مکتوبات «فدوی» 15 اسفند ماه 1399 – 12 مارس 2020

 

طنزنوشته های هفتگی حميدرضا رحيمی :

من برای نبرد با تاریکی شمشیر نمی کشم، چراغ می افروزم! / زرتشت

هنجارشکنی خداپسندانه

راست اش را بخواهید، و البته بشرطی که بین خودمان باشد، فدوی از برادران احمدی نژاد و کلب آستان علی {غلام علی(ع)حداد عادل- م} هیچ انتظار نداشت که در جنگ تن به تن عبادی –  سیاسی خود، مانند معاندین و زنادقه، با سخنان هنجار شکنانه، تن حضرت امام(ل) را در مقعد مطهر(1) بمیزان 10.9 در مقیاس “ریش تِر” شدیداً بلرزانند؛ شما را بخدا نگاه کنید:

* منتقدان حداد عادل او را «دستبوس فرح» و «وحدت‌شکن» خواندند./ رادیو فردا- تیتر

و در ادامه ی خبر بهجت اثر:

* «قبل از انقلاب دست فرح پهلوی را می‌بوسیدند و سپس تغییر چهره داده و سوپر حزب اللهی شدند»./احمدی نژاد

* «آمدن احمدی‌نژاد در انتخابات را اصلا در نظر نگیرید» و «چنین اتفاقی نخواهد افتاد»./ حداد عادل

بعرض فدوی رسیدید؟ آخر زبان بسته مگر چه کرده؟ دستی را شدیداً ماچ فرموده است خب، بقول عوام، so what? بباور فدوی، هیچ تغییر رفتاری در پیش و پس از انقلاب شکوهمند در بزرگوار ملاحظه نمی شود .(2) اگر منظورتان فعل بوسیدن است که در هر دو زمان، مشترک است ؛حتا پس از انقلاب شکوهمند، خویشتنداری کرده و بلحاظ کمیّت، کاهش نیز داشته است؛ بدین معنا که حداد جانِ عادل، در پیش از انقلاب شکوهمند، دستی را که پنج انگشت داشته بوسیده. لکن، پس از انقلاب شکوهمند، نازنین فقط یک انگشت را بوسیده که آن نیز همانا انگشت بیست و یکم حضرت آقاست. این هم آخر این مایه گرد و خاک دارد که بپا کرده اید؟ 

زیاده انگشتی نیست!

 

 

______________________________________________

(1) خدا بگویم این تایپیست سر به هوای هزل داتکام را چه کند که همه جای فدوی را با شاخ گاو، ُمدّ ظله العالی، در می اندازد. لطفاً پس از مطالعه، لغزش تایپی «مقعد» را به «مرقد» اصلاح فرمائید، جرتان با گربه ی مرتضا علی(ع)

(2) لطفاً دندان (اگر هنوز دارید) روی جگر (اگر هنوز نفروخته اید) گذاشته فحش ندهید، خواهر- برادر خواننده، خوبیت ندارد!از این گذشته، در مملکت بحمدالله والمنة آزادی بیداد می کند و فدوی می خواهد از حق آزادی تعریف و تمجید از حضرات، که از انرژی هسته ای مسلم تراست،استفاده کند، خلاصه اگر با فدوی منتظر الظهور،مشکلی دارید، بفرمایید تا به برادران سفا رش تان را بکند!

رهبر سال!

فدوی شدیداً بر این باور است که از میان رهبران جهان کنونی، هیچکدام، بویژه از حیث نفوذ کلام، به گرد نعلین حضرت آقای ما نمی رسند(1).نمونه ها که در این باب فراوانند لکن مستورهء تازه ای اگر خواسته باشید، بشرح زیر در دسترس است:

 

نفوذ کلام را ملاحظه کردید؟!

________________________________

1. قرار شد دشنام، بویژه از این نوع اش را ندهید،خواهر- برادر خواننده، یکوقت عمامه مان توی هم می رود ها، از فدوی گفتن!

رونویسی

حوثیان را پرسیدند “پرستو” بازی را از که آموختید؟ گفتند از برادران!

این هم سند منگوله دارش:

* فرمانده پلیس استان مأرب (یمن) روز یکشنبه 21 فوریه 2021 اعلام کرد که شبه ‌نظامیان حوثی با نسخه ‌برداری از روش ایران برای ارسال زنان به میان مخالفان، تعدادی از زنان در مناطق تحت سیطرهء خود را جذب کرده و پس از آموزش اطلاعاتی به مناطق تحت سیطره دولت قانونی می‌فرستند تا اقدام به کسب اطلاعات از مخالفان کرده و یا اقدامات تروریستی انجام دهند./ العربیه

اختلاف

یکی از وجوه اختلاف فدوی منتظرالظهور با معاندین و ضدانقلاب، همانا انکار شکوفائی اقتصادی جامعه ی شکوهمند اسلامی و رفاه روزافزون ملت شل و پل،و ایجاد فرصت های شغلی فراوان است(1). مثال و شاهد اگر خواسته باشید که فراوان است لکن برای رو کم کنی هم که شده، از نمونه های قابل اعتنای پیشین، مستوره ای را که همانا تأسیس شرکت پخش لوازم یدکی بدن است، بیادتان می آورد.(2) این شرکت بحمدالله والمنة، در اقصی نقاط کشور اسلامی شعبه دارد. از ویژگی های این سامانه های اقتصادی، بی بدیل بودن آنهاست و نمونه از آن، در هیچ جای جهان دیده نمیشود.

