مکتوبات «فدوی» 23 دی ماه 1400 – 13 ماه ژانویه 2022

 

طنزنوشته های هفتگی حميدرضا رحيمی :

من برای نبرد با تاریکی شمشیر نمی کشم، چراغ می افروزم! / زرتشت

*****************************************

 

خطای باصره!

نه پدر جان!، دکل دزدان و اختلاسگران گرامی، در عتبات عالیات کانادا (ع- س- ص- عج) در اعتکاف و شدیداً سرگرم عبادت اند! اینانی که ملاحظه می کنید، به ترتیب طول زنجیر، عباتند از: امید کوکبی (دانشجوی نخبه فیزیک اتمی)، هاشم خواستار (نمایندهء معلمان) محمود صالحی (فعال کارگری) و بکتاش آبتین (شاعر از دست رفتهء عضو کانون نویسندگان ایران)!

زیاده عرضی نیست.

 

ریاضت

باور بفرمایید کمتر پیش آمده که فدوی از برادران؛ و کلاً عملهء بیت، خواهشی داشته باشد(1) لکن این دفعه را دیگر طاقت نیاورد و ناگزیر شد که از علمای بزرگوار درخواست کند که اختلافات خود را، پیش از آنکه به جامعهء شکوهمند برسد، حل و فصل کرده و ملت شل و پل را از حالت دو ضلع و زاویهء بین (ارّه به ماتحت- م) رها فرمایند.

خوانندگان محترم ضد انقلاب بی گمان بیاد دارند که برادر ولایتی به مدد ذغال خوب، در یک قیام و قعود قهرمانانه، ملت یک لاقبا را به قناعت بیش از پیش، برای سدّ جوع، بخوردن نان خشک، و برای ستر عورت به بستن لنُگ سفارش فرمود. ملت نیز دعوت ایشان را لبیک گفته و بمنظور تهیهء اقلام مذکور (نان خشک و لنگ – م) با معرفی ضامن معتبر، وام گرفتند و اکنون یکی دیگر از علما، فتوای دیگری صادر فرموده است که بموجب آن ملت حالا باید از فرهنگ پوششی یمنی به فرهنگ پوششی هندی نقل عورت کند. این هم سند مصور و منگوله دارش:

 

 

___________________________

1. لطفاً اجازه فرمایید که کلام فدوی منعقد بشود، سپس دشنام بدهید؛ قباحت دارد برادر- خواهر خواننده!

خبر خوب

فدوی خوانندگان محترم ضدانقلاب را نمی داند لکن خودش از همه بیشتر از این خبر میمنت اثر، که در پی می آید، خرسند شد:

* ایلان ماسک: تا ده سال دیگر “انسان” را به مریخ خواهیم فرستاد. / العربیه
فدوی اساس را بر این می گذارد که مجریان این پروژه ما را هم “انسان” بحساب می آورند و، در این صورت، از همینجا به استحضار حضرات آیات می رساند که فدوی به علت علاقه شدیداش به بزرگواران، به تعداد ایشان جا رزرو نموده لکن، بدلیل مشکلات مالی، بلیط های یک طرفه خریداری می کند! فدوی سفر فضائی خوشی را برای حضرات آیات آرزو دارد.

و من الله التوفیق.

 

جام زهر قند پهلو

 

عایق کاری

فدوی در مرور اخبار دارالخرُافه ملتفت شد که:

* ایران وایر: فاطمه زم، خواهر روزنامه‌نگار اعدام شده، روح الله زم، با انتشار تصویری از پاشیدن قیر بر سنگ مزار برادرش خبر داده است./گویا

در همین ارتباط اما فرستادهء فدوی به محل حادثه، در گزارش میدانی خود و بنقل از یک مقام آگاه بیت که نخواست نام اش تا انقلاب بعدی(عج) فاش شود، آورده که مطلب بدانگونه که معاندین و ضدانقلاب نشر داده اند نبوده است بلکه غرض قیرگونی کردن مزار روح الله بوده تا مقتول مزبور به هنگام بارندگی، خیس نشود!

زیاده قیری نیست.

 

سیاست هویج و چماق! – آلبوم

 

 

 

 

 

 

جوی و حوری بهشتی!  

