چراغِ حقیقت؛ در طوفانِ کشمکش‌ها نخواهد مُرد

 

نقل از فیس بوک همنشین بهار :

عالیجناب کاوه؛ «قاضی دیوان بین‌المللی لاهه»! و «وکیل حقوق بشر»! که همیشه تکرار می‌کنند درگیر با پرونده امثال پینوشه و افسران آرژانتین و جریان یوگسلاوی و رواندا و کامبوج و چه و چه بوده‌اند، در پروژهِ دستگیری حمید نوری به عنوان یک فرد (و دفتر حقوقی Mc Cue به عنوان همکاران ایشان) مشارکت داشتند که جای قدردانی دارد.
آقای ایرج مصداقی و همه دادخواهان هم به این مشارکت اشاره داشته‌اند.
▬ آقای کاوه که ۱۶ نوامبر ۲۰۱۹؛ در رابطه با موضوع «حمید نوری»، بدرستی تصریح کرد: «قهرمانِ این داستان؛ ایرج مصداقی است» و «ایرج جان ایرج جان» از زبان‌شان نمی‌افتاد، حالا بعد از دوز و کلک و «ژورک بازیِ» حاشیه‌سازان، با «خرسندی»، و با های‌وهوی ــ «داعی» شده که ایرج مصداقی چنین است و چنان…
▬ آیا راست است که ارتجاع مغلوب؛ چون موفقیت نخستین دادخواهی ملی را برنمی‌تابَد،
دَمِ «تاجرانِ خودقاضی‌بین» را هم دیده؟! و برای اینکه پای مُدعیّان مصداقی، به دادگاه باز شود، از همکاری با وکلای حمید نوری، و رژیم قاتلان نیز، ابایی ندارد؟ آیا جریانی از قبل برنامه‌ریزی شده؛ برای انحراف دادگاه، در حال اتفاق‌افتادن است؟
May be an image of text
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
▬ معرفی آقای کاوه موسوی به عنوان «قاضی»! و «داور دیوان لاهه»! در چندین مصاحبه زنده در حضور شخص ایشان (بدون اینکه انکار کنند) انجام شده‌است.
واقعش آقای موسوی در «دیوان بین‌المللی دادگستری»؛ همچنین در «دیوان کیفری بین‌المللی»[لاهه]، کمترین سِمَتی ندارند.
▬ در لیست داورانِ «دیوانِ بین‌المللی داوری» هم؛ نامی از ایشان نیست. بماند که داورانِ arbitrator دیوان مزبور، اصلاً قاضی محسوب نمی‌شوند.
▬ آقای کاوه موسوی استاد دانشگاه آکسفورد هم نبوده و نیستند. هرچند در سال ۲۰۱۵ تا ۲۰۱۶ در دانشکده حقوق عنوان پژوهشگر داشتند.
▬ نام ایشان در فهرست وکلای دارای پروانهٔ وکالت؛ در کانون وکلای ایران موجود نیست. در انگلستان و کانادا هم، پروانهٔ وکالتی ندارند. برخلاف تصور؛ عالیجناب کاوه، وکیل خانواده زهرا کاظمی هم نبودند.
▬ از پروژه مشترک با شرکت ویتول Vitol Group که در کار تجارت نفت خام و بنزین در سراسر دنیا است، و نقشی که گفته می‌شود ایشان در پرونده انتقال نفت از ایران داشته‌اند، چون اِشراف ندارم، می‌گذرم
▬ گفته می‌شود صادرکننده حکم اعدام ریحانه جباری و… (حسن تردست) که به آلمان آمده بود، با های و هوی آقای موسوی، فلنگ را بست و گریخت و به سرنوشت حمید نوری دچار نشد.
▬ در شرایطی که وکلای حمید نوری با وجود امدادهای غیبی، به پیسی افتاده‌اند؛ گزاره‌های مزبور، همچنین سخنان مُشعشَعِ این روزهای عالیجناب کاوه، تنها و تنها در مناظره رویاروی با آقای ایرج مصداقی، مَحَک خواهد خورد. زمان؛ احکم‌الحاکمین است.