خانه‌نشینی و تحریم خیابان‌ها در روز «انتخابات»، رای‌گیری واقعی برای رفراندوم مشروعیت رژیم

 

علی صدارت :

فرازهایی از محتوی و مطالب مرتبط:

توجه! ژنرال‌های جنگ روانی رژیم، مغزشویی و پروپاگندا برای کشیدن مردم به پای صندوق‌های «رای» را مدتی است که شروع کرده‌اند. این‌ها که مواجب بگیران امنیتی-اطلاعاتی هستند، ولی دلم آدم به حال آن‌هایی که خدمتکاران بدون جیره و مواجب هستند که دانسته و نادانسته، خواسته و یا ناخواسته، با تشویق مردم برای شرکت در انتخابات، خود را به سربازان خامنه‌ای و شرکا در این تبدیل کرده‌اند. بدون شک این‌ها شریک جرم خامنه‌ای و شرکا هستند در قتل و جنایت و تجاوز و کور و معلول کردن مردم و سایر خشونت‌ها و تجاوزات به حقوق، از جمله خشونت‌های اقتصادی چون اختلاس‌ها، و دزدی‌ها، و رانت‌دهی‌ها و رانت‌خواری‌ها.

خامنه‌ای: …آیا آرای باطله به معنی جدایی آن فرد از نظام است؟ ابدا! ابدا! [هه هه هه! (به ریش آنها که دوباره گول خورده‌اند و با تحریم نکردن «انتخابات» به خامنه‌ای و شرکا و رژیم ولایت مطلقه مشروعیت دادند، می‌خندد!)] اگر رای باطل یا سفید انداخت پیداست به‌صندوق رای علاقمنده، پیداست با صندوق رای قهر نکرده (پوزخند! پوزخند به ریش چندباره گول خوردگان! یعنی آنها که شریک جرم خامنه‌ای و شرکا هستند در قتل و تجاوز و جنایت و فساد و اختلاس و… و انواع خشونتهای دیگر و انواع تجاوزها به حقوق!) پیداست که آن رای‌دهنده به نظام علاقمنده!!!!…

نقل از یک هموطن: «…اگر حتی از جلوی صندوق های رای هم رد بشید باعث رضایت نظام هست، حتی اگر هم کاملا بدون هیچ حجاب و مانتو و… به شعبه «رای‌گیری» بروید. …و اگر رای سفید بدید هم به حماقت‌مان می‌خندند – رفتن پای صندوق رای یعنی قبول این فلاکت حتی اگه رای سفید بده، یا فحش و ناسزا به اول و آخر خامنه‌ای بنویسه، و یا مثلا اسم گوگوش رو بنویسه و از این خوشمزه‌بازی‌های بی‌مزه!…»

حتی آنها که مخالف رژیم هستند به هر دلیلی برای شرکت در «انتخابات» به حوزه‌های رای‌گیری بروند (رای سفید، فحش و ناسزا، اسامی افراد معروف و سلبرتی‌ها و تمسخر و تحقیر،…) آنها نادانسته به رژیم مشروعیت داده و باعث طولانی‌تر شدن زمان رسیدن به سقوط فیزیکی رژیم شده‌اند.

گروههای از ایرانیان که در «رای‌گیری» شرکت می‌کنند، از جمله از این قرارند:

۱– موافقان رژیم:

کسانی که در روز «انتخابات» به دلیل موافقت با رژیم به حوزه‌های «رای‌گیری» می‌روند، ضمن احترام به عقیده ایشان، متاسفیم که در جنگ روانی قدرت‌ها علیه ملت شکست خورده‌اندتعداد این عده از هموطنان، پیوسته کمتر شده و می‌شودبایسته است که کنش‌گرانی که روی به ملت و پشت

صدارت- خانه‌نشینی و تحریم خیابان‌ها در روز «انتخابات»، رای‌گیری واقعی برای رفراندوم مشروعیت رژیم