  بموجب گزارشات میدانیِ فرستادهء فدوی از افغانستان، شمار قابل اعتنائی از شهروندان افغان در کوی و برزن تلو تلو می خورده اند! مخبر ما در این باب که اهالی در حکومت طالبان شرابخواری و بد مستی کرده باشند شدیداً اظهار تردید کرده است. از سوئی اما، یک منبع آگاه که نخواست نام اش تا انقلاب بعدی(عج) فاش شود یواشکی به فدوی گفت که سبب، اقدام زیر بوده است:

  * یورو نیوز استخبارات افغانستان ۳ هزار لیتر مشروب الکلی را در کابل به کانال آب ریخت!

  طرفه اینکه برادران طالبان که خود آب معمولی را به آب شنگولی تبدیل کرده اند، حاضر نشه اند در میزان حدود الهی، که همانا شلاق است، کوتاه بیابند.

 

گزارش مزبور در پایان می گوید که برق برادران طالبان در هرات نیز اهالی را گرفته و حکم به اعدام مانکن ها داده اند. سند مصّور و منگوله دار، پیوست است:

 

زیاده گزارشی نیست.

راهکار خداپسندانه

 

 

***************

 

 

 

**************

 

 

***********************

 

 

***********************

 

 

***********************

 

 

******************************

 

 

**************************

 

 

********************************

 

 

************

 

 

 

***************************

 

 

**********************

 

 

***********************

 

 

*********

 

 

***************************************

 

Academy award 55

هر آنکه بیخبر از فن خایه مالی شد

دچار زندگی پست و نان خالی شد

بهل بمیرند آن صاحبان عزت نفس

که پشت شان همه از بار غم هلالی شد

میرزاده عشقی

فدوی شدیداً مباهی ست که امروز مؤمنینی که در پنجاه و پنجمین جلسه ء آکادمی چفیه مالی(1) به دریافت مدال درجهء یک چفیهء همایونی، که معادل نشان sir در انگلستان است، نائل شده اند را، بشرح زیر، معرفی کند تا، بعون الله، به برخورداری ازمزایای شرعی آن مفتخر، وبه الطاف خفیهء مقام معظم رهبری( ضپ) (2) مُستظهرباشند :

یادآوری این نکته ی باریکتر ازمو(3) نیز خالی از ضررنیست که علت اینکه اسامی برخی شرکت کنندگان درلیست بالا نیامده آن بوده است که آنان،بعضی امتیازات لازم دربرخی مراحل سرنوشت ساز ،بویژه “مالش قهرمانانه ” (4) را،مع مع الاسف نیاورده اند؛لکن آکادمی ،حق بقول عوام appeal را برای ایندسته ازمؤمنین ،محفوظ می دارد.

8896—0905 : تجربه ثابت کرده پیمودن راه بدون راهنما سر از انحراف در می‌آورد. شهید سلیمانی در سخن و عمل نشان داد برای ساختن ایرانی آباد و آزاد باید پیرو رهبر حکیم و فرزانه انقلاب بود و برای نظام سربازی کرد.

طاها : از جوانان عزیز کشورمان و جوانان جبهه مقاومت می‌خواهم که به توصیه و سفارش امام‌المسلمین جامعه حضرت آیت‌الله‌العظمی خامنه‌ای رهبر حکیم و عزیز در مورد سردار دلها توجه و تعمق نمایند که فرمود: سردار شهید عزیز ما را با چشم یک مکتب، یک راه، یک مدرسه درس‌آموز، با این چشم نگاه کنیم. آن وقت اهمیت این قضیه روشن خواهد شد. ان‌شاءا… در مسیر اهداف این شهید و زمینه‌سازی ظهور حضرت حجت‌بن‌الحسن(عج) حرکت کنیم.

عزیزی : با نظر به رزمایش بزرگ ذوالفقار 1400 ارتش جمهوری اسلامی ایران و پیامبر اعظم 17 سپاه پاسداران و با قدردانی از تلاش و مجاهدت نیروهای مسلح کشور عرض می‌کنم فرماندهان نظامی ما از نسل جنگ و فرزندان امامین انقلاب خمینی و خامنه‌ای هستند که جنگ را با جنگ آموخته‌اند. تفکر و سیره عملی شهید سلیمانی که در ایام سالگرد شهادت مظلومانه‌اش قرار داریم گواه روشن و صادق این ادعا است.

