فرشاد آشور و سوء استفاده کثیف از آزادی حمید نوری

 

سیامک نادری :

لایو زنده فرشاد آشور مجموعه ای از پرت و پلا گویی ناشی از بی  خبری مفرط و بی اطلاعی از شکل گیری  و روند دادگاه از آغاز تا پایان، با  چاشنی توهین و بد دهنی، هرزه درایی  و وقاحت و بی چشم رویی عجین شده است. طنز پردازخرده پای مجازی که اینبار در یک لایو تا توانسته است زهر به کام مردم و دادخواهان  می ریزد .

در سراسر این لایو عدم درک و فهم ساده ترین مسائل سیاسی و مبارزاتی، سخنان  ومواضع متناقض و متضاد در باره دادگاه نوری، بخوبی عقب ماندگی ذهنی اش  را به  نمایش میگذارد و البته توآمان خود ستایی، کاردانی و سوابق کاردرستی خود و نبوغ این تازه از راه رسیده … آدمی را از سقوط و هرزگی ذهن یک انسان به شگفت وا میدارد. لایو زنده در بدترین شکل بلحاظ ذهنی و ماهیّتی  و روح  و روان کاسبکارانه… با درخواست کمک مالی و ….نمایشی از یک کمدی سیاه  و البته کثیف را ارائه میدهد. شاید او هم چیزی در حد« یک فنجان کافه» می خواهد اما بنظر میرسد از هر حیث …کیسه گشاد تری دوخته است.

گویی این فرد در طی این پنج سال اساساً  خواب بوده و یکباره از خواب پریده و به هذیان گویی به سفیهانه ترین و مسخره ترین شکل ممکن به تجزیه  و تحلیل دادگاه نوری پرداخته است.

 این میهن بدلیل ۴ دهه حاکمیّت اشغالگران فاشیزم اسلامی به اندازه کافی در نکبت و تباهی تهی مغزان و سفیهان فرورفته است دیگر نیازی به نکبت دیگری  تحت عنوان  لایو« دستهای پنهان آزادی حمید نوری…»  ندارد تا خود را به نمایش بگذارد.

سخنان  چندش آور آشور  بیش از آنکه نمایش مشمئز کننده و چندش آوری باشد نمایش روح« داغان »  فرشاد آشور است.

 لایو زنده آشور در باره  حمید نوری بازتابی از ذهن و ضمیری و درون مایه ای  است که خود را به بهترین شکل توصیف میکند:« داغانیم آقا داغانیم»