مکتوبات «فدوی» 10/ 29 مهٔ 2018 – 08 خرداد 1397

طنزنوشته های هفتگی حميدرضا رحيمی :

اشتهار جهانی      

یکی ازدغدغه های ما مؤمنین پیش از اینها این بود که پس کی جهانی می شویم؟این نگرانی البته ، بحمدالله والمنه،ظل توجهات حضرت بقیة الله الاعظم امام زمان ارواحنا روحی فداه (عج) ،برادران گرامی و نیزسربازان گمنام و سرشناس او، درهمه عرصه ها برطرف شده و امروز فدوی مباهی ست که به آگاهی برساند که  دیگرجائی نمانده که ما درآن چیزی منفجر نکرده باشیم؛خیابانی نیست که در آن الله و اکبرگویان با چاقو یا کامیون ،بمیان مردم نرانده باشیم؛(1)

 

 

  • اولین حمله تروریستی به این شیوه در روز ۱۴ ژوییه ۲۰۱۶ در شهر ساحلی نیس در فرانسه رخ داد. در این حمله که همزمان با روز جشن ملی فرانسه بود، یک کامیون با سرعت زیاد وارد جمعیتی شد که در یکی از شلوغ‌ترین مناطق شهر نیس و برای تماشای مراسم آتش‌بازی ایستاده بودند. ۸۶ نفر در اثر این جمله جان خود را از دست داده و صدها تن مجروح شدند./ Euronews

و برای جوری جنس همین امروز با گلوله به خاج پرستان حمله نکرده باشیم :

دو پلیس در میان سه کشته تیراندازی در بلژیک
رسانه‌های محلی از پلیس نقل کرده‌اند که فرد مهاجم هنگام حمله فریاد “الله اکبر” سر داده است./ bbc

در گروگانگیری اعم ازاتباع ایرانی و فرنگی نیز حرف آخر را ما می زنیم .در حوزه ی تعلیم و تربیت هم ،البته با عنایت به معارف اسلامی و آموزه های قرآنی، درداخل و خارج،به دست آوردهای زیرشدیداً
نائل شده ایم :

مدرس قرآن ساکن انگلستان، در حین تدریس قرآن و عربی به دختر ۱۱ ساله، به او دست درازی جنسی کرد./محبت نیوز

سلیمان مکنوجا
دادگاهی در استان “گیرِسون” ترکیه به پرونده جنجالی تجاوز جنسی به ۹ کودک و نوجوان قرآن آموز ۹ تا ۱۳ ساله رسیدگی و متهم پرونده را به بیش از ۲۰۰ سال زندان
محکوم کرد./محبت نیوز

یک معلم قرآن ۸۱ ساله در کاردیف ولز به اتهام آزار جنسی چندین کودک به ۱۳ سال زندان محکوم شده است. محمد (ص)حاجی صدیق به مدت ۳۰ سال در مسجدی در کاردیف به آموزش قرآن مشغول بود.گزارش شده او دختربچه‌هایی را که موقع خواندن قرآن اشتباه می کردند، مورد آزار جنسی قرار می‌داد.!
به نقل از بی بی سی، گفته شده که او در بیش از ده سال ۱۵ مورد آزار جنسی نسبت به کودکان داشته است. دادگاه گفته است که این معلم قرآن “از موقعیتش سوء استفاده کرده است”./محبت نیوز

و اما سرآمد قاریان قرآن درونمرزی و بر گزیده حضرت آقا در جامعه شکوهمند اسلامی،برادر لواط الاسلام والمسلمین سعید طوسی ست.وی مینی قاریان قرآن را دستجمی،ضمن تعلیم ،ارشاد نیز می فرمود
در مناقب آن بزرگوار آورده اند :
دو بیتی

گر صاف به زیر تانک روسی بروی
تنها به یمن به جنگ حوثی بروی
صد بار بود سهل تر از آن که دمی
با یاد خدا کلاس طوسی بروی!
باری این بارنیز تلاش معاندین در گناهکار قلمداد کردن آن اسطوره بجائی نرسید ودر حالی که کودکان و نوجوانان مذکورهنوز دولادولا راه می رفتند،:

….بعد از چند سال با شکایت والدین برخی از قاریان نوجوان متهم به آزار جنسی این قاریان نوجوان شد. اگر چه پس از دو سال رسیدگی در سال ۹۴ با پیگیری‌های خانواده‌ها رسیدگی به پرونده جدی شد و قاضی حکم به ۴ سال زندان برای این قاری نزدیک به بیت رهبر جمهوری اسلامی داد، اما در نهایت دستگاه قضایی جمهوری اسلامی دی ماه امسال حکم برائت سعید طوسی را صادر کرد./voa

و حسن ختام این مختصراما منتسب به ژن خوبی بشرح زیر است که بعون الله و حسب شیوه ی مرضیه،ختم به خیر خواهد شد :

