مکتوبات «فدوی» 15 تير ماه 1397 ـ 6 ماه ژوئيه 2018

طنزنوشته های هفتگی حميدرضا رحيمی :

چشم انداز

فدوی نمی داند که خوانندگان محترم ضدانقلاب، تاکنون به این نکتهء بسیار ظریف [نظور محمد(ص) جواد (ع) نیست- م!]، که فدوی پیرامون راهکارهای حضرات در امر «خلط مبحث» کشف کرده است، رسیده اند یا نه؟ موضوع، راجع است به گرد و خاک مبسوطی که حضرات پیرامون جنایات مؤمنانه ای که عندالاقتضا و البته بمنظور تحکیم شرع انور و حفظ کیان اسلام عزیز مرتکب شده و می شوند. حجم و غلظت این ریزگردها! بگونه ای ست که احدی صحنه را روشن و شفافنمی بیند و لذا گزارش و داوری اگر غیر ممکن نباشد، با نرخ خطای بالا، دشوار است. سر فصل نمونه ها:

 گرد و خاک برادران در صحنه، که پنداری به  شیوه  مبارزه بر علیه مردم تبدیل شده یا می شود!

– معمولا وکلا، به  زندانیان در زندان ملحق می شوند!.. فدوی البته می داند که  منظور بزرگواران از بازداشت و حبس وکلا، همانا درآوردن زندانیان (موکلان- م) از تنهائی ست! باری- از وکیل مدافع، در فقرهء محمد (ص) ثلاث بخوانید:

بنابر وظیفهء خطیری که موکلم مرحوم محمد ثلاث در اثبات بیگناهی اش بر دوشم نهاده، و بااجازه از او تا فردا شب کلیهء مستندات بیگناهی قابل انتشار در رسانه ها را در اختیار افکار عمومی قرار خواهم داد. تاریخ و ملت ایران قضاوت کنند.

و نیز مجادله با کاربران، برای جوری جنس:

          * موکلتون قبل از مرحوم شدن وظیفه رو بر دوشتون نگذاشته بودند؟ یا الان وقت موج سواری و مثلا نوبل پرایز و اینهاست؟

          * انتشار اسناد پرونده طبق قانون باید در دادگاه صالح باشه و بخاطر حفظ امنیت شهود و تبعات امنیتی انتشار این اسناد به صلاح ندیدم که منتشر شود. اکنون که دیگر دادگاهی نیست باید منتشر شود. اما شهادت شهود با در نظر گرفتن تمهیداتی که هویتشان فاش نشود انجام میشه

          * صلاح نديديد؟؟!!! طرف پاي چوبه دار بود بعد شما صلاح نديديد؟ يك هزارم درصد فكر نكرديد شايد با انتشارش بتونه نجات پيدا كنه؟

            * شما جدا سوادت کمه! و البته از قوانین قضایی هم چیزی نمیدونی. ایشون همه تلاششو کرد!

و از موکل پیشین برای محکم کاری:

آيا خوانندگان محترم ضدانقلاب توانستند آیا در این گرد و خاک، چیزی ببینند؟!

زیاده ریزگردی نیست…

دوراندیش

فدوی پیرامون دود کردن برونمرزی دارائی های ملت یک لاقبا توسط برادران، موارد زیر را نیز بیاد آورد:

* آفتاب نیوز- تيتر: شرح حمایت های کمیته امداد از محرومان کشور کومور.

و در ادامهء خبر میمنت اثر:

اهم فعالیت های دفتر نمایندگی کمیته امداد امام خمینی(ره) در کشور کومور:

1- شناسایی یک هزار خانوار محروم و دارای یتیم با جمعیت شش هزار و 200 نفر در کشور کومور و مورد حمایت قراردادن آنان با هزینه ای معادل یک میلیون و 71 هزار و 582 دلار برابر با 9/9 میلیارد ریال. متذکر می شود از مجموع فوق تعداد 560 خانوار با جمعیت سه هزار و 472 نفر به صورت مستمر و تعداد 440 خانوار با جمعیت دو هزار و 728 نفر به صورت موردی از حمایت های این نهاد بهره مند شده اند.

