مکتوبات «فدوی» 2 اسفند ماه 1398 ـ 21 ماه فوريه 2020

 

طنزنوشته های هفتگی حميدرضا رحيمی :

من برای نبرد با تاریکی شمشیر نمی کشم، چراغ می افروزم!/ زرتشت

دور از انتظار!

 

جایگاه راستین رأی ملت، در مردم سالاری دینی!

فدوی در خبرهای انتصابات پیش رو به یک گزارش آماریِ، بگمان او، نه چندان دقیق، بدبن مضمون رسید که:

* نتایج یک نظرسنجی: 75 درصد مردم تهران در انتخابات مجلس شرکت نمی‌کنند./ رادیو فردا

این بدان معناست که:

* بر اساس نتایج یک نظرسنجی، 24 درصد مردم تهران در انتخابات شرکت خواهند کرد./ رئیس موسسه مطالعات اجتماعی دانشگاه تهران

و این، بجان شرحه شرحه تان، خیلی زیاد است!

زیاده جانی نیست..

چشم روشنی!

فدوی در میان این همه خبرهای بد، خبر خوبی هم بدین مضمون ملاحظه کرد که گويا ویروس آدمکش “کرونا” دارد از جامعهء بشری رفع زحمت می کند! این معنا را فدوی از تیتری، که در پی می آید، استنباط کرد:

* وزارت بهداشت ایران: کرونا به قم رسید! / العربیه

بعرض فدوی که رسیدید؟ نه؟… باشد- فدوی بخیل نیست و رمز گشائی می کند. واقعیت این است که ویروس آدمکش “کرونا”، در سنجش با ویروس لاعلاج آخوندیسم تاریخی ما، بسیار ضعیف است و در جدال با ماموت های مقیم قم، بازی را بی گمان خواهد باخت!

بیت

ای قوم به “چین” رفته کجائید کجائید؟

“ویروس” همین جاست، بیائید، بیائید!

زیاده ویروسی نیست..

19 فوریه 020

 

محکومیت های کیلوئی!(3 )

فدوی نمی داند چرا بسیاری از حرکات محیرالعقولی که برادرانِ معروف به قاچاقچی و گروگانگیر مرتکب می شوند وی را لامحاله بیاد آن بخش از فرمایش استاد سخن در گلستان می اندازد که فرمود:

یکی بر سر شاخ، بُن می برید

خداوند بستان نظر کرد و دید

بگفتا گر این مرد بد می کند

نه با من، که با نفس خود می کند!

 

باری، فدوی باز، در مرور خبرهای دارالخرافه، به مخرج مشترکی رسید که دوباره حضرات گرفته اند و در آن، پنجاه و هشت سال زندان را، بین هشت نفر، عادلانه توزیع فرموده اند! این هم سند منگوله دارش:

* خبرگزاری فارس، سه‌شنبه 29 بهمن 1398 (18 فوریه 2020)، به نقل از سخنگوی قوهء قضائیه ایران گزارش داد که «حکم متهمان پرونده محیط ‌زیستی قطعی شد». غلامحسین اسماعیلی، اتهام فعالان محیط زیستی در این پرونده را «اقدام علیه امنیت ملی» دانست و رأی دادگاه در این خصوص را «قطعی» اعلام کرد. او درباره حکم صادر شده گفت: «در این پرونده مراد طاقباز به جرم همکاری با آمریکا به 10 سال حبس و رد وجوه دریافتی، نیلوفر بیانی به 10 سال حبس(1)، هومن جوکار به 8 سال حبس، طاهر قدیریان به 8 سال حبس، سام رجبی تبریز به 6 سال حبس، حمیده یا صدیقه کاشانی به 6 سال حبس، امیر حسین خالقی به 6 سال حبس، و عبدالرضا کوهپایه زاده به 4 سال حبس محکوم شدند». /العربیه

و اما حاج آقا مسئلتن!:

یک – همانطور که ملاحظه می کنید بهانهء ده سال زندان مراد طاقباز، همکاری با آمریکاست؛ لکن درست و چسبیده به همین خبر می خوانیم:

* نشست محرمانه میان ظریف و سناتور دموکرات در مونیخ!(2)

یعنی این همکاری وزیر خارجهء بیت با آمریکای جهانخوار خداپسندانه است، و مال مراد طاقباز نه؟!

