هشدار برای پیش‌گیری از یک فاجعه بزرگ انسانی

 

آزادی‌خواهان جهان!

ایرانیان آزاده!

جهانیان می‌دانند که طی قریب چهل سال گذشته، دین پیشگان مسلط بر جامعه ایران، از راه سرکوبی وحشیانه ایرانیان در کشور، با توسل به‌تنش‌آفرینی‌های ارتجاعی، فرقه‌ای، مذهبی، تروریزم، گروگان‌گیری در سراسر جهان، به‌ویژه در بین جوامع فرودست مسلمانان مهاجر، خاورمیانه و سایر کشورهای مسلمان‌نشین، به‌دشمنی آشکار با آزادی، برابری، دموکراسی، مدنیت معاصر، و دستاوردهای والای حقوق مردمان ایران برخاسته‌اند.

مماشات و سیاست‌های سوداگرانه با دامن زدن مستمر بر توهم استحاله‌پذیری این جنایت‌کاران، جاده صاف‌کن‌های ماشین دهشت‌انگیز ترور و آدم‌کشی بوده و هستند.

نیاز چندانی به‌ارائه دلیل نیست که این نظام اسلامی رکورددار شمار اعدام‌های فراقضایی فردی و کشتار گروهی‌(به‌نسبت جمعیت) در جهان و طول حیات شوم خود بوده است. حکومت اسلامی ایران، از حیث شمار محکومیت‌ها به‌دلیل تجاوز به‌حقوق بشر رکورددار از تاریخ تشکیل سازمان ملل متحد است.

قطعنامه‌های گوناگون‌(از جمله شماره‌های 1613 – 1737 – 1747 – 1803 – 1835 – 1939 و 2231) شورای امنیت ملل متحد برای پیش‌گیری از توسعه‌طلبی تسلیحاتی حکومت اسلامی نشان‌دهنده خطر آشکار این نظام برای امنیت و صلح جهانی است.

خامنه‌ای در سال 1369 در فرمان تشکیل نیروی قدس فتوا می‌دهد: «پاسداران انقلاب اسلامی، باید مرزهای جغرافیایی را در نوردند و نهضت جهانی اسلامی را عینیت بخشند.» درمیان هزاران نمونه وحشی‌گری، اخیر نیروی قدس اسلامی پیش روی ماست. روز 17 شهریور ماه، این جنایت پیشگان با شلیک 7 موشک کشتار جمعی از ایران به‌خاک عراق، خانه‌های پناهندگان ایرانی کرد را هدف قرار دادند. ده‌ها نفر از آنان را کشته و ‌زخمی کردند. در میان قربانیان این تجاوز جنگی آشکار چندین نفر از فعالان سیاسی هم دیده می‌شوند. هم‌زمان برای تشدید جو ترس و ترور چندین تن از فرزندان بی‌گناه و ‌اسیر این مردم را در زندان‌های ایران به‌قتل رساندند.

ادامه مطلب بفارسی

English Version

Warning of Hunger in Iran (1)