با چتر نجات از بانکوک -شماره مخصوص ديوان سالاران اسلامی

يادداشت های اسکندر دلدم

فوايد داشتن رئیس ديوامسالاری سرخوش و با نشاط

جهان غرب و شرق و شمال و جنوب، علی الخصوص استکبار مادر بخطای جهانی، ملت سابق ایران (امت فعلی همیشه در صحنه!) را به بدبختی و استیصال و زیر خط فقر قرار داشتن و ابتلای به سوء تغذیه و داشتن رکورد بیماری های قلبی و سکته و زنان خیابانی و تورم رکود اعلامکرده و مرتب توی بوق می کنند که صد و پنجاه درصد جوانان ایران بیکار هستند و نود میلیون جمعیت هشتاد میلیونی کشور به کلیه فروشی و کبد فروشی و پائین تنه فروشی افتاده اند!

– ممکن است جوانان و فارغ التحصیلان دانشگاهی ما بیکار باشند،

– ممکن است ارزش پول ملی (ریال سابق!) به گاز معده تبدیل شده باشد،

– ممکن است برادران و فرزندان و اهل بیت مسئولان دست شان کج باشد و بیت المال را جهاز ننهء خودشان بدانند،

– ممکن است حقوق کارگران را شش ماه شش ماه نپردازند،

– ممکن است بیست میلیون جوان از سن ازدواج شان گذشته باشد،

– ممکن است جاده های کشور سالی 35 هزار نفر قربانی بگیرند،

– ممکن است یک سوم جمعیت کشور زیر خط فقر و بیست میلیون دیگر فلاکت زده باشند،

– ممکن است…

– ممکن است…

ولی خوشبختانه ما یک رئیس جمهور سر خوش و با نشاط داریم که صبح ها می زند به کوه و یکی دو ساعت مثل بز کوهی از ارتفاعات بالا می رود و با نشان دادن سلامتی و سرخوشی و روحیه با نشاط خود مشت محکمی به دهان استکبار جهانی می زند!

(خصوصی خدمتتون بگم شخصاً بقدری از استکبارجهانی بدم میاد که بجای مشت محکم، دلم می خواد خود حاج حسن روحانی را بر دارم محکم بزنم یا بچپونم به دهانش!)

برخورد شدید مجلس با تخلف مغایر قانون!

همانطور که می دانید، و یا نمی دانید و به تخم مرغ خودتان هم حساب نمی کنید، مجلس شلم شوربای اسلامی عصارهء فضولات ملت نام گرفته و در رأس امور است.

اما خیلی ها مجلس را جدی نمی گیرند و می گویند این ها یک مشت در و دهاتی هستند که از سر جالیز و از فعلگی آورده و در مجلس به عنوان دکور گذاشته اند تا بگویند ما هم مثل فرانسه و کشور آبا و اجدادی انگلستان مجلس داریم!

عده ای هم می گویند این افراد دکور و وکیل الدوله هستند و کارشان گرفتن زمین و ویلا و اتومبیل و وام بدون بازگشت و حقوق های نجومی و زنان صیغه ای برای خود و فرزندان شان است و وظیفهء نظارتی خود را انجام نمی دهند و، علاوه بر گرفتن حقوق های نجومی، چند ماه یکبار هم به سفر اروپا می روند و بابت یک هفته شبگردی در پیگال پاریس یا سن پائولی هامبورگ و سوهوی لندن روزی ده میليون تومان حق ماموریت ریالی علاوه بر حق ماموریت دلاری می گیرند!

نيز می گویند: بین این وکلا یک نفر مرد پیدا نمی شود که چهار تا سئوال اساسی از این حاجی حسن گلاسکویی بکند و بپرسد که چطور روز به روز همه چیز از گوشت و لبنیات و ارزاق عمومی و خدمات دولتی و اجاره خانه و بهداشت و درمان و حتی قبر و کفن و دفن و خدمات زنان خیابانی گران می شود ولی دولت ادعا می کند تورم به صفر نزدیک شده است!

يا یک عدد آدم پدرمادر دار پیدا نمی شود از این حاجی حسن بپرسد مگر قول مردانه نداده بودی ارزش پول ملی را برگردانی ولی بر عکس پنجاه درصد گذاشتی روی قیمت دلار و دست به آب رساندی به تتمه پول ملی!

خلاصه خیلی حرف های ناجور پشت سر این زبان بسته ها می زنند. يعنی هشتاد میلیون امت با ضد انقلاب خارجی همنوا شده و می گویند مجلسیان کاری به کار چپاولگران دارایی های مردم در بانک ها و دزدی تحت پوشش موسسات اعتباری مجاز (مجاز به دزدی!) و بیکاری نود میلیون از جمعیت هشتاد میلیونی ایران و مصیبتی که ایرانیان به آن گرفتار شده اند ندارند و بدبختی این مردم را به تخم مرغ خودشان هم نمی گیرند!