دو- با توجه به اینکه حکومت داعش درونمرزی،در سراشیبی سقوط است، بفرمایید که این همه امید را از کجا کِش رفته اید که خیال می فرمایید که پنجاه و هشت سال هنوز و همچنان، بر گرُده ملت دربند سوارید، دوالپای گرامی؟

زیاده پرسشی نیست

 

(1) اگر می خواهید بدانید که این احکام چقدر عادلانه، و بقول اهل حقوق، اقاریر مرتبط با آن چه مایه معتبراند، ن.ک. به یک هزار و دویست ساعت اعتراف ‌گیری سپاه با شکنجه و تهدید جنسی از نیلوفر بیانی که برادر بی.بی.سی اندکی پیش، منتشر کرده است.

(2) یک منبع آگاه فاش کرد که کریس مورفی، سناتور دموکرات ایالت کانیتیکت، هفتهأ گذشته در کنفرانس امنیتی مونیخ، در نشست پشت پرده‌ای با جواد ظریف، وزیر امور خارجه ایران، دیدار کرده است. / بی.بی.سی

خطای محاسباتی

فدوی تاکنون می پنداشت که عشرتکدهء امام رضا(ع)، که متولی محترم آن نیز بوفالو علم الهدی ست، برای رفع کدورت جنسی مؤمنین و مؤمنات، کثرالله امثالهم، و حتا برادران عراقی، که بوی اباعبدالله(ع) می دهند،کفایت می کند؛ لکن در مرور خبرهای انتصاباتی خنده دار بیت، به موردی رسید که دریغ اش آمد که آن را، بقول عوام، با خوانندگان محترم ضدانقلاب قسمت نکند:

* ابتذال در انتخابات/ «ارضای حلال غریزهء جنسی جوانان» وعدهء یک نامزد / بهار نیوز

 

حالا فدوی حرفی ندارد؛ اصلاً گور پدر آخوند! کجای این تبلیغ خداپسندانه، شرافتاً مبتذل است؟ مگر شرع انوَر، غیر از پائین تنه، و حداکثر ” بول و غایط”، چیزی هم برای گفتن دارد؟ آخر قدری نیز، انصاف داشته باشید، نه؟

 

توجه.!…..توجه!:

فوری

به خبری که هم اکنون بدست فدوی رسید، توجه فرمائید:

* با “تهدیدات” خداوند متعال و ظل توجهات حضرت بقیة الله الاعظم، ارواحنا له الفدا(عج)، و نایب البته بر حق اش، اعلیحضرت العظما سید علی(ع) خامنه ای، دامت تخریباته، وزارت کشور اعلام کرد که شمارش آرا تمام شد؛ فقط منتظر حضور پر شور مردم هستیم! / خط قرمز

معرکه گیری دولتی

فدوی مقدمتاً و بعنوان دستگرمی، از خوانندگان محترم ضدانقلاب می پرسد که آیا در این چهار دههء خونین، موردی را سراغ دارند که در آن، بین علما، البته به سود حاکمیت، اختلاف نیفتاده باشد؟ تورقی کوتاه در جراید شریفهء دارالخرافه، شمار قابل اعتنائی از این مورد شگفت انگیز را بدست می دهد؛ نمونهء تازه تر اما اگر خواسته باشید، اختلاف بین علمای پزشکی قانونی، شورای امنیت ملی (امنیت آخوندی- م) و کلیدالاسلام روحانی، بشرح زیر، و در پیوند با کشتار حکومتی آبان گذشته، بنقل از برادر بی.بی.سی، در دسترس است:

* پاسخ پزشکی قانونی به روحانی: وظیفه‌ای برای اعلام عمومی آمار کشته ‌شدگان اعتراض ‌های آبان نداریم!

و در ادامهء خبر حیرت اثر:

* رئیس سازمان پزشکی قانونی ایران به سخنان روز گذشته حسن روحانی در مورد آمار کشته‌ شدگان اعتراض‌ های آبان واکنش نشان داده و اعلام این آمار را به دولت او مربوط دانسته است!

گفتن ندارد که ریاست محترم آبدارخانهء بیت (رئیس جمهور- م) نیز توپ را با نعلین مبارک، به زمین غصبی پزشکی قانونی، برگردانده است:

* حسن روحانی، رئیس‌جمهوری ایران، روز گذشته در کنفرانس مطبوعاتی خود گفت آمار کشته ‌شدگان “در اختیار پزشکی قانونی کشور است”!

ملاحظه می کنید که حق و جای مردم در این معادلهء فرسایشی، حسب شیوهء مرضیه،خالی ست. لکن فدوی برای اینکه شما را دست خالی برنگردانده باشد، می افزاید که عامل و آمر این قتل، دورخیز و با شهید خواندن گزینشی یک هزار و پانصد تن کشته شدگان این واقعهء شرم آور، موافقت فرموده است!:

* آیت‌الله علی خامنه‌ای، رهبر ایران، با پیشنهاد دبیر شورای عالی امنیت ملی برای دادن عنوان “شهید” به شماری از کسانی که در اعتراض‌ های آبان ماه در ایران کشته ‌شده‌اند موافقت کرده است. / همانجا

زیاده عرضی نیست.

