شهر شهر فرنگه از همه رنگه آزادی ایران؛ با پمپئو، و آگهی در واشینگتن تایمز ؟!

 

همنشین بهار :

روزنامه‌نگاری تَبلوید Tabloid journalism؛ اشاره به یک سبک روزنامه‌نگاری بُنجل است که به نشریات زرد و شایعه‌پراکن شهرت دارند. در اینگونه روزنامه‌ها، داستان‌های جنایی پُر سر و صدا، طالع بینی، شایعات و اخبار آمدنیوزی و جَعلی Fake news‎، فت و فراوان است. دیلی اکسپرس، نشنال اینکوایر، سان، نیوز آو د ورلد و بویژه واشنگتن تایمزThe Washington Times که دربدر به دنبال آگهی‌ می‌گردد، در این مجموعه قرار می‌گیرند.
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

واشینگتن تایمز که در شهر واشینگتن دی.سی منتشر می‌شود، سال ۱۹۸۲ توسط یک شبه‌آخوند کره‌ای به نام سان میونگ مون (که ادعا می‌کرد حضرت مسیح است) بنیان گذاشته شد. محافظه‌کاران سیاسی و اجتماعی؛ جانبدار این روزنامه بُنجل بوده‌اند و در آن سهم دارند. واشینگتن تایمز هوادار سیاست‌های رونالد ریگان، جورج دبلیو بوش و دونالد ترامپ بود و با انتشار مطالب غیر مستند از جمله در مورد جیمی کارتر و باراک اوباما، جار و جنجال راه می‌انداخت تا بیش از پیش بر سر زبانها بیافتد و کسب درآمد کند. روزنامه زرد مزبور، این روزها یک مشتری – یک تشکیلاتِ – خر پولِ فارسی‌زبان پیدا کرده و با چاپ آگهی‌های رنگی، قاپش را دزدیده است! زیر عکسهای رنگی طرف مربوطه، رودی جولیانی، تام ریج، ژنرال جان ام جک کین، جوزف لیبرمن و…، پامنبری کرده‌اند.

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

در ادامه این شهر فرنگ؛ مایک پمپئو، رئیس اسبق «سی‌آی‌اِی» CIA (سیا)، در کنفرانس واشینگتن، آنچه را به خوردش داده بودند، چون «بُز اَخفش» تکرار کرد. وی چند بار دست به دعا برداشت و با اشاره به سال ۶۷ و قربانیان رژیم فرمود ما برای تک تک شون دعا می‌کنیم!
در سخنان عالیجناب پمپئو هرآنچه در محکومیت قاتلین زندانیان سیاسی است، واقعیت دارد و در محکومیت امثال رئیسی هیچ تردیدی نیست. البته مردم ستمدیده ایران برخلاف دارودسته پمپئو و امثال پمپئو، هیچوقت در فکر ساخت و پاخت با آخوندها و دیگر طالبان قدرت، نبوده و نیستند.

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

وی با بیان این جمله پُرمعنا که «در ایران دیگه یک دیکتاتوری مثل شاه یا سلطنتی برقرار نخواهد شد»، اضافه کرد: «اون انقلابی که در سال ۵۷ صورت گرفت؛ نبردی بود بین رژیم ایران و مقاومت سازمان‌یافته… نبردی بود بین رژیم ایران و مقاومت سازمان‌یافته!
بعد افزود «اینکه ما از قبل نمیدونستیم چی اتفاقی [اون سال] در ایران داره رخ میده» [واقعی نیست].
حالا خبر خوب بهتون میدم: نیروهای مقاومت در داخل ایران قوی‌تر از هر زمان دیگر هستند… الان دوران امیدوارکننده‌ای است.
باید اقدامات مون رو تجدید کنیم. خداوند شما رو حفظ کند. من به شما دعا می‌کنم. دعا می‌کنم…