پیام جبهه ملی ایران به سرکردگان حکومت اسلامی

جبهه ملی ایران پایان نظام جمهوری اسلامی را اعلام می‌کند. ما برای آخرین بار به شما سردمداران رهبری، کشوری و لشگری یادآوری می‌کنیم که تا دیر نشده پیشنهاد انتقال قدرت مسالمت آمیز ما را بپذیرید و امنیت خود را تضمین کنید.

شما هرگز نخواهید توانست مردم را ساکت کنید چون ذره‌ای به شما و وعده‌هایتان اعتماد ندارند. کشور را ویران و غارت کرده‌اید، همه جهان شما را تروریست می‌دانند و اکنون اعتراض مالکان آینده این مرز و بوم، کودکان و نوجوانان ما را به گلوله می‌بندید. شرم آور است که از کشورهای دیگر نیروی مزدور برای سرکوب و کشتن هم میهنانتان وارد می‌کنید. ما می‌دانیم که شما هیچ عاطفه‌ای نسبت به ایران و ایرانی ندارید و فقط ثروت ایران را می‌خواهید که می‌دزدید و با خانواده‌هایتان به خارج می‌فرستید. هشیار باشید که قتل‌عام‌های دهه‌های گذشته شما و سوگوار کردن صدها هزار خانواده و شش سال تداوم بی‌دلیل جنگ با صدهاهزار کشته و معلول فراموش نشده و نفرت از شما همچنان در درون مردم می‌جوشد.

فرزندان ما در نیروی انتظامی اکراه دارند علیه هم میهنان و دختران و خواهرانشان دست بلند کنند. ارتش ملی ایران به مردم خواهد پیوست و از آنان حفاظت خواهد کرد. از شما هم می‌خواهیم به اینهمه خشونت و آدم‌کشی پایان دهید.

ما از کله گنده‌های حکومت اسلامی، پیش از اینکه کله‌هایشان در خمره توهم قدرت و تداوم رژیم گیر کند؛ و پیش از اینکه ایران سوریه شود، با یک انتقال قدرت مسالمت آمیز که ما در طی دو سال گذشته با پیش‌بینی آینده چند بار پیشنهاد کرده‌ایم موافقت نمایند تا هیچ مسئولی آسیب جانی و مالی نبیند. ما رویدادهای جاری خیزش دختران و زنان ایران علیه حکومت جهل و جنایت شما را در تحلیل 12 فروردین 1401، پیش‌بینی و منتشر نموده بودیم. اکنون که خیزش ملت ایران به رهبری دختران و زنان تحقیر شده و ستمدیده ولی دلاور میهن، همانگونه که هشدار داده بودیم رخ داده است، پیش از اینکه اعتراضات به خونخواهی منجر شود و زندگی و جانتان به خطر بیافتد، سمت‌هایتان را به کارگروهی متشکل از همه طیف‌های اوپوزیسیون خردمند که کارشناسان برجسته مدیریت کشور هستند واگذار نمایید. وظیفه کارگروه مدیریت انتخابات مجلس موسسان و مدیریت موقت کشور تا تصویب قانون اساسی نوین و انتخابات مجلس و ریاست جمهوری زیر نظر سازمان ملل و سازمان‌های حقوق بشری جهانی خواهد بود.

مطمئن باشید که ملت ایران به هیچوجه شما را نمی‌خواهد و به هر قیمت که شده برکنارتان خواهد کرد. با وجود افزایش و مرگبار شدن خشونت عوامل شما و قتل عمد نوجوانان میهن، متوجه شده‌اید که مردم دیگر ترسی از شما ندارند و حاضرند برای سرنگونی شما و پس گرفتن میهنشان خطر کنند و جان بدهند. چین و روسیه هم آنقدر احمق نیستد که روابط آینده خود را با ایران خرج نگهداری شما کنند. توهم قدرت را کنار بگذارید که نیروهای مردمی قدرت را به هرقیمتی که شده از شما خواهند ستاند.آنگاه سرنوشتتان با قذافی، صدام حسین و چاوشسکو متفاوت نخواهد بود.

از آقایان مقام رهبری و جانشینان احتمالی، و مجلس خبرگان می‌خواهیم که یا علنی از سمت‌های خود کناره‌گیری نمایند و در امنیت بمانند، یا همراه سرسپردگان روسیه به گرجستان یا ونزوئلا که پول‌هایشان را انتقال داده‌اند مهاجرت کنند.

یادآوری می‌کنیم که چهل سال است ما مخالفت قطعی خود را با اعدام و زندان تنبیهی تبلیغ و اثبات کرده‌ایم، که در قانون اساسی آینده هم خواهد آمد. ولی مردمی که از نظام منفور شما آسیب دیده‌اند در پی انتقام‌جویی هستند و ما مخالف هرگونه انتقام‌جویی هستیم. اگر خیزش کنونی تندتر شود، که خواهد شد؛ و اگر مخالفان مسلح و حتی نظامیان ناراضی از شما وارد میدان شوند که خواهند شد؛ و اگر در سرکوب مردم سرسختی کنید، این احتمال وجود خواهد داشت که گردان‌های آدم‌کش وارداتی شما همه از کشور بگریزند یا دستگیر یا کشته شوند.

اگر سماجت کنید و به خشونت و قتل عام مردم معترض و متنفر ازشما ادامه بدهید، دیگر احتمال یک انتقال مسالمت آمیز قدرت از دست خواهد رفت و سلب قدرت از شما خونین خواهد شد. یک حکومت نظامی با پشتیبانی مخالفان تندرو میدان را به خون خواهد کشید و شما فرصت فرار نخواهید یافت. اگر هم فرار کنید در خارج از کشور در امنیت نخواهید بود. یک بار دیگر پیشنهاد “انتقال قدرت مسالمت آمیز” ما را که شامل عفو عمومی، امنیت شخصی و عدم مصادره اموال دزدی شما است، بخوانید و تصمیم بگیرید. تیک تیک ساعت…

جبهه ملی ایران، کورش زعیم، سخنگوی شورای ششم

تهران، 18 مهر 1401خ- 10 اکتبر 2022م، روز جهانی لغو اعدام