شعبان بی مخ های راست افراطی و شعبان با مخ های چپ درمانده و شاید هما ن “پرستوهای نر”

 

فریدون چهرازی :

هیچ کس گل بیخار نیست. ماه ها و هفته هاست که افراد و دسته های گوناگون کار یک شان شده است تاختن به آقای رضا پهلوی. از اینرو متن زیر را از دیوید رابرت گریمز برای بازخوانی، که بسیار آموزنده است، پیشنهاد میکنم. این نوشته یکسال پیش نوشته شده است. ولی روشهای دروغ پراکنی از بین نمیروند. دیوید رابرت گریمز نویسنده امور دانشیک و درس آموخته فیزیک و زیست شناسی سرطان. او نوشته های دانشیک برای بسیاری از رسانه ها تهیه میکند.

به کنجکاوان و دوستداران پیشنهاد خواندن نوشته هایی از آقای سعید سلامی را میدهم. از آقای سلامی فقط نوشته هایی از ژانویه 2023 دیده میشود. تقریبن همه نوشته های او ضد رضا پهلوی میباشد. مهمترین نوشته او در مورد ساواک “مار هفت سر” تازه آنهم در سال 2023، با رونمایی شدن پرویز ثابتی، آنهم در زمانی که اژدهای هفت سر اسلامی در حال چپاول، ویرانی و کشتار در ایران است!

انگیزه کنار گذاردن این دو نوشته (از آقای رابرت گریمز و آقای سعید سلامی، بویژه نوشته او بنام ” راست افراطی و رضا پهلوی”  که پر است از دروغ  تهمت ناروا) کنار هم اینست که، از انجایی که سایت ایران امروز بی اندازه به اینگونه نوشته ها ارج میگذارد و شوربختانه نقد های خوانندگان به این گونه نوشته ها را پخش نمیکند.

استراتژی جنگ بد-اطلاعاتی روسیه

دیوید رابرت گریمز

ادامه مطلب