مکتوبات «فدوی»22 شهريور 1395 ـ 12 ماه سپتامبر 2016

hamid reza rahimi

حمیدرضا رحیمی

حکومت الله و کرامت انسانی

حضرات درحکومت اسلامی درونمرزی(جمهوری اسلامی – م) عادت دارند که مانند میوه فروشان گرامی، همه چیز را “درهم” بفروشند!. افزون بر آنچه که تاکنون در تفریحات سالم برادران دیده اید، (اعدام ها- م) ، به این مستوره  هم در شیراز، که پس از انقلاب شکوهمند،به تکراربه شهر شگفتی ها تبدیل شده است، (1)نگاه کنید :12

اعتراض به نمایش افغان‌ها در قفسی در شیراز! / انصاف- تیتر

و در ادامه ی خبر حیرت اثر:

ایسنا در کنار عکس هایی که منتشر کرده نوشت: «معاون هماهنگ كننده نيروي انتظامي فارس در يك نشست خبري به تشريح اقدامات و كشفيات پليس طي روزهاي ۱۳ و ۱۴ شهريور پرداخت. سرهنگ كشاورز از دستگيري تعداد ۹۰۰ متهم در اين ارتباط خبر داد و يادآور شد كه بين متهمان، خرده فروش مواد مخدر، اتباع بيگانه غيرمجاز، مخلان نظم و امنيت، سارق و متهمان تحت تعقيب ديده مي‌شوند.

گفتن ندارد که این حرکات، که فقط حضرات را می برازد و بس، مورد انتقاد برخی محافل افغان و ایرانی قرار گرفته و بیش از پیش،به محبوییت ایشان در انظار بین المللی،افزوده است !:

به دنبال بازداشت شماری از مهاجران افغان در شهر شیراز واقع ىر جنوب ايران، وزارت امور مهاجرین و عودت کنندکان افغانستان به نحوه بازداشت مهاجران اين كشور به شدت اعتراض کرده و آن را توهینی آشکار به کرامت انسانی مهاجران افغان توصیف کرده است. / العربیه

ده‌ها تن از فعالان جامعه مدنی در هرات در اعتراض به آنچه “برخورد زشت پلیس ایران در شهر شیراز با مهاجران افغان” خوانده‌اند، در مقابل کنسولگری ایران در این شهر تجمع کردند./ بی بی سی

وزارت امور مهاجرین افغانستان در بیانیه‌ای رسمی، نمایش تعدادی از مهاجران افغان بازداشت شده در قفس آهنین در شیراز را “غیربشری” و مغایر کنوانسیون‌ها خوانده، اما معاون اجتماعی فرمانده انتظامی فارس منکر واقعی بودن تصاویر شد./ دویچه وله3

باری نماینده ی محترم حکومت از شیراز درمجلس بیت نیز،برای خالی نبودن عریضه  و البته ماله کشی، مراتب را تکذیبی نزدیک به تأیید فرموده است :!

نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی با اشاره به انتشار تصاویر بازداشت منسوب به اتباع بیگانه گفت که طبق توضیحات پلیس انتظامی استان، این افراد از اشرار و سارقین مسلح و قاچاق چیان بوده‌اند.

بهرام پارسایی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: بعد از انتشار تصاویر نگهداری تعدادی بازداشتی در حصارهای فلزی، موضوع را از طریق فرمانده انتظامی استان فارس پیگیری کردم و آن‌ها گفتند که این بازداشتی‌ها لزوما ارتباطی با اتباع بیگانه نداشته‌اند و عمدتا از سارقین مسلح و قاچاقچیان بوده اند.
وی افزود: طبق توضیحات پلیس انتظامی استان فارس، تعدادی سارق مسلح، غیرمسلح، اشرار و قاچاقچیان دارای تابعیت ایرانی یا اتباع غیرمجاز در اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی که به صورت مستمر اجرا می شود، توسط واحدهای عملیاتی دستگیر و در محوطه یگان، به وسیله راهبندهای فلزی محصور شده بوده‌اند

البته خوانندگان محترم ضدانقلاب،با ملاحظه ی تصاویری که در پی می آیند، یکوقت تصور نفرمایند

