قمار بزرگ خامنه‌ای در حمله به اسرائیل

 

موسی حاتمیان :

خامنه‌ای جنایتکار چند روز پس از عتاب و خطاب قرار دادن بن سلمان، و هشدار مبنی بر اینکه برای صلح با اسرائیل روی اسب مرده شرط بندی نکنید، و بزودی شاهد پیروزی و پاسخ محکمی برای ریشه کن کردن غده سرطانی اسرائیل خواهیم بود، امروز صبح دست به بزرگترین قمار سیاسی حیات ولایت فقیهی خودش زد، و در حالیکه نفس های دیکتاتوری فاشیسم اسلامی در نفس های آرمیتا، جایزه صلح نوبل نرگس و انقلاب زن زندگی آزادی و در زیر گام های جوانان انقلاب به شمارش افتاده است، ظاهراً در آخرین قمار خود، با الگوبرداری از خدای دهه‌ی شصت، جنگ را نعمتی الهی برای حفظ حاکمیت، قلع و قمع زندانیان و نیروهای سیاسی و… دیده، و بر خلاف خمینی، اینبار نه از طریق کربلا، که مستقیماً به قدس حمله کرده است! 

ساعت ۶:۳۰ صبح امروز نیروهای حماس با الگوبرداری از جنگ ۱۹۷۳ و طراحی سپاه پاسداران خامنه‌ای در روز یوم کیپور، عملیات «طوفان الاقصی» را با شلیک هزاران موشک آغاز کرده و با خودرو، موتورسیکلت و… ضمن تصرف گذرگاه های مرزی، وارد شهرک های اسرائیل شده و ارتش و دولت و مردم اسرائیل و منطقه و جهان را غافلگیر کرده اند.

تروریست های اسلامی پس از کشتن جوانان و نوجوانان بسیاری، دهها پیرزن و پیرمرد بالای هفتاد و هشتاد ساله را بعنوان گروگان با موتور به غزه منتقل، و از شهرک های تصرف شده نیز گزارش خبری زنده ارسال می کنند.

ارتش اسرائیل متقابلاً اعلام کرد، که عملیات «شمشیرهای آهنین» را بر علیه حماس آغاز کرده است، و غسان علیان، هماهنگ کننده فعالیت‌های دولت اسرائیل در فلسطین، با تهدید گروه‌های شبه‌نظامی فلسطینی گفت: «حماس دروازه‌های جهنم را به روی نوار غزه گشوده است.» و افزود: «تصمیم را حماس گرفت، مسئولیت با حماس است و هزینه را خواهد پرداخت.»

ساعتی پیش «بنیامین نتانیاهو» در تلویزیون اعلام کرد: ما در جنگ هستیم و جنگ را خواهیم برد، وی چند بار تأکید کرد، که ما در یک جنگ تمام عیار هستیم: دشمن تاوان سنگینی خواهد پرداخت که پیش از این تجربه نکرده است…اما هنوز پیآمد های این عملیات تروریستی بزرگ و سرانجام آن به فتح غزه و…ختم خواهد شد یا نه.

به اعتقاد نگارنده، این شاید بزرگترین واقعه‌ای باشد، که مانند یازده سپتامبر، خاورمیانه را به پیش و بعد از امروز توصیف خواهد کرد!

زیرا خامنه‌ای همانند خمینی، تمام طرف های منطقه ای را وارد این جنگ تحمیلی کرده است:

دولت های عربستان، مصر و دیگر دولت های منطقه، به همراه دولت آمریکا و دولتهای اروپایی در حال رصد و ورود به این بحران هستند.

محمود عباس، رییس تشکیلات خودگردان فلسطین، در حاشیه نشست اضطراری با شماری از مقام‌های ارشد این سازمان گفت که مردم فلسطین حق دارند از خود در برابر «ترور شهرک‌نشینان و نظامیان اشغالگر» دفاع کنند.