 

مورد دیگر “کولبری” ست که معرف حضور همگان است و نیازی به معرفی مجدد ندارد:

 

طرُفه اینکه چارت سازمانی این سامانه ها، هرگز و هنوز بسته نیست و هر آینه قدرت خدا بدان اضافه می شود، مانند مورد تازهء “سوخت بری” که توضیح بیشتر را علاقمندان می توانند درخبرهای اخیر دارالخرُافه ملاحظه کنند:

* تشنج و درگیری در شهر سراوان در اعتراض به «کشته شدن سوخت ‌بران به دست سپاه / رادیو فردا- تیتر

و در توضیح بیشتر:

* گزارش ‌های غیر رسمی از سراوان در استان سیستان‌ و‌ بلوچستان، حاکی از ورود خانواده‌های شماری از سوخت‌بران به داخل فرمانداری این شهر و درگیری با ماموران پلیس است. برخی منابع خبری دیگر از «کشته شدن ده نفر» و زخمی ‌شدن 5 نفر از سوخت ‌بران خبر داده‌اند.

 

دیگر چه می خواهید، هان؟!

_______________________________________

(1) لطفاً دندان(اگر هنوز دارید) روی جگر (اگر هنوز نفروخته اید) گذاشته فحش ندهید، خواهر- برادر خواننده، خوبیت ندارد! از این گذشته، در مملکت بحمدالله والمنة آزادی بیداد می کند و فدوی می خواهد از حق آزادی تعریف و نمجید از حضرات، که از انرژی هسته ای مسلم تراست،استفاده کند، تا “اعدام” شود هر آنکه نتواند دید!

(2) بازار نیوز – دیدن تراکت‏‌های کاغذی روی در و دیوار بیمارستان‏ها یا معابر پررفت‌وآمد با مضمون کلیه ‌فروشی، کبد فروشی و حتی فروش مردمک چشم و نوزاد زنده، دیگر چندان عجیب به نظر نمی‏رسد…

تقلب ممنوع!

بعنوان مشق شب ، با یک تناسب ساده، پیدا کنید میزان تحریک برادران را، با موی زهار خواهران، در مسألهء یک مجهولی زیر!:

و من الله التوفیق!

 

سرعت صوت

فدوی اساس را بر این می گذارد که خوانندگان محترم ضدانقلاب تاکنون، خبر نگران کننده زلزله شهر «سی‌سخت» از توابع استان کهگیلویه و بویراحمد را که در آن از تخریب کامل 1200 واحد مسکونی سخن رفته است، دریافت کرده اند. باور بفرمایید که فدوی بیشتر منتظر ظهور بود تا زلزله! که حضرت(عج) بعنوان پیش پرداخت، زلزله ای بشرح زیر مرحمت فرمود!:

*… وضعیت زلزله زدگان رضایت بخش نیست و به سختی گذران زندگی می‌کنند، .. مسئولان و متولیان امر به خود اجازه دهند تنها برای یک ساعت یکی از اعضای خانواده آنان در سرمای دنا زیر سقف آسمان باشند و بی مهری‌ها را تحمل کنند. روشنفکر از ابراز نگرانی مردم زلزله زده شهرستان دنا نسبت به ارائهء خدمات خبر داد و اظهار داشت: امکان اسکان مردم در چادر با وجود سرمای سوزان جوابگو نیست و بلکه باید تدبیر دیگر اندیشیده شود./ایلنا

فدوی حواس اش را شدیداً جمع و برادران را رصد کرد بلکه بزرگواران پس از 43 از درگذشت انقلاب شکوهمند، با استعانت از امدادهای غیبی و البته سربازان گمنام امام زمان(عج)، با یک قیام و قعود، “بحران مدیریت” را به “مدیریت بحران” تبدیل فرمایند و خلق الله مجروح و مصدوم را نجات دهند لکن مَع الاسَف و بقول آن بزرگوار :

مصرع

صد هزاران گل شکفت و بانگ مرغي برنخاست!

