دانستنیها 30 طنز پیر خراسانی

پیر خراسانی

قاراشمیش!

به گزارش رویترز، روز پنجشنبه 19 جولای سخنگوی کاخ سفید اعلام کرد «دانالد ترامپ» از مشاور امنیت ملی خود خواسته است ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه را پاییز به واشنگتن دعوت کند. بنابراین گزارش، رئیس جمهور آمریکا گفته: در صورتی که رابطه آمریکا و روسیه نتیجه خوبی دربرنداشته باشد، وی بدترین دشمن رئیس جمهور روسیه خواهد شد! از سوی دیگر اعضای مجلس سنای آمریکا خواستار بررسی نشست دونالد ترامپ با ولادیمیر پوتین در هلسینکی و نیز اجرای کامل تحریم های آمریکا علیه روسیه شدند. انصافاً در تمام طول تاریخ کسی چنین آدمی را در مقام رهبری کشور آیالات متحده آمریکا و چنین اوضاع قاراشمیشی را در این مقتدر ترین کشور جهان سراغ دارد؟!

ما را به خیر تو امید نیست!؟

فرستاده ویژه رییس جمهوری روسیه به ایران رفته تا نتایج مذاکرات اخیر ترامپ و پوتین را به آگاهی تهران برساند، سفیر روسیه در تهران از نگرانی روسیه از احتمال بروز رویارویی نظامی میان اسرائیل و ایران در ارتباط با سوریه سخن گفته است. جناب سفیر فرموده اند: روسیه از هر چه که در توان دارد، برای جلوگیری از برخورد نظامی اسرائیل و ایران انجام می دهد. جناب سفیر جسارتا! از قول پیر خراسانی به برادر «پوتین» سلام برسانید و بفرمائید ما را به خیر تو امید نیست شر مرسان!؟

کِرم و مار و سوسک و موش!؟

مسابقه ای دیدیم که که در آن شخص شرکت کننده باید سوسک را بگذارد توی دهانش وهم زمان برود لباس هایی را بپوشد که کرم ها وموش ها داخل اش میلولند و این کار ها حدوداً یکی دو دقیقه طول می کشد و به برنده پنجاه هزار دلار جایزه می دهند!؟ بیچاره مردم ما! سوسک هایی مثل خمینی و رفسنجانی و خلخالی در دهانشان، مار هایی مانند احمد خاتمی و جنتی و اژه ای و لاریجانی در لباس شان و هم زمان ناچارند موش هایی مثل خامنه ای و تائب و شکنجه گران بیت و امر به معروف را تحمّل کنند اون هم نه یکی دو دقیقه و یک روز و یک ماه و یک سال بلکه چهل سال است که این بدبوهای زشت وبد ترکیب را تحمّل می کنند واین مارهای غاشیه مدعی هستند: ما ایران را به نور اسلام گلستان کردیم و نماینده خداییم بر روی کره زمین! چرا؟ چون درخفا همه فن حربفند و روی منبر از زهد و تقوا و نماز سخن می گویند مثل خود حضرت رهبر معظّم که هنرپیشه است دختران بهزیستی را به امارات می فروشد و روی صندلی نایب امام زمان می نشیند وازعبادات مستحبی حرف می زند! آب و برق کشور را به بیگانه می فروشد و از راحتی مردم دم می زند! روزی صدها تن مواد جا به جا می کند و از ورزش دم می زند به ما تکلیف می کند از مال و زن و بچّه بگذرید ولی خودش از بیوه و یتیم و روسپی می دزدد! و بچّه های نالایق اش را کرده همه کاره مملکت! انصافاً اگر قرار بود جایزه ای داده بشود باید به این مردم بدبخت داده می شد که چهل سال آزگار است که این کِرم ها و مار ها و سوسک ها و موش ها را تحمّل می کنند؟

دژمن و بوی حلوای رژیم!

