جماعت حزب االله و عدالتخواه حمال بارکش 250 میلیونر ایرانی

 

کاوه :

 براستی این جمله که تا مردم ساده دل وجود نداشته باشند  ؛ شیاد نمی تواند رهبر شود در مورد رابطه میان مقام عظمای ولایت و ولایتمداران بدرستی صادق است .

شور و حدتی که ذوب شدگان در ولایت ،  این عقب مانده ترین اقشار اجتماعی در ایران برای پاک کردن آثار جنایت های ناشی از سیاستهای اشتباه ” خامنه ای ” و اخوندهای گرد آمده در بیت او از خود نشان میدهند عجیب و باور نکردنی است و در این نوشته بر آنیم که در اینمورد صحبت کنیم . انگیزه برای این نوشته از آنجا پیدا شد که اخیرا در میان هواداران ولایت ، تلاشی همه جانبه برای زدودن گناه بزرگ خامنه ای در اعلام ممنوعیت ورود واکسن های آمریکایی وانگلیسی و در نتیجه  شیوع گسترده مرگ و میر بر اثر پاندمی کرونا و بعد عقب نشینی مزبوحانه وی از این سیاست ، بچشم می خورد

آخوندها جماعت حزب الله را بر روی یک انگشت میچرخانند !

از یاد نبریم که جماعت معروف به فالانژ یا حزب  اللهی در ایران در دوره های زمانی نسبت به شخصیتهای سیاسی – مذهبی مختلف به همین اندازه سرسخت و بقول معروف کله خر بوده اند و بعد که به اشتباه خود پی برده اند  بیسر  وصدا خود به تخریب هماهایی که روزی برای آنها یقه درانی میکرده اند پرداخته اند و می توان گفت که همین برخورد را روزی با خامنه ای و آخوندهای حاکم نیز خواهد کرد . زمانی برای دفاع از بنی صدر بعدا در دفاع از هاشمی رفسنجانی ، زمانی در دفاع از خاتمی و بعد احمدی نژاد و امثالهم یقه درانی میکردند و بعد که همگی آنانرا خائن دانستند بروی مبارک نیاورده و انگار نه انگار که روزی در دفاع از همین خائنین ، رودر روی مردم و هموطنان خود ایستاده و گاها بروی آنان دشنه کشیدند .

موضوع مهمتر اینکه آنطور که سعید قاسمی نژاد یکی از ولایتمداران ذوب شده در یکی از سخنرانی هایش می گفت همه این افراد را هم  خمینی و خامنه ای به جامعه تحمیل کردند .

حزب اللهی های حاکم  علیرغم ادعاهای پر طمطراق در تاسی به نهج البلاغه در مورد صداقت حکمران در برخورد با مردم ، هیچ صداقتی از خودنشان نداده و هیچگاه در مورد این اشتباهاهت بزرگ خود در تحمیل بقول خودشان خائنان به ملت ، نه تنها معذرت خواهی نکرده که حتی به آنها اشاره ای هم نمی کنند .

از یاد هم نبریم که نقش تعیین کننده در این اشتباهات خیانت آمیز را هم و تا کنون ابتدا خمینی و بعد خامنه ای بازی کرده اند که برای افزودن قدرت روحانیت و ادامه حیات این قشر انگل صفت ، سنتی ترین اقشار اجتماعی یعنی حزب اللهی ها را بر روی یک انگشت چرخانده و با انها هر طور که می خواهند و بعنوان سربازان پیاده در میدان های جنگ نظامی و سیاسی بازی میکنند . بنظر میرسد که این موضوع در میان ما ایرانیان قابل تحلیل باشد که چرا عموم گرایشهای سیاسی و اقشار اجتماعی سعی داریم حتی از یک تکه چوب هم امام و رهبر ساخته  به توجیه اشتباهات وی پرداخته تا کسی را برای زیارت و آویخته شدن به آن  داشته باشیم .

جماعت حزب الله و تلاش برای زدودن آثار جنایات خامنه ای

بعد از این مقدمات است که اکنون پرداختن به موضوع فهما و قابل درک است . اشباهات دهشتناک خامنه ای در چند سال اخیر نه تنها کیان ملک و ملت را در معرض خطرات جدی قرار داده  که حتی  خود حکومت ولایی را در معرض انقراض قرار داده است .

کافور نهند نام زنگی :

خامنه ای رقبای خود را به بصیرتی متهم می کند و سیرحوادث اثبات کرده که وی خود از بی بصیرت ترین هاست .

