نامه در ارتباط با مذاکرات جاری

 

محبوبه حسینپور :

 

آمریکا،

آلمان،

بریتانیا،

فرانسه،

چین،

روسیه.

عالیجنابان، 

این نامه در ارتباط با مذاکرات جاری شما با نمایندگان جمهوری اسلامی ایران در باره توافق اتمی تقدیمتان می شود.

من محبوبه حسینپور خواهر زنده یاد دکتراردشیر حسینپور یکی از دانشمندان اتمی ایران هستم که در تاریخ 16 ژانویه 2007 بدلیل عدم همکاری با برنامه غنی سازی اورانیوم با غلظت بالا، د رخانه سازمانی خود در محوطه دانشگاه شیراز، توسط ماموران سرویس مخفی رژیم ایران بقتل رسید و هرگز هیچ متهمی در این ارتباط دستگیر نشد.

حدود 12 سال پیش از این جنایت، دکترمحمدرضا سعادت، دانشمند اتمی، دانشیار و استاد راهنمای دکتر حسین پور در دانشگاه شیرازهم به همین شیوه و بدلیل عدم همکاری در برنامه اتمی جمهوری اسلامی در منزلش در شیراز بقتل رسید و قاتل یا قاتلان او نیز پیدا نشدند!

این هر دو قتل براساس شواهد موجود بوسیله ماموران حکومت اسلامی انجام شد اگرچه هیچ نهادی و هیچ مقامی در ایران مسئولیت این قتلهای فجیع را برعهده نگرفتند ولی اتهامات را متوجه دولت اسرائیل کردند. برادر من دکتر حسینپور، همواره از فشارهای ماموران دولت جمهوری اسلامی و از اصرار ممتد آنان جهت همکاری در برنامه غنی سازی اورانیوم با غلظت بالا شکایت می کرد.

من با اتکا به اطلاعات شخصی، براساس گفته های برادرم در باره برنامه و هدف رژیم ایران جهت دستیابی به سلاح مرگبار اتمی، موارد زیر را باطلاع شما می رسانم:

1- دکتر محمد رضا سعادت، استاد راهنمای تز فوق لیسانس برادرم اردشیر حسینپور بود و یکسال پیش از ترورش، با یکدیگر مناسبات و مشاوره های علمی بسیاری داشتند و در جریان این مناسبات بود که این دانشجوی مورد اعتماد خود را در جریان فشارهایی قرار می داد که از سوی حکومت بر او اعمال می شد.

2- از سال 2004 فشار مقامات امنیتی رژیم به دکتر حسینپور برای همکاری در برنامه غنی سازی اورانیوم با غلظت بالا شروع شد. به او وعده ها و مشوقهای جذابی را پیشنهاد کردند ولی دکتر حسینپور بمدت سه سال از پذیرش این پیشنهادها خودداری ورزید و سرانجام قربانی سوء قصد و ترور جمهوری اسلامی واقع شد.

– تردیدی نیست که برنامه غنی سازی جمهوری اسلامی و سایر تلاش هایش در این زمینه صرفا جهت دستیابی به سلاح اتمی است و کوششهای دولت های متبوع شما نیز با هدف جلوگیری از گسترش این سلاح مخرب صورت می گیرد بویژه آنکه جمهوری اسلامی نشان داده که دولتی غیرمسئول و ایدئولوژیک می باشد و مسلح شدن آن به سلاح هسته ای می تواند پیآمدهای فاجعه بار با ابعاد جهانی داشته باشد.

با توجه با دلائل مختصر بالا و بنام بشریت از شما تقاضا دارم که به رژیمی که از بدو تاسیس همواره به جنگ و کشتار و ایجاد ناآرامی در سطوح گسترده مشغول بوده، اطمینان نکنید و از مردم بستوه آمده ایران پشتیبانی کنید تا دولتی معقول و پایبند به اصول احترام متقابل بین المللی را جانشین رژیم تبهکار کنونی سازند.

علاوه براین، من آماده ام تا در صورت لزوم، داوطلبانه جزئیات بیشتر از اطلاعات شخصی را ارائه دهم.

در پایان، ضمن سپاسگزاری از توجه شما به متن این نامه، برای شما سالی سرشار از شادی و صلح در 2022 آرزو می کنم.

با احترام،

محبوبه حسینپور

لس آنجلس، کالیفرنیا – آیالات متحده آمریکا

10 ژانویه 202

زنده یاد دکتر اردشیر حسین پور، دانشمند اتمی و دانشیار فیزیک دانشگاه شیراز در 16 ژانویه 2007 در 44 سالگی توسط ماموران جمهوری اسلامی در خانه سازمانی خود ترور شد.

 

زنده یاد دکتر محمدرضا سعادت، دانشمند اتمی  و دانشیار فیزیک دانشگاه شیراز در 17 اوت 1995 توسط ماموران جمهوری اسلامی در خانه سازمانی خود ترور شد.