آزار جنسی گروهی دانش‌آموزان، در مدرسه‌ای در غرب تهران/ متهم اقرار کرد / خبرآنلاین
گفته می شود متهم به تجاوز به شانزده دانش‌آموز درمدرسه ای درغرب تهران نوه آخوند حائری شیرازی است.وی از مخالفان سند ۲۰۳۰ بود. سندی که در آن به آموزش‌هایی توصیه شده بودکودکان یادبگیرنداز خود در برابرتجاوز محافظت کنند./ پیک ایران

زیاده عرضی نیست…
۲۹ می ۰۱۸

آکادمی چفیه مالی 24 /Academy award

 

هر آنکه بیخبر از فن خایه مالی شد

دچار زندگی پست و نان خالی شد

بهل بمیرند آن صاحبان عزت نفس

که پشت شان همه از بار غم هلالی شد

میرزاده عشقی

فدوی شدیداً مباهی ست که امروز،مؤمنینی که در بیست و چهارمین جلسه ء آکادمی چفیه مالی(1)،به دریافت مدال درجه ی یک چفیه ی همایونی، که معادل نشانsir در انگلستان  است،نائل شده اند را ،بشرح زیر معرفی کند،تا بعون الله به برخورداری ازمزایای شرعی آن مفتخر، وبه الطاف خفیهء مقام معظم رهبری( ضپ) (2) مُستظهرباشند :

نوربخش- مشهد مقدس : امام و رهبر و مقتدای جامعه اسلامی و سکاندار انقلاب شروط نظام اسلامی و ملت ایران را برای ادامه یافتن برجام و گرفتن تضمین از اروپا در این زمینه اعلام فرمودند. حال وظیفه شرعی و قانونی تیم مذاکره‌کننده و دولت جمهوری اسلامی است که با نصب‌العین قرار دادن دستورات مقام ولایت، کلمه به کلمه آن را در مذاکرات به نتیجه برسانند.

————

دولابی : ریاست محترم مجلس شورای اسلامی! مطالبات رهبری به عنوان شرط مذاکره با اروپا را شنیدید پیش خداوند متعال مسئولید اگر به جد پیگیری نکنید و بگذارید خسارت برجامی بیشتری به ملت تحمیل شود.

—————

5507—0915 :از دولت و مجلس درخواست می‌شود شروط اعلامی رهبر معظم انقلاب اسلامی برای تداوم مذاکره برجام با اروپای بدعهد را لحاظ کنند نه همانند شروط 9 گانه معظم‌له در قضیه برجام را که فقط شنیدید و پشت گوش انداختید!

————-

رهبر معظم انقلاب بار دیگر در سخنرانی خویش به ایران و ایرانی عزت دادند. لب کلام معظم‌له برای مردم و دولتمردان این بود که ما از غربی‌ها طلبکاریم نه آنها از ما.

4620—0938

—————

راه نجات کشور از وضعیت بد اقتصادی فعلی را رهبر معظم انقلاب در سخنرانی‌های متعدد بیان کرده و نشان داده‌اند جای تعجب و تأسف دارد که دولتمردان دست از نگاه به خارج برنمی‌دارند و کشور را چندین سال معطل برجام نگه داشته‌اند.

نعیمی

————

3107—0902 : کیهان محترم؛ هنگامی که اخبار شبکه‌های فارسی زبان و تحلیل‌های سیاسی آنها را می‌بینم متوجه می‌شوم که با هدایت‌های رهبر عزیز چگونه دشمنان گیج و سردرگم شده‌اند ولی با مشاهده برخی از اخبار داخلی به چشم خود می‌بینیم که چگونه عده‌ای در پازل دشمن به ایفای نقش می‌پردازند!

————

آغاز بهار سال 1397 شمسی را به حضرت امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی)، ملت شهیدپرور و امت حزب‌الله و تمامی دلدادگان آل‌ا…، که مقارن با شهادت امام هادی(ع) و میلاد امیرالمومنین(ع) و بعثت حضرت ختمی مرتبت(ص) است تبریک و تسلیت عرض می‌کنم. انشاءالله ملت قهرمان کشورمان با تاسی از معصومین(ع) و پیروی از منویات رهبر معظم انقلاب کشور و منطقه را از لوث منافقین و کفار پاک نماید و کشورمان را به جایگاه اولین قدرت منطقه در علم، تکنولوژی، صنعت، پیشرفت، تولید و … برساند و انشاءالله سال آینده سال رونق اقتصادی و خروج از رکود، حل مشکلات بیکاری، ازدواج جوانان و … باشد.