 

در انواع مردم سالاری

خوانندگان محترم ضدانقلاب، بیگمان، محضر “مردم سالاری دینی” برادران را درک و با پوست و خون خود احساس کرده اند، حال دو سه فقره مردم سالاری خاج پرستان را نیز ملاحظه فرمایید، تا رستگار شوید.

فدوی برای دستگرمی با این خبر آغاز میکند که:

* آیت الله طباطبایی نژاد در خصوص سانحهء هوایی و شهادت جمعی از دانشجویان نخبهء کشور گفت: در هیچ کجای دنیا مشاهده نخواهید کرد که اگر اشتباهی رخ داد مسئولان آن را به گردن بگیرند./تیک

و اما در اثبات ادعای بوفالو امام جمعهء اصفهان، فدوی برای دستگرمی، با این خبر حیرت اثر آغاز می کند که:

* وزیر نیروی ژاپن به علت قطع شدن برق به مدت 20 دقیقه، به همان مدت زمان یعنی 20 دقیقه در حالت تعظیم، از مردم عذرخواهی کرد./ برق نیوز

و نیز این فقره:

* به گزارش عصر ايران “ماساتاكا شيميزو ” (نفر وسط) رييس شركت نيروي برق توكيو و مديران ارشد اين شركت كه مالك و مدير نيروگاه برق “داي ايچي” فوكوشيما هستند در برابر مردم آسيب ديده روستاي “نامي” كه از خانه و كاشانه شان آواره شده و براي اسكان موقت به اردوگاهي در “نيهونماتسو” منتقل شده اند حاضر شدند و در برابرشان به خاک افتاده و بابت قصورهايي كه در ادارهء نيروگاه داشتند‌، عذرخواهي کردند.

 

و البته این مورد:

* تاکشی هامادا، شهردار شهر تاکاتسوکی، در استان اوساکا، پس از مرگ یک دختربچهء ۹ ساله بر اثر حادثه ناشی از وقوع زمین لرزهء روز دوشنبه عذرخواهی کرد. این دختربچه بر اثر فرو ریختن بخشی از دیوار استخر مدرسه بر روی او فوت کرد./ باشگاه خبر نگاران جوان

 

فدوی مورد شگفت انگیز دیگری را نیز، برای جوری جنس، اضافه می کند:

* عذرخواهیِ والدینِ مجرمان ژاپنی از عموم مردم! “عذرخواهی کردن” فرهنگ متداولی در ژاپن است اما سال 2016 والدین ژاپنی به شیوه‌ای غیر مرسوم، احساس ندامت خود را از نحوهء تربیت فرزندان شان ابراز کردند!

و در ادامهء خبر حیرت اثر:

* به گزارش ایسنا، این والدین ژاپنی با ایستادن در مقابل عموم مردم به دلیل تربیت ناصحیح فرزندشان، و ارتکاب او به جرایم تبهکارانه، احساس تاسف و پشیمانی خود را ابراز کردند!

 

شباهت ها با حضرات ما را ملاحظه کردید؟!

کار را آن کرد…

بگزارش منابع خبری «مجازستان»، حضرت آیت الله، پس از برخاستن از خواب قیلوله، ورزش سنگین دوره کردن تسبیح، و بازی با انگشت بیست و یکم مبارک، پا در نعلین پیامبر گرامی(ص) کرده و آیه ای بشرح زیر نازل فرموده اند:

 

به فدویِ منتظرالظهور مربوط نیست ها حاج آقا، لکن از قدیم هم فرموده اند: “کار را آن کرد که تمام کرد”؛ فلذا فدوی، برحسب وظیفهء شرعی که شدیداً پاچه اش را گرفته، یواشکی عرض می کند حال که دورخیز فرموده و این همه زحمت کشیدید، یک فکری هم بحال برخی اقلام مشابه و مسأله دار دیگر، مانند هویج، بادمجان قلمی و بویژه خیار بفرمایید. خدا زن و بچه تان را زیاد کند و اجرتان با گربهء مرتضا علی(ع)!

*********************************************

 

********************************************

به پایان آمد این جوهر،شکایت همچنان باقی!

علی الله التکلان و هوُالمُستعان فی جمع امور

نوزدهم فوریة المخفف از برجام الحرام سنه ترسائی2020

کتبةالفقیر کمتر از قطمیر – فدوی

تا درودی دیگر، بدرود

www.hazl.com