بینش و منش آخوند ها

حسن(ذانیچ) ماسالی

آخوندها نماد فرهنگ واپسگرایانه اسلامی هستند.

بغیراز تعداد انگشت شماری ،اکثریت قریب باتلاق آخوند ها ،افراد ریاکاری هستند وبرای اینکه به زندگی انگلی و ریاکارانه خود درایران رسمیت ببخشند،خود را باعبا و عمامه مزین میکنند .

آخوندها ادعا میکنند که درارتباط با خدا و پیامبرهستند و مردم باید پندار، گفتار و کردار زشت آنها را بپذیرند و درمقابل آنها سجده کنند، وگرنه مورد تکفیر قرار میگیرند.

آخوند ها برای اینکه باترفندهای ریاکارانه ای در میان توده مردم نفوذ کنند،طی مراسمی برخی عمامه سفید، و برخی عمامه سیاه بسرمیکنند. آنهائی که عمامه سیاه بسر میکنند، خودشان را” اولاد پیامبر “می نامند وکوشش میکنند که از امتیازات و موقعیت اجتماعی ویژه ای برخوردار شوند.

آخوندها بنام اسلام، بنام خدا، بنام پیامبر و امامان مختلف، روزمره دروغ میگویند، امکانات و دسترنج مردم راغارت میکنند.

آخوندها برای توجیه جنایت خود، ادعا میکنند که دارند ” عدل و داد اسلامی ” را باجرا در می آورند.سپس برای اینکه توده های ناآگاه را وادار به تسلیم و اطاعت کنند، در مساجد و محافل مختلف مجالس گریه و زاری ، برپا میکنند.

ریاکاری آخوندها حد ومرزی ندارد. آخوندها برای پیشبرد مقاصد ریاکارانه و دغلکارانه خود، به ترویج فرهنگ ، بینش و منش ” مازوخیستی” و ” نهیلیستی” ( خود آزاری، و تسلیم طلبی) از طریق برگزاری مجالس روضه خوانی، عزاداری، سینه زنی ،قمه زنی، متوسل میشوند که نمودار بر جسته ای از فرهنگ وحشیگری و برده د اری اسلامی میباشد.

پس ازاستقرار رژیم جهالت و جنایت خمینی، هزاران نفر در ایران قتل عام شدند . دزدی وغارت درسطوح مختلف تحت پوشش اسلام رواج پیدا کرد ودر نتیجه اکثریت مردم به ماهیت ارتجاعی آخوند ها واسلام پی بردندو گاهی از روی خشم، آخوندها را”حیوان” می نامیدند!!!

بر این باورم که خیلی از حیوانات مثل: سگ ، خر، گاو،خیلی ارزشمند هستند و به جامعه و انسانیت خدمت میکنند. و نباید آخوندها را با چنین حیوانات ارزشمندی مقایسه کرد.

همانطورکه ذکر شد،بغیر از تعداد انگشت شماری، اکثریت آخوندها موجودات پلیدی هستند که جامعه انسانی را به لجنزار تبدیل کرده اند.

بنابراین، پدیده ی پلیدی بنام آخوند، باید بطور بنیادی در جامعه برچیده شود.

آخوندها را باید مدتی به گاو آهن بست تا هرچه ویران کرده اند ، در نوسازی ویرانه های خودشرکت کنند.

پس ازاستقرار فرهنگ ومناسبات اجتماعی انساندوستی درایران، باید شرایطی بوجود آورد که برخی از آخوندها (شاید) بتوانند بینش و منش ارتجاعی را رها کنند و به جرگه ی انسانیت روی بیاورند.

پا نزدهم آگست 2018