و یا شاید هم برخاسته لکن گوش فدوی سنگین بوده است!.. بهر روی، فدوی داشت در انتهای ناامیدی دست و پا میزد که ناگهان دریافت که یکی از دولتمردان دلرحم و دلسوز، ضجه ی اهالی «سی ‌سخت» را که تا تکزاس در ممالک محروسه ی امریک رفته بود، شنیده و بابت آن، شدیداً و بوجه زیر واکنش نشان داده است، !:

 

 

* محمود احمدی نژاد: توجه و دعاهای من متوجه بیش از 4 میلیون تگزاسی است که نزدیک به یک هفته از برق محروم شده اند و کسانی که عزیزان خود را در این فاجعه طبیعی از دست داده اند. تگزاس قوی باش!

المثنی!

فدوی سال ها پیش از این، آنگاه که سرگرم تنظیم خبرهای رسانه ای بود، به خبر حیرت اثری بدین مضمون رسید که برادران طالبان در افغانستان، کاروان تشییع جنازه ای را بمنظور بازرسی متوقف و حین بازرسی دریافتند که ریش متوفا اندکی از سایز مورد قبول شرع انور کوتاه تر است، فلذا برآن شدند که حدود الهی را فی المجلس جاری فرموده و متوفای بینوا را به شلاق ببندند!.. باری انگیزه این ذکر مصیبت، خبر زیرکه حاکی از آن است که برادران ما، بحول و قوه ی الهی، پاکنویس برادران شان در طالبان هستند:

زیاده عرضی نیست.

 

تسلیت

 

فدوی مصیبت وارده را به حضرت بقیة الله الاعظم امام زمان ارواح العالمین له الفداء(عج) و نایب البته برحق اش،اعلیحضرت العظما علی(ع) خامنه ای دامت تخریباته ،و نیزسایر حضرات آیات عظام و حجج اسلام به ترتیب ریش و داغ نعل بر پیشانی، و توابع سببی و نسبی آنان ضاعف الله اموالهم اجمعین تبریک و تسلیت عرض نموده، بقای عمر بازماندگان را از قاصم الجبارین،مسئلت دارد. فاتحه مع الصلوات

_________________________________

فدوی فقرهء زیر از برادر دوزیستیان، متحجرانی را برای جوری جنس، علاوه می کند تا رستگار شود:

 

خبر عبادی- پزشکی

بگزارش فرستادهء فدوی از ام القراء، مخبط الاسلام والمسلمین عباس(ع) تبریزیان، که از چهره های سرشناس پزشکان بدون مغز است (پزشکان بدون مرز سابق- م)، در یک قیام و قعود و در فتوایی شدیداً عالمانه اعلام فرمود:

* کارشناسان دینی می‌گویند ما متخصص کرونا نیستیم لذا در این بحث ورود نمی‌کنیم. کارشناسان دینی لطفاً عرصه را خالی نکنند، کرونا حوزهء تخصصی شماست، چون دایره‌ء گستردهء دین را نمی‌توانیم محدود کنیم./ کلانشهر بنقل از اعتماد آنلاین

فرستادهء فدوی در پایان افزوده است که از سوئی، اعلام این فتوای عالمانه، موجب کاهش چشمگیر فشار بر کادر فرسودهء درمان عموماً، و پزشکان خصوصاً شده است و از دیگرسو اما، بیماران اظهار داشته اند که در یک اقدام انقلابی، مبادرت به هاراگیری (خودکشی دستجمعی به سبک ژاپنی- م) خواهند کرد!

الله العالم.

 

گزارش آماری

بگزارش فرستادهء فدوی به ام القراء، و نیز گفتگو با مقامات بهداشتی و درمانی ممالک محروسه ی Sister Elizabeth، رجوع حضرات آیات و حجج اسلام، اعلی الله مقامهم اجمعین، و توابع سببی و نسبی آنان، کثرالله امثالهم، به ممالک محروسه ی Sister Elizabe، به میزان چشمگیری کاهش یافته و بموجب برخی گزارش های تأیید نشده، حتا به صفر رسیده است و سبب گویا اشاعهء گسترده ویروس جهش یافتهء انگلیسی در آن سامان بوده است!

بیت

آقا نرو به سایه

ویروس خودش میایه!

 

العهدة علی الرّاوی.

اصلاحیه

لطفاً اصلاح فرمایید، اجرتان با گربه ی مرتضاعلی(ع)!:

* مسیح مهاجری در یادداشتی انتقادی در روزنامه جمهوری اسلامی: برخی مسئولان مردم را هالو فرض کرده اند./ انتخاب: همهء مسئولان، مردم را هالو فرض کرده اند!

 

ماسک ویژه حضرات آیات

*****************************************************

 

********************************************

 

*******************************************

 

*******************************************

طنز تلخ تصویری

 

*******************************************

 

بپایان آمد این جوهر،شکایت همچنان باقی !..

والله الموفق والمعین

26 فوریه المرصّع از برجام الحرام سنه ی 2021 ترسائی

کتبة الفقیر کمتر از قطمیر، فدوی

تا درودی دیگر، بدرود

www.hazl.com