شکست نمایش انتخابات حکومت اسلامی و فجایع جدید جامعه ایران!

 

بهرام رحمانی :

انتخابات دوم اسفند با بی تفاوتی شهروندان و تحریم گسترده مردم مواجه شد. آمارهای از مشارکت حداکثر پانزده میلیونی در انتخابات که حدود ۲۵ درصد واجدین شرایط می شود حکایت دارند. طبق گزارشات و تصاویر در تهران، ۸۵ درصد مردم به فراخوان تحریم انتخابات پاسخ مثبت داده و در حوزه های رای گیری حضور پیدا نکردند.

رای ‌گیری در ۱۱ حوزه‌ انتخابیه به دور دوم کشیده شده است. نامزدهای بیجار در استان کردستان، میانه در استان آذربایجان ‌شرقی، لنجان و سمیرم در استان اصفهان، دهلران، دره‌ شهر، آبدانان و بدره در استان ایلام، کرج، اشتهارد و فردیس در استان البرز، کردکوی، ترکمن، بندر گز و گمیشان در استان گلستان، اهواز، باوی، حمیدیه و کارون در استان خوزستان، اسلام ‌آباد غرب، دالاهو، شهر کرمانشاه در استان کرمانشاه و زنجان نتوانسته‌ اند حد نصاب ۲۰ درصد رای‌ را کسب کنند.

قرار است که دور دوم این رای‌ گیری برای تعیین تکلیف حوزه ‌های انتخابیه باقی مانده ۲۹ فروردین سال آینده برگزار شود.

خامنه ای در توجیه عدم شرکت ٧٥ درصد مردم در نمایش مسخره انتخاباتی مجلس شورای اسلامی، صبح یک ‌شنبه، چهارم اسفند در ابتدای جلسه درس خارج فقه، رسانه‌ های خارجی را متهم کرد که به‌ بهانه یک بیماری و ویروس کشنده تلاش کرده اند تا مردم را از رفتن به پای صندوق های رای در انتخابات روز جمعه باز دارند. او هم چنین گفت: «در مقابل توطئه دشمنان برای ضربه زدن به ارکان مختلف کشور، همه باید برای دفاع هوشیار، و آماده ضربه و حمله متقابل باشیم.»

او گفت: «این تبلیغات منفی از چند ماه قبل آغاز و با نزدیک ‌شدن به انتخابات بیش تر شد و در دو روز آخر نیز به ‌بهانه یک بیماری و ویروس شدت گرفت، رسانه ‌های آن ها از کم ترین فرصت برای منصرف کردن مردم از حضور در انتخابات چشم‌ پوشی نکردند.»

مردم آگاه جامعه ایران، در نمایش انتخاباتی آدم کشان، ریاکاران، دروغ گویان و دزدان حکومت اسلامی شرکت نکردند و حدود ٢٠ تا ٢٥ درصدی که هم شرکت کردند بسیاری بنا به دلایلی هم چون مصالح و منفعت شخصی شرکت کردند و طرفدار این حکومت جهل و جنایت و ترور محسوب نمی شوند. مردمی که شرکت نکردند به خوبی آگاهند که هرگونه شرکت در نمایش مسخره و ریاکارانه انتخابات حکومت اسلامی، چشم بستن بر خون همه عزیزانی ست که به ویژه در اعتراض های آبان ماه در حال سر دادن شعارهایی نظیر «اصلاح طلب اصول گرا تمومه ماجرا»، «مرگ بر جمهوری اسلامی»، «مرگ بر خامنه ای» و… گلوله های سربی آدم کشان حکومت اسلامی، مستقیما به سر و سینه شان اصابت کرد و جان باختند.

یا رای به حکومتی ست که هواپیمای مسافر بری را با دو شلیک دو موشک ساقط می کند و همه مسافران آن می کشد اما تا سه روز واقعیت ها را پنهان می کند و بی شرمانه به مردم دروغ می گوید. هر حکومتی و فردی که واقعیت ها را پنهان و یا تحریف کند و به افکار عمومی دروغ بگوید جنایت کار است!

ادامه مطلب

 

View Post