خامنه ای زمانی اززبان احمدی نژاد بر کاغذ پاره بودن تحریمها پای میفشرد و اکنون برای رفع آنها زاری می کند ، گسترده شدن تحریمهای اتمی میلیاردها دلار خسارت به اقتصاد کشور و باعث گسترده شدن فقر و فساد و فحشا شد ، چه کسی جز خامنه ای جوابگوی این فلاکت است؟

 خامنه ای زمانی اعلام کرد که تحریمهای نفتی را دور میزند و نفت را به هر قیمت و به هرکس و به هر اندازه که بخواهد بفروش میرساند ، وبعد که دونالد ترامپ فروش نفت ایران را بصفررساند ، آقای با بصیرت بدون اینکه بروی مبارک بیاورند ، آمدندو در کمال حقارت اعلام کردند که بازار فروش نفت در دست خودشان است ، په کسی جز خامنه ای  جوابگوب محروم شدن کشور از درآمد سالیانه یکصد هزار دلار است ؟

 زمانی خامنه ای اعلام کرد که اگر آمریکا از برجام خارج شود ج.ا . آنرا آتش میزند ، آمریکا از برجام خارج شد و اکنون این مقام ولایت است که برای بازگشت آمریکا به برجام ، لابه و زاری  میکند ، چه کسی جز خامنه ای مسئول این عدم شناخت واقعیات در سیاست خارجی است .

همه اینها بیکطرف ، اشتباهات این فرد بی بصیرت ؛ تا اینجا بر گسترده شدن فقر و فاقه و فلاکت بود ، آخرین اشتباه وی که  تن به خیانت میزند زمانی بود که  وی مانند یک فرد خرافاتی و متوهم و یا مانند دن کیشوت که سایه آسیابهای بادی را غولهایی میدید که بسوی وی حمله ور شده اند ، بیکباره در صفحه تلویزیون ظاهر شد ک اعلام کرد که ورود هر گونه واکسن اروپایی و امریکایی را ممنوع می کنم ، هیچ فردی هر چقدر هم که مجنون باشد به این  شکل با جان و سلامت و حیات و ممات یک ملت بازی  نمی کند ، وی استدلال میکرد که آمریکایی ها واکسن هایی خاص ایران ساخته اند و بوسیله صادرات آن واکسن ها به ایران می خواهند بر نقشه ژنتیک ایرانیان تاثیر بگذارند . در قرن بیست و یکم چنین فرد مجنونی بر کشور ما حکم میراند و اکنون هم که بعد از کشته شدن دهها هزار نفر بخاطر دیر رسیدن واکسن به کشور  به اشتباه خود پی برده است ، خود و هوادارانش بجای معذرت خواهی طلبکار هم شده اند که تقصیر حسن روحانی بود و دولت ناکارامدش و از این قبیل بهانه ها و حزب اللهی ها با چنان اطمینانی از عدم اشتباه خامنه ای سخن می گویند که گاها ، ملت و منتقدین سیساتهای خامنه ای به شک می افتند که شاید یک آخوند عقب مانده دیگری بوده است که این خطای بزرگ را مرتکب شده است و همه میدانیم که بار این همه مرگ و میر مستقیما بعهده شخص خامنه ای است و باید روزی در مقابل دادگاه جوابگوی این خیانت خود باشد .

ذوب شدگی در ولایت و میلیونر شدن آخوند و سپاهی

جالب آنجاست که وقتی این حزب اللهی های نگون بخت در حال حمایت در حد حماقت از خامنه ای بوده اند ، کشور ایران در بوجود آوردن میلیونرها که عموما هم از وابستگان به نظام و بخصوص متعلق به جناح اصلاح طلب هستند ، گوی سبقت را از بزرگترین کشورهای سرمایه داری ربوده است  به گزارش سایت ایرانی فرارو : اکنون در ایران، حدود ۲۵۰ هزار نفر با ثروت بالاتر از یک میلیون دلار زندگی می‌کنند و به این ترتیب، ایران چهاردهمین کشور جهان از منظر تعداد میلیونر‌ها است و در خاورمیانه هم جایگاه نخست را به خود اختصاص داده است. این در حالی است که همزمان، حدود ۶۰ درصد از جمعیت ایران زیر «خط فقر رسمی» و حدود ۳۰ درصد هم زیر «خط فقر مطلق» زندگی می‌کنند. این یعنی حدود ۲۵ میلیون ایرانی، تفاوتی با شهروندان «آنگولا» یا «بورکینافاسو» ندارند.

براستی به جماعت حزب الله که بارکش ثروتمندان ولایی تبدیل شده اند جز عقب مانده سیاسی چه نام دیگری می توان نهاد ؟ به سوریه رفته کشته میشوند ، بر سر هموطن خود چماق میزنند تا 250هزار نفر ثروت میلیون دلاری خود را افزایش دهند ؟.

حزب اللهی ها بدانند که مردم ایران بروشنی بر تک تک اشتباهات فاجعه بار آنها و رهبر بی بصیرت و بیسوادشان آگاهی دارند ، اما ملت ایران از آن دست مردم هستند که حریم را نگاه میدارند و آنگاه که با وقاحت و بیشرمی طرف مقابل خود روبرو شوند ، دست به کاری میزنند که غصه و قصه همراه باهم بسر آید و نه از تاک نشان  ماند و نه از تاکنشان …. هشدار که آنچه بر سر ناصر الدین شاه و شاهان قاجار آمد بر سر شمایان نیز نیاید .