شیعه صفوی، شبیه سازی ظهور امام زمان و فاجعه جنگ آخرالزمان

حمیدرضا قضاوی :

ظهور منجی موعود یک اعتقاد عمومی در تمامی ادیان است، از این رو، این مفهوم موجب سوءاستفاده فریبکاران و شیادانی شده است که در طول تاریخ با ادعاهای دروغین، خود را منجی و یا از یاران و نائبان او معرفی کرده تا از رهگذر عقاید عوام، به نیات آلوده خویش دست یابند. متاسفانه بسیاری از این مدعیان، در نقشه خود موفق شده و به مقصود خود رسیده اند، چه اهداف مالی و اخذ ثروتهای کلان و چه مدعیان بزرگی که توانسته اند با این ادعا و فریب مردم خرافه پرست، سیطره طولانی بر کشوری داشته باشند. با تاسف مضاعف، در کشور شیعه ایران نشانه‌های ظهور از جذاب‌ترین و پرطرفدارترین بخش‌های اعتقادی مردم است که باعث ایجاد زمینه مناسب ورود خرافات شده و طمع شیادان را برای ساخت روایات و داستانهای متنوع، جعل، تحریف و اشاعه خرافات چندین برابر کرده است.

نکته مهم در تمام مقالات، سخنرانیها و معرکه گیریها، توصیه شدید به اطاعت از فرامین ولایت فقیه است و و صراحتا عنوان میشود “تنها کسانی نجات یافته اند که از فرامین مقام معظم رهبری پیروی کنند، مراقب باشید گمراه نشوید که هرگونه زاویه با رهبر به سقوط خواهد انجامید!”

البته در کنار شرح مضحک احادیث ساختگی مقالات، وجود آگهی های تبلیغاتی-تجاری برای رونق تجارتهای دیگر در کنار تجارت دین نیز قابل توجه است، از جمله، ” شهر قم بعد از ظهور گران ترین زمین و ملک را خواهد داشت!”

ادامه مطلب