7257—0903 : ارها این سیاست رهبر حکیم و فرزانه انقلاب که «سیاست ما، سیاست آشتی‌ناپذیری با آمریکاست» با مشاهده عملکرد خباثت‌آلود این قدرت شیطانی طی بیش از 4 دهه نشان داده که به هیچ عهد و پیمانی پایبند نیست اثبات شده است. آدم تعجب می‌کند عده‌ای غربگرا چگونه به این شیطان بدذات دل بسته‌اند!

* 3107—0902 و 3949—0912 : با اجرای فرامین و اوامر رهبر حکیم انقلاب اسلامی، در اعتلا و عظمت ایران اسلامی سهیم باشیم؛ همه ما، چه مجریان و مسئولین و چه آحاد مردم.

* 9270—0914 : به تبعیت از اصل مترقی ولایت فقیه است که تمام نقشه‌های شوم و طرح‌های براندازی مهندسی‌شده دشمنان عقیم می‌ماند و انقلاب به‌رغم فراز و نشیب‌ها جلو می‌رود.

* 8896—0905 : راه سربلندی کشور و اسلام عزیز پیروی و اطاعت از فرامین و توصیه‌های رهبری معظم انقلاب است. رمز عبور ملت از بحران‌های سخت گذشته هم تمرکز همگان روی این سنگ بنای نظام بوده است.

* 2359—0902 : علت بسیاری از عقب‌ماندگی‌های مسلمانان در طول تاریخ گذشته نداشتن رهبری حکیم که صاحب قدرت و حکومت باشد بوده است. اگر مسلمانان از گذشته‌های دور اصل امامت را پیاده می‌کردند و به رهبری مدیر و مدبر قدرت اجرایی می‌بخشیدند تا امروز پیشرفت‌های زیادی کرده بودند.

* 1986—0935 : نباید گذاشت مشکلاتی در کشور به وجود بیاید که به ناچار رهبر معظم انقلاب برای حل آنها ورود پیدا کنند. همه باید تلاش کنند گره‌های کور کشور باز بشود و تمام امور در مجاری جاری و پیش‌بینی‌شده نهادها و جایگاه‌های مختلف صورت بگیرد.

* علیمردانی- تهران : درود و رحمت الهی به بزرگ‌مرد جهان اسلام امام امت وقتی فرمود: اسرائیل این غده سرطانی باید از بین برود. خیلی‌ها فکر می‌کردند مگر شدنی است ولی با گذشت چهار دهه از انقلاب اسلامی بر همگان آشکار شد که نه تنها می‌شود بلکه باید بشود تا جهان آرامش را تجربه کند و تا این غده سرطانی محو نشود، شیطان بزرگ نیز سر جایش نمی‌نشیند. حالا دیگر همه می‌دانند تمام تنش‌ها از لبنان، سوریه، عراق، یمن، افغانستان و… زیر سر این جرثومه فساد و تباهی است و راهی جز نابودی آن وجود ندارد.

* 9219—0903 و 3831—0994 :درود خداوند بر سید حسن نصرا… و حزب‌ا… لبنان که آبرودهنده به کشورها و نسل‌های عرب است و لبنان را از چنان اقتداری برخوردار کرده که رژیم صهیونیستی جرأت عرض اندام ندارد. رژیمی که در گذشته تا پایتخت لبنان را ظرف نصف روز طی می‌کرد.

* شکیبا: درود و سلام خداوند به رهبر و مقتدایمان و بر این ملت و ارتش و سپاه. واقعاً چگونه می‌توانیم شکر این نعمت‌ها را بجا آوریم؟! زمانی ناو آمریکا که حرکت می‌کرد حکومت‌ها عوض می‌شد. ولی امروز به برکت خون شهدا و ایثار و از خودگذشتگی ملت، نظام مقدس جمهوری اسلامی، آمریکای جنایتکار را تحقیر می‌کند و او جرأت عکس‌العمل ندارد. به غربزدگان داخلی توصیه می‌کنم تا دیر نشده از خواب غفلت بیدار شوند و به دامن ملت برگردند که فردا هیچ عذر و بهانه‌ای برایشان باقی نمی‌ماند.