یادآوری این نکته ی باریکتر ازمو(3) نیز خالی از ضررنیست که علت اینکه اسامی برخی شرکت کنندگان درلیست بالا نیامده آن بوده است که آنان،بعضی امتیازات  لازم دربرخی مراحل سرنوشت ساز ،بویژه “مالش قهرمانانه ” (4) را،مع الاسف  نیاورده اند؛لکن آکادمی ،حق بقول عوام appeal را برای ایندسته ازمؤمنین ،محفوظ می دارد.

     والله الموفق والمعین

هیئت داوران آکادمی چفیه مالی

 

پی نوشتها

 

1-چفیه: (دستمال یزدی سابق- م) براین پایه، چفیه مالی نیز،همان خایه مالی سابق است!

2-(ضپ) مستخرج از فرهنگستان فدوی، و مخفف ضاعف الله پرستاته ست

3-بشرطی که زیر حجاب برترِ منتخبِ مقام معظم رهبری(چادر) باشد- م

4-حداقل 25 مالش در دقیقه ! با تأیید مراجع عظام تقلید- تبصره 2 بند 1 آئین نامه ی داخلی آکادمی

————————-

فارغ التحصیل ممتاز این دوره!

والله الموفق والمعین

هیئت داوران آکادمی چفیه مالی

__________________________________

1- چفیه: (دستمال یزدی سابق- م) براین پایه، چفیه مالی نیز،همان خایه مالی سابق است!

2- (ضپ) مستخرج از فرهنگستان فدوی، و مخفف ضاعف الله پرستاته ست

3- بشرطی که زیر حجاب برترِ منتخبِ مقام معظم رهبری(چادر) باشد- م

4- حداقل 25 مالش در دقیقه! با تأیید مراجع عظام تقلید- تبصره 2 بند 1 آئین نامهء داخلی آکادمی

ستون تازه: در حکومت مستضعفان اتفاق افتاد

* یک تصویر و هزاران درد، اینجا اهواز است، مرکز جانفشانی هشت ساله. این نگاه ملتمسانه‌ی مادری دست‌فروش به مأموری است که برای جمع کردن بساط او آمده

حرف حساب

فدوی در این ستون، شخصاً عرضی ندارد؛ زیرا می پندارد که حرف حساب، جواب ندارد!

* میلیارد ها تومان خرج می کنیم، افطاری و نذری بدهیم، و در پایان آرزوی شفای بیماری را داریم که برای نداشتنِ پولِ درمان میمیرد…

* پهن شدن سفره افطار برای زائران امام حسین (ع) و حضرت عباس (ع) در بین الحرمین کربلا tik/

خارج از نوبت: فدوی از میان انبوه عریضه های مؤمنین و مؤمنات، کثرالله امثالهم، گاه ناگزیر می شود که برحسب موضوع و فوریت، عریضه ای را خارج از نوبت رسیدگی، و بمنظور کسب تکلیف به شرف عرض برساند؛ از آن جمله است عریضهء زیر:

* نیک‌نام: 5 سال قبل وقتی که آقای رئیس‌جمهور به قدرت تکیه زدند قیمت برنج هندی 4 هزار تومان بود امروز 6 هزار تومان شده است. قیمت گوشت کیلویی 23 هزار تومان بود الان به 54 هزار تومان رسیده و بنزین لیتری 400 تومان بود در حال حاضر 1000 تومان می‌باشد. با این وصف چگونه می‌شود باور کرد که تورم 8 درصد باشد.

فدوی: مراتب در اوقات شرعی به سمع و نظر ریاست محترم آبدارخانهء بیت (رئیس جمهور- م) برادر کلیدالاسلام والمسلمین حسن(ع) روحانی رسید؛ بعدالتحیه و السلام در پاسخ فرمودند:

«بسمه تعالی:

«1- علت افزایش دو هزار تومان بهای برنج هندی آنست، که پیرو این فلسفهء دولت اعتدال که ما باید شاد باشیم،در برنج هندی جدید، رقص هندی هم بقول عوام include است، و دو هزار تومان اختلاف، از این بابت است برادرنیک‌نام!

«2- این نکته را تابحال باید دانسته باشید که هرگاه که دولت اعتدال از تورّم سخن می گوید، منظورقطرشکم و اضافه وزن و حجم حضرات است و ربطی به توّرم اقتصادی ندارد!

«3- افزایش بهای گوشت نیز در ارتباط مستقیم با بند 2 است!»

و اینک باقی عریضه ها:

* 9715—021: دلار گران شد ولی این چه ارتباطی با اقلام موردنیاز مردم همانند گوشت گوسفندی دارد که الان 65 هزار تومان فروخته می‌شود؟ علوفه و آب گوسفند در کشور تامین می‌شود. چرا باید ظرف مدت 20 روز یک باره 25 هزار تومان افزایش پیدا کند. موارد متعدد دیگری هم هست که اصلاً ربطی به دلار ندارد و سودجویان مدت‌هاست دستشان در جیب ملت است.