که برادران در حکومت اسلامی درونمرزی(جمهوری اسلامی- م)، با برادران در حکومت اسلامی برونمرزی(داعش- م) هیچ تفاوتی ندارند، معاذالله! خیر چنین نیست لطفاً بی انصافی نکنید و بیخودی

توی سرِمال نزنید، زیرا :

بیت

میان داعش ایران و توران

تفاوت از زمین تا پشت بام است !456

منظور شاعر ضدانقلاب اینست که تفاوت بین داعش درونمرزی و داعش برونمرزی ، مانند تفاوت میان کبریت و فندک است !7

حال بد نیست که برای تغییر ذائقه، این لطیفه هم از متولی امامزاده ی کیهان دارالخرافه بشنوید ، که بغایت خواندنی و شنیدنی ست!:

. مدیر مسوول روزنامه کیهان با بیان این‌که «چه کسی گفته ایران‌هراسی بد است» گفت: ایران‌هراسی برای توده‌ مردم خطرناک بوده و باید برای آن‌ها توضیح داد که ایران، داعش نیست.! / پارسینه- حسین (ع)شریعتمداری

بهر روی، فدوی درپایان بعنوان حسن ظلام ، سند مصور و مصوت منگوله داری را نیز در پی ضمیمه می کند، تا اعلیحضرت العظما بدانند که اداره ی مملکت،بدون داعش نمی شود ! (2)

رفتار زشت و تحقیر آمیز نیروی انتظامی با مهاجران افغان

https://www.youtube.com/watch?v=rH1ZWGtDEME

زیاده عرضی نیست..

10 سپتامبر 016

پی نوشت

(1) برای نمونه عبور تانکهای برادران از روی دیش و رسیورهای مردم که شرحش پیش از این رفته است.ن.ک.به اندر حکایت جنگ نرم و اسلحهء سخت!   http://www.newsecularism.com  8 اکتبر 013ا و یا www.hazl.com آرشیو  سه October 7th, 2013سه شنبه 16 مهر ماه شنبه 16 مهر ماه اکتبر 2013یا

(2) … تا اعلیحضرت بدانند که اداره ی مملکت،با توصیه ی عمه و خاله نمی شود… از نامه ی منسوب به امیر کبیر به ناصرالدینشاه

از پس لرزه های المپیک               

واقیت اینست که فدوی گاه بین شباهت ها ، شدیداً گیر می افتد ودرتشخیص اصل با کپی، در میماند ،یعنی نمی داند که سرانجام، کی از روی دست کی نوشته است ؟!.. بعنوان مقدمه  یا دستگرمی ، یادش نرود که نخست، اجر برادران را در این راستا محفوظ بدارد و یاد آور شود که این بزرگواران، طی این سالها، فقط به ورزش سنگین دوره کردن تسبیح و بازی با انگشت بیست و یکم مبارک اکتفا نفرموده و ، به روز کردن اتهامات کلیشه ای- اسلامی، بر علیه شهروندان نیز اهتمام مبسوط  ورزیده اند که البته قابل تقدیر اند * یعنی برخی اتهامات کلیشه از قبیل “شرب خمر، حمل و استعمال مواد مخدر، ابزار و ادوات لهو و لعب ،مجلات غیر اخلاقی و البته لواط ، به : مشوب کردن افکار عمومی، توهین به رهبر- اقدام بر علیه نظام یا امنیت ملی و عواید نامشروع( جایزه های بین المللی نخبگان- م)همکاری با دولتهای متخاصم، بقول عوام، upgrade  شده است. و اما رهبرمعظم کره شمالی، که تالی رهبر معظم خودمان است نیز در این فاصله،بیکار نبوده است  یعنی با آنکه در آن جامعه ی شکوهمند، مانند جامعه ی شکوهمند ما مخالفی وجود ندارد، لکن نامبرده برای اینکه توی فرم بماند، هراز چندگاهی برخی مقامات برگزیده ی خودش را به اتهام توهین به مقام معظم رهبری، می گذارد جلوی توپ ! بعنوان مستوره نگاه کنید :

به گزارش عصرایران، حکومت کره شمالی وزیر دفاع این کشور را به ضرب گلوله ضدهوایی اعدام کرده است./ عصر ایران

که فدوی فکر می کند که آن زبان بسته ، با یک گلوله ی مکتبی هم به لقاء الله می پیوست و نیازی به گلوله ضدهوایی نداشت. بهر روی، اتهام هم البته امنیتی و سنگین بوده است :

وزیر دفاع کره شمالی به دلیل چرت زدن !به هنگام سخنرانی رهبر کره شمالی (کیم جونگ اون) اعدام شد.

