طنز پیر خراسانی /یک سوال شش میلیون دلاری؟!

طنز پیر خراسانی :

یک سوال شش میلیون دلاری؟!

با توجه به چهل سال حاکمیّت آقایان علماء اعلام و حجج اسلام بر میهن و مردم ما و شاهکارهائی که از سرخس تا گواتر و از دریای مازندران تا خلیج فارس در راستای تولید کود انسانی پدید آورده اند، چرا هنوز در رابطه با این محصول استراتژیکی کمبود و مشکل داریم و باید هر ساله مقدار زیادی از آن کالا را از کشور برادر ترکیه وارد کنیم؟!

چراغی که به خانه رواست!

درحالی که فقر و فلاکت در میهن ما بیداد می کند و میلیون ها ایرانی برای به دست آوردن لقمه ای نان زباله گردی می کنند آخوند زپرتی برای این که وهابی ها به حال زارش رحمی بکنند واو را رهبر معظّم مسلمین و مستضعفین جهان و حومه خطاب کنند!!  روزی یک میلیون ودویست هزار وعده غذا به فلسطینی ها می دهد! جناب زیارت نامه خوان  دو قرانی چهل سال است که از جان و کیسه مردم برای  اعراب دشمن ایران در منطقه بذل وبخشش کردی باز هم خون اهدائی مردم ما را ریختند داخل سطل زباله به این بهانه که خون روافض نجس است!! اگر یک بچّه هفت هشت ساله با دو کلاس سواد  جای تو بود می فهمید که عرب ها به ویژه سنّی ها و وهابی های شان دوست ایران و ایرانی جماعت نمی شوند!

نگرانی؟!
کار ما مردم به این جا رسیده که باید پدر و مادر ها زنگ بزنند خونه و نگران باشند که مبادا بچه یک وقت رفته باشه مدرسه مثلا پدره بچه شو تو خیابون ببینه بپرسه: حسنی بابا اینجا چکار می کنی؟ بچه بگه: دارم سیگار می کشم بابا!  پدره بگه: خب خیالم راحت شد! گفتم یه وقت مدرسه نرفته باشی؟ خطرناکه! بکش بابا بکش اشکالی نداره نوش جونت!؟.
بازداشت یک بی گناه!

پلیس مالزی به خانه نجیب رزاق نخست وزیر سابق مالزی رفته وپس از زیر ورو کردن خانه اش توانست 28 میلیون دلار پول و جواهر و ارز وجنس های شخصی بدست بیاره!! ما همینجا ازطرف ایرانی ها اعلام می کنیم: خجالت بکشین! این بابا رو کمک کنید! این از امامزاده های ما هم بیگناه تره! شما همین گروه رو بفرستین خونه علم الگدا که فدایی شاه بود واکنون فدایی رهبر معظّمه! خواهید دید که  28 میلیون عددی نیست!! ازون جا برین خونه احمد کرگدن یا ملا نصرالدین یا امام جمعه رشت یا امام جمعه شهر کوچکی مانند گرگان خواهید دید 28 میلیون دلار براشون پول خرده! اگر فکر می کنید نجیب رزاق خیلی فاسده, یک مقایسه با محمود بکنید که  800 میلیارد دلار رو باد هوا کرد وبعلاوه بانک های ایران هم که پول مردم بود را ورشکست کرد. باید شرم کنید که میگین دزد گرفتیم!! این حتا ته مانده جیب یکی از مدیرکل های ماهم نیست! اگه به این فاسد بگین به رهبر معظّم ما که از گدایی توی کوچه های مشهد  به ثروت چند صد میلیاردی رسیده! چی میگین؟ خجالت بکشین! مدیر کشور که از خونه اش دو سه میلیارد درنیاد اصلاً بدرد کشور داری نمی خوره! شاید اگر روش سرمایه گذاری کنین شاید بعداً ازش یک لاریجانی, بابک زنجانی, مرتضوی, خاوری, رضا ضرابی ویا حتی ابلهی نژاد دربیاد استعداد بچه رو نسوزونین!!

