تهدید کرۀ شمالی، ایران، ونزوئلا و واقعیتهای یلوستون در پشت آن

فرح نوتاش :
   

امروز سئوال از انسانیت این است: چه کسی به رئیس جمهور کم سواد آمریکا ، این اجازه را داده است که در مقابل مردم جهان از تریبون سازمان ملل نعره بکشد، که کرۀ شمالی را بطور کلی نابود خواهد کرد،  که به قتل عام یک ملت خواهد انجامید.

چه کسی چنین سلطۀ  تهوء آور، بی حصار و بی مسئولیت را به آمریکا داده که آن را قادر به ابراز گستاخانۀ سخنانی  دقیقا از پیش، جمعی نوشته شده را  از تریبون سازمان ملل در مقابل مردم جهان علیه یک سرزمین و قتل عام یک ملت بر زبان راند؟   

جهان هرگز در مقابل این ابسارگسختگی بی شرمانه بی تفاوت نمی ماند. تأسیس و ایجاد سازمان ملل بر پایۀ صلح و انسان دوستی بوده است. و نه سکویی برای عربده های رئیس جمهور طماع،  بی فرهنگ و خود خواه رژیم فاسد آمریکا.

او از خط قرمز عبور کرده است واخلاقا  دیگر اجازۀ  سخن گفتن در سازمان ملل را ندارد.

 در 20 سپتامبر 2017 در اینجا، در وین، دو موضوع کاملا شوکه آور، زیرنور افکن اخبار روز بود.

تهدید کرۀ شمالی توسط رئیس جمهور حقیر آمریکا، و آرزوی او در نابودی مطلق کرۀ شمالی، و دیگری ، کشته شدن  دختر چهارده سالۀ پناهندۀ افغانی توسط برادر هجده ساله اش، برای تحمیل حجاب و تحمیل زندگی بردگی.

در 11 سپتامبر 2001 آمریکا با ابداع نمایشنامه ای دروغین، با همکاری عربستان سعودی پاکستان

 و مأمور سی آی ای خودش ” اسامه بن لادن ” ترتیب حمله به برجهای دوقلو را در منهتن نیویورک داد. آمریکا این بهانه را برای حمله و ورود به افغانستان لازم می دانست. حمله و ورودی که تا به امروز برای ادامۀ حیات انگلی و غیر شرافتمندانۀ آمریکا وناتو در افغانستان همچنان ادامه دارد. در هفده سال گذشته آمریکا و شرکایش در ناتو به غارت لیتیوم افغانستان که گرانبها تر از الماس و فلز کمیاب و ضروری در ساخت کامپیوتر است پرداخته، و منابع دیگر افغانستان را نیز ، چون گرگ های گرسنه غارت کرده اند.

و برای بقای بیشتر خود در افغانستان، به ایجاد تشنج توسط گروه های تروریستی خود ادامه داده اند. وآموزش و تحصیل را برای کودکان افغانستان غیر ممکن کرده اند. جامعۀ افغانستان در حال غرق شدن در انواع فقر است و عقب نگهداشته شدن عمدی، توسط آمریکا،  برای مکیدن بیشتر خونش چون دگر اهداف آمریکا همچنان در جریان است.

در نتیجه میلیون ها افغانی ، افسرده، غمگین، بی خانه، بی شغل و بی آینده به عنوان پناهنده در دنیا پراکنده اند. این جوان کم سواد یا بطور کلی هرگز مدرسه ندیدۀ افغانی، نمونه ای بارز از افراد این جامعه است.  

کرۀ شمالی، با سینه ای پر درد از خاطرۀ قتل عام میلیون ها نفر از مردم خویش، توسط آمریکا ی بربر، بعد از اتمام جنگ جهانی دوم ، سعی دارد که دوباره قربانی نشود. این حق مسلم نه تنها کرۀ شمالی، بلکه تمام کشورهای جنوب است، که همگی در معرض حمله وغارت توسط آمریکا و ناتو هستند.

در جهان هر کسی که انسان باشد این منطق را می بیند، می فهمد و می پذیرد. هیچ کشوری نمی خواهد افغانستان، عراق و لیبی  بشود. همین چند روز پیش بود که آمریکا 3000 سرباز تازه نفس به افغانستان فرستاد. و این به غیر از 8000 سربازی است که در نیمۀ اول سال فرستاده بود. جهان مشکلی با کرۀ شمالی نداشته است. این آمریکاست که شر و مایۀ تیره روزی جهانیان است.

آمریکا با نقشه های مصیبت زای خود، حملات پیوسته ای را برای ادامۀ زندگی انگلی خود ، اجرا می کند. ولی در پس اینهمه عربده کشیها علیه کرۀ شمالی و ایران، و ونزوئلا، واقعییتی تلخ پنهان است.

از اواسط اوت 2017 ، رژیم آمریکا، گزارش ناسا، سازمان هوا فضای آمریکا را ، از مردم جهان پنهان کرده است.

ناسا گزارش کرده است که عنقریب آتشفشان یلوستون فوران خواهد کرد.

در جهان 20 آتش فشان فعال موجود است، که یلوستون، ابر آتشفشان، درست در مرکز ایالت متحده قرار دارد و فوران  آن یعنی ویرانی کامل آمریکا.