لحظه چرت زدن وزیر دفاع کره شمالی که باعث اعدامش شد!8

بگزارش منبع خبر، چماقدار ولایتمدار ،برادر”کیم جونگ اون” مانند حضرت آقای خودمان(ضپ) خودی و غریبه هم ، سرش نمی شود :

از زمان به قدرت رسیدن کیم جونگ اون رهبر 32 ساله کره شمالی (در دسامبر 2011 ) او افراد زیادی را از مقامات سابق و کسانی که در دوران حکمرانی پدرش مناصب بالا داشته اند حذف کرده است. در یکی از بحث برانگیز ترین این حذف ها و اعدام ها رهبر جوان کره شمالی در اواخر سال 2013 ” جانگ سونگ تائگ” شوهر عمه متنفذ خود را به طرز فجیعی اعدام کرد.

البته – عیب می جمله بگفتی” ضررش” نیز بگوی – مراد فدوی آنست که رهبرمعظم خودمان، قدری دلرحم تر از رهبرمعظم کره شمالی ست زیرا بزرگوارانی که تصویرشان را در پی ملاحظه می کنید، با آنکه کارشان از چُرت گذاشته  و به هزینه ی ملت یک لاقبا، به خواب قیلوله مُشّرف شده اند،مشمول عفو ملوکانه واقع، و مع الاسف هنوز در قید حیات اند! :

9

و اما در پیوند با المپیک اخیر، پس لرزه ای در ارتباط با کره شمالی، موجب نگرانی فدوی شد و آن ملاحظه ی خبر زیر بود:

روزنامه بریتانیایی دیلی ستار گزارش داد که «هونگ اون جونگ» بازیکن ژیمناستیک کره شمالی ممکن است به دلیل گرفتن عکس سلفی با همتای کره جنوبی‌اش در مسابقات رویودو ژانیرو، هنگام بازگشت به کشورش با خطر اعدام روبرو شود.این عکس که به درخواست بازیکن ژیمناستیک کره جنوبی گرفته شد، با استقبال فراوانی روبرو شده اما شهروندان کره شمالی با نوشتن کامنت‌هایی گفته‌اند که این عمل خیانت به کشور به شمار می‌آید، به ویژه آن‌که تنش میان دو همسایه به دلیل آزمایش‌های هسته‌ای کره شمالی شدت یافته است./ العربیه.

باری واجب عینی ست که خوانندگان محترم ضد انقلاب هم بعنوان تکیف شرعی شب،استثنائآً بجای پرتقال فروش ، با یک تناسب ساده، حساب کنند که وقتی برادر”کیم جونگ اون” بابت یک چُرت کمرنگ، ژنرال منتخب خودش را بدانگونه اعدام می کند، سرنوشت آن دخترک بیگناه چه می شود؟..

زیاده تکلیفی نیست.

8 سپتامبر 01610

بیم

فدوی ضمن اینکه از پیروزی کیمیا علی(ع)زاده در المپیک امسال ،که در  وزن 57 کیلوگرم تکواندو، با غلبه بر حریف سوئدی خود، نخستین مدال ورزش زنان ایران در تاریخ المپیک‌ها را کسب کرد ،شدیداً شادمان و مباهی ست، درعین حال خوف نیز شدیداً برش داشته است که وی پس از مراجعت به وطن اسلامی، در مبارزه برای  ورود زنان به ورزشگاههای مصادره شده، شکست بخورد !11

ضمناً از نوع نگهداشتن مدال برتز پیداست که کیمیا، خیال ندارد که آنرا، حتا با مقام معظم رهبری ایران و کره ی شمالی ،تقسیم کند !

زیاده گزارشی نیست ..

