آتنا، اهورا، ایران با هویت آخوندی

مژگان پورمحسن :

دیگر تاب خواندن اخبار مملکت اشغال شدهٔ ایران توسط آخوندها، این اسلامیستهای فارسی زبان را ندارم!
نزدیک به چهل سال است اخبار ایران حذف آزادی زنان است از لباسشان گرفته تا شغل و کار،  جنگ است و دربدری، زندان و شلاق و اعدام، فرار از کوه و کمراست  و پناهندگی به کشورهای خارجی، بیکاری و فقر و کلیه فروشی، اعتیاد و فحشا و بی خانمانی و ایجز و هزار بیماری جسمی و روانی دیگر، دزدی و اختلاسهای نجومی آخوندها و دستبکاران رژیم، از دست رفتن صنعت و منابع طبیعی، بباد دادن طبیعت و خاک و آب ایران،
آلودگی هوا و ناراحتی و مریضی ها و فوت های ناشی از آن، از بین رفتن کشاورزی فعال و سالم ایران،
نا امیدی و سرخوردگی از زندگی و خودکشی بخصوص در میان جوانان کشور و حال خبر پشت خبر از تجاوز به کودکان و نو باوگان و کشتن و سوزاندن آنان! به خدای باستانی ما ایرانیان قسم، به اهورامزدا و میترا قسم، جهنم در روی زمین و همین ایران امروزمان است. نگاه کنید، هر چه بر عمر حکومت آخوندی و تربیت اسلامی مردم افزوده میشود اخلاق انسانی سقوط می کند. هر چه علم و کتل و زنجیر و قمه و نذر و نیاز عاشورا مفصلتر میشود فجایع عظیمتری رو میشود. آیا هنوز رابطهٔ مستقیم بین  آخوند و جنایت و فساد و سادیسم و مازوشیسم را نفهمیده ایم؟

نگویید آخوند جنایتکار است ولی اسلام نه. بفرمايید مگرخمینی به اعتبار آقا جانش بر مملکت فرمانروايی کرد یا خامنه ای سلطنت را از پدرش به ارث برده؟  آخوند را به حساب چه کسی « آقا و سيد » می نامید و پای منبرش در مسجد و دانشگاه میروید؟ خدایتان آخوند است یا الله؟ صاحب جهان را آخوند می دانید یا الله؟ به سوی کعبه نماز می خوانید یا بسوی جماران؟ از روز رستاخیز و گذشتن از پل صراط بهشت و جهنم می ترسید یا از وزارت اطلاعات و نیروهای خودسر و اوین و زندان رجائی شهر؟

بخودتان همیشه راست بگويید آنوقت خواهید گفت هم به آخوند ارادت دارید هم به الله و پیامبرش؛ هم از اطلاعات و پاسدار می ترسید و هم از نکیر و منکر؛ هم از روز قیامت پس از مرگ می ترسید هم از دستگیری وبازجويی رژیم آخوندی؛ هم از جهنم و سیخ داغ و آتش ابدی می ترسید و هم از زندان و شکنجه و شلاق و تجاوز؛  اما نمی گويید آخر آخوندها همان شیطان و خدمتگذارانشان  همان مأموران جهنم اند که شما را در این دنیا و آن دنیا به جهنم رهنمون و در آن نگاه می دارند. و آنهاييکه با دست بیکی کردن با آخوندها همچون آخوندها  در این دنیا مشغول دروغگويی و ظلم و دزدی و قتل و تجاوز به عنف کودک و نوجوان و زن و مرد هستند و در امنيت و سلامت و رفاه و آسایش کامل مادی و در یک کلام دربهشت زندگی می کنند مگر غیر از وعدهٔ بهشت موعود است؟

ایران جهنم مردمانش و بهشت آخوندها و نوکرانشان است. نمی بینید بهشت و جهنم یک جاست نه دو جا. کسی به بهشت نمی رود و کس دیگر به جهنم. آنکه به این آخوندهای هفت خط یاد داد چگونه با یک مشت یاوه گويی بر گردهٔ مردم سوار شوید و هر بلايی که از آن بدتر در تصورتان نیاید سرشان بیاورید و خواهید دید صدایشان در نخواهد آمد چه هزار خطی بوده است. محمد را میگویم با یاوه هایش که چهارده قرن بعد از آن، ایران امروز، نوباوگان بی گناه و معصومش، آتناها و اهوراها را بپای الله و آخوندش، پس از زجرکش کردن قربانی میکند.

الله و قرآن و محمد و آخوند را یکجا بیرون بریزیم تا اخلاق و اصول و قانونهای حفظ و احترام به جسم و روان انسان را جای آن بگذاریم. آزاد شویم تا دیگر بنده و برده و کنیز نباشیم. ایرانی باشیم تا دیگر مستعمرهٔ عرب و خارجی نباشیم.

جاوید ایران
۲۱ اکتبر۲۰۱۷