فدوی: والله برادر 9715—021 بقول سید قاسم (مش قاسم سابق- م) دروغ چرا؟ تا اعدام آ آ آ آ… بین خودمان باشد، حال که ضدانقلاب خواب است عرض می کند که وجه رایج ممالک محروسهء حضرت بقیة الله الاعظم امام زمان ارواح العالمین له الفداء(عج)،دلار لعنة لله علیه است؛ حتا بوفالو سید حسن نصرالله و سایر اشرار خاور میانه نیز،حق الاهن خود را به دلار می گیرند نه ریال برادر 9715—021!

* 1428—021: گزینه نظامی آمریکا مدت‌هاست زیر میز رفته است بدین خاطر که روحیه بالای مقاومت و شهادت‌طلبی را در جوانان ایران لمس کردند. راه امروز و آینده ما در همه عرصه‌ها پیروی از الگوی مقاومت است.

فدوی: والله برادر بقول سید قاسم (مش قاسم سابق- م) دروغ چرا؟ تا اعدام آ آ آ آ… بین خودمان باشد، ضدانقلاب نشنود، آنچه که زیر میز لمس کردند در فرودگاه جده بود، برادر1428—021!

* امیدیان: تابلویی در ایستگاه تجریش نصب شده که به معرفی ایستگاه ها می‌پردازد. ولی ایستگاه امام خمینی (ره) با حذف نام امام فقط با فلش نمایش داده شده است. چرا؟

فدوی:مراتب در اوقات شرعی به سمع و نظر مسؤلین محترم اعلی الله مقامهم اجمعین رسید. بعدالتحیه و السلام فرمودند حضرت امام(ل) از تابلو پیاده شده و بالباس مبدل به اتوبوس سوار شده است، برادرامیدیان / وقت نماز بود و حضرت امام(ل) از تابلو پیاده شده نماز بخواند،برادر امیدیان!

* آزاده و ایثارگر – ساکن بروجرد: از دستگاه قضایی که ملجا و پناهگاه مردم است درخواست می‌شود با برخی کارمندان متخلف دستگاه قضایی که بدون دلیل به ضرب و شتم با ارباب رجوع می‌پردازند، قاطعانه برخورد کند. اینجانب به عنوان ایثارگر و آزاده وقتی برای پیگیری سارق دستگیر شده اموال خواهرم به دادگاه شهر آفتاب رفته بودم درحالی‌که با یکی از افراد در حال گفت‌وگو بودم یک دفعه دیدم گویا صورتم را برق گرفت… چون با سیلی محکم کارمند دستگاه قضایی مواجه شدم!

فدوی: مراتب در اوقات شرعی،وبا قید چندین فوریت بعرض مسؤلین محترم اعلی الله مقامهم اجمعین رسید، بعدالتحیه و السلام و ضمن صدورچند صد صلوات بر محمد(ص) و آل محمد(ع- س- ص- عج) فرمودند:همینکه بزرگواری نموده و شما را اشتباها اعدام نکرده اند،خدا را شکرکنید،برادر ایثارگر! و در پایان نیز افزودند:

مصرع

یا رب مباد کس را، مخدوم بی عنایت!

* 4850—0919: در دو سریالی که از شبکه‌های 2 و 3 پخش می‌شود بازیگران نقش اول هر دو سریال مرتب دروغ می‌گویند. توجه داشته باشیم که این بدآموزی‌ها در جامعه به ویژه در بین فرزندان ما تاثیر بسیار بدی به‌جا می‌گذارند. چرا مسئولان رسانه ملی نمی‌توانند یک سریال خوب بسازند.

فدوی از به جریان انداختن عریضهء شما مضایقه ای ندارد لکن بین خودمان باشد،گوش استکبار جهانی وصهیونیزم بین الملل کر، ضدانقلاب هم نشنود،آن بازیگران که هیچ، حتا خود حضرت امام(ل)هم، جز دروغ چیزی نفرمود و ملاحظه کردید و می کنید که خدعهء معظم له(ل)،هیچ تأثیر بدی هم بجا نگذاشته است، برادر 4850—0919!

* محمد(ص)ی- شهر ری: قبض عوارض نوسازی منزل ما سال گذشته 1340531 ریال بوده ولی امسال با جهش کم سابقه به 4643052 ریال افزایش یافته است! چرا؟! بر چه اصل و قانون و منطقی؟!

فدوی: بر اساس مفاد یاسای آخوندی، اینهم آخر کاری داشت که مزاحم شدی، برادر محمد(ص)ی؟!

بپایان آمد این جوهر،مطالب همچنان باقی!..

علی الله التکلان و هوُالمُستعان فی جمع امور

1 جون المعذب سنهء 2018 ترسائی

کتبةالفقیر کمتر از قطمیر – فدوی

تا درودی دیگر، بدرود