* فرخی و نیک‌نام: با توجه به فرمایش مولایمان امام خامنه‌ای که فرمودند«دوران بزن در رو تمام شده است» و نیز در شرایطی که امت قهرمان ایران دست منفعل ها را از کشور کوتاه کرده، از سپاهیان عزیز می‌خواهیم پاسخی پشیمان‌کننده به عوامل فتنه حمله سایبری به سامانه توزیع بنزین بدهند.

* ا3453—0992 و 3949—0912 و 28420910: سلام خداوند و ملائکه و انبیا و ائمه و مؤمنین بر سید نصرالله و لشکر صد هزار نفری حزب‌الله لبنان که خار چشم دشمنان اسلام هستند. ما به وجود آنها افتخار می‌کنیم. خداوند آنها را نصرت عطا کند.

* 7250—0919 و 3453—0992 و 6960—0936: انصارالله یمن هم در میدان جهاد موفق‌اند و هم در مناسبت‌های دینی خوب می‌درخشند. برگزاری جشن ولادت پیامبر در 15 استان یمن با آن شکوه و عظمت در هیچ جای جهان اسلام دیده نمی‌شود. حتی ما هم هنوز چنین با عظمت جشن نگرفته‌ایم!

* 3107—0902: جای تشکر و قدردانی دارد که شاهدیم دولتمردان و مسئولین کشور در هر سه قوه با اطلاع پیدا کردن از نارسایی‌ها و همچنین خطا و تخلفات زیرمجموعه خیلی سریع واکنش نشان می‌دهند. بنده این حرکت را برخاسته از خلوص و عزم کارگزاران نظام در امر خدمت‌رسانی به مردم می‌دانم و همه خادمان نظام را دعا می‌کنم.

* شکیبا- تهران : استارت زوال ابرقدرتی آمریکا به اذن خداوند متعال در 22 بهمن 1357 به دست بزرگ مرد جهان اسلام حضرت امام روح‌الله زده شد. خیلی عجیب است که کدخداباوران هنوز قبول ندارند اربابشان شیر بی‌یال و دم و اشکم شده است. هر عقل سلیمی اذعان می‌کند که تحریم‌های جدید شیطان بزرگ از روی استیصال و درماندگی است و فقط می‌خواهد بگوید من هستم.

از مالش آموختگان (دانش آموختگان سابق- م) ممتاز این دوره

 

یادآوری این نکتهء باریک تر از مو(3) نیز خالی از ضرر نیست که علت اینکه اسامی برخی شرکت کنندگان در لیست بالا نیامده آن بوده است که آنان بعضی امتیازات لازم در برخی مراحل سرنوشت ساز، بویژه “مالش قهرمانانه”(4) را، مع الاسف، نیاورده اند؛ لکن آکادمی حق، بقول عوام، appeal را برای این دسته از مؤمنین محفوظ می دارد.

والله الموفق والمعین

هیئت داوران آکادمی چفیه مالی(5)

 

______________________________

1- چفیه: (دستمال یزدی سابق- م) براین پایه، چفیه مالی نیز،همان خایه مالی سابق است!

2-(ضپ) مستخرج از فرهنگستان فدوی، و مخفف ضاعف الله پرستاته ست

3-بشرطی که زیر حجاب برترِ منتخبِ مقام معظم رهبری(چادر پر کلاغی) باشد- م

4-حداقل 25 مالش در دقیقه ! با تأیید مراجع عظام تقلید- تبصره 2 بند 1 آئین نامه ی داخلی آکادمی

5- بموجب تبصره ی 3 ماده 35 آئین نامه ی مصوب بیت، هیئت داوران آکادمی چفیه مالی، هر چهل سال یکبار، به حُکم قناری انتخاب، و پس از توشیح مجتهدالزمان ملاذ الانام صاحب السیف و القلم والپیپ ،اعلیحضرت العظما سید علی(ع) خامنه ای ادامه الله پُرستاته ،به قیلوله مشغول می شوند . ذیلاً تصویر زمان جوانی هیئت داوران آکادمی منتخب بیت را ملاحظه می فرمایید.            

و من الله التوفیق

*****************************************

به پایان آمد این جوهر،مطالب همچنان باقی !

 علی الله التکلان و هوُالمُستعان فی جمع امور

13 ژانویة المفرح از برجام الحرام سنه  2022 ترسائی 

کتبةالفقیر کمتر از قطمیر – فدوی

تا درودی دیگر، بدرود

www.hazl.com