2- امداد نقدی و کالایی: میزان کمک های کالایی تحویلی به مددجویان مورد حمایت طی سال 1387 معادل 65 تن مواد خوراکی شامل 40 تن برنج، 15 تن روغن و 10 تن شکر بوده است. علاوه بر این 10 هزار قوطی پودر شوینده در اختیار مددجویان مورد حمایت این نهاد قرار گرفته است.

3-
راه اندازی و فعالیت کارگاه آموزشی فنی وحرفه ای در زمینه خیاطی، کامپیوتر، برق و
نجاری برای جوانان نیازمند مستعد اشتغال در کشور اتحادیه کومور با هماهنگی و رایزنی
فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در آن کشور. در این رابطه در سال 1387 تعداد 680 نفر
آموزش های فنی وحرفه ای لازم را فرا گرفته اند.

و برای جوری جنس:

* رییس جمهور سابق کومور: امت اسلامی به امثال احمدی نژاد نیازدارد!/
شفاف

* یک سایت خبری عربی گزارشی از فعالیت های سیاسی و فرهنگی ایران در “کومور” تهیه کرده است. به گزارش
عصر ایران،
سایت خبری “حرف” می نویسد: ایران در یک سال گذشته اقدام به تاسیس دانشگاه ها،
مراکز فرهنگی و حسینیه هایی در کشور جزایر کومور کرده است. “الطیب” از پژوهشگران فعال در جزایر کومور اخیراً گزارشی را ارائه کرده است که براساس آن ایران تلاش می کند تا کنترل اقتصادی جزایر قمر کومور را در اختیار خود بگیرد و مذهب تشیع را در این کشور گسترش دهد.

حال بنظر خوانندگان محترم ضدانقلاب، فدوی باید از ملاحظهء اخباری از ایندست که در پی می آید حیرت کند؟:

* خبرگزاری رویترز در گزارشی اختصاصی نوشته است که در سال‌های گذشته مدیران شرکت‌ های ایرانی از گذرنامه ‌های فروشی کشور قمر (کومور) استفاده کرده‌اند تا تحریم‌های ایران را دور بزنند!/
بی.بی.سی

ضمن اینکه در حدیث معتبری نیز آمده است: “کومور” از بهر تاریکی نگهدار!

سوء سابقه

فدوی در دوران ریاست جمهوری پیشین ممالک محروسهء امریک، کم تا قسمتی پی برده بود که گزینهء های برادرحسین(ع) اوباما در پیوند با برادران ما و بلکه خودش، برعکس دیگران، همواره زیر میز بوده است نه روی میز!.. یک فقره سند منگوله دار به پیوست تقدیم می شود!:

* خبرگزاری فارس: ذوالنور خبر داد که اوباما در برجام به 2500 ایرانی تابعیت آمریکا داد/ برخی مسئولان برای تابعیت فرزندان مسابقه گذاشته بودند. عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: باید دقیقا اعلام شود که فرزندان کدام مسوولان در آمریکا زندگی می‌کنند. آن هم در شرایطی که حدود 30 تا 40 نفرشان مشغول تحصیل هستند و باقی این جمعیت با پول مردم حال‌شان را می‌کنند! این نماینده مجلس تصریح کرد: وقتی آقای اوباما در جریان بحث برجام تصمیم گرفت به آقایان حال بدهد، به 2500 نفر از ایرانیان تابعیت اعطا کرد و برخی آقایان و مسوولان با یکدیگر مسابقه گذاشتند که فرزندانشان جزو این 2500 نفر باشند. امروز اگر این افراد از آمریکا اخراج شوند، مشخص می‌شود که چه کسانی زد و بند دارند و منافع ملی را به آب‌نبات امریکا می‌فروشند.

زیاده گرین کارتی نیست

ضد زیبائی

خوانندگان محترم ضدانقلاب، تصاویر زیر بر دیوارهای مشهد نسبتاً مقدس را که فدوی نیز طنز تلخ آنرا نیز بهنگام تقدیم داشت، بیاد می آورند؟ اگر نه، محض خاطر شما، ذیلاً یادآور می شود:

اشکالی در این زیبائی ها می بینید؟ پس پایان سخن شنو که ما را چه رسید، و چگونه آن همام(ع)، شبانه از خواب گران هزار و چهار صد ساله بیدار، و  ناشتا و دست تنها، نسبت به امحاء آثار مذکور بوجه زیر، اهتمام ورزید:

حال آیا تعجبی دارد که برادران، يک اثر هنری را که مردم با آن عکس می گیرند، محو فرمایند؟ بر این پایه، معلوم می شود آنچه مخل حیات حضرات است، زیبائی ست! نه؟ این هم سند مصور منگوله دارش:

* «کاشی‌های پارک ساعی کنده شد تا دختران با آنها عکس نگیرند».

