آلمان خودرا تطهير ميكند

cyrous mohsen vand

سيروس محسن وند

گزارش ها درباره فرار سرهنگ پيشين ستاد ارتش تركيه، احمت قهوه چى به آلمان و افشاگرى او درباره ايجاد داعش توسط اردوغان نبايدنقش اروپا در ايجاد داعش را به فراموشى بسپارد.

گزارشاتى كه تا كنون درز كرده نشان ميدهد كه كشورهاى اروپايى به تسهيل مهاجرت مسلمانان افراطى از اروپا به خاورميانه نقش فعالبازى كردند. در اينباره، من بواسطه پيشه ى خود، تجربه ى شخصى مختصرى دارم.

مطب من در شهر گوتنبرگ در نزديكى مسجد ى است كه چندسال پيش با بودجه ى عربستان ساخته شد.

از يكى دو سال پيش از ظهور وحشيانه ى داعش، متوجه هجوم مسلمانان افراطى به مطب خود شدم. حتى يكى از آنان كه اصلاً از پاكستانبود ولى از انگليس به سوئد مهاجرت كرده بود تلاش كرد با اهداى كتابهاى اسلامى با خط مشى افراطى و عقب افتاده، طرفدارى مرا به عقايدخود جلب كند. اين موضوع را به رييس خود گزارش دادم و ابراز نگرانى كردم.

چندى پيش از ظهور داعش، همه ى اين مشترى هاى مسلمان ناپديد شدند و تا امروز هم سرو كله شان پيدا نشده و اين نشان ميدهد كه بهاحتمال زياد، براى جهاد به عراق و سوريه و يمن مهاجرت كرده اند.

ميدانيم كه اروپا به دو دليل عمده راه را براى مهاجرت مسلمانان افراطى از اروپا به خاورميانه باز كرد. نخست براى سرنگونى بشار اسددر سوريه و تضعيف جمهورى اسلامى در خاورميانه و دوم براى اينكه تا حد ممكن، اروپا را از وجود اين عناصر خطرناك پاكسازى كند.

بى گمان، سازمانهاى اطلاعاتى كشور آلمان كه نقش محورى در اروپا دارد، ميبايست در اين پروژه دخيل بوده باشند.

اينكه امروزه دولت آلمان با تكيه بر افشاگرى هاى سرهنگ احمت قهوه چى، اتهام ايجاد داعش را يكسره بر گردن رجب اردوغان ميگذارد،چيزى نيست جز تلاش براى پنهان كردن نقش اروپا در اين جنايت بزرگ بر عليه بشريت.