کارشناسی    

فدوی به شهادت خوانندگان محترم ضد انقلاب، بارها شدیداً، آرزو و بلکه دعا کرده است که خداوند بخشنده ی مهربان سابق، آمریکای متخلص به شیطان بزرگ را ،ازمقام معظم رهبری ،ایدالله جیشه و ابد عیشه و توابع ،نگیرد که بی شیطان بزرگ ،فطیر است! نمونه ها در اینمورد چندان زیاداند که فهرست کردن آن حتا،70 من کاغذ، بقیمت بازار آزاد می شود! فلذا فدوی از خیرش گذاشته و تنها بنقل تازه ترین نمونه بشرح زیر اکتفا می کند، هرچند که کیفیت مطلب در حدی ست که در ستون” کلمات حمار” فدوی طبقه بندی شود!:

کارشناس مذهبی تلویزیون::

“چون آمریکا از بحث هسته ای ایران ناامید شده، ماجرای منا را ایجاد کرد!” / پارسینه- تیتر

و در ادامه ی خبر بهجت اثر :

به گزارش پارسینه، خانم دکتر حاج عبدالباقی، کارشناس برنامه آفتاب شرقی در تحلیلی در خصوص فاجعه درگذشت حجاج در منا، آمریکا را مسئول و آمر این فاجعه معرفی کرد.
این کارشناس ثابت برنامه های مذهبی تلویزیون در این برنامه زنده گفت:”رژیم عربستان دست نشانده آمریکا است؛حالا اگه بخواهیم بگوییم علت این اتفاق چه بوده . ممکن است همین باشد چوناین رژیم دست نشانده آمریکاست . احتمال اینکه عمدی باشد . وجود دارد،چون آمریکا از بحث هسته ای ایران ناامید شده این دستور را داده”حاج عبدالباقی گفت:اگر بنابر هر دلیلی؛ ملتی توانایی مالی انجام حج را ندارند؛ مسئولان و حکام باید به مردم وام بدهند تامردم حج روا برگزار کنند.
وی در بخش دیگری از سخنانش گفت:مردم صلاحیت تعطیل حج را ندارند، بلکه مراجع و امام عصر(عج) این صلاحیت را دارند که در صورتی که نیاز باشد؛ انجام مراسم حج را کنسل کنند مانند امام خمینی که ٦سال از رفتن به مکه و انجام اعمال حج ممانعت کردند.

آمریکا، حتا اگر به اهتمام حضرات آیات و ححج اسلام (ل)با تحریمهای کوبنده،ملت را بخاک سیاه نشانده باشد!؛ باز هم  مطابق نصِّ صریح حضرت امام(ل) ،آمریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند !، بر این پایه،یا حاج خانم مهمل فرموده یا حضرت امام(ل) ،و یا هرسه(1)!..

باری تا خوانندگان محترم ضدانقلاب تصمیم می گیرند،فدوی نظر چند تن از کاربران منبع خبر را، که با ملاحظه ی فتوای حاج خانم دکتر کارشناس مذهبی، بد حال شده اند،برای جوریِ جنس،در پی می آورد:

برخی کاربران:

*…آخه مگه مجبوری اسم خودتو بزاری کارشناس؟ تو با این تحلیل آبکی ات حداکثر می تونی یه سبزی پاک کن بشی.

*کیلویی مدرک دادن و بورسیه کردن خروجیش میشه کارشناس تلویزیون میلی

* دیشب گربه های کوچه ما خیلی سروصدامیکردن…همش تقصیر آمریکاست..

* بس کن حاج خانم !! الان اگه سقف خونتون هم چکه کنه تقصیر آمریکاست !!!؟؟

* آخ آمریکا بعضی وقتها در ازدحام بیخردیهاچقدر مظلوم واقع میشوی .!

زیاده عرضی نیست

پی نوشت

(1) سومی، دم قیچیِ حضرت امام(ل) ، یعنی همین مقام معظم رهبری فعلی خودمان است !

