تبدیل ترانه« او او او» صاق بوقی به« عو عو ( سگان)» و رقص خامنه ای، رئیسی جلاد ۶۷ و…توسط فرقه مجاهدین

 

سیامک نادری :

در یک اقدام نفرت انگیز فرقه مجاهدین و مریم رجوی که مخالف رقص و شادی است  ترانه «او او او  صادق بوقی» که با  استقبال و حمایت و همخوانی توأمان با رقص مردان و زنان در کنار هم در سراسر ایران و حتی جهان بر ضد رژیم جمهوری اسلامی وایرال شد؛ فرقه مجاهدین در ضدیت با این ترانه و رقص مردان و زنان، و لوث ومخدوش سازی و به لجن کشیدن آن، در برنامه پیک شادی سیمای آزادی( تلویزیون فرقه رجوی)  همراه با پخش آهنگ« او او  او صادق بوقی » ، رقص خامنه ای، رئیسی جلاد ۶۷، احمد خاتمی نایب رئیس خبرگان و احمد جنّنتی را بر روی آن ادیت کرده و در یوتیوپ و…  به نمایش گذاشت.

نکته قابل توجه اینکه:

نام چنین کاری اساساً  بد سلیقگی یا ندانم کاری نبوده و  نیست بلکه با شناختی که از فرقه مجاهدین داریم و پیش از این نیز یکی از اعضا ( احمد رازانی) در کلیپ ویدئویی با نفرت و تحکم به دختران وزنانی که در اکباتان و… می رقصیدند…با خشم و نفرت گفته بود:  اسم اینکار ها مبارزه نیست …برید پی کارتون… هررّی!)

نام این عمل مخدوش کردن استقبال مردم از این نوار و رقص صادق بوقی و ترویج ضدیت با رقص و شادی مردم در برابر حاکمیّت مبتنی بر ایدئولوژی اسلامی است و این ایدئولوژی اسلام رقص زنان و مردان در کنار هم را برنمی تابد.

 تآکید کردم که این عمل صرفا بدسلیقگی نبوده یا اینکه از دستشان در برود بلکه بصورت آگاهانه و عامدانه با هدف خراب کردن اتحاد مردم حول رقص و شادی است.

شناسه دیگر اینکه نام این ترانه صادق بوقی« او او او» است که از آواهای  شمالی است که حتی در صحبت هایشان بکار میرود؛ اما در قسمت پایین کلیپ تولید فرقه مجاهدین  نام ترانه را « عو عو » نوشته است. بر فرض اینکه اگر فرقه مجاهدین حتی سواد خواندن و نوشتن نیز نداشته باشند اما هر بی سوادی هم میداند « عو عو» کردن متعلق به « سگان» است و نه انسانها؟

از این نشانه ها می توان روح فرقه گرایی اسلام نوع «رهبری عقیدتی» کپی برابر اصل ولایت فقیه آنها را نیز را نیز درک کرد که تا چه میزان در یی همسویی با رژیم جمهوری اسلامی بسر می بردند. 

ویدئو کلیپ تولید شده فرقه رجوی ( عو عو و رقص خامنه ای و رئیسی و…)

منبع فیسبوک سیامک نادری