خوشبختانه طی این چند روز اخیر مجلس در یک حرکت انقلابی نشان داد که وظیفهءنظارتی خود را فراموش نکرده و حواسش به قانون شکنی های دولت می باشد!

يعنی، در تازه ترین برخورد مجلس با دولت، رئیس قوه مقننه دست از دهان کشید و دولت را به انجام اقدامات مغایر قانون متهم کرد!

حاج دکتر علی لاریجانی رئیس مجلس شلم شوربا طی نامه ای به حجت الاسلام حاج دکتر حسن روحانی رئیس جمهور، با اشاره به مصوبهء تیرماه هیئت دولت دربارهء تعیین تعرفهء خدمات درمانی در بخش دولتی و خصوصی، نوشت: «نظر به قانون ممنوعیت به کارگیری اسامی و اصطلاحات بیگانه مصوب سال 1375، استفادهء کابینه از الفاظ بیگانه مانند ویزیت، فرانشیز و پاراکلینیک یا PHD مغایر قانون است و باید اصلاح شود!»

ناظران سیاسی منطقه می گویند برخورد مجلس با دولت بخاطر استفاده از الفاظ بیگانه نظیر پاراکلینیک و فرانشیز جهان را در بهت و حیرت فرو برده و کلیهء مسائل روز خاورمیانه و خاور دور را تحت الشعاع قرار داده است، بطوری که کارگران و کارمندان و بازنشستگان ایرانی پرداخت نشدن حقوق های اندک خود در پنج شش ماه گذشته و بحران موشکی کره و حملهء مگس سفید به شهرهای ایران و خشک شدن دریاچهء ارومیه و زاینده رود را فراموش کرده، و به حال و روز دولت روحانی که چنین مورد تذکر رئیس مجلس قرار گرفته است اشک ماتحت (بجای اشک ماتم سابق!) می ریزند!

برادران خراب: پدیدهء جدید مدیریت کشور!

پس از چهار دهه موفقیت آقازاده ها در عقد قراردادهای نفتی و گرفتن پورسانت های ارزی و خیانت در پروژه های نفت و گاز و فساد «استات اویلِ نروژ» و «کرسنت امارات» و قاچاق ارز و طلا و بار زدن دلار با تریلی و کانتینر و قاچاق طلا تحت پوشش آهن قراضه و خالی کردن خزانه بانک ها و پشت و رو کردن خواهر و مادر اقتصاد مملکت توسط آقازاده ها (بچه های مسئولین فاسد از زنان عقدی و صیغه ای!) مردم به پدیدهء آقازاده ها عادت کرده بودند و خیال می کردند چاپیدن بیت المال توسط فرزندان مسئولان و مدیران مومن و خداترس جزو شرایط مدیریتی و از ملزومات اداره کشور است!

اکنون، با دستگیری برادر رئیس جمهور و برادر معاون اول رئیس جمهور و بادران سایر مقامات عالیرتبه، پدیدهء برادران فاسد هم به آقازاده های فاسد و زن و بچه و خواهر و مادر و اقوام و آشنایان دور و نزدیک فاسد و خراب آقایان هم اضافه شده است (!) و فساد دولتی سازمان یافته چنان گسترش پيدا کرده و اپیدمیک شده که یک قوهء قضائیه و یک دادگستری و یک دادگاه انقلاب که سهل است، اگر صدتا قوه قضائیه دیگر هم تأسیس شود قادر به رسیدگی به پرونده های فساد و دزدی و غارتگری فرزندان و برادران و خواهر و مادر و فک و فامیل و پدر و مادر این آقایان نخواهد بود و، بنابراین، چون از عهد باستان گفته اند: “علاج واقعه قبل از وقوع باید کرد!” بهتر است برای سلامت دولت و مدیریت کشور و جلوگیری از فساد اقتصادی و اخلاقی و مدیریتی و غارت مملکت، مدیریت مملکت را بطور کلی به دست یک عده بی پدر و مادر و بی خانواده و زیر بته عمل آمده سپرد!

تجربه نشان داده است که مدیران دارای برادر و همشیره و فرزند (آقازاده) د پشت افراد فامیل خود پنهان شده و به اسم آنها بانک می زنند یا با غارت بیت المال پالایشگاه های پتروشیمی تاسیس می کنند و در طول یکی دو دوره خدمت(!) حسابی خدمت دارایی های مملکت رسیده و صاحب هولدینگ هایی با سیصد چهار صد شرکت زیر مجموعه می شوند!

بطوری که اگر گندش در نیامد که با پایان گرفتن دوره سواری گرفتن از ملت، در لباس خدمت، مراسم تودیع و تشریفات و گرفتن مدال درجه اول خدمت سراغ اداره اموال چپاول شده در حین خدمت خود می روند(!) و اگر هم گندش درآمد و برادرشان را گرفتند جنجال می کنند که قوهء قضائیه سیاسی کاری کرده است!

