارد ، اگر جنایات او را در نظر نگیریم ، او تنها قجری بود که میتوان گفت مرد بود و بقیه سلاطین قاجار را باید خواجه به حساب آورد ،  عباس میرزا هم بویی از ایرانیت و مردانگی برده بود .

بر خلاف سلسله قاجار که فقط خواجه آن مرد بود ،  سلسله جمهوری اسلامیست ، که یک خلیفه گری نه بصورت سلاطین خواجه خصلت قاجار است ، بلکه برخلاف آنها یک خلافت مفعول گرا و مفعول پرور در تاریخ جهان است ، که نشانه آن یونیفرم مفعول گری میباشد که آنها به تن دارند .

چگونه از کسانی که اصل وجود خود را از دست داده اند ، میتوان انتظار داشت ، که سهام دریای مازندران را از دست ندهند ، زیر پرچم خلیج عربی ننشینند ، خاک ، آب ، معادن ، جنگلها ، را برای بقای خود به پشیزی نفروشند .

آری چگونه میتوان به آقامحمد خان ، تنها مرد خاندان و سلسله قاجار گفت خواجه ، و به این مفعول ها و سلسله آنها لقب مرد داد .
پس خواجه تاجدار مرد است و مفعولهای عمامه دار ، با هر نامی ، رهبر ، امام ، آیت الله ، رئیس جمهور ، ووووو ، نامرد و ضد ایران و ایرانی  .