کاسبی

…نخیر! لازم نیست یادآوری کنید،فدوی خودش می داند،و به تجربه هم به او تنقیه شده که هرگز بقول عوام business man  خوبی نبوده است !؛لکن چون هیچ قاعده و قانونی در وطن سابق حاکم نیست، فلذا حق مسلّم اوست که با اغتنام فرصت،آراء اقتصادی خود را صادر کند!،خدا را چه دیدی،یکوقت دیدی گرفت و بخت او هم سرانجام،دراین اواخرعمر، بازشد و تتمه ی عمر بیحاصل را، به آسایش گذارند؛ باز هم نخیر! فکرتان بجاهای بد نرود، زیرا فدوی گیس و گردن اضافه ندارد که دست برادران بدهد ؛فلذا پا درنعلین آقایان و آقازادگان ادام الله ِظلُکم العالی نکرده و “دکل” بازی نمی کند! براین پایه احوط آنست برای اینکه ثابت کند که “بیزینس من” چندان بدی هم نیست،از تعارف کم کرده، و شدیداً بر مبلغ بیفزاید! باری- در تبیین مسأله عرض می کند که فدوی بعلت ضیق عمر، معاملات جزئی وخرده فروشی را دیگر صلاح نمی داند و می خواهد عمده فروشی ،به شیوه ی واسطه گری را تجربه کند،و جای معاملات کلی هم،گفتن ندارد که به یمن انقلاب شکوهمند اسلامی،در وطن سابق است ،اینهم سند مصورمنگوله دارش:

12

بر مبنای تئوری اقتصادی فدوی،صرف در اینست که وی،کلُ فروشنده را یکجا بخرد !وبعد،هرعضوی را که خواست،بدهد به برادرصادق لاریجانیِ قوّه ی باه(غذائیه- م!) از جا در آورد تا به متقاضی،عرضه کند

زیاده طرحی نیست ..

تداخل    

مسأله ی ظاهراً لاینحل “مدرنیته و سنت” و تعیین تکلیف آنها، که قراراست به اقتضای روند تکاملِ رو به روشنائیِ جوامع بشری،سرانجام به سود سکورالیزم ختم به خیر شود، تاکنون موضوع بحث و جدل های گوناگونی بوده است لکن مع الاسف با آنهمه صدمات و تلفات،همچنان بقول عوام pending است! .باری-این نیز البته گفتنی ست که باز هم بقول عوام case ،بسته به جغرافیای سیاسی مربوطه، دربلاد اسلامزده عموماً، و ایران سابق خصوصاً ،عواقب گوناگونی دارد که به اهتمام حضرات آیات،از حبس تا اعدام را در پی دارد! بهر روی، این پدیده در حوزه ی علوم نظری ست و در گستره ی تئوری دست کم ،قرار نبوده است که به علوم تجربی نقل مکان فرموده و نمود فیزیکی داشته باشد!، لکن کیست که نداند که  ایران سابق ،سرزمین عجایب است و از هیچ قاعده و قانونی،پیروی نمی کند! نمونه ی دم دست اگر خواسته باشید، خبری ست که در پی می آید:

برخورد اتوبوس با شتر ۲۵ زخمی بر جای گذاشت! / تدبیر- تیتر

و در ادامه :

رئیس مرکز فوریت های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان گفت: بر اثر برخورد یک دستگاه اتوبوس مسافربری روز چهارشنبه در محور زاهدان-نهبندان محدوده سفید آبه ۲۵ نفر زخمی شدند.

13

بهر حال شتر و اتوبوس نیز،مانند “جمهوری اسلامی” مانعة الجمع اند،مگر مقام معظم رهبری(ضپ) اراده فرمایند!

تفاوت  

نخست به این تیتر و خبر نگاه کنید:

سرقت جمجمه کارگردان آلمانی

جمجمه فریدریش ویلهلم مورناو، کارگردان فیلم صامت “نوسفراتو”، از مقبره او در قبرستان اشتاندورف در حومه برلین دزدیده شد. پلیس آلمان از مردم خواست در صورتی که در هفته‌های اخیر فعالیت‌های مشکوکی ر این قبرستان دیده‌اند، اطلاع دهند. مورناو یکی از اثرگذارترین کارگردان‌های سینمای صامت آلمان محسوب می‌شود. او در سال ۱۸۸۸ متولد شد و در سال ۱۹۳۱14 در سانحه رانندگی در کالیفرنیا درگذشت/ دویچه وله

فدوی نمی داند که  سارقین خاج پرست ،چرا عقل شان نمی رسد و بجای سرقت دکل نفتی،جمجمه بلند می کنند؟! ، شما می دانید؟.