و در ادامهء خبر حیرت اثر:

* استان‌وایر- کانال تلگرامی «تیترنیوز» خبر داده که کاشی زیرپله‌های
پارک «ساعی» در تهران کنده شده است.

این کانال اعلام کرده که ماموران شهرداری تهران شبانه اقدام به کندن
این کاشی‌ها کرده‌اند.

آن‌طور که «تیترنیوز» نوشته این اقدام به خاطر عکس گرفتن دختران و
پسران با این کاشی‌ها٬ صورت گرفته است.

زیاده اشکی نیست …

تهدید

… باز دوباره این برادر

حسین(ع) شریعتمداری،

متولی امامزادهء کیهان دارالخرُافه- که سر بریده می دارد دوست- شدیداً اقدام به
ترساندن فدوی بشرح زیرفرموده است.:

* مجلس با تصویب FATF
پای داعش را به کشور باز نکند!/ کیهان دارالخرُافه

مزاح می فرمایید برادر حسین(ع)؟! در پاسخ، نخست عرض می کند که نمایندگان محترم حکومت در مجلس، حتا تلفظ این واژه را نمی دانند! دیگر اینکه، پنداری فقط شما و حضرت آقا(ضپ) نمی دانید که حکومت اسلامی شما، پاکنویس داعش برونمرزی ست!؛ فلذا ملت،که به زندانبانیِ اُمّت،چهل سالی می شود که زیر«یاسای خمینی» در داعش درونمرزی، روزگار گذرانده است، برای تحمل نوع برونمرزی اش نیز، یک خاکی به سر می کند!؛ البته اگر تا آن زمان، شمایان چیزی باقی گذاشته باشید!…

بر این پایه:

مصرع

ما را ز سر بریده می ترسانی،

برادر حسین(ع)؟!

زیاده «ارزی» نیست که خرج اشرار و اوباش خاور میانه بفرمایید.

https://www.youtube.com/watch?v=dpsqYzs9ZEY

مهرداد لاهوتی نمایندهء حکومت از لنگرود در حال تلفظ

FATF

دليل مکفی

فدوی هر کار که می کند، نمی تواند بین یک «چیزهایی»، فرق بگذارد؛ مانند برادرعلی اکبر(ع) صالحی رئیس سازمان انرژی اتمی بیت، و آن «عده‌ای» که در راه پیمائی دولتی- فرمایشی قدس، او را با مبالغی دشنام، بشرحی که در پی خواهد آمد، مشت ومال داده اند:

عده ای در زمان حضور علی اکبر صالحی در میان مردم حاضر در راهپیمایی روز قدس، علیه او شعار دادند. به گزارش انتخاب، این تعداد شعارهای تندی از جمله «وطن فروش» و «مرگ بر منافق» علیه رئیس سازمان انرژی اتمی سر دادند. در این میان یکی از این افراد خطاب به صالحی گفت «والله بالله دروغگویی» که این سخن با واکنش صالحی مواجه شد. رئیس سازمان انرژی اتمی در واکنشی صریح به فردی که او را «دروغگو» خطاب کرده بود، گفت «ادب داشته باش»./ رادیو زمانه -سایت “انتخاب”

فدوی می گويد حق با حضرت صاحلی است. می پرسید چرا؟ در پاسخ عرض می کند که اگر آن «عده‌» آدم حسابی بودند، در آن  راه پیمائی دولتی- فرمایشی، چه می کردند، بله؟

بپایان آمد این جوهر،مطالب همچنان باقی!..

علی الله التکلان و هوُالمُستعان فی جمع امور

چهارم جمادی الجولای سنهء 2018 ترسائی

کتبةالفقیر کمتر از قطمیر – فدوی

تا درودی دیگر، بدرود

www.hazl.com