بنابراین، تصدیق می فرمائید که اگر مدیران کنونی را کنار بگذارند و جای آنها را به یک مشت بی پدر و مادر و کسانی که پدر خودشان را نمی شناسند و دارای برادر و خواهر و فامیل نیستند بسیار بهتر است، چون وقتی برادر و فرزند و پدر و مادر و خواهر خراب نداشته باشند خود به خود پدیده آقازاده سالاری مدیران و فساد اقتصادی برادرانشان هم از میان خواهد رفت!

برادر معاون اول در هلفدونی!

الساعه از تهران خبر موثق رسید که حاج آقا مهدی جهانگیری، نایب رییس مؤمن و متقی و پاک دست اتاق بازرگانی تهران و مدیرعامل بانک گردشگری دستگیر شده است. «حاج مهدی» برادر حاج اسحق جهانگیری، معاون اول حاج حسن رییس حکومت اسلامی است.

تا کنون از اتهام و مرجع دستگیری او خبری منتشر نشده است، اما با توجه به پاک دستی و تقوای مسئولان نظام و زندگی طلبگی آنها و دوری شان از حرام خواری، یحتمل موضوع مربوط به دزدی کلانی باشد که نتوانسته اند روی آن سرپوش بگذارند!

پیش بینی می شود با توجه به جدیت قوه قضائیه در برخورد با مفسدین اقتصادی و خواهر و برادر مدیران ارشد و دستگیری جواسیس و وطن فروشان دوتابعیتی، مملکت بزودی با کمبود مدیر مواجه شده و مجبور به استخدام کارگران فصلی و عمله های افغانی برای تصدی امور کشور خواهند شد!

در این تصویر حاج مهدی (برادر حاج اسحق) در حال دریافت مدال درجهء اول خدمت (خدمت به حساب بانکی خود و خانواده) و پنجاه سکه طلا از کف با کفایت حاج حسن مشاهده می شود!

کمک دولت فخیمه در ایجاد اشتغال برای جوانان ایرانی!

“بیزینس اینسایدر” می نویسد: دختر حاج حسین فریدون (برادر رئیس جمهور روحانی) پس از تحصیل با بورس دویچهء بانک، در شعبهء لندن این بانک مشغول به کار شده است.

بر اساس آماری که یکبار در مجلس شلم شوربا توسط یکی از نمایندگان داده شد بیش از سه هزار آقازاده (فرزندان الیگارشی حکومت اسلامی) در بریتانیا اقامت دارند!

(مدیون هستین اگر فکر کنین دولت انگلیس دنبال جذب نیرو از میان فرزندان الیگارشی حکومت اسلامی و یا حال دادن به خانواده رئیس جمهور است!)

در واقع اکنون که سونامی بی کاری مملکت را درهم نوردیده، و وزیر کش ور می گوید:«شصت در صد امت همیشه بیکار هستند!» (و اکثریت بیکاران هم تحصیل کرده های دانشگاه می باشند!) اهدای بورس تحصیلی از سوی کشورهای اروپایی و دانشگاه های کادرساز اروپا و آمریکا به برو بچ مدیران عالیرتبه حکومت اسلامی چیزی شبیه کمک های انساندوستانهء صلیب سرخ جهانی و با هدف نیکوکاری و کسب اجر اخروی صورت می گیرد!

انتقاد کسانی که حضور سه چهار هزار رأس فرزندان الیگارشی کشور (معروف به آغازاده!) در کشورهای غربی را زیر سوال می برند و می گویند امپریالیست ها و نو استعمارگران از میان این “ژن” های برتر (!) عضوگیری خواهند کرد انتقاد بی جایی است، و حتی باید از انگلستان و سایر کشورهای خیر و نیکوکار برای دادن بورس تحصیلی و یورو و پوند بی حساب به این گل پسرها و خوشگل دخترها تشکر هم کرد که برای این آقازاده ها شغل ایجاد کرده اند، والا الان باید بچه های مدیران عالیرتبه و مسئولان والامقام هم مثل میلیون ها فارغ التحصیل دانشگاهی با مدارک عالیه کنار پیاده رو بساط دست فروشی و کلیه فروشی و کبد فروشی و خودفروشی راه می انداختند (!) که تصدیق می کنید موجب وهن نطام مقدس می شد!

من فقط مانده ام در حالی که انگلستان و فرانسه و کشورهای اتحادیه اروپا در دادن حتی ویزای توریستی به ایرانیان بسیار سختگیری می کنند و بویژه به جوانان ویزا نمی دهند، چطور داوطلبانه به بچه های مدیران کشور علاوه بر دادن ویزا و اقامت بورس تحصیلی هم اعطا کرده و حتی به زور به آنها اقامت می دهند!

مبارزان سلحشور با فساد اقتصادی و مالی کشور!

از چپ به راست:

داداش مفسد اقتصادی،

داداش اون یکی مفسد اقتصادی،

خود مفسد اقتصادی،

معرفِ جاسوس و مفسداقتصادی،

اون یکی مفسداقتصادی،

بقیه مفسدین هم (به تعداد اعضای فامیل و وابستگان نسبی و سببی مدیران) پشت دوربین هستند و در عکس دیده نمی شوند!