ظل الله           

بنظر می آید که الله جل جلاله،با برخی سلاطین ،بیشتر از سایرین همراه است و نیازشان را به اعدام نفوس کمتر می کند ! و در این رهگذر،البته اسم شان هم ،مانند اعلیحضرت العظما ی ما(ضپ)(1) بد در

نمی رود !هرچند که گروهی حقوق بشری نیز بیانیه بی رمقی هم بشرح زیر صادر کند:

شبکه همبستگی برای سوازیلند» که در زمینه حقوق بشر فعالیت دارد و همچنین شماری از رسانه‌ها اعلام کردند که دختران قربانی، جمعه ۲۸ اوت با کامیونی به محل برگزاری برنامه منتقل می‌شدند اما این کامیون با خودرویی دیگر برخورد کرد. این حادثه به کشته شدن دستکم ۳۸ دختر و زخمی شدن ده‌ها تن دیگر انجامید. حال برخی از زخمی‌ها وخیم گزارش شده است./ العربيه

و اما قضیه راجع است به برنامه ی شگفت انگیری بشرح زیر که حاکی از آنست که اشتهای جنسی سلطان گرامی، کمتر از مؤمنین نیست،حال گیرم که رعایت حجاب را نیز الزامی ، و به اندازه ی مخبط الاسلام والمسلمین مکارم سرنوشت ساز نداند(2):

. این دخترها برای مشارکت در مسابقات رقص هشت روزه «اومهلانگا» به کاخ پادشاه می‌رفتند. در این برنامه حدود چهل هزار دختر اقدام به رقص و آواز خوانی می‌کننددر این برنامه، دخترهایی که هشت تا ۲۲ ساله هستند، با سینه‌هایی برهنه می‌رفصند. معمولا پادشاه 57 ساله، از میان آن‌ها همسری جدید انتخاب می‌کند و آن‌ها را به همسران خود که اکنون ۱۳ تا ۱۵ تن برآورد می‌شوند، می‌افزاید!./ همانجا

باری – گر چه فدوی با نام “سوازیلند” که کشور آفریقایی کوچکی که بین آفریقای جنوبی موزامبیک واقع است و در آن حدود ۱ میلیون چهارصد هزار نفر ساکن هستند ، برای نخستین بار است که آشنا می شود،معذالک یادش باشد که در شرفیابی بعدی بحضور مقام معظم رهبری ایدالله جیشه و ابد عیشه،از معظم له استدعا کند که امر و مقرر فرمایند که آن سرزمین مهجور را افزون بر مبالغی موشک دوربُرد،به برپائی چندین فقره فرودگاه و بیمارستان و پارک و از این قبیل، از جیب ملت یک لا قبا مفتخر،و برادر مسواتی سوم پادشاه ۵۷ ساله ی سوازیلند  را به الطاف خفیه ی خود،مُستظهَر گرداند

زیاده استدعائی نیست..

—————————————————————–

(1) (ضپ) مستخرج از فرهنگستان فدوی و مخفف ضاعف االله پرستاته است

(2) به گزارش پایگاه خبری «تیک»، حضرت آیت الله ناصر مکارم شیرازی از مراجع تقلید امروز در دیدار مسؤولان و مربیان مرکز تحقیقات و طرح‌های کاربردی حجاب ریحانه‌النبی(س) که در مدرسه‌ امیرالمؤمنین(ع) برگزار شد، حجاب و عفاف جامعه را از مسائل سرنوشت ساز! در کشور خواند و اظهار داشت: کار برای حجاب باید با برنامه‌ریزی دقیق، هماهنگی خاص و به صورت فراگیر صورت بگیرد؛ یعنی از ظرفیت‌‌های مساجد، مدارس، رسانه‌ها و دولت نیز استفاده شود.

15

بپایان آمد این جوهر،مطالب همچنان باقی !..

علی الله التکلان و هوُالمُستعان فی جمع امور

10 سپتامبر المکلف سنه ی 2016 ترسائی

کتبةالفقیر کمتر از قطمیر – فدوی

تا درودی دیگر، بدرود

www.hazl.com

 

https://soundcloud.com/saeed-behbahani-1/2016-100