بوی حلوای جمهوری نا شریف اسلامی با ولی فقیرش، بلند شده رهبر معظّم از ترس مرتّب می گوید: ما هستیم ما جایی نمی رویم اسرائیل از بین خواهد رفت! خوب مرد مومن ما هم جای مان محکمه و هیچ جایی نمی رویم مگر ما هر هفته می گوئیم که در همین مجلّه دانستنیها می مانیم و جائی نمی رویم؟ بقول اون معتاده منم توپم میام در تونو بکوبم بگم توپم؟! درهر تجمّعی که شعار «آخوند باید برود» داده می شود رهبر معظّم توپ را می اندازد توی زمین مردم و می گوید: «دژمن!» مردم ایران را تهدید می کند و می خواهد ایران و ایرانی را از بین ببرد! مردم نمی گذارند این کار بشود!؟ مرد مومن آن ها می گویند تو باید بروی! کجا و کِی گفته اند که ایران و مردم اش باید از بین بروند؟ ترامپ گفت: فکر کشتن مردم را نکن وگرنه با واکنش ما روبرو خواهی شد! آن وقت تو می گوئی آن ها مردم ایران را تهدید می کنند و مردم تهدید را نمی پذیرند؟! آقا جان ترا تهدید کرده اند نه مردم را! فکر خودت باش، مردم در حال آزاد شدن هستند تویی که در سرازیری سقوط هستی!

چوپان بیت عظما!

«حسن پلارک» یکی از چوپانان سپاه که مامور شده تا نان و آب مردم را ببرد و به مرده های عراق بدهد! گفته: بودجه بازسازی عتبات عالیات بیست برابر افزایش پیدا کرده! مردک در همین زمان مردم ایران وضعشان چهل برابر بدتر شده است! یعنی به گوری نامعلوم که هیچ کس نمی تواند بگوید پیکر مولا علی تان آن جاست شش تا گنبد طلا اضافه کرده ای تا درایران شش هزار خانواده از فقر و نداری از هم بپاشد وهر یک به سمت خلافی بروند و نابود شوند!؟ ابومسلم خراسانی چند تا کار بزرگ کرد یکی از آن کارها انتقال پیکر علی به بلخ یا مزارشریف بود. «کاری نداریم که این روایت درست است یا نه!» گیریم که پیکر علی در همین عراق باشد اولویت با مردم زنده است یا با زینت کردن مزار مردگان؟ این مردک چوپان و رهبر نادان ایران فکر می کنند اگر برق ایران را به گورحسین بدهند! محبوب مردم می شوند! فکر می کنی اگر مردم ما از گرسنگی بمیرند که گنبد عسگریین طلابشود؟! مردم می گویند آفرین آخوند!؟ آقا، ما مردم ایرانیم و می گوئیم از تو متنفریم لعن و نفرین به تو و گورهای طلایی و دارودسته مفتخور تو! تو کاری کردی که امروز مردم ما چشم امید به «ترامپ» یعنی چنگیزخان مغول این دوره زمانه دوخته اند!
مالیات بر عمّه جان!
آخوند کار اصلی اش چاپیدن مردمه، این دفعه فکر کرده چه جوری مردم رو سرکیسه کنم؟ قانونی گذاشته که هر کی بسود ناگهانی برسه باید مالیات بده! البته اگر منظور رهبر با درایت، گرفتن اموال وارد کنندگان اجناس بنجُل چینی یا اختلاس گران باشه خوبه! ولی معمولاً قانون حریف دم کلفت ها نمیشه یقه ضعیف ها رو می گیره! ما می ترسیم فردا بیان یقه جوونا رو بگیرن که تو تا دیروز بچه نداشتی حالا زنت زاییده خودتم میگی این بچه برای من میلیون ها می ارزه پس سی میلیون بده برای مالیات بچه! یا بیان عروسی بگن عروس و داماد میلبون ها می ارزند صد میلیون سهم رهبر معظّم رو بدین! یا بیان بگن پیرخراسانی تو کفن نداشتی حالا برنامه در شبکه جهانی و ارتباط با بسیاری از مردم داری ده میلیون مالیات بیت رهبری رو بده! ما چه خاکی به سرمان بریزیم؟ دستکم تبصره بذارین که این قانون شامل معنویات نمیشه! وگرنه چندین مبلیون فقط مالیات عمّه جان ما میشه که از جانمان هم با ارزشتره!

کی به کیه؟!

