آتش زدن کتاب «اصول طب هاریسون» توسط آیت الله عباس تبریزیان آتشی برخاسته از جهل و جنایت مقدس!

 

بهرام رحمانی :

حکومتی که عامدانه هواپیمای مسافربری را با موشک می زند؛ معترضین را با هلیکوپتر، تانک و کاتیوشا می کشد، کتاب می سوزاند و…!

ماجرای آتش ‌زدن کتاب «اصول طب هاریسون» توسط عباس تبریزیان و انتشار ویدئوی آن در فضای مجازی جنجال‌ ها و واکنش‌هایی رسمی و غیررسمی را به دنبال داشت؛ تا جایی که صدای وزارت بهداشت و مدیر حوزه‌ های علمیه درآمد. اما تبریزیان روحانی جنجالی که خود را «پدرطب اسلامی ایران» می‌ خواند برای خود سابقه و جایگاهی دارد؟

اقدام به کتاب سوزی، این عمل مشمئز کننده و فاشیستی است و آتش زدن کتاب های علمی، ییک از اقدامات حکومت هیا مستبد و دیکتاتروی در طوی تاریخ بوده است. از داستان کتاب سوزان اسکندر و یونانیان و مغول تا جشن‌ های واقعی و مستند کتاب سوزان نازی‌ها  و…

یک روحانی به نام «عباس تبریزیان» که اطرافیانش او را «آیت الله» می ‌خوانند و از مدعیان طب اسلامی است، در فیلمی که از او منتشر شده کتاب «طب هاریسون» را آتش می‌ زند. او در فیلم زمان کتاب سوزی برای «برای تمام شدن طب شیمیایی در کل جهان» ابراز امیدواری می ‌کند.

عباس تبریزیان، کتاب اصول طب داخلی هاریسون را که مرجع علم پزشکی است آتش زده، او آموزه های طبی خودش را تنها مرجع درست پزشکی معرفی کرده و مدت‌ هاست که دارو تجویز می ‌کند.

به گزارش عصر ایران، عباس تبریزیان در حوزه علمیه نجف تحصیل کرده و درس خارج و فقه را هم تدریس می ‌کند. او چند سالی است که خود را پدر طب اسلامی نامیده و می‌ گوید علم پزشکی امروز دروغ و فریب است. تبریزیان می ‌گوید دست یابی به علم طب همانند فقه است و درمان بیماری‌ ها را باید از قرآن و احادیث استخراج کرد.

فعالیت‌ های او در زمینه آموزش و تولید دارو ادامه دارد و سایت ‌ها و شبکه‌ های اجتماعی او هم چنان فعال هستند. در این سایت ‌ها، داروهایی برای انواع بیماری‌ ها معرفی شده و بخشی هم برای ثبت ‌نام دوره ‌های آموزشی برای کارآموزان وجود دارد.

تبریزیان به مخالفینش گفته همان داروهای شیمیایی را بخورند، چرا که به گفته او، با خوردن آن‌ داروها زودتر نابود می‌ شوند.

ادامه مطلب