گُربه مرتضی علی!؟
ما دوستانی داریم بسیار صمیمی و مهربان ولی آرزو می کنیم بعضی از آن ها را حتّی خدا نصیب گرگ بیابان هم نکند چون اگر به جای آن ها دشمن داشته باشیم وضع مان خیلی بهتر خواهد بود!؟  یکی از آن ها همین شوهر زورکی یا خود خوانده عمّه جان مان است که  رفاقت اش با ما بلاتشبیه چیزی است در حدّ دوستی بین ابن ملجم مرادی با مولا علی!! چند روز قبل ضمن درد دل با ما می گفت: خراسانی ما هرسمتی رو می گیریم خاکسترنشین میشه! چهل ساله نگرانیم مردم این چارتا آخوند زپرتی فکسنی رو بندازند هی این ها بیشتر قدرت می گیرند وطرف ما همه اعدامی و آواره وبی صدا یک گوشه کز کرده اند!! دیگه میخوام برم طرف رهبر معظّم بلکه سق سیاه من باعث افتادن ایشان و دولت الهی اش  بشه وگرنه هر حادثه ای پیش میاد آخوندک مثل گربه مشدی!!؟؟ باز چهار دست و پا میاد پایین واستوار می ایسته دیگه میرم یا می میرم یا عمامه رو می گیرم! بهش گفتیم برو نبودنت هم خودش نعمتیه!؟ حواس تان هست که این فامیل بد جنس ما توی دعوا نرخ تعیین کرد و وجوه متعلّق به گربه مرتضی علی رو ریخت به حساب جاری گُربه مشدی بی نوای همشهری ما؟!l

اوضاع وانفسا؟!

دراین روزهای وانفسا باز سری به بیت زدیم که ببینیم رهبر معظم چی می گه؟ چکار می کنه!؟ معظم کنار دیوار بیت  لم داده بود گوشی به دست  به ظریف دل می داد و بیلاخ می گرفت: چی؟ پولارو نمیدن؟ یک عمر ازمردم فحش خوردم این پولارو جمع کردم! میگن من نباشم؟ اصلا پولارو ول کن! اونا مهم نیست بده بهشون! فقط بگو ما بمونیم! از همه چی ده برابر مالیات می گیریم. از افغان ها می خریم 40 دلار و می فروشیم 100 هزار چنان پلیس ها رو  تو کمین بذاریم که ده برابر در بیاد! به داخل کاری نداشته باش! درسته مردم ما رو دنبال کردن ولی بگو خبری نیست! کامیون ها میخوان چند روز استراحت کنند! دلار؟ بمن چه؟ چجوری جلوشوبگیرم؟ با این پشت خم وبا این بارغم و دست آویزون و پای دولنگون چکار از من بر میاد؟  درسته برجام تا نیمه جرخورده بازم محکم نگهش دار! مبادا از دست بدی؟ این آخرین نخ نگهدار ماست! راستی اگه قیافه درهم منو نشون دادن بگو روزه داره!

شریک مال مردم؟

چند روز قبل یک وکیل دادگستری در لنگرود با گلوله تفنگ شکاری موکل اش کشته شد ما ته دلمان خیلی غصه خوردیم!  حتماً می پرسید چرا؟ می دانیم که بسیاری از دانش آموزان از ترس جبر و هندسه و فیزیک و شیمی و برای راحتی درس ها به رشته علوم انسانی می روند این ها به هر رشته ای که بروند موجب سرفرازی وافتخارند! چه قاضی چه  معلم چه مدیر کل و چه حسابدار امین اموال یک تشکیلات! اگر هم چیز دندان گیری بهشون نرسه وکیل می شوند! ازاین جا به بعد در اموال همه کسانی که گذارشان به دادگستری بیفتد، شریک اند شاید از پنج تا پنجاه درصد!!

لطافت!

آخوندها از زمانی که ایران را فتح کرده اند کار های بد زیاد کرده اند ولی یکی از خدمات بزرگی که در عوض انجام داده اند این بوده که لطافت رو به زبان ما برگردانده اند! مثلا اگر  زنی را ده نفر نامرد گروگان می گیرند و مورد تجاوز قرار می دهند، آخوند برای این که بگوید اتفاق مهمی نیفتاده و ما امنیت داریم در روزنامه می نویسد: چند مرد یک زن را آزار دادند!! ؟ یعنی چند نفر به در خونه طرف رفتند و زنگ در رو زدند و دررفتند!! والبته این اوباش هم همان نوکران امریکا هستند! یا اگر دست و پای کسی را به جرم دزدی ازخانه آخوند قطع می کنند می نویسند: حد شرعی برای احدی از سارقان  اجرا گردید!! همه میگن حد شرعی که کار دینیه حتمن قرآن خوندن!  احدی از سارقان هم منظورشان تره بار فروش شهره که همه از دزدیش می نالیدند!  اجرا کردن هم حتماً منظورشان اجرای ابی و لیلا فروهره؟! البته این تا وقتی است که می خواهند فضا رو تلطیف کنند بعضی وقت ها اصلاً کار از نرم کردن می گذره و تابلو آمار رو می کنند که کسی نبینه! مثل زمانی که آمار کشتگان جنگ ممنوع شد!! یا وقتی که اعلام آمار کودکان کار ممنوع شد! بعد آمار بی سوادن بعد آمار دوجنسیتی ها بعد آمار بیکاران واین آخری آمار طلاق هم ممنوع شد!!لابد باید نوشت درسال سی صد هزار زن و شوهر در دو اتاق جدا  استراحت می کنند! تا رهبر معظّم بگه طیب الله انفسکم، احسنت!؟

