حمید روحانی: اکبر هاشمی ام‌الفساد است و حسن روحانی انقلاب را قبول ندارد

حمید روحانی

دیگربان – حمید روحانی٬ رئیس بنیاد تاریخ پژوهی و دانشنامه انقلاب اسلامی گفته که اکبر هاشمی رفسنجانی در خط انقلاب و امام نیست و حسن روحانی در مبارزات نبوده و انقلاب را «قبول» ندارد.

آقای روحانی افزوده «برخی امام حاضر را با این علت که نمی‌توانند اندیشه‌هایش را انکار کنند٬ قبول ندارند و بر این باورند که فتوا و نظرات امام خمینی تنها در زمان خود قابل اجرا بوده است.»

وی با اشاره به «تغییر مواضع» هاشمی رفسنجانی هم گفته «این فرد تابع جو بوده و هر زمان برخوردی متناسب با شرایط داشته است.»

روحانی اضافه کرده «هاشمی رفسنجانی فردی است که اندیشه‌های فرومایه دارد و با مقایسه میان رابطه ایران با چین و روسیه، سعی در برقراری ارتباط با آمریکا است.»

وی از هاشمی رفسنجانی با عنوان «ام الفساد» یاد کرده و گفته «اگر این فرد تا این اندازه در برابر انقلاب و رهبری موضع نمی‌گرفت و زاویه دار نبود، این مصیبت‌ها به کشور وارد نمی‌شد.»

رئیس بنیاد تاریخ پژوهی و دانشنامه انقلاب اسلامی در بخش دیگری از سخنان خود این پرسش‌ها را مطرح کرده که «آیا حسن روحانی در دوران مبارزه در حوزه بودند؟ آیا پایشان به کلانتری رسیده؟ آیا در مبارزه شرکت داشتند؟ و آیا این انقلاب را قبول دارند؟»

وی افزوده «تا جایی که بنده بررسی کرده‌ام آقای روحانی نه تنها در انقلاب و مبارزه شرکت نکرده‌اند بلکه آن را نیز قبول ندارند.»

روحانی از شورای نگهبان نیز به خاطر تائید صلاحیت حسن روحانی انتقاد کرده و گفته «ذلت پذیری دولت فعلی ننگ بار و دردآور است.»

منبع:پژواک ایران