مثلی است معروف. می گویند: درشهر بی کلانتر قورباغه هفت تیر می کشه! در دولت عاجز طلب ایران یک آخوند شده دادستان نیشابور طی حکمی دستور داده هیچ کس در این شهر حق خرید و فروش سیگار را ندارد! این مردک بی شعور و بی سواد حتماً می داند که «خرخالی!» چگونه تریاکی ها و تریاک فروش ها را می کشت! نتیجه چه شد؟ رفسنجانی با گرفتن سناتوری ها میلیاردر شد و میلیون ها جوان ایرانی هروئینی وکراکی وتزریقی شدند و در کنار زباله ها وزیر پل ها جان دادند! حالا این آخوندک دزد منظور اش عمل کردن به همون راه و روشه که هزاران جعبه سیگار رو مفت و مجّانی صاحب بشه و چند برابر قیمت بفروشه از اون طرف هزاران زن برای سیگارخودفروشی کنند و مردم برای سیگار دربدر بشن و از عصبانیت هم دیگر رو بکشند و این آخوندک درخانه بشینه و سیگار های لوکس بکشه و از دعواهای مردم پول پارو کنه و زیر لب بگه من یار امام زمانم منم میتونم شهر رو به سود خودم بچرخونم کی به کیه؟
درآمد سرشار مبال!
نوه امام راحل (ج) «حسن خمینی» به مردم گفته: استقامت کنید! ما به ایشان می گوئیم: ای سرخ و سفید تپلی! اون زمانی که تو در بیت زیر کولر بودی مردم در دمای 55 درجه خوزستان با دهان روزه می جنگیدند. بعدها لو دادی که امام پس از انقلاب روزه نمی گرفت! یعنی خانواده خمینی از اسلام همین یک دست عبا و عمامه را داشت وگرنه هیچ فربضه ای را ادا نمی کرد! درحالی که کارمندان کشور با ماهی یک میلیون تومن به سختی زندگی می کنند هزینه نگهداری مستراح مرقد مطهّر پدر بزرگ ات یک و نیم میلیارد تومنه! و در همه سال فقط یک روز کارمندان رو به زور پول و پست و مقام به این گور می آورند! و در بقبه روزهای سال هیچ کس خمینی و پسرش رو حتّی برای قرائت یک فاتحه هم لایق نمی بینه! و برای تمیزکردن توالت ها درهمین یک روز یک و نیم میلیارد تومن بودجه گذاشته اند! و کار این تمیز کردن رو می دهند به دو تا کارگر افغان که نگهبان هم هستند و سر جمع سالی بیست وپنج میلیون تومن میدن به این دو افغان فقیر و تهیدست و الباقی می رود توی توبره یزید یعنی جیب مبارک ولایت معاشان عاشق امام (راحل) حالا فکرکنید اگر فقط مستراح این مقدار درآمد داشته باشه، گور مبارک که خودش اندازه هزار تا مستراح جمع می کنه چقدر سود داره؟ توخود حدیث مفصل بخوان ازین مُجمَل!؟

فرمان آیت الله!؟

مصباح یزدی ابله شورت فردین پوشیده و رگ مردی اش زده بالا و فرموده: آنان که طرفدار کوروش اند همگی مشرکند! و همه مجازات مشرک را می دانیم! آخوند های بی غیرت ابران ویران کن همه گروه هایی را که ممکن بود سد راه دزدی های شان شوند را به نام های طاغوتی و کافر و منافق و فتنه گر کشتند حالا به آخرین سنگر رسیده اند! این ملیجک دربار میره گور گاو دوش و سه خواهرون و امام زاده نخوابیده و امام زاده بیژن و پیرمیر و انزالی رو طواف و سجده می کنه و دخترش رو به هر کس که کلاه سبز بذاره می بخشه و این ها شرک نیست! ولی اگر جوانان ما به پاسارگاد بروند و به کوروش بزرگ احترام بگذارند که یهودیان او را مسیح پیامبر می نامند و آزادی دینی را به رسمیت شناخت، مشرک اند؟ اگر مردم سر گور بزرگ مردی که به همه شکست خوردگان امان داد سرود بخوانند، باید بمیرند! ولی دزدان عرب که هریک ده ها زن و کنیز داشتند و به این دلیل که نمی خواستند مردم درباره گذشته خودشان چیزی بدانند همه سازه ها را از بین بردند، پاک و مقدس اند؟! ننگ برتو و پولی که از فروش دختران مشهدی می گیری!
کانادا – مدینه منوّره مونرآل – شش شنبه (آدینه) بیست و هفتم ماه جولای المبارک! سال 2018 دربدری
برابر با پنجم اَمرداد ماه سال 1397 مهرورزی زنجیره ای
شاد و آزاد و سربلند باشید.