دانشمندان آمریکا تصمیم به ریختن آب به درون یلوستون و برداشت انرژی الکتریکی گرفته اند. وحال آنکه بخار حاصله از آن سبب ایجاد ابرهای قطورو قطور تر برگرد زمین شده و باعث نرسیدن نور آفتاب بر زمین خواهد شد.  در زمین بدون آفتاب،  زندگی موجودات زنده و گیاهان در معرض خطر جدی قرار خواهد گرفت. این واقعییتی است که در پس این عربده های صهیونیست های سفید آمریکا از اواسط اوت پنهان است.

نظر و دیدگاه دانشمندان دگر ممالک چیست ؟ و راه حل آنان برای این مشکل بزرگ کدام است؟

شما ، نمایندگان غیر مسئول رژیم مصیبت زای آمریکا، نمایش ممنوع.  پوشش دادن واقعییت ها بوسیلۀ مشکلات واهی کرۀ شمالی و ایران ممنوع.

 ایران در جنگ جهانی اول قحطی بزرگی را تجربه کرده است1917-1919. اگر چه در هر دو جنگ

ایران اعلان بی طرفی کرده بود، ولی در جنگ جهانی اول از 18 میلیون ایرانی فقط 8 میلیون نجات یافته اند. و ده میلیون ایرانی بواسطۀ قحطی تحمیلی انگلیس به ایرانیان جان سپرده اند. ایران به مدت سه سال و نیم 1917-1921 توسط امپریالیسم بریتانیای کبیر اشغال شده بود . آن با در اختیار گرفتن انبار های غله،  باعث قتل عام ایرانیان از گرسنگی شده است.

در آمار جنگ جهانی اول ، از 43 میلیون نیروی جنگی، بیست میلیون کشته و مفقود و 20 میلیون زخمی اعلان شده اند. تعدا کشته شدگان هر دهکده هم آمده است ولی مردمان جنوب که خونشان ارزان است ! حتا مرگ میلیونی اشان هم  سایۀ کم رنگی به لیست آمار ها نمی اندازد! و در هیچ جا نشانی از جمعیت عظیم تقلیل یافتۀ ایران نیست.

ایرانی ها در حالی که علف و ریشۀ درختان در دهان داشتند، در پیاده روها ، بی گور و بی کفن جان دادند و کسی نبود که جمع اشان کند. نگاه های  کودکان گرسنه و بس لاغر ایرانی که بدون رمقی برای  گریه و طلب غذا، جان دادند، هرگز از خاطرۀ تاریخ ایران محو نخواهد شد.

نه،… آقای آمریکا ، بگویید با خورشید ماه سپتامبر چه کرده اید؟

چرا همواره هوا اینجا اینقدر تاریک وبارانی ست.

کرۀ شمالی را تهدید نکنید. آنها تنها نیستند. تمام دنیا از آنان حمایت می کند. در ثانی، آمریکا برندۀ جنگ ویتنام نبود؛ باد کردن و پز اضافی باعث ترکیدن ناگهانی می شود! مواظب باشید!

 مردم فلج نیستند، مقاومت می کنند. از طرفی، اپوزیسیون مسلح آمریکا بزرگترین اپوزیسیون جهان است.

زمان خرد شدن امپریالیسم امریکا فرا رسیده است. شما می ترسید. برای همین از روانشناسی معکوس برای پنهان کردن ترس خود بهره می گیرید. شما احساس ضعف می کنید برای همین می خواهید با تهدید کردن ها، خود را قوی نشان دهید. شما در سرازیری فاضلاب هستید. شما از دریا و زیر زمین و روی زمین در معرض حمله اید. دورۀ شما سپری شده است، هیولای پیر و متعفن.

برای همین، نتان یاهو ی زشت، بیشتر از هر زمان خود را به شما می چسباند. او هم می ترسد. چون رژیم او نیز، بزودی راهی فاضلاب تاریخ خواهد شد. اگر شما می خواهید توافقنامۀ هسته ای با ایران را فسخ کنید ؟ بارها نوشته ایم ، اشکالی ندارد این کار را بکنید.  ولی بدانید تا زمانی که شما وجود دارید،  ملل برای دفاع از خود، بمب اتم خواهند ساخت. چون شما مجهز به بمب اتم هستید. شما عربده می کشید . چون ملل را بی دفاع و تسلیم می خواهید؛ که هر وقت دلتان خواست به غنائم آنان بی مسئله ، دستبرد بزنید و به زندگی انگلی خود ادامه دهید. ولی شما باید بیاموزید زمان این نوع زندگی شما بسر رسیده است.

برای نجات جهان از خطرات اصلی، امروز ما نیازمند به:

متوقف کردن انحراف فکری به مسائل واهی، مثل بمب اتمی کرۀ شمالی و ایران،

 انتشار کامل گزارش ناسا برای مردم جهان،

انتشار نظریات شرافتمندانۀ دانشمندان دیگر ملل و تصمیم آنان در مورد هر اقدام هستیم.

 آمریکا قیم جهان نیست ،

حق مسلم ملل است که نظر دانشمندان جهان را در این مورد بدانند.

 

womens-power.farah-notash.com

www.farah-notash.com

Women’s Power