اوج کلّاشی و حقّه بازی!؟
یک آخوند پاچه ورمالیده که به مصداق حدیث شریف «برعکس نهند نام زنگی کافور!» نام خودش را حجت الاسلام دانشمند! گذاشته، در تلویزیون  نالیده: مردم می گویند: چرا فکری بحال زلزله زده های ایران نمی کنید؟ اونا که چند ماه بیشتر نیست زیر چادرند!!! ؟من دلم بحال امام زمان سوخت که 1184ساله دربیابان زیر چادر زندگی می کنه! «کلّاشی و زبان بازی را می بینید؟» یکی نیست بهش بگه آخوند دغل خال سیاه باز! این مردم واقعاً زیر چادرند! واقعاً خانه هاشان خراب شده! واقعاً بچه ریزه دارند! واقعاً غذا ندارند بهداشت ندارند گرما وسرما داره پدرشونو در میاره! همه داروندارشون زیر خاک رفته عزیزاشون زیرخاک رفتند، عزیزاشون گشنه اند وووو مردک امام زمان بقول خیلی ها یک سمبله وحتی اگه بگفته شما شخص واقعی هم باشه اونی که 1200سال زنده نگهش داشته ازش مواظبت هم می کنه! واگر هم نکنه مگه شما سالانه میلیاردها تومن به نامش جمع نمی کنید؟ پس الان ده ها هزار میلیارد تومن پول داره ومیتونه بهترین کاخ هارو بخره!  پس چرا دلت بحالش می سوزه؟ خودتون میگین هزاران نفر رو نجات میده؟ ناجی که دلسوزی لازم نداره؟ کسی که بقول شما جای خدا در روی زمین حکومت می کنه و همه چیز با اجازه ونظارت اونه، چه نیازی به دلسوزی تو آخوند شپشو داره؟ به جای افسانه پردازی وبردن پول مردم به عراق وسوریه این پول ها رو برای مردم ایران خرج کن که درسیستان آب ندارند در غرب خانه ندارند ودر همه ایران کار ندارند!! دلت بحال این مردم بسوزه که هزار ساله با یک امام قلابی ندیده و نشنیده دارید جیب شو خالی می کنید وگوشت دم توپ می کنیدش! و حالام هر مشکلی دارند میگی به یاد بد بختی آقا امام زمان درد هایت رو فراموش کن؟

نان و کیک!؟

زمانی که  در فرانسه مردم گرسنه انقلاب کردند ملکه پرسید: چه خبره؟ مردم چه می خواهند؟ گفتند: مردم نان ندارند بخورند. ملکه گفت: خب اشکالی ندارد کیک بخورند! کار ملایان هم به این جا رسیده که نان ندارند و می گویند کیک می خوریم!  عقل بیمار آخوند به این جا قد داده که دیگه با دلار معامله نمی کنیم! ای دعا خوان های گور پرست شما که می دانید دلار مثل نانه! رواج بیشتری داره ودر افریقا و آمریکا وروس وانگلیس وچین قابل عرضه است ولی حوزه خرید وفروش یورو فقط  دور و بر  اروپاست وخیلی که دور برداره بتونه ده پانزده درصد بازار رو پوشش بده! یعنی آخوندک عملا هشتاد درصد بازار رو بروی خودش می بنده  واز جنسی سود می بره که کمیاب تره، به عبارتی نون گیرش نمیاد کیک می خوره؟ هرکه با  دلار سبز درافتاد، ور افتاد؟!

کانادا – مدینه منوّره مونرآل – شش شنبه (آدینه) هشتم ماه جون المبارک! سال 2018 دربدری

برابر با هجدهم خرداد ماه سال 1397 مهرورزی زنجیره ای

شاد و آزاد و سربلند باشید.