مکتوبات «فدوی» 24 اردیبهشت ماه 1400 – 14 ماه مه 2020

 

طنزنوشته های هفتگی حميدرضا رحيمی :

من برای نبرد با تاریکی شمشیر نمی کشم، چراغ می افروزم! / زرتشت

گلایه

بجان خوانندگان محترم ضدانقلاب نباشد، بجان فدوی منتطرالظهور، اگر نه تحقیقاً، دستکم تقریباً، روزی نیست که فدوی بیاد برادران، بویژه کسب ضعیف شان نیفتد و کاری برایشان نکند!؛(1) در توضیح بیشتر عرض می کند که  فدوی امروز در مرور خبرهای فرامرزی، به خبر میمنت اثری بشرح زیر رسید:

* «ملیندا گیتس»، پس از اعلام تصمیم پایان دادن به زندگی مشترک 27 ساله با همسرش بیل گیتس، بنیانگذار مایکروسافت، یک جزیرهء خصوصی را به مبلغ 132 هزار دلار در شب اجاره کرده است. او گفته برای اینکه از دسترس رسانه‌ها دور باشد، اقدام به اجاره این جزیره کرد./ العربیه

 

ایوای! ….مگر فدوی منتطرالظهور نستجیربالله مرده بود که از غریبه جزیره اجاره فرمودی؟ چرا به فدوی نگفتی که با یک قیام و قعود و نیز تخفیف ویژه، ترتیب اش را بدهد؟ نکند یک وقت نگران تحریم های کذائی بودی؟ آن که مسأله ای نبود خواهر ملیندا، فدوی یک جوری با برادر “بایدن” کنار می آمد؛ شاید هم خدای نخواسته نگران آن چند صد هزار دلار کمیسیون ناقابل فدوی بودی؟.. باری، حالا هم دیر نشده؛ چون آن جزیره را بمدت یک شب اجاره فرموده بودی؛ لطفاً تعارف را کنار بگذار و با فدوی تماس بگیر تا برای شب های بعد، یکی از جزیره های برادران را زیر قیمت بازار، در اختیار شما بگذارد.(2)

زیاده پیشنهادی نیست.

____________________________________

(1) لطفاً فحش ندهید، خواهر- برادر خواننده، خوبیت ندارد! اصلاً بشما چه مربوط است؟ در مملکت بحمدالله والمنة آزادی بیداد می کند و فدوی می خواهد از حق آزادی تعریف وتمجید از حضرات، که از انرژی هسته ای مسلم تراست،استفاده بهینه کند؛ بقول عوام ok?!

(2) محمود احمدی نژاد گفت: «یک طرف دنبال این است که به بهانه تشدید کرونا، انتخابات را عقب بیندازد تا فرصت پیدا کند و شرایط را به نفع خود تغییر دهد. طرف دیگر هم دنبال این است که در سایهء کرونا و مشارکت پایین مردم، نامزد خود را از صندوق دربیاورد. هر دو به دنبال کنار گذاشتن مردم از عرصهء تصمیم‌گیری هستند. جزیره خریده‌اند تا درصورت جوشیدن خشم ملت به آنجا فرار کنند! / آفتاب نیوز

فتح الفتوح

فدوی شدیدا مباهی ست که به آگاهی مؤمنین و مؤمنات، کثرالله امثالهم، برساند که با “تهدیدات” خداوند متعال و ظل توجهات حضرت بقیة الله الاعظم امام زمان ارواح العالمین له الفداء(عج)، برادران چاقو بر کف، ضاعف الله اموالهم اجمعین، قله های موفقیت های خداپسندانه را یکی پس از دیگری فتح کرده و به افتخارات پیشین افزوده اند؛ مستوره ای اگر خواسته باشید، بنقل از مجازستان، بشرح زیر دم دست است:

* مرادی، معاون پلیس امنیت پایتخت: بیش‌ از چهل هزار فندک را در انباری در جنوب‌ شرقی تهران کشف کردیم که تصاویری تحریک‌کننده از زنان برهنه روی آن‌ها بود و جوانان را از اعتقادات ‌شان دور می‌کرد./ تلگرام

تا “اعدام” شود هرآنکه نتواند دید!

 

آمار

بموجب سند مصور و منگوله دار پیوست،لطفاً “خروپُف” را هم به ممنوعه های جامعهء شکوهمند اسلامی، اضافه بفرمایید، اجرتان با گربهء مرتضاعلی(ع)!

 

نکتهء دستوری

مترادف واژهء «جشن»، در هر حالتی، اعم از، جشن تولد (1)- جشن روز جهانی زن و یا جشن روز جهانی کارگر، «بازداشت» است..(2)

______________________________________

1. دعوت معمولاً به صرف شام و شلاق است!

2. تجمع سراسری در ایران به مناسبت روز جهانی کارگر؛ بازداشت حدود ۳۰ نفر در تهران- کیهان لندن- تیتر

تصحیح و پوزش

خدا بگویم این تایپیست سر به هوای آفیس فدوی را چه کند که تا غفلت میکند،همه جای وی را با شاخ گاو، ُمدّ ظله العالی، در می اندازد. باری در شمارهء پیش،در فرازی چنین تایپ شده بود که: ” رهبری بوی خلا میدهد”! لطفاً لغزش تایپی رخ داده را بوجه زیراصلاح فرمائید، اجرتان با گربهء مرتضاعلی(ع)!

***************************************

 

 

***************************************

 

 

***************************************

دو طنز تصویری

 

 

***************************************

 

 

 

***************************************

 

 

***************************************

 

 

بپایان آمد این جوهر،مطالب همچنان باقی!..

14 می المکیّف از برجام الحرام سنهء 2021 ترسائی

کتبة الفقیر کمتر از قطمیر، فدوی

تا درودی دیگر، بدرود

www.hazl.com