حکومت‌های اسلامی ایران و ترکیه مسلمانان فرانسه را علیه آزادی بیان تحریک می‌کنند!

 

بهرام رحمانی :

در حالی که تمامی فرانسه خود را برای آغاز قرنطینه جدی از امشب آماده می‌کرد، اقدام تروریستی جدید بار دیگر تنش و اضطراب را در میان مردم بیش‌تر کرده و سلسله حرکت‌های تروریستی مجددا جامعه فرانسه را تکان داده است.

صبح امروز دست‌کم سه حمله تروریستی از سوی تروریست‌های اسلامی وابسته به حکومت‌ها و یا گروه‌های اسلامی تروریستی علیه آزادی بیان و اندیشه در فرانسه، صورت گرفته که یکی از آن‌ها حمله به گارد محافظ کنسولگری فرانسه در شهر جده عربستان بوده است. در جده عربستان فرد مهاجم پس از زخمی کردن نگهبان کنسولگری توسط پلیس بازداشت شده است.

در شهر اوینیون فرانسه نیز فردی با چاقو قصد حمله به عابران را داشت که توسط ماموران پلیس کشته شد.

هم‌چنین به گزارش رسانه‌های فرانسوی آمده است که صبح امروز فردی با سلاح سرد به کلیسای نتردام در شهر نیس در جنوب فرانسه حمله کرده است. در این حمله تروریستی تاکنون سه نفر کشته و تعدادی به‌شدت مجروح شده‌اند که حال برخی از آنان وخیم اعلام شده است.

این حرکت‌های هولناک تروریستی، در حالی که یکی پس از دیگری روی می‌دهد که حکومت‌های اسلامی ایران و ترکیه و سایر گروه‌‌های اسلامی علیه آزادی بیان و اندیشه در این کشور راه انداخته‌اند. اما در این میان شکی نیست که شهروندان مسلمان ساکن فرانسه همانند شهروندان عادی این کشور از بحرانی‌شدن و امنیتی‌شدن جامعه فرانسه نگرانند. نگرانند که گروه‌های فاشیستی تبلیغات خود را نه متوجه تروریسم، بلکه گروه‌های خارجی‌ستیز و نژادپرست متوجه مهاجران و پناه‌جویان کنند.

ادامه مطلب