فرمانده کل «کتائب القسام» ساعاتی پیش، ضمن اعلام آغاز عملیات «طوفان الاقصی» از موشک باران چند شهرک و شهر خبر داد و اعلام کرد، این عملیات در پاسخ به جنایات رژیم علیه مسجد الاقصی و مردم فلسطین شروع شده است. در این عملیات تاکنون ۲۲ صهیونیست به هلاکت رسیده‌ و ۵۴۵ نفر دیگر زخمی شده‌اند…

«محمد الهندی» معاون دبیرکل جهاد اسلامی فلسطین گفت که فلسطین امروز شاهد یک روز تاریخی و شاهد صحنه‌های بی سابقه‌ای است.  او گفت: «مقاومت رژیم اشغالگر را با موشک در هم کوبید و دهها رزمنده مرزها را رد کرده و دهها کیلومتر نفوذ کردند و پس از آن با نظامیان صهیونیست درگیر شده و آن را به اسارت گرفته و غنائم جنگی بسیاری به دست آوردند». محمد الهندی افزود: «دشمن در بهت بزرگی به سر می‌برد و تمامی منطقه در شوک به سر می‌برند و دشمن در عمل کنترل را در مواجهه با غزه از دست داده است». او خطاب به دولت و ارتش اسرائیل طعنه زده که : «گنبدهای آهنین‌تان و فلاخن داوود و ارتشی که هیچ وقت شکست نمی‌خورد و سازمان‌های امنیتی و نیروی زمینی و گردان غزه و پهپادهایی که مرزهای غزه را پایش می‌کنند، کجا هستند».

معاون زیاد النخاله تأکید کرد: «پیام امروز این است که این جا سرزمین شما نیست و این عملیات درسی به اسرائیل خواهد داد که هرگز فراموش نخواهد کرد. این تازه اول کار است و منتظر فرارتان از سرزمین ما باشید. امروز یک روز تاریخی است و معادلات تغییر کرده است». محمد الهندی در پایان گفت: «این پیام تاریخی از زبان گلوله از سوی ابوخالد الضیف مخابره شده است».

این عملیات وسیع تروریستی دقیقاً مانند یازده سپتامبر، همه را غافلگیر کرده است، و تنها طرفی که غافلگیر نشده، خامنه‌ای در بیت ولایت جنایت است! زیرا پس از آغاز این عملیات، یحیی رحیم صفوی، فرمانده اسبق سپاه پاسداران و مشاور نظامی علی خامنه‌ای، رسماً اعلام کرد: از طوفان الاقصی حمایت می‌کنیم! او گفت: «از عملیات غرورآفرین “طوفان الاقصی” حمایت می‌کنیم» و «تا آزادی فلسطین و قدس در کنار مجاهدان فلسطینی خواهیم ماند» و در ادامه وی به نیروهای حماس «تبریک» گفت و مدعی شد که «قطعا… قاسم سلیمانی همراه این مجاهدین است»! و به همین دلیل حسن نصرالله و حزب الله و مجاهدان یمن و…نیز حمایت خودشان را از این عملیات اعلام کرده اند.

بله، جنگ جنگ تا رفع فتنه از جهان، امروز بعنوان سیاست رسمی خامنه‌ای به اسرائیل، و عربستان و کشورهای منطقه و جهان اعلام شده است! 

دولت اسرائیل در هفته های گذشته بارها و صریحا تهدید کرده بود، که اگر مردم و اسرائیل هدف قرار بگیرند، پاسخ را به سختی در تهران خواهند داد! بنابراین پس از نشست ساعات اخیر دولت اسرائیل، بایستی دید که آیا دولت اسرائیل نیز مانند پس از یازده سپتامبر پاسخ کوبنده ای به رهبران تروریست ها خواهند داد، و شمشیر های آهنین را بر کالبد حکومت اسلامی تروریستی خواهد کوبید یا خیر! و آیا دولت اسرائیل ریسک پذیری و قدرت آنرا دارد، که سر اختاپوس تروریسم اسلامی را در تهران هدف قرار دهد؟ و آیا در صورت حمله ی گسترده ی اسرائیل و آمریکا به سپاه پاسداران و ولایت جنایت خامنه‌ای، جوانان انقلاب و مردم ایران از این فرصت برای سرنگونی حکومت فاشیسم اسلامی نهایت استفاده را خواهند کرد؟ و بسیاری از سوالات دیگری که در روزها و هفته های آینده، پاسخ های روشنی خواهند داشت!

شنبه ۱۵ مهر – Oct 7’2023