عشوه هاى خامنه ى

cyrous mohsen vand

سیروس محسن وند :

همه ى ما ميدانيم كه بعضى وقتها در زندگى فرصتهايى پيش ميايد كه آدم ميتواند ماهيت واقعى خودش را با لذت بهنمايش بگذارد. ماهيتى كه ممكن است خوب باشد يا بد.

يكى از موقعيتهايى كه آدمها ماهيت واقعى خودرا نشان ميدهند، گرماگرمِ جنگ است.

من فكر ميكنم برخى اتفاقاتى كه اين روزها پيش آمده، نشان دهنده ى اين استكه على خامنه اى و برخى از يارانش،فرصت مناسبى پيدا كرده اند كه ماهيت واقعى خودرا به نمايش بگذارند.

براى مردم، شايد بنظر ميرسد كه اشتباه شده و حداد عادل با آدمهاى جاهل و چاقوكش عكس انداخته. بنظر ميرسد كهاشتباه شده كه يكى از ولايى ترين نمايندگان مجلس تعريف كرده كه در توالت مجلس، به نمايندگان مرد و زن تجاوزجنسى ميشود.

مردم عادى فكر ميكنند كه رهبر فرزانه و اديب، از روى رودربايستى به غلامعلى حداد عادل، رييس فرهنگستانايران نهيب نميزند كه چرا با چاقوكشها عكس ميگيرد ولى حتماً در تدارك يك گوشمالى درست و حسابى براى آقاىنادر قاضى پور استكه با حرفهايش كل نظام را به اسفل السافلين ارجاع داده.

واقعيت اينستكه على خامنه اى اصلاً در فكر نيست كه نادر قاضى پور را توبيخ كند اگرچه ممكن است زير فشارمردم، ناچار شود بلايى بر سر وى بياورد.

واقعيت اينستكه رهبر فرزانه ى ايران در اصل خودش يك پا لات و چاغوكش و جاهل است و با رفتارها و حرفهاىغلامعلى حداد عادل و نادر قاضى پور حال ميكند منتهى تا الان فرصت مناسبى پيدا نشده بود تا ماهيت اصلىخودرا بروز بدهد. او يك لاتِ جاهلِ چاقوكش است كه تجاوز به مرد و زن و سربريدن جزو تفريح هاى محبوبايشان است و حالا كه كه به گرماگرم جنگ رسيده ايم، فرصت مناسبى پيدا كرده تا به مخالفان خود نشان بدهد چهنقشه هايى براى آنان در سر دارد.

آقاى خامنه اى به مخالفانش اعلام ميكند كه بزودى با لشگر چاقوكش ها و نره خرهاى او طرف خواهيم بود كه سرميبُرند و به مرد و زن شما تجاوز جنسى ميكنند.

خلاصه اينكه رهبر فرزانه ميبيند كه لحظه ى جنگ نهايى دارد فرا ميرسد. دستهايش را به هم ميمالد و تجسم ميكندكه بزودى فرصتى مييابد تا ماهيت اصلى خودرا كه بد دهنى، جهالت، چاقوكشى و تجاوز جنسى است به نمايشبگذارد.

با درود
سيروس محسن وند